Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 96
Like Tree5lubi to!

Temat: 1.4 T-JET vs 1.6 MJET  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    26
    Postów
    84
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał mickry Zobacz post
    chciałbym się przejechać kombi w pakiecie s design 1.6 multijetem jak się sprawdzi to biorę, bo auto względem konkurencji naprawdę fajne. Pytanie jest tylko takie, jak wyciszenie wnętrza przy prędkościach np 160km/h bo tak latam po autostradzie
    Moim zdaniem fiat jest słabo wyciszony, zwłaszcza w dizlu ponoć. ZacharOff taką tezę postawił, jeżdżąc na autostradzie T-Jet'em osobiście się zgadzam. Pytanie kto do czego przywykł.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2019
    Skąd
    kraków
    Postów
    9
    Auto
    honda accord
    Rocznik
    2006
    ktoś ma jakieś info o decybelach przy wyzszych predkosciach?

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    26
    Postów
    84
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Nie wiem, ale jeśli to ma być Twój pojazd na autostrady, nie polecam. Powyżej 140 jest już zwyczajnie głośno. Sam byłem raz (Fiat nie był kupiony z myślą o mnie a o dziewczynie) i każdorazowo jeśli jedziemy gdzieś rekreacyjnie korzystając z autobahna, wolę wyciągać z garażu stare BMW.

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    24
    Auto
    -
    Rocznik
    -
    Co prawda nie posiadałem nigdy marki premium, ale do prędkości 150km/h (więcej jeżdżę tylko chwilowo przy wyprzedzaniu) 1.6 MJET nie jest jakoś szczególnie głośny. Na pewno nie przeszkadza silnik. Podejrzewam, że sam silnik jest cichszy niż 1.4 TJET. Pracuje na niższych obrotach. Gro hałasu pochodzi z boku - Tipo ma źle wyciszone drzwi, podczas deszczu na przykład słychać wyraźnie, kiedy lewe koła jadą po przerywanej linii na asfalcie.

    Moim zdaniem nie jest źle, Megane 1.6 benzyna była istotnie głośniejsza na autostradzie, Laguna 2.0dCi porównywalnie, C5 2.0 benzyna był głośniejszy. Myślę, że jest po prostu tak samo, jak w każdym kompakcie poza jakimiś szczególnie dopracowanymi pod tym względem wyjątkami. Nie jest to topowe Audi czy BMW, gdzie jak się zamyka drzwi, to jakby odcinało od świata zewnętrznego.

    W eksploatacji autostradowej z prędkościami ~160km/h widzę inny problem - Tipo 1.6MJET całkiem sporo pali. Nie jest to tragedia, ale spodziewałem się mniej. Przy 140km/h ciągnie w zależności od wiatru ok. 6,5-7l/100 (spalanie realne z dystrybutora), podejrzewam, że 160km/h to będzie 7,5-8l/100.

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    31
    Postów
    218
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał samotnik Zobacz post
    Co prawda nie posiadałem nigdy marki premium, ale do prędkości 150km/h (więcej jeżdżę tylko chwilowo przy wyprzedzaniu) 1.6 MJET nie jest jakoś szczególnie głośny. Na pewno nie przeszkadza silnik. Podejrzewam, że sam silnik jest cichszy niż 1.4 TJET. Pracuje na niższych obrotach. Gro hałasu pochodzi z boku - Tipo ma źle wyciszone drzwi, podczas deszczu na przykład słychać wyraźnie, kiedy lewe koła jadą po przerywanej linii na asfalcie.

    Moim zdaniem nie jest źle, Megane 1.6 benzyna była istotnie głośniejsza na autostradzie, Laguna 2.0dCi porównywalnie, C5 2.0 benzyna był głośniejszy. Myślę, że jest po prostu tak samo, jak w każdym kompakcie poza jakimiś szczególnie dopracowanymi pod tym względem wyjątkami. Nie jest to topowe Audi czy BMW, gdzie jak się zamyka drzwi, to jakby odcinało od świata zewnętrznego.

    W eksploatacji autostradowej z prędkościami ~160km/h widzę inny problem - Tipo 1.6MJET całkiem sporo pali. Nie jest to tragedia, ale spodziewałem się mniej. Przy 140km/h ciągnie w zależności od wiatru ok. 6,5-7l/100 (spalanie realne z dystrybutora), podejrzewam, że 160km/h to będzie 7,5-8l/100.
    Czyli normalnie. Inne auta z podobnej klasy i z podobnymi silnikami diesla też tyle palą (focus 1.5 tdci, Astra 1.6 cdti). Nawet stara skoda Octavia II 1.9 tdi też pali podobnie, tylko mocy ma mniej bo silnik 105KM
    Zrób test ile pali przy 190 lub 200km/h

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    24
    Auto
    -
    Rocznik
    -
    Wiesz, Laguna 2.0 dCi paliła mi nawet nieco mniej, dlatego jestem zdziwiony, że auto mniejsze, lżejsze, z mniejszym i słabszym silnikiem nie przegoniło jej pod tym względem.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    359
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    prosty sposób, podjedz do Cinsoft na chipa a poczujesz różnicę w spalaniu oraz w mocy Pan Marcin robi z głową Mjet i Tjet,
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    26
    Postów
    84
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Panowie, nawet nie chodzi o silnik, bo takowy nie jest jakiś specjalnie głośny, z tym akurat da się żyć. Nawet lubię jak słychać ładnie pracującą jednostkę (choć znów, 4 cylindry a 6..), odnoszę się tu do ogólnego wyciszenia kabiny. To moim zdaniem jest zwyczajnie tragiczne. Tipo to typowe (Tipo = typ, hehe, bardzo gra słów, jestem taki zabawny) auto do miasta, powyżej 120-130 km/h robi się już zwyczajnie za głośno by komfortowo jechać, rozmawiać, słuchać muzyki. Do okazjonalnych podróży autostrada, ok. Jako auto z przeznaczeniem na takowe - w życiu.

    Może jestem rozpuszczony, przywykłem iż do 160 jest nadal cicho i praktycznie nie słychać pędu powietrza.

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    31
    Postów
    218
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał VanillaSky Zobacz post
    Panowie, nawet nie chodzi o silnik, bo takowy nie jest jakiś specjalnie głośny, z tym akurat da się żyć. Nawet lubię jak słychać ładnie pracującą jednostkę (choć znów, 4 cylindry a 6..), odnoszę się tu do ogólnego wyciszenia kabiny. To moim zdaniem jest zwyczajnie tragiczne. Tipo to typowe (Tipo = typ, hehe, bardzo gra słów, jestem taki zabawny) auto do miasta, powyżej 120-130 km/h robi się już zwyczajnie za głośno by komfortowo jechać, rozmawiać, słuchać muzyki. Do okazjonalnych podróży autostrada, ok. Jako auto z przeznaczeniem na takowe - w życiu.

    Może jestem rozpuszczony, przywykłem iż do 160 jest nadal cicho i praktycznie nie słychać pędu powietrza.
    A porównując do opelków jak wygląda wyciszenie?

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    26
    Postów
    84
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał dam9an Zobacz post
    A porównując do opelków jak wygląda wyciszenie?
    Nie posiadam info, nie jeździłem. Osobiście polecam Ci focusa nowego. Sam takowego bym kupił, lecz dziewczyna się uparła że Fiat ładniejszy.

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    31
    Postów
    218
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał VanillaSky Zobacz post
    Nie posiadam info, nie jeździłem. Osobiście polecam Ci focusa nowego. Sam takowego bym kupił, lecz dziewczyna się uparła że Fiat ładniejszy.
    Czemu akurat Focusa?

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    40
    Postów
    110
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Dla mnie bez sensu poszli w Focusie tylko w trzycylindrówki. Niby 1,5 i mocy wystarczająco - ale tylko 3 gary to tak czy inaczej eksperyment jak dla mnie.

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    31
    Postów
    218
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał nightingale79 Zobacz post
    Dla mnie bez sensu poszli w Focusie tylko w trzycylindrówki. Niby 1,5 i mocy wystarczająco - ale tylko 3 gary to tak czy inaczej eksperyment jak dla mnie.
    No tak tylko focus min 10 000zł droższy od Tipo i jeszcze silnik 3 cyl z adblue? Dziękuję
    Ciekawe czy Ford równie ochoczo wprowadza te g... nie silniki na swoim rodzimym rynku

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    40
    Postów
    110
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Diesle są czterocylindrowe nadal w Focusie. Trzycylindrowe są benzyny. Te 10tysi by jeszcze człowiek przebolał żeby nie dostawał silnika od kosiarki.

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    To i tak lepiej niż Jeep Renegade 1.0 3cyl.
    Ani on ekologiczny, ani ekonomiczny, a silnik swoją pracą przypomina kosiarkę.

    Jeżdżę akurat takim z silnikiem 1.6 MJet i ciężko sobie wyobrazić, takie auto z czymś mniejszym pod maską.
    Owszem są jakieś mocniejsze odmiany 1.3 4cyl. ale ciężko póki co powiedziec jak będą sie one spisywał.


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 2.0 mjet roznice
    Napisany przez Cross na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-03-2017, 14:42
  2. Luźny wąż od turbo [2.0 Mjet]
    Napisany przez moris10 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-06-2016, 16:30
  3. Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2
    Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-02-2016, 20:22
  4. Scudo 2,0 Mjet nie odpalał!
    Napisany przez SławekW na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-03-2015, 18:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo tjet vs tipo

t jet 1.4

fiat 1.6 multijet czy 1.4

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

puro2 t-jet

1.6 multijet opinie

1.4 t-jet glosnosc

tipo 120 vs giulietta 120

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl