Nie wiem jak w pozostalych tipo ale w tjecie sa heble takie jak w giulieccie przod 281 mm tyl 264 mm. Nie slyszalem zeby ktos narzekal.
Nie wiem jak w pozostalych tipo ale w tjecie sa heble takie jak w giulieccie przod 281 mm tyl 264 mm. Nie slyszalem zeby ktos narzekal.
jeśli już tak dyskutujecie o zaletach, proszę bardzo- tu macie zestawienie drogi hamowania różnych aut m.in kompaktowych: Droga hamowania ze 100 km/h | Wybór Kierowców niestety nie ma w tym zestawieniu tipo, ale znalazłem inny test gdzie jest podana droga hamowania tipo: Fiat Tipo 1.4 Lounge â test - magazynauto.interia.pl - testy i opinie o samochodach nowych i uĹźywanych wnioski wyciągnijcie sobie sami...
P.S
punto evo 38 m
Ostatnio edytowane przez manio20 ; 21-09-2017 o 22:02
Kolego drogi, testy hamowania trzeba przeprowadzać w tych samych warunkach! Ja z dzika frajda swoim Filipem stanę przecie Twojemu grandę kropka i zobaczymy na betonce co są warte heble i opony.
Co do hamulców w GP - zajebiste, w pełni potwierdzam, lekkie muśnięcie na pedał i leci się facjatą na szybę - polecam osobiście sprawdzić. Jeśli w Tipo działają tak samo jak w 500X, to te hamulce takie super nie są. Trzeba użyć więcej siły, efektu znanego właścicielom GP brak. Muszę o tej delikatnej różnicy pamiętać przesiadając się pomiędzy autami, żeby się nie zdziwić. Co do drogi hamowania wygląda podobnie. Testy mówią, że jest metr różnicy na korzyść GP, z czym się zgadzam, bo to czuć.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 22-09-2017 o 00:22
Waga robi swoje...
Lepszy
Power
Gamoniu
Nie wiem co widzicie zajebistego w zbyt agresywnie działającym układzie hamulcowym .... siła hamowania powinna zwiększać się proporcjonalnie z naciskiem na pedał hamulca a nie hamować ostro jak tylko lekko wciśniesz hamulec .... ostatnio jeździłem nową Kia Sportage kumpla i w mieście jechało się fatalnie właśnie z tego powodu że jak tylko dotkniesz hamulca to wszyscy pasażerowie lecą do przodu jak byś awaryjnie hamował i tak za każdym razem ....przy większych prędkościach nie jest to tak odczuwalne bo masa auta robi swoje ...ale nie kupił bym tego auta właśnie z tego powodu... na szczęście w Tipo hamulec działa prawidłowo ....
Układ w GP nie działa agresywnie. Siłę hamowania zwiększa się proporcjonalnie, jednak trzeba na hamulec przyłożyć sporo mniej siły, żeby to działało, dlatego twierdzi się, że wystarczy muśnięcie pedału. Bardzo szybko uczy się tych hamulców i w normalnych warunkach nie ma efektu lotu do przodu, jednak jeśli trzeba hamować awaryjnie, co kilkanaście razy się zdarzyło, jest moc Te hamulce nie działają zero-jedynkowo, jak w starych autach, np. Corsa B.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Waga też, jednak są szersze opony, większe tarcze w liczbie 4 sztuk, zamiast układu 2 tarcze + 2 bębny. Serwo wspomagania inaczej działa.
Mam Tipo w wersji Tipo. Golas.
Podoba mi się dosłownie wszystko.
a) super audio - dobra obsługa mp3 z katalogami. Pamięta 2 pendrive, Tylko wyświetlacz mógłby byś scrolowany, ale to szczegół.
b) dużo miejsca w środku, duży bagażnik
c) wygodna kierownica i fotele
d) wygodny dostęp do silnika i świateł (wymiana żarówek)
e) świetne hamulce
f) wspomaganie ruszania pod górę
g) piękna praca silnika, pięknie ryczy na wysokich obrotach
h) elegancka i wyraźna deska rozdzielcza
i) bardzo dobre ogrzewanie i sprawna klima
j) ludzie zwracają uwagę i często pytają się, jak się spisuje
k) świetnie pokonuje nierówności
Jeszcze bym dodał tą niesamowitą ciszę podczas jazdy czy po zatrzymaniu się np. na światłach.
Po dwoch tygodniach uzytkowania.doceniam miejsce w srodku,uwazam ze jest go wystarczajaco.auto ciagle mi sie podoba.jest ciche i wygodne.wszystko pracuje lekko,tak jak powinno w nowym samochodzie
Z racji iż jeszcze nim nie jeździłem ( obejrzany przed odebraniem) a odebrany przez teścia, mogę powiedzieć że:
- stylistyka
-bardzo ładne felgi 17"
-duży bagażnik
-odpowiednia ilość miejsca na tylnej kanapie
-intuicyjny wyświetlacz 7"
-nawigacja tomtom działa szybko i grafika bardzo ładna
-kierownica leży ładnie w dłoniach
- siedzenia i regulacja bardzo wygodna
Teściu pojechał go dziś przegonić po zakupy z żona.
Żona poszła po zakupy a teściu pozostał przy samochodzie coś oglądając w nim. Gdy żona wyszła z zakupami zastała swego męża obok Tipo wraz z młoda kobieta...która zachwycała się fiatem...że taki ładny i nigdy nie widziała takiego ładnego Fiata i nie przypuszczała że Fiat ma taki śliczny samochód. Teściowa określiła ja: blachara [emoji16]. Mam zabronić teściowi jeździć Tipo [emoji6]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ostatnio będąc w lesie na grzybach ( jest wysyp ) wracam do autka a tu malzenstwo chodzi wkoło i podziwia moja strzałkę.
Tak to już jest z tym autkiem....
Zrobione pierwsze 500 km.
Spalanie z kompa 6.8 l 50 /50 miasto trasa , w sumie może być.
Po trasie bez szaleństw śmiało mozna zejść poniżej 6 l /100 km.
Autko cichutkie, wciąż nie mogę przyzwyczaić się do tej ciszy w nim panującej. Powyżej stowki silnik fajnie pomrukuje.
Czas rozejrzeć się za zimowkami. ..
Na plus:
- wyciszenie
- zawieszenie
- sylwetka
- wygoda i przyjemność z jazdy
- duży bagażnik jak na HB
- fabrycznie przyciemniane szyby + światła tylne
- cena/jakość