Tak byly wymieniane koncowki drazkow.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Koncowki drazka przebieg 30tys.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Koncowki drazka przebieg 30tys.
Tak byly wymieniane koncowki drazkow.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Koncowki drazka przebieg 30tys.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Koncowki drazka przebieg 30tys.
te stuki to ĹÄ czniki stabilizatora - miaĹem to po okoĹo 10 tyĹ. Mechanik w salonie jak tylko wjechaĹem i powiedziaĹem co siÄ dzieje to od razu wiedziaĹ co wymieniÄ.
U mnie przed samum koĹcem gwarancji zauwaĹźyĹem, Ĺźe tylna szyba ma takie dziwne pÄcherzyki jak by drobne kropelki wody zaschnÄĹy na szybie. Niestety tak siÄ tylko wydawaĹo bo to jakieĹ dziwne rozklejanie siÄ warstw szyby (pewnie zwiÄ zane z ogrzewaniem szyby, te druciki muszÄ siÄ jakoĹ trzymaÄ na szybie, pewnie szyba jest powleczona czymĹ, nie wiem dokĹadnie ale problem byĹ widoczny) - ASO wymieniĹo szybÄ. ZwrĂłÄcie na to uwagÄ bo Ĺatwo to zbagatelizowaÄ (wydaje siÄ wam Ĺźe nie wytarliĹcie po prostu dokĹadnie szyby po myjce)
To co mnie natomiast draĹźni to fakt Ĺźe przetarta derma na mieszku zmiany biegĂłw zostaĹa zakwalifikowana jako przeciÄta intencjonalnie ostrym narzÄdziem (!) chociaĹź ewidentnie widaÄ ze jest to efekt wypracowania materiaĹu. PrzetarĹ siÄ na zgiÄciu i w zasadzie wykruszyĹ co w Ĺźadnym wypadku nie przypominaĹo poprzecinania ostrym narzÄdziem. PatrzyĹem na tego kolesia z ASO jak na deb(l@i nie wierzyĹem w to co on mi mĂłwi, prosto w twarz... Ĺźe sobie poprzecinaĹem (noĹźem?) pseudo skĂłrÄ. Tragedia.
tedybear nie daj im wymieniać kolumny kierownicy, niech najpierw wymienią te łączniki.
Mnie też łącznik tak pukał, jak kręciłem kierownicą prawo-lewo, po wymianie cisza.
Także ja bym najpierw wymienił łączniki, bo po wymianie przez nich kolumny kierownicy może być jeszcze gorzej niż przed.
Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry
I u mnie pukanie było przy kręceniu kiera i ustalo po wymianie łączników...
Lepszy
Power
Gamoniu
Wymieniałem tylko jeden łącznik. U mnie pukał przy skręcaniu, hamowaniu, przejeżdżaniu przez hopki- praktycznie pukał zawsze,,,
JEDEN? Ha ale to w serwisie? Przecież takie rzeczy wymienia się parami. LOL. To tak jak by ci jeden klocek hamulcowy wymienili. To była naprawa gwarancyjna???
Aaaa, zapomniałem. Oprócz tego, co napisałem wcześniej, był jeszcze wyciek z chłodnicy przy dolnym wężu (paru kolegów miało to samo). Nie chciało mi się jechać do serwisu i sam wymieniłem fabryczną opaskę zaciskową na taką klasyczną, ze śrubą. Trzyma.
Już o tym było, na gwarancji wymienia się tylko jeden a po gwarancji koniecznie 2...
Lepszy
Power
Gamoniu
Jechalem Uberem i trafilo sie oczywiscie biale Tipo sedan w podstawie (nawet zlotych klamek nie mialo) - oczywiscie 95 km w LPG. Ukrainiec je wypozyczal do Ubera, wiec na 100% nie wiedzial czy nic nie bylo robione ale z tego co wiedzial to nic a mial prawie 110k na przewozach. Instalacja Tartarini ale nie wiedzial czy ma dotrysk bo delikatnie do 3 tys jezdzil. Moil ze 11 litrow LPG bierze + benzyna na rozruch i nic sie nie psuje. Ogolnie bardzo zadowolony ze spalania i komfortu - bagaznik nawet otworzyl z guzika jak krol - bez wysiadania Patrzylem tez na kierownice i wygladala jak nowa (chyba na tym forum ktos pytal w jakims temacie czy sie srodek nie zuzywa). Ogolnie poza smrodem papierosow to jak nowe w srodku (z zewnatrz tez nie bylo rdzy mimo kilku otarc i wgniecionego tylu). Bardzo fajny kierowca tak nawiasem - jechal lewym pasem 50 pokazujac mi zdjecia syna na telefonie, kierunkowskazow nie uzywal na autostradzie przy zmianie pasa - ogolne dale mu napiwek bo bardzo pozytywny a i na ew mandaty w przyszlosci sie przyda
Qvadrat i JTN mówicie że to nie kolumna?
Najpierw stukało i stuka przy zmianie biegów, puszczaniu sprzęgła A potem kiedy energicznie ruszam kierownicą słychać stuki. Bardziej jak kręcę kierownicą w lewo. Stuk jest wtedy kiedy auto stoi na betonie i jest tarcie pomiędzy asfaltem, betonem A opona. Kiedy auto wjechało z mokrymi oponami na serwisowe kafelki nie było słychać stukania przy ruszaniu szybko kierownicą.
JTN i Qvadrat jest mój filmik tutaj z tą kierownicą i stukaniem.
Też takie stukanie mieliście i po wymianie łączników ucichło?
https://youtu.be/2LfbSXau3Aw
https://youtu.be/dnu6t0kAAPs
U mnie dźwięk był taki bardziej głuchy przytłumiony i nie za każdym ruchem kiery. Rzeczywiście u Ciebie może to być coś z kolumna, wyrobiony krzyżak czy coś. Występuje to za każdym razem i wyraźnie głośne jest. Wsadź jakoś głowę pod kiere, jedna ręka złap kolumnę a druga kręć kiera lewo prawo albo niech ktoś pokręci jak to kolumna to poczujesz stuki na dłoni. Czy to możliwe ze aż tak wybiły się łączniki, ze tak głośno wali? Nie wiem...
Lepszy
Power
Gamoniu
JTN co Ty na to?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Śmieszne jest to że biorąc pod uwagę zachowanie i reakcje koła na ruch kierownicy to nie zauważyłem żadnego luzu, skoku etc. Stuk jest tylko wtedy kiedy energicznie ruszam kierownicą.
Bo to nie kolumna kierownicy ani maglownica itp a silnik elektrycznego wspomagania wymieniany w komplecie z wałkiem. Wiecej pisac juz nie będę, mialem to samo i naszukałem sie niemiłosiernie. Aby do tego dojsc serwis musial sie częsci naprzekładać. Choc lączniki rzeczywiscie tansze i prostsze w wymianie wiec niech działają. A druga sprawa diagnozowanie przez neta to tez nieporozumienie
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 05-12-2019 o 21:47