Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2010
    Skąd
    Bojanowo
    Postów
    10
    Auto
    Stilo JTD

    Wlaczenie sie Turbo od miejszej ilosci obrotow mozliwe. ?

    Nauczony z innych aut oszczednej jazdy nie przekraczajacej 2 tys zmieniam bieg w gore. i czy jest mozliwe aby turbo sie zalaczalo w np 1,8 tys.. ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    121
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115
    Jest możliwe - ale co to za oszczędność jeździć do 2 tyś obrotów?? Też to przechodziłem i okazało się, że się nie sprawdziło - lepiej jest tak zmieniać bieg by obroty nie spadły poniżej tych 1800 a przy odpowiedniej prędkości wrzucasz 4 lub 5 (zależy jaka prędkość i trasa) i jedziesz tak stałą prędkością. To przynajmniej w moim przypadku daje najlepszą oszczędność - turbo się nie psuje od nieużywania, mam dobre statystycznie starty, frajde z jazdy i poduchy silnika mi sie nie drą od przyśpieszania na 1100 heheh - przetestuj - JTD nie lubi za niskich obrotów.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2010
    Skąd
    Dąbrowa G.
    Postów
    32
    Auto
    Stilo MW 1.9MJTD140KM ; Croma 1,9MJDT 150KM
    Rocznik
    2005 ; 2007

    Re: Wlaczenie sie Turbo od miejszej ilosci obrotow mozliwe.

    Cytat Napisał tadeuszbialy
    Nauczony z innych aut oszczednej jazdy nie przekraczajacej 2 tys zmieniam bieg w gore.
    Przy takim stylu jazdy zapieczenie się kierownic od turbo jest tylko kwestią czasu .

    Czasem więc warto silnik podkręcić na wyższe obroty i przy okazji przeczyścić wydech na trasie
    Brava 1,9 [COLOR=red]JTD[/COLOR] 100 SX - nieaktualne
    Stilo 1,9 [COLOR=red]MJTD[/COLOR] 140 - jeszcze dycha
    Croma 1,9 [COLOR=red]MJTD[/COLOR] 150

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2010
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    20
    Auto
    Stilo/seicento
    Cytat Napisał karol83
    Jest możliwe - ale co to za oszczędność jeździć do 2 tyś obrotów?? Też to przechodziłem i okazało się, że się nie sprawdziło - lepiej jest tak zmieniać bieg by obroty nie spadły poniżej tych 1800 a przy odpowiedniej prędkości wrzucasz 4 lub 5 (zależy jaka prędkość i trasa) i jedziesz tak stałą prędkością. To przynajmniej w moim przypadku daje najlepszą oszczędność - turbo się nie psuje od nieużywania, mam dobre statystycznie starty, frajde z jazdy i poduchy silnika mi sie nie drą od przyśpieszania na 1100 heheh - przetestuj - JTD nie lubi za niskich obrotów.

    jak nie lubi .....
    moje jezdzi od 1000 w góre jezdzac po miescie w przedziale 1-1,5 krpm mozna zejsc do 6 l /100 km ... od czasu do czasu delikatnie goniąc co by wydmuchac nadmiar sadzy ofc nikt nie mowi o mocnym przyspieszaniu z takich obrotów chodzi o przemieszczanie sie poza tym i tak delikatne wciskanie gazu owocuje dobrym przyspieszeniem nie jestem zawalidroga poza tym nawet jadąc z takich obr nie wyczuwam zadnych wibracji idzie płynnie od samego dołu.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Turbo?
    Napisany przez Mathijas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-05-2009, 23:05
  2. [silnik] silnik z fiata cupe 2.0 turbo do fiata bravo
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2009, 11:31
  3. [silnik] czy turbo powiedziało papa?
    Napisany przez squbi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-10-2008, 20:13
  4. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tych1800

jtd lubi obroty

turbo stilo 140 jakie obroty

bravo 2 turbo jakie obroty

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl