Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
Like Tree3lubi to!

Temat: Zmierzone ciśnienie doładowania rzędu 2500mbar.  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Czyszczenie zaworu sterowania turbiną. Przykręcony jest za zderzakiem. Wygooglaj sobie czyszczenie overboost stilo. Warto go psyknąć smarem ptfe. Wd40 tylko do czyszczenia. Do smarowania tego zaworku się nie nadaje. Wyczyść, wydmuchaj gdzie tylko da się wydmuchać, przesmaruj, ostrożnie poskładaj do kupy i przenieś np na obudowę akumulatora.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Czyszczenie zaworu sterowania turbiną. Przykręcony jest za zderzakiem. Wygooglaj sobie czyszczenie overboost stilo. Warto go psyknąć smarem ptfe. Wd40 tylko do czyszczenia. Do smarowania tego zaworku się nie nadaje. Wyczyść, wydmuchaj gdzie tylko da się wydmuchać, przesmaruj, ostrożnie poskładaj do kupy i przenieś np na obudowę akumulatora.
    Jak to nie pomoże to jest jeszcze jedna rada....jedz na autostrade lub drogę gdzie możesz porządnie sie rozpedzić i pałuj fiata do odcinki ile się da i zrób tak ze 30/40 km...może trochę syfu wypluje ze zmiennej, u mnie to działa (80% miasto)i potem przez dobre 2/3 miesiące silnik chodzi cichutko, lepiej się zbiera z dołu i mniej pali bo i wtryski z nagaru czyści(po dolewce stp). Fiacik mój ma 290tyś nalotu na ori turbawce i wszystko z nią okey. A silnik chodzi lepiej niż kolegi stilo z tym samym silnikiem przy niemieckim przebiegu 180tyś...
    toofoxy lubi to.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Zacznijmy od tego że najlepiej jest zdjąć gruche i sprawdzić czy geometria w ogóle pracuje. Jak nie pracuje to żadne tego typu kombinacje jak jazda do odcięcia nie pomogą. Zdejmujesz turbo, rozbierasz i czyścisz bez rozbierania korasa.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Witam! Wymontuj czujnik , zaslep go np. tasmą do pakowania(2-3razy owiń), zamontuj na kolektor, podlacz kostkę. Zapal silnik i wio do testowania,najlepiej na autobana lub expresa.Bląd już nie powinien Ci dokuczac.Auto przestaje kopcić, sam zobacz.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Ciśnienie doładowania na wolnych obrotach
    Napisany przez Maxi na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-10-2016, 14:23
  2. Multiecuscan 2.2 - ciśnienie doładowania
    Napisany przez Araag na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-06-2015, 21:38
  3. Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Napisany przez riwo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 10-08-2014, 14:22
  4. brak ładowania.
    Napisany przez jelon84 na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2014, 22:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444zmierzone-cisnienie-doladowania-rzedu-2500mbar-34257

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl