Dzień dobry
Proszę o wasze odczucia czy warto kupować wersję pop lub easy ? Zaznaczam, że kupuję jako pierwszy samochód i nie wiem czy warto wyłożyć 5 tyś więcej. Proszę o Wasze porady.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Dzień dobry
Proszę o wasze odczucia czy warto kupować wersję pop lub easy ? Zaznaczam, że kupuję jako pierwszy samochód i nie wiem czy warto wyłożyć 5 tyś więcej. Proszę o Wasze porady.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
To wszystko zależy jakie masz spojrzenie na samochód. Ja zacząłem od wyboru silnika, a w sumie i tak stanęło na Lounge, ponieważ samochód testowy był na maksa wyposażony, a gdy wsiadłem w golasa, to mi się zrobiło przykro, że tyle pieniędzy wydaję, a nie będzie w samochodzie choćby klimatyzacji automatycznej, a i alufelgi trzeba dokupić osobno, nawet podłokietnik trzeba wyrwać w jakimś nietanim pakiecie. Szczerze mówiąc wolałem wybrać kolor biały niż wersję niżej plus kolor i dodatki. Bo jak wziąłem POP i doposażyłem w co chcę, to wyszła mi cena jak za Easy, a gdy wziąłem coś do Easy, czego mi brakowało, to się zrobiła cena prawie Lounge. Ale można by tak dokładać i dokładać może nawet i do 80 tysięcy, a przecież wiadomo, że najwięcej ma do powiedzenia budżet.
Polecam zaglądnąć w cennik.
Sam powinieneś wiedzieć co Ci w aucie potrzebne, a co zbędne.
Różnica HBka w cenniku:
POP/EASY
- Światła do jazdy dziennej/Światła do jazdy dziennej LED
- Tylne zagłówki - dwa/Tylne zagłówki - trzy
- Ręcznie sterowane szyby tylne/Elektrycznie sterowane szyby tylne
- XXX/Kierownica i gałka zmiany biegów pokryte skórą
- XXX/Kierownica ze sterowaniem radioodtwarzaczem UConnect
- XXX/Klamki zewnętrzne chromowane
- XXX/Lusterka zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia
- Radio UConnect z portami USB oraz AUX, 4 głośniki/Radio Uconnect z 5" dotykowym ekranem i systemem Bluetooth, 6 głośników
- Felgi stalowe 15"/Felgi stalowe 16"
Ja osobiście wybrałem Lounge, bo nie wyobrażam sobie samochodu w 2017 roku bez automatycznej klimy, podłokietnika, zestawu głośnomówiącego czy ogranicznika prędkości.
Ja obecnie jeżdżę toyota yaris I bez centralnego zamka klimatyzacji dlatego nawet podstawowa wersja będzie dla mnie dużym przeskokiem cywilizacyjnym. Pytałem o lepsze wersje gdyż zależy na kamerze cofania a w podstawowej wersji się nie da kupić. Czy ktoś z Was posiada taką kamerę i jak się ona sprawdza.
Dziękuje za odpowiedzi ^^^
Kamerę można w banalny sposób zamontować za dosłownie grosze, jest o tym podpięty post
Ja mam kamerę fabryczną w sedanie. Sprawdza się dobrze i bardzo pomaga w parkowaniu tyłem, co nie jest w sedanie takie łatwe bo widocznosć jest słaba
Warto. Albo nie, lepiej lounge. Chociaż po co przepłacać? Bierz tipo tipo Bez urazy, ale pytanie trochę głupie - sam musisz zdecydować, biorąc pod uwagę swoje potrzeby (niektórzy też biorą pod uwagę co powie sąsiad i czy uda się wywołać odpowiedni poziom zazdrości) i finanse. Zwrócę uwagę na co innego: o pewnych różnicach między wersjami nie przeczytasz w cenniku. Przykładowo, tipotipo ma twardy plastik na desce i brak chromów z przodu. W popie pojawia się miękka deska (podobno niezbędna dla fetyszystów) i trochę chromów. Są o tym długie wątki na tym forum - poszukaj bo nie ma sensu powtarzać.
Nie mam kamery ale mam fabryczne czujniki ultradźwiękowe. Działają świetnie i bardzo ułatwiają parkowanie. Odpowiedź na pytanie: "co lepsze, czujniki czy kamera?" nie jest prosta (wiem, bo samochodami z kamerą też zdarzało mi się jeździć), to zależy od konkretnych warunków i preferencji kierowcy.
Polecam trzymanie kierownicy zgodnie z zaleceniami fachowców od bezpiecznej jazdy, na 2:45, wtedy podłokietnik staje się zbędny
Zawsze bałem się ludzi bez wyobraźni
Ja wybrałem longue z tego powodu, że:
- chciałem kilka dodatków, które lepiej było zgarnąć w najwyższym wyposażeniu gdyż dokładanie pakietami podbija mocno cenę
- tablet 7 cali bardzo mi się podoba
- aluski też super
- lampy ledowe zawsze chciałem
Generalnie tez jeżdżę starym samochodem i nie wiem czy kiedyś jeszcze będzie mnie stać na nowe auto - różnie w życiu bywa. Ze względu, że polonez ma brak wyposażenia oprócz radia, to jak mam kupować nowe to już z czymś Dlatego wolałem dołożyć te przysłowiowe 5 tys więcej na lepszą wersje. Poza tym, jak mam marudzić żonie za jakiś czas, że "a może aluski kupimy", albo "kurde na tym ekranie 5 calowym nic nie widać" itp itd to doszliśmy do konsensusu takiego , że bierzemy białego i dokładamy do wyposażenia - a biały wygląda zajebiście
Byłbym się z tym zgodził, gdybym nie miał nigdy podłokietnika na wyposażeniu
8:20 czy 9:20 będzie tak samo bezpieczne jak 2:45 i lepsze niż utrzymywanie ręki w powietrzu. Najczęściej kończy się to tym, że ludziska prowadzą jedną ręką.
Bardzo praktyczny schowek też nie jest bez znaczenia
Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka
Nie pisza o tym w cenniku ale pop i easy maja inne swiatla. Nie tylko dzienne. W easy mijania sa na soczewce w pop odblysnikowe.
A co do miekkiej deski to faktycznie jakis fetysz. W praktyce (przynajmniej w Alfie Romeo)wyglada to tak ze na zwykly twardy plastik naklejana jest pianka/gabka np.2mm a na to folia imitujaca skore, carbon itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 09-06-2017 o 08:05
18 lat mam prawo jazdy bez wypadku (dwie stłuczki nie z mojej winy). Przez 8 lat mam podłokietnik. I co teraz
Nie no żartuje, wiem jak trzeba trzymać kierownicę, natomiast gdy go nie ma najczęściej kończy się tym, że się trzyma rękę na gałce. Ludzie są wygodni i nic tego nie zmieni. Ja też, do czego się absolutnie przyznaję i posypuję głowę popiołem.
Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka
Hej, jakiś czas temu założyłem temat, też miałem podobny dylemat - http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/cz...opcjami-36767/
Zamówiłem taką wersję:
CENA SAMOCHODU BAZOWEGO BRUTTO
FIAT TIPO POP 1.4 16v 95KM 53.000,00 PLN
WYPOSAŻENIE DODATKOWO PŁATNE BRUTTO
023 Elektrycznie sterowane szyby tylne 550,00 PLN
320 Kierownica i gałka zmiany biegów pokryte skórą 550,00 PLN
416 Tempomat 900,00 PLN
4WE Kierownica ze sterowaniem radioodtwarzaczem UConnect (dla 7BY) 350,00 PLN
5CA Lakier pastelowy 0,00 PLN
7BY Radio UConnect z portami USB oraz AUX + system Bluetooth 650,00 PLN
8VZ Pakiet Style II Pop (Przyciemniane szyby boczne i tylna, felgi aluminiowe 16") 2.000,00 PLN
980 Koło zapasowe (rozmiar 15" lub 16" oraz zastępuje Fix&Go) 450,00 PLN
Pakiet Komfort Pop (Podłokietnik przedni, dywaniki, gniazdko 12v w bagażniku) - 500 zł
Cena ostateczna 53tyś. + dywaniki gumowe.
Pozdro