Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 92
Like Tree2lubi to!

Temat: 1.4 T-Jet Chip tuning  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Zgadzam się w 100%, a jak auto zapuszczone mechanicznie( jakieś zapocenia turbo, sparciale luźne węże podciśnienia ect ) to nawet nie podejmuje tematu puki nie będzie autko zdrowe. Pośle resztę na priv



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Lamacait Zobacz post
    Zgadzam się w 100%, a jak auto zapuszczone mechanicznie( jakieś zapocenia turbo, sparciale luźne węże podciśnienia ect ) to nawet nie podejmuje tematu puki nie będzie autko zdrowe. Pośle resztę na priv
    Słowo klucz turbo VL38, reszta ok. Mam nie org gruszkę, w teorii ze w tym jest problem. Zobaczymy jak wrócę do ogr, czy to coś pomoże.

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2024
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2019
    Sorry za odkop tematu, ale mierzę się z problemem, który był omawiany również w tym wątku. Od kilku tygodni jeżdżę Tipo 1.4 t-jet 120km z przebiegiem 40k. Zamierzałem zrobić LPG więc uznałem, że zrobię najpierw chipa. Efekt lekkiego przydławienia na wyższych obrotach był odczuwalny, ale powiedzmy że delikatnie. Po chipie oczywiście amplituda wahania momentu obrotowego wzrosła co dobrze widać na wykresie z hamowni. Czy ktoś z Was uporał się z tym problemem ? Widać, że to nie kwestia chipa bo na serii również szału nie było.

    453851072_7886409774806751_3057355904821921632_n (1).jpg

    P.S. różnice w pomiarach mocy i Nm mogą wynikać z różnych warunków pomiaru (ciśnienia atmosferycznego czy też temperatury powietrza). Możecie zrobić sobie pomiary na hamowni zimą i latem. Zimą powinna wyjść większa moc

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Hej, miałem podobny Plan jak i Ty,
    Na serii był lekki kangur przy przyspieszaniu, zrobiłem chipa i kangur zniwelowany praktycznie do zera.
    Potem założyłem LPG i kangur wrócił i jest silniejszy choć nie zawsze.
    Teraz mam nowe świeczki wsadzone i muszę sprawdzić czy nadal jest tak odczuwalny, i jak na PB to wygląda bo w sumie nie sprawdzałem.
    Ale na 100% podjadę na remap ale już na LPG robiony bo czasem wkurza Mnie to.

    Gdzie chipa robiłeś tak wgl. Widzę że z Jaworzna jesteś

  6. #80
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2024
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał Lamacait Zobacz post
    Hej, miałem podobny Plan jak i Ty,
    Na serii był lekki kangur przy przyspieszaniu, zrobiłem chipa i kangur zniwelowany praktycznie do zera.
    Potem założyłem LPG i kangur wrócił i jest silniejszy choć nie zawsze.
    Teraz mam nowe świeczki wsadzone i muszę sprawdzić czy nadal jest tak odczuwalny, i jak na PB to wygląda bo w sumie nie sprawdzałem.
    Ale na 100% podjadę na remap ale już na LPG robiony bo czasem wkurza Mnie to.

    Gdzie chipa robiłeś tak wgl. Widzę że z Jaworzna jesteś
    Cześć,

    dzięki za odpowiedź. Chipa robiłem w Jura Tuning w Katowicach.

    Wczoraj grzebałem trochę w necie i udało mi się znaleźć namiar na kogoś w Krakowie kto sobie z tym rzekomo radzi.

  7. #81
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Wszyscy sobie rzekomo z tym radzą. A jak sobie nie poradzą to uslyszysz,.że one tak mają...
    Qvadrat lubi to.
    Italians Do It Better

  8. #82
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2024
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Wszyscy sobie rzekomo z tym radzą. A jak sobie nie poradzą to uslyszysz,.że one tak mają...
    Ta... wiem właśnie :>

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał Mates Zobacz post
    Ta... wiem właśnie :>
    Spróbuj u Grzesia Wiekiery, na włoszczyźnie żeby zjadł i masz bliżej , Będzin/Jaworzno.

  10. #84
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jeżeli to jest tuner z firmy Works to miałem z nim kontakt. Pisał mi, że ogarniają temat falowania i auta które od nich wyjeżdżają mają stabilne doladowanie. O szczegółach oczywiście nie wspominał. Moim zdaniem powinni uprzedzić klienta, że poprawne doładowanie można osiągnąć przez wymianę/modyfikację turbosprężarki, bo to są przecież spore koszty.
    Italians Do It Better

  11. #85
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No to ciekawe w czym tkwi różnica. U mnie kangur (w sensie turbodziury bo ten przy zmianie biegów to inny temat)wystąpił ze dwa razy przed chipem. Po nim nie pamiętam żeby coś było a chipa robiłem w Cinsofcie a ktoś pisał że nie mają tego ogarniętego.

  12. #86
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    U mnie kangur (w sensie turbodziury bo ten przy zmianie biegów to inny temat)
    No właśnie, kangur podczas zmiany biegów. Też mam lekkiego kangura. Pomaga odpowiednie operowanie sprzęgłem i odpowiednio wyższe obroty podczas zmiany biegów. Wiem, że to inny temat, ale zapytam pozostałych - kto jeszcze ma podobnie? Nie wiem czy to nie kwestia sprzęgła i 2masy, ponieważ mają już nakulane 250k km.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 26-08-2024 o 14:45
    Italians Do It Better

  13. #87
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    nie, to kwestia ustawień ECU dla normy euro 6. Trochę pomaga throttle controller zmieniający charakterystykę pedału gazu.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-08-2024 o 15:34

  14. #88
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Czyli dałoby radę poprawić to czipem, aby zmiana biegów przebiegała płynnie i komfortowo?
    Italians Do It Better

  15. #89
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    tego nie wiem, trzeba pytac specow od chipowania. Ale skoro w bravo czy giulietcie z tym silnikiem nie bylo problemu to pewnie tak.

  16. #90
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Mates Zobacz post
    Ta... wiem właśnie :>
    Witam na forum i zapraszam do dyskusji w temacie poniżej

    https://fiatklubpolska.pl/silniki-be...a-z-lpg-44749/

    ��

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    nie, to kwestia ustawień ECU dla normy euro 6. Trochę pomaga throttle controller zmieniający charakterystykę pedału gazu.
    Coś w tym jest, bo przełączając silnik w tryb DYNAMIC (mniej eko) szrapnięcia nie ma, ewentualnie jest mniejsze.
    Italians Do It Better


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Chip tuning
    Napisany przez MagdaM na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2017, 12:34
  2. DPF EGR I CHIP tuning
    Napisany przez vtec.szczecin na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-10-2016, 12:13
  3. Chip tuning
    Napisany przez Croma 08 na forum Croma
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post: 22-01-2016, 21:43
  4. Chip tuning
    Napisany przez salem-kosmetyka na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-03-2015, 22:41
  5. Chip tuning
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-04-2012, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-5311-4-t-jet-chip-tuning-48680

fiat tipo 1.4 t-jet chip tuning forumfiat tipo 1.4tjet do ilu mozna zwiekszyc moc bezpieczniedo ilu mozna bezpiecznie zwiekszyc moc w fiacie tipo 1.4tjet 120kmfiat tipo 1.4 tjet do ilu mozna zwiekszyc moc maksymalniedo ilu sie zwiekszy predkosc po podkreceniu mocy w fiacie tipo 1.4tjetbravo 120 1.4 chip tuning opinietjet tuning parts

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl