Panowie - co kto lubi i co komu pasuje.
Ja kupiłem Tipo Tipo za 42600 i za tą kwotę mam składaną dzieloną kanapę, 3 zagłówki, poduszki boczne i kurtyny powietrzne. Jestem w pełni zadowolony zwłaszcza że zawsze zmieniam auto na nowe co 4 - 5 lat i zawsze kupuję najtańszą wersję (to już 11-te moje auto - mam swoje lata).
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Ps.
Ostatnio chyba przesadziłem - Punto nie miało jeszcze 3 lat.
Pisałem to już wcześniej ale chyba warto się powtórzyć - podstawowa wersja Tipo to porażka i zachwycony taką wersją może być tylko ten, który przesiada się z pełnoletniej Sieny. Jeśli przyjmiemy, że Tipo jest kompaktem - a tak jest pozycjonowany - to ani wykończenie, ani braki w wyposażeniu są nie do przyjęcia. Sprzedaż tak okrojonej wersji w Europie to nieporozumienie, w Turcji to pewnie hit.
Dla oszczędnych proponuję nową Pandę - parę groszy zostanie w kieszeni, zwrotny i oszczędny samochodzik Jeśli Tipo - to chociaż POP plus parę dodatków pod siebie i mamy fajny wózek
Lounge może palić od zwykłej wersji więcej paliwa tylko wtedy, gdy ma szersze opony.
Ostatnio edytowane przez ŻuczekM ; 15-01-2017 o 20:37
Coraz bardziej jestem przekonany do wersji Lounge żona również wiec chyba nie będę się opierał w końcu to będzie 2 żona heh Co do moich kalkulacji wynika ze tak jak kolega Capitanslow napisał że opłaca się albo najtaniej albo najdrożej wersja pop z tym co chciałem była tylko i aż o 2,5 tysiące tańsza . Kilku sprzedawców ma jeszcze na stanie Tipo w lounge wysłałem zapytanie o ofertę może jakiś rabat uda się negocjować jak nie to za 2 tygodnie zamawiam i będzie to koniec kalkulacji ,a poczatek oczekiwania po przesiadce z Laguny mam nadzieje ,że Tipo nie da się tak we znaki .Ciekawi mnie ile za taką Lagunę bym dostał w rozliczeniu ,oddawał ktoś może swoje stare auto ? Dzięki za dobre rady Pozdrawiam.
Do ŻuczkaM.
Powtarzam: każdy robi jak chce. Ja wolę mieć co cztery (ostatnio co trzy) lata nowy nie wypierdziany , pachnący nowością samochód, a zupełnie nie zależy mi na dodatkach. Dla mnie dodatki są bez znaczenia -wolę te pieniądze przpuścić.
Pozdrawiam.
Tak pisałeś to kilkadziesiąt razy i już wystarczy bo staje się to z deka nudne i łeb już boli od tych pierdów! Więc daj sobie już spokój! Lepiej się czujesz jak pociśniesz komuś kto kupił wersje podstawową ? Czujesz się dowartościowany albo lepszy? Czy może potrzebujesz maści na ból dupy bo trzy lata temu kupiłeś małego, może i dobrze wyposażonego Ypsilona ale z silnikiem 1,2 i dużo drożej niż my Tipo z 1,4 w 2016 roku ? Daj że sobie chłopie na wstrzymanie i zaglądnij na forum Lancii i tam się wyżywaj to Cię zbanują szybciej niż Ci się wydaje. Każdy Twój post na tym forum to jest hejt, krytykanctwo i pociskanie w kierunku Fiata Tipo i właścicieli!!!
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
Żuczku , robaczku , mam prośbę, nie rozważyłbyś opuszczenie forum TIPO ? Przecież możesz zawsze wylewać swoje "mądrości" np. na forum Lanci . To taka moja prośba ...
Moją 18 letnią sienę zezłomowałem w sierpniu a w październiku odebrałem tipo w wersji tipo z którego jestem zachwycony, znaczy ze pijesz do mnie? Zdejm se człowieku klapki z oczu i nie mierz innych swoją miarą, a jak Ci czegoś brakuje to se kup prosiaka albo ferrari bo tipkiem braków nie nadgonisz
Mój post skierowany był do kolegi LaVa i przedstawiał moje zdanie na temat Fiata Tipo w wersji Tipo. Widzę, że prawda w oczy kole, bo kilku właścicieli takowej odmiany odebrało to jako atak w ich kierunku. Całkowicie bezpodstawnie, nic mi do tego czym jeździcie.
Jestem fanem Fiata i miałem kilka samochodów tej marki, ostatnie trzy od nowości. Potrafię jednak obiektywnie spojrzeć na to, co działo/dzieje się z firmą i nie wszystkie jej ruchy były udane i przemyślane. Pomyśl na tani kompakt był dobrym ruchem, agresywna promocja cenowa w przypadku Tipo zrobiła robotę i model został dobrze przyjęty. Podstawowa wersja powinna być tylko pozycją w cenniku do celów marketingowych a jego realna sprzedaż powinna odbywać się jedynie w Turcji. Fiat powinien konkurować z innymi kompaktami atrakcyjną ceną i walorami użytkowymi ale nie kosztem skandalicznych braków w wyposażeniu.
Moim ostatnim Fiatem było Bravo Sport T-Jet 150 KM w dobrej opcji. Znajomi jak dowiadywali się ile wydałem na Fiata to pukali się w czoło. Za te pieniądze moglem kupić praktycznie każdy kompakt na rynku ale wybrałem Fiata. Mam nadzieję, że jest na tym forum kilku miłośników marki a nie tylko "łowców cenowych okazji" którzy mają w nosie czym jeżdżą, byle było tanie.
To jak się ma podstawową wersję to już nie jest się "prawdziwym" fanem.
Ja uważam że Fiaty się skończyły w 2000 roku. Mój tata i ja mieliśmy Fiaty od lat 80tych. Z tych które ja pamiętam: Punto mk1 (przełomowe dla marki), Brava Mk 1, Multipla (najlepsze auto ostatnich 3 dekad), Seicento, Grande Punto czy teraz Tipo. Były też inne mniej udane jak Uno. Wszystkie poza Multiplą to były auta wygrywajace głównie ceną.
Tipo choć miłe niczego nie zmienia na rynku, podobne jest do skody czy toyoty. Czy ma klime w automacie, maszynkę do ciągnięcia ci druta na postoju albo wbudowany ekspres do kawy - bez większego znaczenia.
Jak masz Fiata to właśnie masz w nosie czym jeździsz. Fiata nie kupią nowobogackie albo sebixy tylko ludzie którym nie zależy na opini innych.
Komentowanie wypowiedzi ŻUCZKAM jest bezcelowe, ten człowiek ma ZAWSZE racje i nic ani nikt go nie przekona. Takie wnioski mam czytając to forum od kilku miesięcy.
To proste. Wystarczy nie komentować tego co pisz żuczek. przecież jemu o to chodzi.