Jesli to chroni przed syfem a jest przy tym odrobine ciszej to bym zakladal. A prog okleil folią jesli to tak sie niby wyciera
Jesli to chroni przed syfem a jest przy tym odrobine ciszej to bym zakladal. A prog okleil folią jesli to tak sie niby wyciera
Jeśli w HB i SW jest w standardzie ( marx30 napisał ) to ja bym ja założył tez do sedana. Podejrzewam ze jeśli już ma coś się stać to dopiero kolejny właściciel zauważy.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Na szczęście ludzkość odkryła rozwiązanie tego problemu:
https://allegro.pl/listing?string=FO...p-uni-1-4-0115
Od mniej więcej 20 lat wycieranie lakieru na progach nie stanowi problemu. Oczywiście w najtańszych samochodach się tego nie montuje (bo księgowi patrzą na każdego centa), ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby taką folię ochronną zaaplikować samemu. Używałem kilka razy folii 3M, kosztuje to mniej niż 100 PLN na cały samochód (wszystkie progi/nadproża w drzwiach), po paru latach nadal nie odpada i wygląda "jakoś". OK, u kolegi wymieniałem bo ma wysoki samochód a za to niską żonę która chodzi w szpilkach (buty takie), co po jakimś czasie skutkuje "przyspieszonym zużyciem folii ochronnej" (wytrzymała trzy lata! albo coś około).
Nie trzeba nawet 3M w AR dałem zwykłą ploterówkę po 9 latach dalej tam jest. Ale fakt nie dania uszczelki w sedanie jest zastanawiający w sensie ile jest jeszcze innych oszczędności
Cześć, jestem z Czech i śledzę to forum. Przepraszam za tłumaczenie przez google.
Mam sedan od 2016 r. i mam uszczelke pod drzwiami kierowcy. Nie ma powodu, aby tam nie być. Skontaktuj się z ASO z reklamacją lub skontaktuj się z FCA.
zapewniam Cię że info mam nie z Twojego posta ale z info z ASO bo przecież napisałem, że ja zamówiłem
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Słuchajcie - wczoraj zajrzałem pod drzwi i rzeczywiście są zaślepki ale za nic nie moglem oderwać. Wygląda to jakby to było przyklejone do drzwi i powiem Wam że miałem problem (nie udało mi się) z przebiciem jednej zaślepki bo oderwać czy odkleić tego nie szło za cholerę.
Zakładam, że otwory są zaślepione aby paprochy nie wlatywały do środka.
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Nie wiem, ale myślę, że to ten sam problem, co brakująca izolacja pod kokpitem.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Wciąż myślałem, że może to być część zestawu "Dust Kit", który jest w Czechach standardem dla niektórych sprzętow.
kjk tak to jest ta uszczelka
i napisałem maila do FCA i dla przykładu podałem przykład wygłuszenia pod schowkiem od strony pasażera.
"Witam Państwa
Jestem posiadaczem samochodu TIPO o numerze VIN ZFA35600006FXXXXX. Od samego początku korzystania z auta zauważyłem iż podczas prędkości autostradowych z przednich drzwi prawych i lewych słyszalny jest świst i szum. Stwierdziłem i Ten Typ Tak Ma i nie zajmowałem się dalej sprawą. Ostatnio odkryłem iż samochody o nadwoziu Hatchback i SW mają w dolnej części uszczelki a numer katalogowy tej części to 51983887. Poza tym uszczelka ta zapobiega dostawaniu się brudu/błota wyrzucanego spod kół przednich auta. Jako ciekawostkę dodam iż tylne drzwi auta mają zamontowane uszczelki po całym swoim obwodzie więc tym bardziej niezrozumiały dla mnie jest fakt braku uszczelek z przodu.
Z informacji jakie otrzymałem od ASO dowiedziałem się iż uszczelki te montowane są do aut przeznaczonych do krajów o wysokim zapyleniu (022). I jestem w stanie to zrozumieć jednakże dlaczego HB i SW mają je w standardzie - wszystkie HB i wszystkie SW skierowane i wyprodukowane na Polskę! Dodam tylko iż auta na rynek czeski posiadają ową uszczelkę a nie wydaje mi się aby ten kraj był bardziej zapylony niż polskie drogi.
Taka sama sytuacja była z elementem 51984350, gdzie otrzymałem informację iz owe wygłuszenie jest montowane tylko w autach z silnikiem diesel, co było nieprawda gdyż część benzyniaków miała owe wygłuszenie a część nie. Korespondencja mailowa z Panem Tomaszem Rejmanem (powinniście znać Pana Tomasza z FCA), potwierdziła iż jest to błąd montażu na linii produkcyjnej i poszło oficjalne info do wszystkich ASO o darmowym montażu BRAKUJĄCEJ części.
Zatem zakładam iż owa uszczelka dolna w przednich drzwiach prawych i lewych powinna znaleźć się na moich drzwiach i jest to błąd Fiata, bo nie znam wytłumaczenia dlaczego polskie HB i SW maja ową uszczelkę i czeskie wszystkie TIPO także ją posiadają a polskie sedany owej części nie posiadają.
W ASO Gezet Szczecin zamówiłem owe uszczelki i będą one do odbioru w przyszłym tygodniu. Koszt jednej uszczelki to 66,42pln brutto x 2 i wychodzi nam kwota 132,84pln brutto.
Zatem proszę o wnikliwe zapoznanie się z problemem i proszę o bezpłatne/gratisowe/darmowe wydanie zamówionych uszczelek w ramach błędu montażowego/technologicznego w tureckiej fabryce Fiata."
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
W moim sedanie jest ta uszczelka na przednich drzwiach, z tyłu nie sprawdzałem. Ale mój egzemplarz OE+ był ściągany przez FAP z Węgier i jest kilka dość istotnych różnic w stosunku do OE+ dostępnych na początku sprzedaży w Polsce.
Bardzo dobrze napisane, także jestem ciekawy odpowiedzi.
kjk rozwiń temat mojej asertywności
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear