Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 95
Like Tree25lubi to!

Temat: Fiat Tipo 95km 1.4 odczucia  

  1. #61
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    06 styczeń 2019
    Skąd
    Lublin
    Postów
    128
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95 KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał jacek2 Zobacz post
    Jestem zainteresowany. Rozwiń temat, bo słabo łapię.......
    Jacek2 kup se bimbrownice i chcesz to masz , i po problemie hehe



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mardas Zobacz post
    Jacek2 kup se bimbrownice i chcesz to masz , i po problemie hehe
    Jak nie wnosisz nic do tematu to nie spamuj.
    kammar lubi to.

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    45
    Postów
    436
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Ja pir.....e co on ma z tymi emotkami, aż oczy bolą. Moja nastoletnia córka tego tak nie nadużywa co kolega mardas

  5. #64
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    06 styczeń 2019
    Skąd
    Lublin
    Postów
    128
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95 KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał bartusssp Zobacz post
    Ja pir.....e co on ma z tymi emotkami, aż oczy bolą. Moja nastoletnia córka tego tak nie nadużywa co kolega mardas
    A co przeszkadza Ci ? to mnie wycisz hehe ,masz taką opcję i po problemie a moja wnuczka b.to uwielbia
    zbychbor lubi to.

  6. #65
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bartusssp Zobacz post
    Ja pir.....e co on ma z tymi emotkami, aż oczy bolą. Moja nastoletnia córka tego tak nie nadużywa co kolega mardas
    Stosuje emoty bo braveran za drogi

  7. #66
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,781
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Patrząc na emote na końcu Twojej wypowiedzi nie mogę nie zapytać: wiesz to z doświadczenia?
    zbychbor lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #67
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Nie mam potrzeby, aktywnie spedzam czas, rower, orbitrek, bieganie. Nie leze na kanapie z browarem i chipsami a tipo sluzy do dalszej jazdy niz 1km do pracy. Kita staje na" zawolanie" i mysle ze jeszcze długooooooo tak bedzie

  9. #68
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał jacek2 Zobacz post
    Jestem zainteresowany. Rozwiń temat, bo słabo łapię.......
    Zamiast 98 do baku tipo można lać to do swojego. Większy pożytek.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 06-03-2019 o 15:52
    jacek2 lubi to.

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2017
    Skąd
    gka
    Wiek
    34
    Postów
    155
    Auto
    Tipo sw pop 1.6
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Nie mam potrzeby, aktywnie spedzam czas, rower, orbitrek, bieganie. Nie leze na kanapie z browarem i chipsami a tipo sluzy do dalszej jazdy niz 1km do pracy. Kita staje na" zawolanie" i mysle ze jeszcze długooooooo tak bedzie
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Jak nie wnosisz nic do tematu to nie spamuj.
    zbychbor i kammar lubią to.

  11. #70
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Niestety nie pykło ci , odpowiadalem na post Qvadrat'a

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    45
    Postów
    436
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mardas Zobacz post
    A co przeszkadza Ci ? to mnie wycisz hehe ,masz taką opcję i po problemie a moja wnuczka b.to uwielbia
    Zaczynam rozumieć trzecia młodość . Kiedyś nie było emotek i komórek. To nadrabiasz . Myslałem, że masz około dwudziestki. Jak bardzo się myliłem. Spytaj wnuczki to Ci wyjaśni jak tego używać.

  13. #72
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2020
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2019
    Witam Wszystkich forumowiczów,

    Pomyślałem, że podzielę się swoimi odczuciami z zakupu Tipo 1.4 95 - rocznik: 2019 - wersja: Lounge nadwozie: kombi / sw.

    Słowem wstępu.

    Wiem, że zakup samochodu w dzisiejszych czasach nie jest prosty. Masa dostępnych modeli oraz tony materiałów w sieci na temat każdego z nich, nie ułatwiają decyzji.
    Dodatkowo, dochodzi do tego cała unijna ekologia, dzięki której wybór silnika jest jeszcze cięższy. Mam nadzieję, że moje "wypociny" komuś, tę decyzję ułatwią.

    Wybór:
    Zanim zdecdyowałem się na zakup Tipo - oglądałem inne modele. Budżet wynosił około 100 tyś złotych.
    Tak więc odwiedziłem salony Skody (Rapid, Octavia), Opla (Astra, Meriva oraz przekraczając budżet Insignia), Suzuki (SX4 S-cross), KIA (Ceed Combi), Ford (Focus / C-max) oraz (przypadkiem) Fiata.
    Zakupu Tipo w ogóle nie brałem pod uwagę. Głównie za sprawą ogólnych opinii, że jakościowo jest słabo itd.

    Czego oczekiwałem (od góry najważniejsze):
    - Dużo przestrzeni (mam dwoje małych dzieciaków)
    - Silnik bez turbo - prosty w konstrukcji
    - Kokpit, który jest prosty i łatwy w obsłudze - jak najmniej paneli LCD
    - Analogowe zegary
    - Rozsądne spalanie
    - Climatronic (conajmniej jednastrefa)
    - Multimedia obsługujące Android Auto
    - Wbudowana nawigacja (producenta)
    - Podgrzewana przednia szyba (przyzwyczajenie z Forda)
    - Wszelkiej maści systemy dodatkowe, wspomagające kierowcę.

    Czym i jak jeździłem
    Posiadałem forda focusa C-maxa z 2.0 TDCi z 2004 (około 140 KM - moment 330).
    Samochód miał praktycznie wszystko - dwustrefowy climatronic, podrzegwane siedzenia, podgrzewaną przednią szybę, nawigację (niestety bez update'ów), szyber-dach - mógłbym długo. Samochody, które oglądałem nie miały tego wszystkiego.
    Niestety koszty jego serwisowania, były stanowczo za duże. Nie chodzi o brak pieniędzy, ale ich wykładanie traciło sens.
    Dało mi to jednak pewną naukę. Wszystko jest fajne - dodatki, systemy, mocne światła itd. - do czasu kiedy działa Kolejna rzecz to - czy tak naprawdę tego potrzebuję. Przykładem niech są ksenony z mojego fordzika. Odnowienie dwóch świateł na oryginalnych częściach (wymienione zapłonniki, przetwornice, żarówki, regenerowane soczewki oraz czujniki do pozycjonowania) kosztował około 3500 zł. REMONT - nie wymiana. Światła świecą pięknie i mocno. Tyle, że w ruch miejskim są pomijalne a nocne długie trasy, gdzie można było je wykorzystać robię może 2 razy w roku.
    Dużą zaletą forda był także silnik - na autostradzie przyśpieszenie od 100 do 140 - chwila. Tyle, że z tej autostrady to korzystałem i korzystam od święta - większość to jednak DTS lub miasto.
    Jestem osobą, która uważa że samochód to nie zabawka i na drodze przepisy jednak od czcegoś są. Pomijam tereny zabudowane i ograniczenia z 90 do 50 na odcinku 300 metrów, bo stoi tam jeden dom. Temat rzeka.
    Jednak na takiej DTS w godzinach największego ruchu, jedzie się z prędkością 80 / 100 km/h. Szybciej nie ma sensu w mojej ocenie bo do celu i tak szybciej się nie dojedzie. Conajwyżej można się zabić. Na DTS co chwile są wypadki (głównie przez prędkość).
    Także, co mi po mocnym silniku skoro jego potencjał wykorzystywałem zdecydowanie za rzadko.
    W tym momencie, stwierdziłem także - że nie chcę więcej diesla. Kiedyś jego zakup miał sens bo ropa była tania. Teraz? Jeżeli ktoś jeździ głównie po mieście albo nawet taką DTSka - dla mnie (ZAZNACZAM) nie ma to większego sensu.
    W zimie, ten silnik na odcinku 15 km ledwo się zagrzał.
    Takich przykładów typu mam a nie korzystam - byłoby znacznie więcej.

    Dlaczego TIPO

    Pierwsze wrażenie

    Tak jak pisałem, nie brałem tego samochodu nawet pod uwagę. Przejeżdżałem obok salonu więc stwierdziłem - co mi tam szkodzi rzucik okiem. Przede mną i tak był korek.
    Po wejściu do salonu, kiedy usiadłem w nowym TIPO byłem mega zaskoczony. Naprawdę. Samochód ładnie wykończony z jakimś miękkim materiałem na górze deski rozdzielczej.
    Wszystko ładnie się kompnowało. Plastiki - z fakturą skóry (nie taki chamski jak w Skodzie, Oplu czy Suzuki).
    Fotele wygodne i... ilość miejsca. Bez problemu usiadłem sam za sobą a mam 190 cm wzrostu. Bagażnik duży z podwójną podłogą.
    Dodatkowo, ten samochód mi się po prostu spodobał. W sumie, to z wyglądu jeszcze tylko KIA wpadła mi w oko.
    W środku poczułem się naprawdę dobrze. Wszystko pod ręką, przemyślane. System multimedialny szybki / responsywny (konkurencja mogła by się uczyć). Sparowanie telefonu bezproblemowe - wszystko od razu działało. Wszystkie funckje pod ręką! Bez zbędnych dupereli. No dla mnie bajka.
    Kolejne zaskoczenie przyszło jak zobaczyłem ceny. W stosunku do konkurencji? Nie ma o czym mówić.

    Wybór silnika

    Jechałem zarówno 1.4 95KM jak i 1.4 120KM (diesel nie wchodził w grę).

    Wersja 120KM zdecydowanie dla kogoś, kto często jeździ autostradami i definitywnie korzysta z LPG. Jego spalanie po mieście, wyniosło przy mojej względnie spokojnej jeździe - około 9 litrów. Niemniej, jest on bardzo dynamiczny i jadąc 80 km/h, szybko można do 140 przyśpieszyć. Także, na autostradach jak znalazł.

    Wersja 95KM - czuć, że mocy jest mniej. Niemniej, czuć to dopiero powyżej 70 / 80 km/h. I tutaj także nie ma tragedii, ale trzeba go wkręcić na wyższe obroty. W ruchu miejskim jeździło mi się przyjemniej, niż wersją ze 120KM. W mojej ocenie, silnik idealny do poruszania się w ruchu miejskim. Jeśli ktoś jest fanem jazdy bardzo dynamicznej i taki styl utrzymuje w mieście. To zdecydowanie, nie jest to silnik dla niego. Wtedy cały czas będzie przed czerwonym polem na obrotomierzu.

    Dlaczego TIPO

    Jest duży i wygodny i można powiedzieć smiało - że jak na kombi, to jest ładny. W mojej ocenie materiały są dobrej jakości. Wyciszenie w środku jest bardzo dobre. Głośniej robi się po przekroczeniu 130 km/h, niemniej dźwięk ten jest całkiem przyjemny. To może głupie, ale bardzo przyjemnie zmienia się w nim biegi. Naprawdę - sprawia to swego rodzaju frajdę Ogólnie kierownica i drążek zmiany biegów są bardzo dobrze zaprojektowane.
    System nawigacji / audio działa stanowczo lepiej niż się tego spodziewałem. Słucham muzyki klasycznej i tutaj audio daje radę.
    Fotele są wygodne. Po 3 godzinnej jeździe jest ok. Nie czuję się zmęczony.
    Klimatyzacja działa bardzo dobrze - jednak jest głośniejsza jeżeli na dworze mamy 34 'C w cieniu.
    Wszystko jest pod ręką!

    Jest bez całych tych systemów wspomagających kierowcę, których nie cierpię. Niemniej, nie jest tak że nie ma nic. Te pomocne w mojej ocenie rzeczy, są. Czujniki, przytrzymywanie przy podjeździe czy cofaniu itp.
    Nie potrzebuję natomiast asystenta pasa ruchu, czujników martwych stref, kamer na około auta (wystarczy mi jedna z tyłu)... Jestem z tych ludzi, którzy jednak wolą sami oceniać sytuację i o ile z tyłu kamera się przydaje, to już z lewej i prawej strony... bez komentarza.
    Wszystko to ma to także wpływ na niską cenę i to tutaj jest cała filozofia. Niska cena nie jest powodowana niskiej jakości materiałami czy podzespołami.
    Nie ma tutaj tony elektroniki z której i tak bym nie korzystał. Jeżeli, ktoś musi mieć takie dodatki to w Fiacie ich nie znajdzie.
    W firmie, gdzie pracuję mamy masę służbowych, nowych samochodów - Fordy. Mnie te dodatki irytują. Z resztą ich działanie pozostawia wiele do życzenia.

    Silnik 1.4 95KM jest dla mnie jak znalazł do miasta. Nie chcę gazu, bo nie
    Spalanie w mieście to około 7.7l / 100km przy częstych postojach na światłach.
    Spalanie w mieście gdzie 60% trasy to DTS - około 6.3l / 100km
    Spalanie na trasie bez autostrady to około 5.4l / 100km z autostradą, jadąc te 130 / 140 wychodzi 6.6l /100km.

    Zrobiłem także test, i jadąc późnym wieczorem miastem - jechałem do bólu przepisowo - spalanie 4.6l / 100km. No ale tak to się chyba nie da

    Auto przez 23k km nie wzięło oleju. Tzn. przy pierwszej wymianie był ubytek około 0.3l, teraz jak sprawdzam na bagnecie, nic nie widać.

    Czas pokaże, jak będzie z awaryjnościa itd.
    Ostatnio edytowane przez ReconX2 ; 26-08-2020 o 09:49
    Qvadrat i zbychbor lubią to.

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2014
    Skąd
    RZ
    Postów
    465
    Auto
    Tipo 1.4 HB 95 KM / Stilo 1.4 HB 95 KM
    Rocznik
    12.2017 / 12.2004
    Cytat Napisał ReconX2 Zobacz post
    Witam Wszystkich forumowiczów,

    Pomyślałem, że podzielę się swoimi odczuciami z zakupu Tipo 1.4 95 - rocznik: 2019 - wersja: Lounge nadwozie: kombi / sw.

    Słowem wstępu.

    Wiem, że zakup samochodu w dzisiejszych czasach nie jest prosty. Masa dostępnych modeli oraz tony materiałów w sieci na temat każdego z nich, nie ułatwiają decyzji.
    Dodatkowo, dochodzi do tego cała unijna ekologia, dzięki której wybór silnika jest jeszcze cięższy. Mam nadzieję, że moje "wypociny" komuś, tę decyzję ułatwią.

    Wybór:
    Zanim zdecdyowałem się na zakup Tipo - oglądałem inne modele. Budżet wynosił około 100 tyś złotych.
    Tak więc odwiedziłem salony Skody (Rapid, Octavia), Opla (Astra, Meriva oraz przekraczając budżet Insignia), Suzuki (SX4 S-cross), KIA (Ceed Combi), Ford (Focus / C-max) oraz (przypadkiem) Fiata.
    Zakupu Tipo w ogóle nie brałem pod uwagę. Głównie za sprawą ogólnych opinii, że jakościowo jest słabo itd.

    Czego oczekiwałem (od góry najważniejsze):
    - Dużo przestrzeni (mam dwoje małych dzieciaków)
    - Silnik bez turbo - prosty w konstrukcji
    - Kokpit, który jest prosty i łatwy w obsłudze - jak najmniej paneli LCD
    - Analogowe zegary
    - Rozsądne spalanie
    - Climatronic (conajmniej jednastrefa)
    - Multimedia obsługujące Android Auto
    - Wbudowana nawigacja (producenta)
    - Podgrzewana przednia szyba (przyzwyczajenie z Forda)
    - Wszelkiej maści systemy dodatkowe, wspomagające kierowcę.

    Czym i jak jeździłem
    Posiadałem forda focusa C-maxa z 2.0 TDCi z 2004 (około 140 KM - moment 330).
    Samochód miał praktycznie wszystko - dwustrefowy climatronic, podrzegwane siedzenia, podgrzewaną przednią szybę, nawigację (niestety bez update'ów), szyber-dach - mógłbym długo. Samochody, które oglądałem nie miały tego wszystkiego.
    Niestety koszty jego serwisowania, były stanowczo za duże. Nie chodzi o brak pieniędzy, ale ich wykładanie traciło sens.
    Dało mi to jednak pewną naukę. Wszystko jest fajne - dodatki, systemy, mocne światła itd. - do czasu kiedy działa Kolejna rzecz to - czy tak naprawdę tego potrzebuję. Przykładem niech są ksenony z mojego fordzika. Odnowienie dwóch świateł na oryginalnych częściach (wymienione zapłonniki, przetwornice, żarówki, regenerowane soczewki oraz czujniki do pozycjonowania) kosztował około 3500 zł. REMONT - nie wymiana. Światła świecą pięknie i mocno. Tyle, że w ruch miejskim są pomijalne a nocne długie trasy, gdzie można było je wykorzystać robię może 2 razy w roku.
    Dużą zaletą forda był także silnik - na autostradzie przyśpieszenie od 100 do 140 - chwila. Tyle, że z tej autostrady to korzystałem i korzystam od święta - większość to jednak DTS lub miasto.
    Jestem osobą, która uważa że samochód to nie zabawka i na drodze przepisy jednak od czcegoś są. Pomijam tereny zabudowane i ograniczenia z 90 do 50 na odcinku 300 metrów, bo stoi tam jeden dom. Temat rzeka.
    Jednak na takiej DTS w godzinach największego ruchu, jedzie się z prędkością 80 / 100 km/h. Szybciej nie ma sensu w mojej ocenie bo do celu i tak szybciej się nie dojedzie. Conajwyżej można się zabić. Na DTS co chwile są wypadki (głównie przez prędkość).
    Także, co mi po mocnym silniku skoro jego potencjał wykorzystywałem zdecydowanie za rzadko.
    W tym momencie, stwierdziłem także - że nie chcę więcej diesla. Kiedyś jego zakup miał sens bo ropa była tania. Teraz? Jeżeli ktoś jeździ głównie po mieście albo nawet taką DTSka - dla mnie (ZAZNACZAM) nie ma to większego sensu.
    W zimie, ten silnik na odcinku 15 km ledwo się zagrzał.
    Takich przykładów typu mam a nie korzystam - byłoby znacznie więcej.

    Dlaczego TIPO

    Pierwsze wrażenie

    Tak jak pisałem, nie brałem tego samochodu nawet pod uwagę. Przejeżdżałem obok salonu więc stwierdziłem - co mi tam szkodzi rzucik okiem. Przede mną i tak był korek.
    Po wejściu do salonu, kiedy usiadłem w nowym TIPO byłem mega zaskoczony. Naprawdę. Samochód ładnie wykończony z jakimś miękkim materiałem na górze deski rozdzielczej.
    Wszystko ładnie się kompnowało. Plastiki - z fakturą skóry (nie taki chamski jak w Skodzie, Oplu czy Suzuki).
    Fotele wygodne i... ilość miejsca. Bez problemu usiadłem sam za sobą a mam 190 cm wzrostu. Bagażnik duży z podwójną podłogą.
    Dodatkowo, ten samochód mi się po prostu spodobał. W sumie, to z wyglądu jeszcze tylko KIA wpadła mi w oko.
    W środku poczułem się naprawdę dobrze. Wszystko pod ręką, przemyślane. System multimedialny szybki / responsywny (konkurencja mogła by się uczyć). Sparowanie telefonu bezproblemowe - wszystko od razu działało. Wszystkie funckje pod ręką! Bez zbędnych dupereli. No dla mnie bajka.
    Kolejne zaskoczenie przyszło jak zobaczyłem ceny. W stosunku do konkurencji? Nie ma o czym mówić.

    Wybór silnika

    Jechałem zarówno 1.4 95KM jak i 1.4 120KM (diesel nie wchodził w grę).

    Wersja 120KM zdecydowanie dla kogoś, kto często jeździ autostradami i definitywnie korzysta z LPG. Jego spalanie po mieście, wyniosło przy mojej względnie spokojnej jeździe - około 9 litrów. Niemniej, jest on bardzo dynamiczny i jadąc 80 km/h, szybko można do 140 przyśpieszyć. Także, na autostradach jak znalazł.

    Wersja 95KM - czuć, że mocy jest mniej. Niemniej, czuć to dopiero powyżej 70 / 80 km/h. I tutaj także nie ma tragedii, ale trzeba go wkręcić na wyższe obroty. W ruchu miejskim jeździło mi się przyjemniej, niż wersją ze 120KM. W mojej ocenie, silnik idealny do poruszania się w ruchu miejskim. Jeśli ktoś jest fanem jazdy bardzo dynamicznej i taki styl utrzymuje w mieście. To zdecydowanie, nie jest to silnik dla niego. Wtedy cały czas będzie przed czerwonym polem na obrotomierzu.

    Dlaczego TIPO

    Jest duży i wygodny i można powiedzieć smiało - że jak na kombi, to jest ładny. W mojej ocenie materiały są dobrej jakości. Wyciszenie w środku jest bardzo dobre. Głośniej robi się po przekroczeniu 130 km/h, niemniej dźwięk ten jest całkiem przyjemny. To może głupie, ale bardzo przyjemnie zmienia się w nim biegi. Naprawdę - sprawia to swego rodzaju frajdę Ogólnie kierownica i drążek zmiany biegów są bardzo dobrze zaprojektowane.
    System nawigacji / audio działa stanowczo lepiej niż się tego spodziewałem. Słucham muzyki klasycznej i tutaj audio daje radę.
    Fotele są wygodne. Po 3 godzinnej jeździe jest ok. Nie czuję się zmęczony.
    Klimatyzacja działa bardzo dobrze - jednak jest głośniejsza jeżeli na dworze mamy 34 'C w cieniu.
    Wszystko jest pod ręką!

    Jest bez całych tych systemów wspomagających kierowcę, których nie cierpię. Niemniej, nie jest tak że nie ma nic. Te pomocne w mojej ocenie rzeczy, są. Czujniki, przytrzymywanie przy podjeździe czy cofaniu itp.
    Nie potrzebuję natomiast asystenta pasa ruchu, czujników martwych stref, kamer na około auta (wystarczy mi jedna z tyłu)... Jestem z tych ludzi, którzy jednak wolą sami oceniać sytuację i o ile z tyłu kamera się przydaje, to już z lewej i prawej strony... bez komentarza.
    Wszystko to ma to także wpływ na niską cenę i to tutaj jest cała filozofia. Niska cena nie jest powodowana niskiej jakości materiałami czy podzespołami.
    Nie ma tutaj tony elektroniki z której i tak bym nie korzystał. Jeżeli, ktoś musi mieć takie dodatki to w Fiacie ich nie znajdzie.
    W firmie, gdzie pracuję mamy masę służbowych, nowych samochodów - Fordy. Mnie te dodatki irytują. Z resztą ich działanie pozostawia wiele do życzenia.

    Silnik 1.4 95KM jest dla mnie jak znalazł do miasta. Nie chcę gazu, bo nie
    Spalanie w mieście to około 7.7l / 100km przy częstych postojach na światłach.
    Spalanie w mieście gdzie 60% trasy to DTS - około 6.3l / 100km
    Spalanie na trasie bez autostrady to około 5.4l / 100km z autostradą, jadąc te 130 / 140 wychodzi 6.6l /100km.

    Zrobiłem także test, i jadąc późnym wieczorem miastem - jechałem do bólu przepisowo - spalanie 4.6l / 100km. No ale tak to się chyba nie da

    Auto przez 23k km nie wzięło oleju. Tzn. przy pierwszej wymianie był ubytek około 0.3l, teraz jak sprawdzam na bagnecie, nic nie widać.

    Czas pokaże, jak będzie z awaryjnościa itd.
    Jakbym czytal swoje uzasadnienie wyboru mojego HB. Brak mi tylko AA i kamery cofania. ale to kweatia czasu. Szerokiej drogi

  15. #74
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    jak masz budzęt 100k to możesz kupić parkę :-).
    W innych autach też jest faktura skóry tylko w większości jest świńska ( ta taka z okrągłymi kropkami bo świnia ma szczecinę)lub krowia/bydlęca (takie większe jakby romby/kwadraty).
    Tutaj w tipo jest coś na kształt końskiej.
    W jakimś lexie na drzwiach widziałem coś co przypomina żołądek wołu.
    Nie muszę chyba tłumaczyć różnicy (estetycznej zwłaszcza) między tymi zwierzętami :-).
    Tak więc jak komuś się bardziej podoba faktura skóry świńskiej (a taka jest wiekszość) no to dla mnie wszystko jasne :-).

    Jokes oczywiście
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-08-2020 o 11:41

  16. #75
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2020
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    jak masz budzęt 100k to możesz kupić parkę :-).
    W innych autach też jest faktura skóry tylko w większości jest świńska ( ta taka z okrągłymi kropkami bo świnia ma szczecinę)lub krowia/bydlęca (takie większe jakby romby/kwadraty).
    Tutaj w tipo jest coś na kształt końskiej.
    W jakimś lexie na drzwiach widziałem coś co przypomina żołądek wołu.
    Nie muszę chyba tłumaczyć różnicy (estetycznej zwłaszcza) między tymi zwierzętami :-).
    Tak więc jak komuś się bardziej podoba faktura skóry świńskiej (a taka jest wiekszość) no to dla mnie wszystko jasne :-).

    Jokes oczywiście
    Co do jakości materiałów w samochodach, byłem przerażony.
    Spodziewałem się, że w samochodzie za 115 tyś - Insignia, będzie to jakoś wyglądać... Jednak się przeliczyłem. Najbardziej tandetnie było w Skodach (subkietywna opinia). Cieszę się, że mam temat wyboru za sobą.
    Strach się za to bać, co będzie za parę lat, jak Ci idioci z UE dalej będą "dbać" o ekologię...
    nightingale79 lubi to.


 
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Tipo 1.4 95km zbiornik paliwa
    Napisany przez MichGX na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 29-03-2019, 21:09
  2. Fiat Tipo 1.4 95km x2
    Napisany przez Marcin ADF na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-06-2018, 16:18
  3. tipo 1.4 95km chip ktoś coś.......
    Napisany przez ŻÓŁWIK35 na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-06-2017, 18:47
  4. Fiat Tipo POP 1.4 95KM
    Napisany przez NORBERTZ na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 06-09-2016, 00:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531fiat-tipo-95km-1-4-odczucia-43929

fiat tipo forum

fiat tipo forum 2019

fiat tipo sedan forum 2019

fiat tipo opinie forumfiat tipo 1.4 95 forum 1.4 95 fiat forumtipo 1.4 95 forumtipo 1.4 95 forum fiattipo forumforum fiat tipo 2019forum fiat tipo 1fiat tipo opinie 2019fiat tipo sedan 1.4 16v forumfiat tipo sedan 2019 forumtipo slaby silnik

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl