Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
Like Tree4lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    394
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017

    T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]

    Temat zbiorczy modyfikacji naszych tipo z tjet i tjet-fsbryczny lpg.
    Jestem jeden z pierwszych ktorzy podjęli się modyfikacji tjet-fabryczny lpg.
    Moje modyfikacje:
    Wykonane przez nas modyfikacje:
    - montaż fabrycznie nowej turbosprężarki VL36
    - montaż wydajniejszego frontowego IC*
    - układ wydechowy ze stali nierdzewnej od katalizatora 2,5cala na jednym tłumiku przelotowym
    - strojenie na paliwie RON98 oraz fabrycznym LPG (MED17.3.0 + Metatron), przesunięta odcinka

    Zmierzona seria przed modyfikacjami: 126PS i 206Nm
    Modyfikacja CINSOFT LPG -> 162PS i 236Nm
    Modyfikacja CINSOFT RON98 -> 168PS i 253Nm

    https://www.facebook.com/CINSOFT/posts/2012258695550728
    Wydech: https://www.youtube.com/watch?v=ZvDC0nGaqg0


    Tu mamy jeszcze tez tjet-fabryczny lpg ale sam program bez zmian mechanicznych

    Remap Fiata Tipo 1.4 Tjet 120ps wyposażonego w fabryczną instalację LPG. Modyfikacja sterownika MED17.3.0 wymaga jego otwarcia. Auto z normą euro6, fabryczne nastawy LPG są jeszcze bardziej "eko" niż te dla benzyny.

    Zmierzona seria na benzynie:126PS i 206Nm
    Zmierzona seria na LPG: 124PS i 210Nm

    Modyfikacja CINSOFT benzyna: 140PS i 246Nm
    Modyfikacja CINSOFT LPG: 139PS i 235Nm



    https://www.facebook.com/CINSOFT/posts/1888119587964640


    Kolejny projekt na bardzo grubych modach moc wyjsciowa z TJET 220KM
    Dawida poznałem osobiście, dużo mi pomógł i doradził zanim zacząłem działać.

    https://www.facebook.com/Fiat-Tipo-S...et-by-DDCustom
    https://www.facebook.com/CINSOFT/posts/1837132889729977

    https://www.youtube.com/watch?v=rbjD...YBFe3b2QG5qMc4


    DODATKOWA INFORMACJA
    Cinsoft robi już program bez otwierania sterownika, mój już był zrobiony bez otwierania, więc serwis się nie skapnie że było coś robione
    Ostatnio edytowane przez juri ; 07-06-2019 o 16:26
    kmlnvm i tomekbud lubią to.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    157
    Auto
    Tipo Sw 1.4 t-jet lpg żony
    Rocznik
    2017
    Ponawiam pytanie. Nie wiesz czy jest opcja zgrania fabrycznego sterownika LPG z innymi wtryskiwaczami? Bo u mnie są niebieskie Med-y. Z danych katalogowych 38KM na cylinder. To w sumie maks 150KM. Jakie wtryskiwacze LPG są u Ciebie?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    394
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Informacja od p.Marcina z Cinsoft: ustawić się da dawki gazu cis turbo. W programie nie widać jakie to wtryski i nie ma możliwości software ich zmienic. Jak padną to trzeba takie same w aso kupić lub próbować na podmianke
    Ostatnio edytowane przez juri ; 07-06-2019 o 17:48
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    31
    Postów
    310
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC
    Rocznik
    2017
    W tym Metatronie można ustawić dotrysk PB w zakresie wyższych obrotów jakby instalacja LPG nie wyrabiała? Jakby dochodziło do zapętlania wtryskiwaczy LPG.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2017
    Skąd
    Beskidy
    Postów
    112
    Auto
    2x Tipo HB 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2017 i 2018
    Ja jeszcze mam niecały rok gwarancji ale po tym czasie rozważam program. Może nie dokońca zależy mi na wysokiej mocy i momencie na koncu skali obrotomierza ale bardziej wzmocnienie środka. Za rok sie zobczy jakie są opcje. Wątek ciekawy, mam nadzieje że bedzie wrzucanych wiecej wykresów i opini.
    Ile na chwilę obecną bez zmiany gratów wychodzi za program?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    394
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    W tym Metatronie można ustawić dotrysk PB w zakresie wyższych obrotów jakby instalacja LPG nie wyrabiała? Jakby dochodziło do zapętlania wtryskiwaczy LPG.
    Niestety nie pytałem p.Marcina o dotrysk, ale co zauważyłem sam jeszcze przed modyfikacjami szybka jazda do odcinki raz na jakiś czas przełącza na bp. Po modach jeszcze nie było takiej sytuacji bo ściganie ma być na bp.
    P.Marcin tak mi opisał strojenie gazu po modach:
    Gaz wystrojony również niemniej uważam to jako element do
    przemieszczania a nie do gonienia, wykorzystywanie max osiągów jednostki
    na paliwie ron98.
    Afr na gazie również zmieniony (auto dolane). AFR gaz 11,5 na końcu (w
    serii 13,3).

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał lanki Zobacz post
    Ja jeszcze mam niecały rok gwarancji ale po tym czasie rozważam program. Może nie dokońca zależy mi na wysokiej mocy i momencie na koncu skali obrotomierza ale bardziej wzmocnienie środka. Za rok sie zobczy jakie są opcje. Wątek ciekawy, mam nadzieje że bedzie wrzucanych wiecej wykresów i opini.
    Ile na chwilę obecną bez zmiany gratów wychodzi za program?
    Cena jest indywidualna i w jakimś stopniu podlega negocjacji. Proszę pisać do #Cinsoft na fb lub email marcin@cinsoft.pl
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    1,913
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    A to AFR to co to?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #8
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    2,952
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    air fuel ratio. jak za duzo powietrza mieszanka jest uboga egt idzie w gorę i może upalić np. zawory. A stroi się fabrycznie na ubgo żeby spełnić normy emisji.
    juri lubi to.

  10. #9
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    37
    Postów
    103
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Uprzedzam pytanie o EGT. Exhaust gas temperature, temperatura spalin. U siebie, po chipie mam alarm ustawiony na 910°C (na zegarze, mam odczyt). Pomyślcie jaka tam panuje temperatura na fabrycznym sofcie przy €6. W bravo były cyrki z pękającymi kolektorami
    i turbosprężarkami po gorącej stronie (nie wiem czy Tipo jest wolne od tej wady, Marcin mówił że pozmianowe kolektory też się czasem poddają). Przyczyną jest wysokie egt.
    juri lubi to.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    394
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    wstępny opis dla tych co chcą włożyć GARRETT GT1446

    Cytat Napisał juri Zobacz post
    większy koszt i większa rzeźba czyli: inny kolektor wydechowy, inne węże do turbo, inny DP,
    a tu jest lista jak chcesz gt1466:

    DP z katalizatorem 51880408 - wystarczy przerobić mocowanie, choć od razu warto zrobić nowy DP z nierdzewki i z/lub bez kata.
    Kolektor 55221553 - nie.


    Połączenia: Całą grupę można zaadaptować z serii.
    - 1x przewód olejowy turbiny 55223393 Nie wymieniałem, można przerobić aktualny
    - 1x uszczelka przewodu 71753398
    - 1x przewód olejowy turbiny 55215972 Nie wymieniałem, można przerobić
    - 1x śruba do przewodu olejowego 71773590

    Uszczelnienia: Oczywiście, tak jak przy wymianie turbo.
    - 1x uszczelka kolektora wydechowego 55225376
    - 1x uszczelka między turbiną, a katalizatorem 55217810
    - 1x uszczelka między turbiną, a kolektorem 55224615
    - 1x opaska 51808153


    Osłony termiczne:
    - 1x osłona kolektora wydechowego 55222008-
    można zaadaptować serię lub owijać, raczej wszyscy owijają, u mnie również bandaż.

    info z forum nuovobravo

    Elektryka:
    - 1x czujnik MAP 55219298 -Tak
    - 1x czujnik doładowania 55209194 j.w.
    - 1x elektrozawór / regulator ciśnienia paliwa 55212397 j.w.
    - 1x wtryskiwacze 55220300 niekoniecznie, ale można

    Połączenia: Całą grupę można zaadaptować z serii.
    - 1x przewód olejowy turbiny 55223393
    - 1x uszczelka przewodu 71753398
    - 1x przewód olejowy turbiny 55215972
    - 1x śruba do przewodu olejowego 71773590

    Uszczelnienia: Oczywiście, tak jak przy wymianie turbo.
    - 1x uszczelka kolektora wydechowego 55225376
    - 1x uszczelka między turbiną, a katalizatorem 55217810
    - 1x uszczelka między turbiną, a kolektorem 55224615
    - 1x opaska 51808153

    Osłony termiczne: (tu nie mam pewności)
    - 1x osłona kolektora wydechowego 55222008-
    można zaadaptować serię lub owijać, raczej wszyscy owijają
    - 1x przednia osłona turbosprężarki 51839838 Tak
    - 1x górna osłona turbosprężarki 51889169 Tak
    Chyba, że się owinie turbinę kocykiem


    nowy vl36 koszt 1.9pln, a gt1446 ok. 3.2pln do tego nowe DP, kolektor i cat ponad 1,5pln plus osprzęt i nie zamkniesz się w 5pln i to za samą zmianę turbo na gt1446. Mówimy tu o cenach nowych turbo bo można kupić używki i zjeść z ceny. Mam nowe bo takie chciałem i nie chciałem mocno rzeźbić a moc dla mnie zadowalająca a finansowo moje zmiany do udźwignięcia.
    ciekawy temat z fb z modami TJET
    https://www.facebook.com/groups/226342314987882/
    Ostatnio edytowane przez juri ; 09-06-2019 o 09:45
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2019
    Skąd
    Polska
    Postów
    31
    Auto
    tipo 1,4 120km
    Rocznik
    2018
    Czy ktoś robił jakąś modyfikację tipo i jest tu na forum? Z racji tego,że nieraz potrzebuję polatać za granicą to odczuwam brak mocy. Zastanawiam się na podniesieniem mocy i momentu tak aby za mocno nie rzeźbić i nie inwestować za dużo. Gdzieś czytałem ,że 30km i 60 niutów można bez problemu podnieść i nie zaszkodzi się silnikowi....

  13. #12
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    35
    Postów
    1,093
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał tipo Zobacz post
    Czy ktoś robił jakąś modyfikację tipo i jest tu na forum? Z racji tego,że nieraz potrzebuję polatać za granicą to odczuwam brak mocy. Zastanawiam się na podniesieniem mocy i momentu tak aby za mocno nie rzeźbić i nie inwestować za dużo. Gdzieś czytałem ,że 30km i 60 niutów można bez problemu podnieść i nie zaszkodzi się silnikowi....
    Poczytaj wyżej, no przecież autor wątku robił w cinsofcie

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    40
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    A czy ktoś robił moda zmieniając samą turbinę na vl36?? Bez ruszania IC i wydechu. Gra warta świeczki? Bo ja czekam na koniec gwarancji i program na bank wleci. Tylko się zastanawiam czy zostać przy seryjnym turbo czy wrzucić troszkę większe. Nie bardzo mam czas i chęci żeby za dużo rzeźbić w aucie a moc chciałbym podnieść jednak.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    394
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Można jak najbardziej zmienić samo turbo na vl36 ale na trasie i gorące dni seryjny IC nie wydoli będziesz jechać ale nie z pełną mocą. Przy tym turbo jak wyżej pisalem jest szansa na +160km/+260Nm.
    Masz fb napisz do Cinsoft lub marcin@cinsoft.pl i wszystkiego dowiesz się.
    Proszę czytać temat od początku bo masz w nich odpowiedz na Twoje pytania.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2015
    Skąd
    Kozia Wólka
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    2000
    Ja mam takie pytanie: jak ze spalaniem po strojeniu na 98 oktanowe paliwo? Wzrosło, spadło czy bez zmian?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 31-12-2018, 14:29
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 12:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl