Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 51
Like Tree6lubi to!

Temat: Opinie na temat salonów w których zakupiliśmy TIPO :)  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2016
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    38
    Postów
    43
    Auto
    Tipo 1.4, 16V; wersja Lounge
    Rocznik
    2016

    Exclamation Opinie na temat salonów w których zakupiliśmy TIPO :)

    Witam. Kiedyś z temacie wspominałem o założeniu takiego tematu. Proponuję na początku pisać nazwę i adres salonu i potem ocenę od 1 do 10 i jakieś zdanie dlaczego taka ocena, anie inna
    Proponuje też jak ktoś chce jakąś szczegółową opinie na temat salonu lub też na jakieś pytania na jego temat to proszę o wysyłanie PW do osoby opiniującej.

    Więc zaczynam JA

    InterAuto
    ulica Jasnogórska 62
    31-358 Kraków
    Ocena: 3

    Zero starań o zadowolenie klienta po podpisaniu umowy i próby jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.
    Teksty, że po podpisaniu umowy już nic nie mogą zmienić jeśli chodzi o cenę i akcesoria.
    Ostatnio edytowane przez stoper86 ; 30-11-2016 o 10:46



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    48
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95 km Easy
    Rocznik
    2016
    Gam Fiat Długołęka
    ul. Wrocławska 35
    55-095 Długołęka
    Ocena: 9

    Salon który chce sprzedać samochód a nie wykiwać klienta. Nic na siłę. Trudnych pytań się nie boją. Dlaczego nie 10 ? Bo trochę słabo się przyłożyli do czyszczenia auta przed wydaniem. Gdzieniegdzie znalazłem oryginalne - chyba transportowe naklejki fabryczne np. na zderzakach pod spodem. Ale to szczegół.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    37
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Auto -Res Rzeszów
    Pogwizdów Nowy
    Ocena:10

    Od samego początku miła i kompetentna obsługa. Żadnych problemów z jazdą próbną, potem autko załatwione w przeciągu max miesiąca. Obecnie po pierwszym przeglądzie dobre wrażenie się nie zatarło. Serwis OK, przyjmowanie auta w sympatycznej atmosferze. Jak klient namolny(jak ja) to dają połazić po serwisie (przy okazji przeglądu i kampanii). Jeśli ktoś ma inne zdanie to być może źle trafił, może źle odebrał zachowanie pracowników. Jak dla mnie dużym pozytywem jest traktowanie klienta po zakupie. Nie powiem, że jak dobrzy znajomi, ale na pewno nie czuję się w salonie i serwisie jak intruz, którego trzeba szybko spławić.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2016
    Skąd
    Jurków
    Wiek
    37
    Postów
    180
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2016
    Auto Centrum w Tarnowie. Po prostu porażka, Pan który sprzedawał mi samochód totalnie nie ogarnięty. Wpadka za wpadką. Domówił mi pakiet którego nie zamawiałem tj navi plus czujniki za ponad 2 tys. pod pretekstem że to ja dzwoniłem i domawiałem przez tel. Na pytanie czy ma pisemne potwierdzenie ode mnie czy zmianę zamówienia pisemną - odparł że nie ma. Stwierdził że odda mi zaliczkę a auto komuś innemu odda a ja już czekałem ponad 5 miesięcy śmiech... Ale pakiet sprzedał mi po kosztach więc ok. później przed odbiorem kazał mi dopłacić do samochodu 300 zł. bo początkowo brałem auto na siebie a później chciałem na firmę, cena uległa zmianie wtedy ale kilka tyg. wcześniej mówił że cena zostanie taka sama.. w ogóle porażka... był jeszcze jeden problem ale szkoda się rozpisywać tyle w temacie

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2016
    Skąd
    Postów
    627
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 AT
    Rocznik
    2016
    Auto Centrum Poznań ul.Wojciechowskiego. Od samego początku pełen profesjonalizm.Już jak byłem pierwszy raz tylko zobaczyć jak Tipo wyglada na żywo sami zaproponowali jazdę próbną modelem jaki mnie interesuje. Opiekował się mną p.Sławek , z którym miałem pełen kontakt.Sam dzwonił, informował jak daleko jest posunięta produkcja samochodu,że będzie wcześniej itd.Samochód przyjechał przed terminem,auto przygotowane szybki odbiór wszystko jasno wytłumaczone.Sami zarejestrowali pojazd nie pobierając dodatkowych opłat mogłem wybrać sobie numery tablicy rejestracyjnej (z tych co mieli na stanie). Pan Sławek tak kabinował i załatwiał,że za samochód zapłaciłem ponad 7k mniej . Nie wiem czy taka praktyka tam panuje ale ja zostałem obsłużony wzorowo i polecam.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    333
    Auto
    Tipo 1.4
    Rocznik
    2016
    Bilex
    Łódź
    Milionowa 2
    Ocena: 6

    Od zamówienia do odbioru minęły dokładnie 3 miesiące, także szybko w porównaniu z innymi, to na duży plus dla salonu, akurat mieli jeszcze miejsca produkcyjne. Niestety bardzo kiepski kontakt ze sprzedawca, nie byłem informowany o postępach zamówienia, podczas składania zamówienia zero doradztwa, wszystko trzeba było wyciągać i dzwonić żeby cokolwiek się dowiedzieć, auto po dojechaniu na plac dealera stało dwa tygodnie. Po otrzymaniu nr VIN dwukrotnie pytalem o akcje serwisową, zawsze otrzymywałem odpowiedzi wymijajace. W końcu zadzwonilem do innego salonu i już jestem umówiony na akcje serwisową. Ocena 6 tak na prawdę za ten krótki czas w którym to fabryka się wyrobiła.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Reiski Auto w Bydgoszczy
    Ocena 1/6

    Sprzedawca wprowadził w błąd co do daty realizacji podczas podpisywania umowy, termin dostawy był kilkukrotnie przesuwany. Czekałem ponad 5 miesięcy (od czerwca do połowy listopada). W między czasie sprzedawca nie wiedział w jakim miejscu łańcucha pokarmowego samochód się znajduje. W pewnym momencie dostałem nawet odpowiedź, że system pokazuje że auto jest jeszcze w produkcji ale słyszał od kolegi, że samochód jest już w Tychach. Do transakcji w rezultacie nie doszło. Być może cała sytuacja nie jest winą samego dealera, bo pewnie oni też byli zwodzeni przez producenta, ale oceniam to z punktu widzenia klienta, który koniec końców zadowolony nie jest.
    Sprzedawca nie potrafił doradzić dodatków w pakiecie (który był tańszy niż dodatki osobno), dopiero jego koleżanka interweniowała i podpowiedziała ...
    Ostatnio edytowane przez NimnuL ; 02-12-2016 o 19:20
    Jeżdżę, więc jestem.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał NimnuL Zobacz post
    Reiski Auto w Bydgoszczy
    Nimnul , ja kupowałem auto w Warszawie ( mieli krótsze terminy ) , ale mieszkam w Bydgoszczy, i zamierzam serwisować auto właśnie u Reiskiego , bo do Autexu zostałem skutecznie zrażony serwisowaniem fiata seicento ( 15 lat temu ). Mam nadzieję że nie robie błędu...

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    zamierzam serwisować auto właśnie u Reiskiego
    U Reiskiego serwisowałem regularnie Punto (jeszcze jak mieli siedzibę w Białych Błotach) i nie mam najmniejszych zastrzeżeń - serwis mają OK.
    Jeżdżę, więc jestem.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał NimnuL Zobacz post
    Reiski Auto w Bydgoszczy
    Mozesz napisac mi kto cie obslugiwal przy sprzedazy? Na pw lub tu. Tez tam wlasnie zamowilem tipolca. Instalowales u nich gaz?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2017
    Skąd
    .
    Postów
    60
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    [2016]
    Inter Auto
    Zakopiańska Kraków
    ocena 8

    Mają świetny kontakt, wszystko ustaliłem telefonicznie/mailowo i przyjechałem jedynie podpisać umowę i zamówić. Wolałbym kupić w Rzeszowie w autoresie ale chyba trafiłem na jakiś zły dzień sprzedawcy który powiedział, że nie da mi rabatów bo traci na tym prowizję - po tym tekście już wiedziałem, że nie kupię tam auta. O dziwo obsługa ASO w Rzeszowie jest może nie wzorowa ale bdb i naprawdę nie mam się do czego przyczepić.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    118
    Auto
    Tipo 1.4 Sedan
    Rocznik
    11.2016
    Cytat Napisał stoper86 Zobacz post

    InterAuto
    ulica Jasnogórska 62
    31-358 Kraków
    Ocena: 3

    Zero starań o zadowolenie klienta po podpisaniu umowy i próby jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.
    Teksty, że po podpisaniu umowy już nic nie mogą zmienić jeśli chodzi o cenę i akcesoria.
    Moja ocena - mocna 8
    Też tam zamawiałem i wychodzi na to, że zależy bardziej od sprzedawcy, niż samego salonu. Moją transakcję obsługiwał p. Krystian, błyskawicznie odpisywał mailowo na każde pytanie, odbierał telefony, cierpliwie tłumaczył każdy etap.
    Samochód przy odbiorze mógłby faktycznie być trochę bardziej czysty, ale uczciwie przyznam, że odbiór miał nastąpić dzień później, tylko wymogłem przyspieszenie terminu - nie mieli dość czasu. Akcesoria w gratisie dostałem takie, o jakie poprosiłem.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja kupowałem i serwisuje w Reiski Bydgoszcz. Jak narazie nie mam do nich zastrzeżeń. Salon i serwis pełna profeska. No i to co lubię najbardziej: auto zawsze umyte po serwisie

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2017
    Skąd
    opolskie
    Postów
    35
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM POP Czerwony Amore
    Rocznik
    2016
    Ja zauważyłam w różnych salonach Fiata, że jest problem z komunikacją mailową, odniosłam wrażenie, że nikt maili nie traktuje poważnie. Najwiecej udalo sie dowiedziec i zalatwic telefonicznie i oczywiscie osobiscie.
    My kupiliśmy naszego tipo w Dąbrowie Górniczej, z aut dostępnych od ręki, dostaliśmy fajną cenę, obsługa jak najbardziej ok. Nie mam zastrzeżeń.
    Nie wiem gdzie bedziemy serwisowac bo do Dabrowy mamy 200 km a w pobliskich aso podobno "nie lubia", serwisowac aut kupionych w innych salonach.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Wiek
    52
    Postów
    78
    Auto
    Tipo HB 1.4 95km pop
    Rocznik
    2017
    Może to dlatego ,że mają takie dziwne adresy mailowe fxxxxx@dealer.fiat.pl -- a nie imienne :-D . ciężko to zapamiętać , podyktować przez telefon ciężko ( ciężki matoł im musiał to wymyśleć) - ja dla siebie rozważałem leasing w masterlease przez parę dni - to 4 dni facet z masterlease nie mógł się mailowo z salonem skontaktować . Masakra ...


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Alfa Romeo Giulia wchodzi do polskich salonów
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-06-2016, 11:30
  2. [cinquecento] Sonda Lambda begar francais - opinie na temat części
    Napisany przez karski1 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-04-2012, 10:49
  3. Lancia Thema trafiła do europejskich salonów
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-10-2011, 15:22
  4. PROSZĘ O WASZE OPINIE NA TEMAT AUTA
    Napisany przez SEBO na forum Stilo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 24-11-2009, 16:13
  5. Opinie na temat Fiata Bravo
    Napisany przez GrandMagic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-01-2009, 13:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

salon reiski opinie

cennik lakierni autotorino

jaki salon fiata polecacie

fiat krosno opinie

gam fiat opinie

opinie o interauto

fiat klub opinie dealer

fiat leasing opinie

tipo odebranie w salonie

polecane salony do zakupu fiata

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl