Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 92
Like Tree2lubi to!

Temat: 1.4 T-Jet Chip tuning  

  1. #61
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W cuda to nie wierzę że coś po chipie ma lepszego kopa i mniej pali zwłaszcza przy obecnych normach gdzie mieszanka jest już tak uboga że spaliny są bardzo gorące. I cinsoft wiedząc to podchodzi asekuracyjnie i dolewa paliwa uzyskując bardziej znośny AFR gdzieś tam w okolicy mocy max chyba. To jak ma to palić mniej? Może jedynie turbo i kolektor podziękują za to.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-07-2023 o 22:25



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2023
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Tipo S-Design, 1.4 T-Jet, brak LPG
    Rocznik
    2019
    A robił ktoś z Was chiptuning na 170 KM z wymianą sprężarki na większą? Jak to wygląda cenowo? Jak ze spalaniem i przyrostem mocy?

  4. #63
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał adoks Zobacz post
    Żadna tajemnica... CINSOFT k/Gliwic
    To jaki koszt? �� Może być na PW ��

    Cytat Napisał misiek77 Zobacz post
    A robił ktoś z Was chiptuning na 170 KM z wymianą sprężarki na większą? Jak to wygląda cenowo? Jak ze spalaniem i przyrostem mocy?
    A mnie ciekawi ile by się ugrało zmieniając mapę i sam IC na większy od diesla 2.0, który ponoć pasuje P&P? Tak czytałem na grupie AR.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 23-08-2023 o 10:54
    Italians Do It Better

  5. #64
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Na hasło ***** *** jest znizka . Ja zrobilem sam program icka przy tej turbinie wielkości pięści to chyba nie ma sensu wymieniać.

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Na hasło ***** *** jest znizka
    To gdzie ta zniżka?
    Italians Do It Better

  7. #66
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    U Cinka of kors. Nie wiem jak z wymianą turbiny. Tzn wiem że mocy i wrażeń więcej ale mimo wszystko to dupowóz na codzień i musi palić na jakimś akceptowalnym poziomie. Może ktoś się wypowie jak to jest po wymianie turbo. Mi teraz przy dobrych warunkach jazdy tzn w miare bezwietrznie autostrada tempomat ustawiony na licznikowe 130 kmh spala równe 10 l lpg/100 km.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-08-2023 o 17:43

  8. #67
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    u cinka of kors. Nie wiem jak z wymianą turbiny. Tzn wiem że mocy i wrażeń więcej ale mimo wszystko to dupowóz na codzień i musi palić na jakimś akceptowalnym poziomie. Może ktoś się wypowie jak to jest po wymianie turbo. Mi teraz przy dobrych warunkach jazdy tzn w miare bezwietrznie autostrada tempomat ustawiony na licznikowe 130 kmh spala równe 10 l lpg/100 km.
    priv.
    Italians Do It Better

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2023
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    9
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    A mnie ciekawi ile by się ugrało zmieniając mapę i sam IC na większy od diesla 2.0, który ponoć pasuje P&P? Tak czytałem na grupie AR.
    tez sie zastanawiam nad wydajniejszym IC, wiesz moze jaka jest zasada, obliczenia, jak dobrac odpowiedni IC ?
    przeszukałem internet i to chyba jest wiedza tajemna, ktora nikt sie nie dzieli
    jaki dokladnie IC chcesz zamonotowac ?

  10. #69
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Matteusz86 Zobacz post
    tez sie zastanawiam nad wydajniejszym IC, wiesz moze jaka jest zasada, obliczenia, jak dobrac odpowiedni IC ?
    przeszukałem internet i to chyba jest wiedza tajemna, ktora nikt sie nie dzieli
    jaki dokladnie IC chcesz zamonotowac ?
    Generalna zasada jest taka w agrotuningu, im większy tym lepszy Ja mam jak dobrze pamiętam 550x180x65 [cm]

  11. #70
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Mi teraz przy dobrych warunkach jazdy tzn w miare bezwietrznie autostrada tempomat ustawiony na licznikowe 130 kmh spala równe 10 l lpg/100 km.
    Nie wiem w ktorym watku o tym pisac ale w sumie moj jest po tuningu wiec moze tu. Droga powrotna ta sama trasa tylko z 300 m roznicy wysokosci w górę (tzn z polnocy PL na poludnie) Tempomat ustawiony 10 km więcej czyli 140 kmh a spalanie niższe tzn 9,75 lpg/100. Dokladnie miedzy tymi samymi punktami Auchan Rumia-Orlen Piotrkow. Ale ciekawostka jest taka ze o ile pamietam (sprawdze to) to przy 3-3.1 tys obr. mam pik momentu po tuningu. A wlasnie gdzies tam jest wskazowka obrotomierza przy 130 kmh. Przy 140 jest juz poza nim. Moze to ma znaczenie...
    I jeszcze jedno: może i skrzynia jest krótka ale zawsze podoba mi się jak fajnie Tipolot odchodzi z tych 130 na 150-160. A to sie w trasie przydaje.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 29-08-2023 o 22:24

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2023
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Tipo S-Design, 1.4 T-Jet, brak LPG
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał pietics Zobacz post
    Po co zakładać nowy temat... wystarczy poszukać na forum. Wielu robiło, od prostych do skomplikowanych:
    https://fiatklubpolska.pl/silniki-be...a-z-lpg-44749/

    Żeby nie było, że jestem nie uprzejmy: 144 KM, spalanie ok 06 - 0,8 litra mniejsze.
    To dlaczego u mnie spalanie wzrosło o ok. 2 litry? Robiłem sam soft.

  13. #72
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał misiek77 Zobacz post
    To dlaczego u mnie spalanie wzrosło o ok. 2 litry? Robiłem sam soft.
    Pewnie kwestia softu, jak nie zmieniłeś stylu jazdy i rodzaju tras.

  14. #73
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Mam i Ja, zrobiłem chipa i jest mega poprawa, czkawki brak, a autko zaczęło oddychać pełną piersią. Założenie było NM a nie KM i też tak wyszło, spalanie bez zmian 9l w cyklu mieszanym a jak na 3 biegu dam buta w podłogę to różnica jest duuuża )
    Dodatkowo obniżona temp spalin i parę innych dałem deaktywować i jestem zadowolony. Chipa robiłem w Dąbrowie G. U Grzesia W.( cena rewelacja, szczerze polecam )

  15. #74
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    U Mnie wyszło 127–>133km i 216–>257NM

  16. #75
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Lamacait Zobacz post
    Mam i Ja, zrobiłem chipa i jest mega poprawa, czkawki brak, a autko zaczęło oddychać pełną piersią. Założenie było NM a nie KM i też tak wyszło, spalanie bez zmian 9l w cyklu mieszanym a jak na 3 biegu dam buta w podłogę to różnica jest duuuża )
    Dodatkowo obniżona temp spalin i parę innych dałem deaktywować i jestem zadowolony. Chipa robiłem w Dąbrowie G. U Grzesia W.( cena rewelacja, szczerze polecam )
    Ile $$$? Napisz na priv jak możesz, u mnie większe turbo i byłem u Grześka walczył cały dzień i nadal nie jest idealnie. Jak znajde czas pojadę na kolejne poprawki, Grzesiek przynajmniej jest z tych co nie mówią że TTTM i przynajmniej podejmuje kolejne kroki.


 
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Chip tuning
    Napisany przez MagdaM na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2017, 12:34
  2. DPF EGR I CHIP tuning
    Napisany przez vtec.szczecin na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-10-2016, 12:13
  3. Chip tuning
    Napisany przez Croma 08 na forum Croma
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post: 22-01-2016, 21:43
  4. Chip tuning
    Napisany przez salem-kosmetyka na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-03-2015, 22:41
  5. Chip tuning
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-04-2012, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-5311-4-t-jet-chip-tuning-48680

fiat tipo 1.4 t-jet chip tuning forumfiat tipo 1.4tjet do ilu mozna zwiekszyc moc bezpieczniedo ilu mozna bezpiecznie zwiekszyc moc w fiacie tipo 1.4tjet 120kmfiat tipo 1.4 tjet do ilu mozna zwiekszyc moc maksymalniedo ilu sie zwiekszy predkosc po podkreceniu mocy w fiacie tipo 1.4tjetbravo 120 1.4 chip tuning opinietjet tuning parts

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl