Mi ogólnie spalanie zamyka się między 10 a 15 i mam to w dupie właśnie dlatego ze i tak wychodzi średnio o polowe taniej niż pb, nie narzekam tylko potwierdzam wyliczenia i argumenty narzekającego :-)
Mi ogólnie spalanie zamyka się między 10 a 15 i mam to w dupie właśnie dlatego ze i tak wychodzi średnio o polowe taniej niż pb, nie narzekam tylko potwierdzam wyliczenia i argumenty narzekającego :-)
Lepszy
Power
Gamoniu
Nad ponownym zakupem musiałbym się chwilę zastanowić. Brałem nowe z myślą że przez najbliższe min. pięć lat będę wymieniał tylko rzeczy eksploatacyjne. Silnik t-jet spoko, ale skrzynia biegów już pozostawia wiele do życzenia dziwne dźwięki i szumy przy puszczaniu sprzęgła i jak na nowe auto za 60 tys jest bardzo głośna. W mojej astrze g 2003 rok skrzynia chodzi wyśmienicie przy przebiegu 200tys km prawie nie słychać zmiany biegów. Spasowanie elementów wew i zew dobre ale już samo ich wykonanie i często jakość w kilku przypadkach wręcz tragiczna. Od razu uprzedzam pytania- tak nie sprawdziłem przy kupnie z lupą każdej uszczelki (jedna w drzwiach pęknięta inna krzywo wytłoczona), śrubki, węży pod maską (jeden od nowości przy opasce zaciskowej cały sparciały, popękany), spinki (spinka kabla sondy lambdy ułamana) czy lampki w schowku której nie ma. Do tego zapach chyba oleju w kabinie ale to chyba przez nieszczelną odmę bo pod maską właśnie od niej czuć olej. Oczywiście jak będę miał kiedy muszę wszystko w ASO zgłosić. Dla jednych być może pierdoły, ale idąc po nowe nie powinienem się na niczym znać i wyjechać zadowolony a do ASO podjechać na gwarancji ewentualnie na wymianę oleju. Nie wiedziałem też że ptasia kupa po kilku godzinach zrobi wżery w klarze. Podsumowując jest to bardzo drogie auto jak na taką jakość wykonania i części użyte do montażu, a auto budżetowe jest ale tylko dla fiata gdyż złożyli bardzo tanio a sprzedali drogo jak konkurencja i zarobili więcej niż volkswagen np. na golfie. Szwagier ma DUSTERA pierwszego jaki wyszedł 1.6 16V z podtlenkiem gazu założonym po roku ma prawie 200tys oleju nie bierze od wymiany do wymiany, wymienione raz cewki. Wnętrze dużo gorzej od Tipo. Ale bezawaryjność całkowita wszystko wynagradza. Myślałem nad takim ale od niedawna podobno dziadowskie silniki z nissana nie tolerujące gazu dają więc zrezygnowałem, bo bez gazu 11 po mieście to trochę za dużo.
Ostatnio edytowane przez Tomek Tipo 2017 ; 21-04-2018 o 22:04 Powód: Błąd
Dokładnie rok mija od zakupu. 1.4 + tantarini montowane w Wejherowie. 31k zrobione i Kupiłbym znowu. Jedynie co, to: Paruje lampa z tyłu, ale mają wymienić, oleju trochę bierze, ale mało. Pali 7-8 l LPG
7-8 LPG? Gratuluję, albo jeździsz tylko trasy, albo jesteś mistrzem ecodrivingu
Po kolejnej trasie trochę ponad 1000 km w zroznicowanych warunkach:góry, autostrada podrzędne drogi jestem zdecydowanie na tak. O takie zawieszenie mi chodziło jest miękkie i wystarczająco "zwrotne" w warunkach górskich serpentyn nie miałem ani raz poczucia utraty kontroli. Na trasie nic z historii o myszkowaniu auta i wrażliwości na wiatr (może nie wiało), żwawo idzie od 120 do 160 sprawnie można wyprzedzać nie spowalniając ruchu. Halas na akceptowalnym poziomie tu chyba zbyt wiele zmienić nie można bo to głównie szum powietrza. No przydałby się automat i wentylowane siedzenia-innych życzeń w zasadzie nie mam. I moze laser do ewaporacji tępych chu.ów w swoich 10 letnich mercedesach (nie pozdrawiam idioty w zlotym CLA nr rej KT 71.. Przecenił janusz swoje mozliwosci w wyprzedzaniu z prawej i jechal srodkiem miedzy mna a ciezarowka i wymusil pierwszenstwo przy 140. Powinni takich leczyć.). Pozniej policze spalanie.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2018 o 20:14
Prawdopodobnie kupię kombi, ale pod warunkiem, że w automacie będzie silnik mocniejszy niż obecne 110KM. Chociaż 140-150KM i robię zamówienie ...
Jeżdżę, więc jestem.
Nie zapowiada sie aby mocniejsze silniki byly
No to nie kupisz...
Lepszy
Power
Gamoniu
No przecie jest małe turbo. Co za roznica 120 czy 140. To juz kosmetyczne roznice. Mogliby i to po tych samych kosztach ale nie zrobia. Taki target panie. To dla osoby w podeszlym wieku a nie sportowca:-). Ja to nigdy nie moglem pojac jak fiat moze wypuszczac model w jednym nadwoziu np bravo tylko hb. To dopiero marnowanie potencjału.
No to weź i z bryły bravo2 zrób sedana albo kombi :-)
Nie wyda panie albo byłby twór do parkowania obok multipli :-)
Lepszy
Power
Gamoniu
Jako kombi to Croma podobna do Bravo 2. Nie wiem czy to są mocno technicznie spokrewnione samochody ale z wyglądu tak - wg mnie
Dobrze, że jest Tipo Wygląda dobrze w każdym nadwoziu. Dzisiaj pod moim oknem znowu stał szary sedan lounge... i znowu powróciły myśli czy dobrze, że kupiłem HB
Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
Jest Tipo HB 1.4
Tjeta zawsze mozna zchipowac na wiecej koni