Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 20 z 26 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni
Posty od 286 do 300 z 381
Like Tree74lubi to!

Temat: Konkurencja Tipo - co braliscie pod uwage  

  1. #286
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014

    Konkurencja Tipo - co braliscie pod uwage

    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Zazdrościmy po prostu tych "europejskiech" Tipaczy za 70 tyś+. A od zazdrości do ciemnej strony mocy już niedaleko. T Jety I M Jety mają te lepsze materiały. Lepsze zawieszenie. Lepszą elektronikę i osprzęt. Zaciśnięte zęby panowie i czcijcie, bo zaraz będziecie z maczetami biegać.
    Jeśli kupiłbyś Tipo w dieslu lub w T-Jecie z gazem w przyzwoitej wersji, Twoje zadowolenie z wozu byłoby na dużo wyższym poziomie i nawet jeśli musiałbyś wymienić raz do roku łącznik stabilizatora to przymknął byś na to oko. Więcej wydałbyś na Fiata ale i tak byś był do przodu , bo nie musiałbyś kupować kolejnej, tym razem rumuńskiej taczki która pewnie za jakiś czas też Ci zajdzie za skórę. Dobrze chociaż, że w przypadku Dacii nie popełniłeś podstawowego błędu i nie kupiłeś golca jak w Tipo tylko przyzwoitą wersję, dzięki czemu zadowolenie z samochodu jest na całkowicie innym poziomie.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #287
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Sam chyba juz sie gubisz. Ja wiem ze twoj egzemplarz jest idealny podobnie jak mito ale juz sam pisales ze cos gdzies tam skrzypi i miales wymieniane hamulce tylne wiec to jest wlasnie to hujowe wykonanie. Ja mam 30 tys km i uwazam ze skrzypienie auta po takim przebiegu jest co najmniej nie na miejscu, dodam ze nie jezdze w terenie zeby go rozklekotac. Przebieg twojego jest pewnie mniejszy.

    I wiem ze inne marki takze maja rozne bolączki ale ja sie nie czepiam jednego przypadku tylko rzeczy ktore sa tu poruszane nagminnie na forum tj skrzypiace boczki, fotele, docisk sprzegla, elementy zawieszenia itp po prosty Fiat to zrobil na odpierdol bo uwaza ze klient co kupuje Tipo ma to w dupie a okzuje sie ze takze ma wymagania
    Skrzypiacy plastik jest dla mnie raczej drobiazgiem i zaloże się a nawet jestem pewien jeżdżąc od czasu do czasu innymi autami nie fiatami że to jest nagminne. Tylko nie każdy się z tego doktoryzuje jak ja. Hamulce są produktem globalnego koncernu trw a nie fiata. Dokladnie te same sa w pugach alfach itp. W mito tez mialem drobiazgi typu zacinajacy sie pas (firmy autoliv) lozyska mc personów itp. W citroenie zepsul mi sie rozrusznik boscha, silnik krokowy boscha i zamki na ktorych bylo wybite made in germany. Wiec uwaga dotyczacego hujowego wykonania moze dotyczyć kazdego komponentu kazdego producenta. Jak siadlem w nowym c3 biegi wchodzily jak w kilkunastoletnim szrocie (jechalem podobnym ale myslalem ze to juz ze zuzycia) a raczka od regulacji wysokosci siedzenia zostala mi w rece. Gadacie tak jabyscie nigdy nie ogladali innego nowego wielkoseryjnego auta i nie widzieli niedorobek. Niektorzy beda mieli kumulacje inni nic.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 23-09-2018 o 10:44
    andijaw lubi to.

  4. #288
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Znajomemu w nowym Mercu AMG za prawie 200k w pierwszym roku poszła skrzynia - to oznacza że Merce są ch... wykonane?
    https://www.youtube.com/watch?v=mAgY6A3RPcU
    Facet przegina, ale patrząc na te kilka nowych Merców które używają moi znajomi i klienci ... w tym co gada coś prawdy jest, nie da się ukryć. Awaria skrzyni w AMG to wcale nie jest jednostkowy przypadek, ja też się z czymś takim spotkałem - a ile egzemplarzy tej wersji jeździ mu nas? na pewno mniej niż Tipo-Tipo ;-P

    Mercedes raz już prawie zbankrutował produkując "niezniszczalne samochody", drugi raz tego błędu nie popełnią. Podobnie zresztą jak pozostali producenci (produkujący na skalę masową), bo nie ma ekonomicznego uzasadnienia produkowanie samochodów o "wysokiej trwałości" albo "niezawodnych". A że we wszystkich tych firmach rządzą księgowi, więc mamy to co mamy.
    andijaw lubi to.

  5. #289
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Jeśli kupiłbyś Tipo w dieslu lub w T-Jecie z gazem w przyzwoitej wersji, Twoje zadowolenie z wozu byłoby na dużo wyższym poziomie i nawet jeśli musiałbyś wymienić raz do roku łącznik stabilizatora to przymknął byś na to oko. Więcej wydałbyś na Fiata ale i tak byś był do przodu , bo nie musiałbyś kupować kolejnej, tym razem rumuńskiej taczki która pewnie za jakiś czas też Ci zajdzie za skórę.
    Nic bardziej mylnego przyjacielu. Wybór silnika był podyktowany dalej idącą ekonomią zakupu niż chęcią przyoszczędzenia kasy na silniku przy zakupie. T-Jet chleje w korkach jak szalony. I nie jest to różnica 1L tylko 2-4L LPG/100km (różnica w wydanej kasie na LPG względem 95konia to przy dzisiejszej cenie za LPG 15 tyś. zł przy 200 tyś. km zrobionych w 3 lata + koszt dopłaty za silnik). 1,6 Mjet natomiast w przeciwieństwie do poprzednika (1,9 Mjet) średnio lubi eksploatację po mieście i dodatkowo mało się go sprzedaje (razem z 1,3 - ten natomiast miasto znosi OK. Małe typowe problemy dla diesla EGR itd.) i w razie draki po gwarancji ciężej znaleźć graty na rynku wtórnym w porównaniu do 1,4 95. Kolejna sprawa - kupowałem na prędce auto ze stocka i w momencie zakupu były opcje w dziwnym wyposażeniu. I łączników nie wymieniamy raz w roku tylko co 10-20 tyś. km. jazdy po mieście. Jednym wytrzymują więcej innym mniej. Nie neguję jak ktoś jeździ na trasie - zrobił 100 tyś. i ma ori - realne.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Dobrze chociaż, że w przypadku Dacii nie popełniłeś podstawowego błędu i nie kupiłeś golca jak w Tipo tylko przyzwoitą wersję, dzięki czemu zadowolenie z samochodu jest na całkowicie innym poziomie.
    Moje zadowolenie nie jest związane z wyposażeniem i względnym komfortem co trwałością i obsługą - to wół roboczy nie spełnienie marzeń motoryzacyjnych. Tipo na tle moich dotychczasowych aut i na tle moich kolegów którzy też tym jeżdżą jest autem MAŁO TRWAŁYM na tle konkurencji. Mój styl eksploatacji auta i czy jazdy w momencie zakupu Tipo drastycznie się nie zmienił, a borykamy się z problemami które na tle poprzednich aut lub kupowanych teraz przez kolegów po fachu konkurencyjnych konstrukcji nie zdarzały się przy analogicznych przebiegach wcześniej. Przemilczam przypadłości nękające mój egzemplarz, bo są spowodowane w dużym stopniu partactwem na linii produkcyjnej i serwisów już tutaj w PL.

    Mój prześmiewczy komentarz o "Europejskim" (cytat kogoś z forum tutaj) Tipo za 70 koła + miał raczej na celu wybeczenie ludzi, którzy żyją w przekonaniu, że auto za 70 koła+ jest mechanicznie inne od tego za 45. Buda ta sama. Wiązki te same. Dostawcy elektroniki w dużym stopniu będą Ci sami. Zawieszenie to samo. Montaż, fabryka i kontrola jakości Itd. Trwałość będzie taka sama. Dopłata daje nam silnik/skrzynię (jedyna zasadnicza różnica), ładniejsze boczki w drzwiach, trochę uszczelek, bębny (chociaż te podobno są lepsze wg. niektórych posiadaczy Bębno). Reszta to wyposażenie i nie poprawia ogólnej szeroko pojętej trwałości modelu (z pewnością) czy odczucia auta (odczucie to już raczej kwestia indywidualna, bo jak czytamy tutaj co poniektórych to Tipo Tipo jest fuj, ale Tipo Lounge z błyszczącą klamką, dwukolorową szmatą na fotelu, kolorowym ekranem i kamerą cofania to już wow i zupełnie inne auto warte dopłaty 30-40 tyś.

    Oczywiście konkurencja też ma wpadki itd. itp. Tipo nie jest najgorsze na świecie.

    Jakby nie kombinował, zawijał w sreberka, dorabiał teorię - jest to ten sam samochód. Proszę mnie nie atakować, że mam Tipo Tipo. Mam SW POP - jestem pośrodku - nie pochodzę z obozu budżetowych lub "Europejskich" nabywców tego auta

    Część kolegów z forum zmieniła ton wypowiedzi pół roku/rok po euforii zakupu i wraz z rosnącym przebiegiem. Dostrzegliście rzeczy o których mówiłem od samego początku. Chciałbym was poczytać za 2-4 lata

  6. #290
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    U mnie nie ma euforii i jej nie było. To taki Lanos naszych czasów i tyle.

  7. #291
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2018
    Skąd
    Ostróda
    Wiek
    34
    Postów
    36
    Auto
    VW Golf Plus 1.9 TDI
    Rocznik
    2007
    To jakie auto kupić 70 tyś.+, żeby się opłacało i żeby był rozmiarowo do Tipo ? Z dobrym wyposażeniem, z fajnym silniczkiem i w miarę trwałe ?

  8. #292
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Przemek90 Zobacz post
    To jakie auto kupić 70 tyś.+, żeby się opłacało i żeby był rozmiarowo do Tipo ? Z dobrym wyposażeniem, z fajnym silniczkiem i w miarę trwałe ?
    Mam Tipka Luange w automacie rok za prawie 70 tyś ,kto w temacie to wie co mam na wyposażeniu ,idzie się do tego przyzwyczaić ale to malutki minus ,układ kierowniczy bardzo czuły i trzeba być skoncentrowanym na dużych szybkościach autostradowych ,po za wszystko mnie się podoba i uprzyjemnia jazdę ,piszę bo brat coś do ok 65 tyś by kupił ,byliśmy w KIA mają tyły do Fiata ,popatrzymy w innych ale ciężko będzie coś znależć przyzwoitego ,ktoś podpowie ,brat chciałby coś nie za dużego w przyzwoitym wypasie

  9. #293
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Jakby nie kombinował, zawijał w sreberka, dorabiał teorię - jest to ten sam samochód.
    A moze bledem fiata jest zbyt niska cena i wprowadzenie modeli bazowych? Może powinien sie zaczynac od Pop+ do Lounge+ i miec pare "nowoczesnych" dodatkow i odpowiednio wyzsza cene. Wtedy nie kojarzylby sie z taniochą za 43 tys. tylko z normalnym kompaktem. Ale fiat sie uczy i nie powtorzyl bledu stilo, cromy itp. I robilby wewnetrzna konkurencje alfie.

  10. #294
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Kolego FiatPrime, bądź obiektywny w swoich opiniach. Skoro Dacie odebrałeś kilka miesięcy temu, to chyba trochę za wcześnie żeby oceniać ten wóz pod względem wytrzymałości. Dopiero za kilka lat przekonasz się czy Francuzi poradzili sobie z padającymi panewkami w 1,5 Dci a Rumuni w końcu zdecydowali się na ocynkowanie całego nadwozia, dzięki czemu wytrzyma chociaż kilka lat bez korozji.
    Co do Tipo - silnik 1,4 16v na Taxi się nie nadaje chociażby dlatego , że bierze olej, jak do tego dołożymy instalację gazową zakładaną przez papraków to mamy pewną katastrofę. Trzeba było brać sedana w 1,3 MJEt, można było go wyrwać w całkiem niezłej cenie.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    FiatPrime lubi to.

  11. #295
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Przemek90 Zobacz post
    To jakie auto kupić 70 tyś.+, żeby się opłacało
    A to Ty już powinieneś sobie przeliczyć. Wróżbitami nie jesteśmy.

    Cytat Napisał Przemek90 Zobacz post
    Z dobrym wyposażeniem, z fajnym silniczkiem i w miarę trwałe ?
    Za 70? Nowe? Wybierz jedno z trzech.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Dopiero za kilka lat przekonasz się czy Francuzi poradzili sobie z padającymi panewkami w 1,5 Dci a Rumuni w końcu zdecydowali się na ocynkowanie całego nadwozia, dzięki czemu wytrzyma chociaż kilka lat bez korozji.
    1) Panewki to nie problem od wielu lat. Zależy kto jak używa. Ja 100% miasto, więc sam sobie wymieniłem przy 15 tyś. olej mimo, że harmonogram przewiduje co 30. Jakby Tipo nie brał tyle oleju to bym co 10 tyś. wymieniał - u mnie przeważają motorogodziny, a nie kilometry. Zawsze w autach skracam interwał i nie miałem problemów z silnikami.
    2) Ruda za bardzo mnie nie interesuję. Tyle tylko, że standardowo po odbiorze konserwacja profili, drzwi, porządny wosk na całe auto. Przez 3 lata nawet jakby to Mazda była to nic by się nie stało. Później mnie to w ogóle nie interesuję - nic nie będzie się działo, to posłuży jeszcze z rok, dwa. Nie będzie zadowolony to pogonię i biorę następne. Jeśli dalej będę się tym zajmować.
    3) Odczepcie się od tej Dacii, bo to zupełnie inne auta. Dacia jest bardziej surowa, mniej bajerów, gorszy komfort podróżowania i w ogóle nie zaprzeczam. Porównaj cenę Logana na wypasie z dieslem do Tipo z dieslem na full wypasie. A Ja w tym czasie zacznę dyskusję na temat wyższości Aurisa/Corolli/Focusa/Elantry/Civica/308 z full wypasem za ponad 100 tyś. nad tym "bieda" Tipo za 80.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Co do Tipo - silnik 1,4 16v na Taxi się nie nadaje chociażby dlatego , że bierze olej, jak do tego dołożymy instalację gazową zakładaną przez papraków to mamy pewną katastrofę.
    Dobrze, że wiesz lepiej niż producent i importer. Powinieneś się zajmować polityką sprzedażową w FCA. Bo namiętnie nam wciskają nadal te auta. Od Groma tego jeździ też w Turcji, Albanii, Grecji, Chorwacji właśnie z 1,4 16V właśnie na taksówkach. Sam taką w Turcji jechałem jako klient. Nawet politykę mają gwarancyjną dla naszej branży (karta gwarancyjna strona 21). No ale, kolega Żuczek wie swoje. Powiem, Ci lepiej: Byśmy wiedzieli, że w takie g.... się ładujemy - to by nikt tego nie kupił. Już przestali u nas brać Tipo. Wolą dołożyć 20 i rok leasingu więcej lub brać taniej (301/C-Elysse/Logan/Lodgy - wszystkie są tańsze i trwalsze. Oczywiście nie ma miękkich plastików, gorzej wygłuszone. Zależy kto ma jakie priorytety) i krócej leasing. Dlatego też mam problem pozbyć się swojego - może na 3ci rok się uda, bliżej końca leasingu.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Trzeba było brać sedana w 1,3 MJEt, można było go wyrwać w całkiem niezłej cenie.
    Temat wyboru takiego, a nie innego podałem wyżej w postach. Gdybać mi się nie chce. Z silnikiem samym w sobie po za konsumpcją oleju puki co JA nie mam. Znam przypadki wypalonych gniazd. Wybór silnika nie wpływa znacząco na trwałość reszty auta.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A moze bledem fiata jest zbyt niska cena i wprowadzenie modeli bazowych?
    Uważam, że zupełnie odwrotnie. Sądzili, że się uda wciskać marne jakościowo auto tak jak 500tkę za duże pieniądze. Jakby te auta latały cenowo 45(Tipo Tipo)-65(SW Total Wypas z dieslem) to można rozpatrywać jako właśnie bazowy środek lokomocji, mniej trwały niż budżetowe spartańskie autka (FCA/Renault) w ciut większych pieniądzach za to z wyższym standardem. To jest to o czym wielokrotnie rozmawialiśmy. Tipo ma sens jeszcze około 60 tyś. przy założeniu, że ktoś nie eksploatuje mocno auta. Nie za blisko 80... Za 80 to teraz można Avensisa w związku z zakończeniem produkcji kupić: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota...tml#34f5df156f. Tylko bajerów nie ma Ale jakościowo, komfort, trwałość przepaść.

    Sprzedaż generują floty nie fanboye kupujące jedno auto na 5 lat i rozbierający drzwi bo coś stuka czy woskujący podwozie żeby ruda nie zeżarła. We flotach nikt się nie bawi w między-przeglądy, sprawdzanie oleju, słuchanie stuków. Kupują 10 aut. Nie sprawdzają się - nie kupują więcej. Sprawdzają się - kupują dodatkowe 100.

    To co teraz się dzieje we Fiacie z Tipo przypomina mi trochę sytuację zanim Chevrolet zwinął się z PL. Pierw były tanie na bazie Deawoo (Lacetti, Matiz) - i były wyposażone skromnie ale wszystko działało. Jak się zepsuło to nawet w ASO kosztowało grosze (Pamiętam tarcze Ori do Lacetii przód za około 70 PLN/szt - zamienniki były droższe). Potem oparli się na platformie Opla i zrobili Aveo, Cruza - i się zaczęło dziać WSZYSTKO. Włącznie z takimi atrakcjami, że zamykamy drzwi i boczek wpada do środka Najgorsze, że przestało być tanio - bo gdyby było, można by zacisnąć zęby i z uśmiechem to przetrwać. Mimo fajnych aut w ofercie np. Epica z silnikami BMW (R6) i Orlando czy Captiva polegli na Polskim rynku ze względu na lipę w niższym segmencie (najbardziej popularnym).

    Fiat kurczę nie był tragiczny. Panda, Punto, Fiorino. Auta proste. Trwałe. Sprawdzone w bojach na naukach jazdy, u przedstawicieli handlowych, małej logistyce, tanie w serwisie. Wtedy nawet większą usterkowość można sobie jakoś "wkalkulować". Ale zakup takiego badziewia za ponad 60 tyś. to jakiś niesmaczny żart
    Ostatnio edytowane przez FiatPrime ; 23-09-2018 o 21:26

  12. #296
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cos mi troche nie gra. Z calym szacunkiem ale z jednej strony mowisz ze nikt kto uzywa aut zawodowo nie bawi sie w konserwacje podwozia itp zabiegi jak fanboy a piszesz ze robisz konserwacje profili w dacii. To jak to jest? No ale nie o to biega. Przygladam sie temu tipo wzdluz i wszerz ogladam drobiazgi i widze ze jest lepiej zbudowany niz przykladowe punto. Duzo drobnych zmian na plus. Kilka widocznych zmian na minus w stosunku do bravo (np. slynne boczki).Silniki te same, uznawane za trwale (olej w 1.4 16v to inna sprawa ale w sumie potwierdza regule) blachy ocynkowane lepsze wygluszenie. Moje fundamentalne pytanie i chyba najwazniejsze: dlaczego to auto ma byc mniej trwałe od nich i gorzej sie sprawować? Skoro tamte byly dobre to czemu ten jest zly? Ja caly czas tegonie moge zajarzyc.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 23-09-2018 o 22:29

  13. #297
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Jedyne wytłumaczenie to tureckie pochodzenie, chyba że po prostu Tipo jest uczulone na taksówkarzy Panda czy Punto raczej w tej branży nie jeździło.
    Nie widzę powodu dlaczego Fiat miałby kosztować maks 60 tys. Wtedy musiałby mieć jakość Dacii, czyli odbiegać wyraźnie od innych samochodów z segmentu pod względem wykończenia, wyciszenia czy prowadzenia. Tipo w odpowiedniej opcji nie różni się mocno od konkurentów, pod pewnymi względami czasami je przewyższa. Ma pewne braki w wyposażeniu, nie ma też mocnych silników ale za to jest trochę tańszy.
    Tylko na Taxi się nie nadaje


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  14. #298
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Cytat Napisał Przemek90 Zobacz post
    To jakie auto kupić 70 tyś.+, żeby się opłacało i żeby był rozmiarowo do Tipo ? Z dobrym wyposażeniem, z fajnym silniczkiem i w miarę trwałe ?
    Hyundai, Kia

  15. #299
    Klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2017
    Skąd
    gka
    Wiek
    34
    Postów
    155
    Auto
    Tipo sw pop 1.6
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał tomekbud Zobacz post
    A ktoś mógłby w skrócie opisać jakie są te półki w klasie "kompakt" i czym się różnią?
    https://www.otomoto.pl/oferta/peugeo...tml#af007de247
    Tu jest półka wyżej w klasie kompakt w cenie około 80 tys. Samochód większy zarówno na zewnątrz jak i w środku, mocniejszy silnik, mniej pali, Różnicy w wyposażeniu pomiędzy nim a tipo z grzeczności nie skomentuję. Ale to tylko część rzeczy które określają "półkę wyżej". To (i wiele innych aut, typu np. golf) ma takie kosmiczne opcje jak rynienki zapobiegające zachlapywaniu bocznej szyby płynem do spryskiwaczy po umyciu szyby czołowej, spryskiwacze działające w każdych warunkach i temperaturach, funkcję komfortowych kierunków która po prostu działa, nie trzeba celować w jakiś magiczny punkt żeby kierunek mrugnął 5 razy. Zrozumiałym jest że każdy racjonalizuje swój wybór, ale opowiadanie że tipo za 80 tysięcy to najlepszy wybór to wprowadzanie w błąd.

  16. #300
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ni ale tu jest opinia ze mamy szczescie ze dał nam w tych pieniadzach czyery kola i kierownice. Wymagac od tego nie mozna.

    A okazuje sie ze Tipo to dla niektorych manifest bogactwa, oczywiscie ten wspomniany za 80 tys ziko. Kolega Qvadrat ma tyle hajsu ze nie wie co z nim robic ale kupił wlasnie Tipo. Szacun.

    Ja na razie nie mialem problemow z Tipo jakis wiekszych i chcialbym zeby tak zostalo, choc w to zaczynam watpic ze tak bedzie. Czas pokaze.


 
Strona 20 z 26 PierwszyPierwszy ... 101819202122 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Opadające szyby w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Ogrzewanie i klimatyzacja Tipo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 28-04-2019, 20:39
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-09-2017, 07:22
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31
  4. Croma kontra konkurencja
    Napisany przez mugsy na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 16-02-2015, 18:31
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 17:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum

https:fiatklubpolska.pltipo-531konkurencja-tipo-co-braliscie-pod-uwage-38861

Rapid czy tipo forum

fiat tipo forum site:fiatklubpolska.pl

renault megane czy fiat tipo

fiat tipo czy renault megane

fiat tipo konkurencja

forum tipo

Artura TussikaBerlingo czy tipo swco wybrac fiat tipo czy suzuki balenotipo czy rioFiat tipo motobenzynaTipo motobenzynafiat tipo opinie forumfiat tipo vs skoda fabiamegane 4 fiat tipofiat tipo czy skoda fabia kombifocus tipo czy meganeFiat Tipo sedan konkurencjamegane 4 czy tipotipo czy elantraporownanie tipo hb i swkonkurencja dla nowego tipofabia combi vs tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl