Nie pytaj co mozesz zrobić dla swojego tipo. zapytaj co tipo może zrobić dla ciebie.
A na serio kiedys zaraz po zakupie auta kupowałem rózne szpargały i wziąłem z bolla puszke wosku do konserwacji profili.leży już prawie rok więc wczoraj kupiłem pistolet i w weekend sie pobawię w konserwatora
Przerost formy nad treścią i wartoscia tego auta bo zanim przerdzewieje może będę chciał inne ale niech ma.
Zrobilem konserwacje profili zamknietych tzn. progow i podluznic. Nie uwazam aby jakos byla konieczna ale mialem wosk. Btw tak wyglada prawie roczny tipek od spodu.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-09-2018 o 17:34
hehe...ja też się dzisiaj w tym babrałem ale bardziej całościowo -profile, nadkola, cała podłoga. Jak co to opisałem to w wątku o konserwacji. asfalt.jpg
Byłem sceptyczny, ale w końcu też zamontowałem tę uszczelkę. Po prawie 30kkm silnik wyglądał na dość brudny, ale to głównie kurz - wystarczyło spłukanie wężem ogrodowym i wygląda jak nowy. Jeżeli teraz nie będzie brudził się wolniej, to zażądam zwrotu kosztów uszczelki od tych, którzy pisali, że szczelina pod maską odpowiada za istotną część syfu w komorze silnika
FiatPrime pisał, że mu się coś psuje od tego kurzu a głównie po mieście jezdzi (ale on ogólnie narzeka sporo i chyba mawet nie słyszałem, żeby komuś innemu się coś psuło od kurzu pod maską).
FiatPrime pisał, że mu się coś psuje od tego kurzu
kurz z wodą to mieszanka ścierna i zwykle mało potrzebna. O ile pamiętam pasek osprzętu poszedl w p.zdu i macperson. W Ar oslon od spodu nie mam i jest duzo wiekszy syf. Ale lozyska mc personow tez na gwarancji wymieniane byly. A pasek osprzetu ok 100 kkm poszedl w buroki po tym jak alternator sie zablokowal (od wody z podszybia)