Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
Like Tree1lubi to!

Temat: Tu ch³odzi - tu grzeje. W skrócie paranoja.  

  1. #16
    marexxx
    Guest
    u mnie te¿ oko³o 3min



  2. Chcesz do³±czyæ do nas? Zarejestruj siê!
  3. #17
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Na wy¶wietlaczu ci±gle jest 00 - 02 potem zaczyna wy¶wietlaæ normalnie wszystkie parametry klimy.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Jak wy¶wietla ju¿ podstawowe parametry, to ju¿ jest po ustawieniach.
    Powinno Ci po tym 00-02 wy¶wietliæ 00-01 lub 00-03 je¶li jest ¼le.
    W takim wypadku sam bez kabla ju¿ nic nie zrobisz, a próbowa³e¶ odpi±æ wtyczkê od dolnego silniczka?

  5. #19
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Nie, zrobiê to dopiero w weekend. A mam jeszcze jedno pytanie. Je¶li wy¶wietlacz pokaza³ by przyk³adowo te 00 - 00 to czego win± jest fakt ¿e od kierowcy grzeje a pasa¿era ch³odzi? Silniczek? Potencjometr? a mo¿e co¶ innego?

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Je¿eli jest problem z ciep³em po prawej i lewej stronie to nie powinien wy¶wietliæ 00-00, no chyba ¿e uk³ad jest sprawny ale komputer ma zapamiêtane b³êdy.

    G³ównie wychodzi 00-01 i jest to problem silniczka, a dok³adniej mówi±c potencjometru w jego wnêtrzu który odpowiada za jego prawid³owe dzia³anie.

    Mi uda³o siê zamieniæ ten potencjometr na inny 5 kOhm (bo identycznego siê nie dokupi), trochê musia³em siê pomêczyæ ¿eby to w ¶rodku zgraæ ¿eby dzia³a³o. Mia³em do zrobienia wszystkie 3 silniczki.
    Najwiêkszy problem by³ z³o¿yæ pierwszy silniczek, ale przy trzecim posz³o ju¿ szybciutko.
    Zamiast wydaæ 360 na 3 aktywatory + kasowanie b³êdów i robocizna, wyda³em mniejsz± kasê na potencjometry, kabel i program. Ale teraz mogê sobie diagnozowaæ autko i usuwaæ wszelkie b³êdy.

    Silniczek wewn±trz wygl±da tak, ten niebieski element to jest nasz potencjometr, który nie domaga.
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 27-02-2014 o 11:40

  7. #21
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    W koñcu uda³o mi siê zrobiæ tê adaptacje!!! Wynik: 00 - 00! -_- Muszê w sobotê rozebraæ wszystko i posprawdzaæ... jak my¶licie mo¿e byæ przyczyn± jaka¶ usterka mechaniczna typu pêkniêty jaki¶ plastik, zerwane ciêgno? bo je¶li wynik by³ 00-00 to znaczy ¿e komputer nie wykrywa ¿adnych awarii pod wzglêdem elektronicznym ale nie mo¿na wykluczyæ tych mechanicznych

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Je¿eli masz 00-00 tzn. ¿e wszystko jest OK i w sumie nie musisz nic rozbieraæ. Chyba ¿e dla w³asnej ciekawo¶ci
    Jedynie co, to pozostaje Ci wykasowanie b³êdów je¶li problem ch³odzenio/ogrzewania powróci przy nastêpnym odpaleniu auta.

    Bez wykasowania b³êdów, bêdziesz zdany na ci±g³e adaptacje.

  9. #23
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Tylko jest taka kwestia ¿e adaptacja nie pomaga... dalej od kierowcy grzeje a od pasa¿era ch³odzi. Wiêc st±d moja teoria ¿e to mo¿e byæ uszkodzenie mechaniczne ;/

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Zrozumia³em, ¿e po udanej adaptacji jest OK.

    W tym wypadku mo¿e to byæ u³amana taka d¼wigienka, numer katalogowy 46723463


    Je¶li kupisz ju¿ now± w ASO, najlepiej zalaæ j± w ¶rodku klejem, aby ju¿ siê nie urwa³a.
    Poza tym mo¿na te¿ pozbyæ siê blokad tej d¼wigienki w aktywatorze.
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 27-02-2014 o 19:38

  11. #25
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    lobok WIELKIE DZIÊKI ZA POMOC!

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    01 luty 2014
    Sk±d
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    witam
    u mnie ten proces trwa (po naprawie urwanych ³±czników w aktywatorach) ok 30 sek. i na koñcu mam wynik 00 00 00 wszystko oki
    dodam ze jak poklei³em te ³±czniki i kalpy by³y ¼le poustawiane to wynik nigdy nie by³ 00 00 00 pare prób i b³êdów w ustawianiu i jest oki

  13. #27
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    A jest jaka¶ metoda na ustawienie klap? Czy w grê wchodzi tylko metoda prób i b³êdów?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD

    Cool

    Cytat Napisa³ jayoz Zobacz post
    A jest jaka¶ metoda na ustawienie klap? Czy w grê wchodzi tylko metoda prób i b³êdów?
    Te¿ mêczy³em siê z tym kilka razy, bior±c pod uwagê, ¿e mia³em wymienione potencjometry i by³o nieco trudniej.

    Doszed³em, do my¶lê idealnego rozwi±zania:

    1. Nale¿y potencjometr w silniczku ustawiæ na ¶rodek, znaczy strza³k± do góry.
    2. Po usuniêciu blokad w silniczku odno¶nie naszej d¼wigienki, d¼wigienka do silniczka wchodzi w ka¿dym ustawieniu, nie trzeba ustawiaæ w konkretnym po³o¿eniu które by³o wymuszone przez blokady (te wypustki w bia³ej koñcówce silniczka).
    3. Nastêpnie d¼wigienkê wpasowujemy do klap, ma tylko jedn± mo¿liwo¶æ za³o¿enia.
    4. Ustawiamy j± w po³owie zakresu na czuja i staramy siê nabiæ trochê na ni± nasz silniczek w po³o¿eniu mniej wiêcej jak bêdziemy skrêcaæ, dopuszczalne jest odchylenie. Potencjometr ma wiêksz± skalê ni¿ odchylenie naszych klap wentylacji.
    5. Jak zaskoczy, wyjmujemy ca³o¶æ i dociskamy ju¿ do koñca d¼wigienkê do silniczka.
    6. Mocujemy ca³o¶æ ponownie do klap.
    7. Teraz wystarczy ju¿ skrêciæ i po sprawie.

    Po tym zabiegu nie musia³em siê ju¿ zastanawiaæ co dalej
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 28-02-2014 o 09:19

  15. #29
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    No i klops! Dzisiaj po kilkunastominutowych wyczynach akrobatycznych wydoby³em silniczek i co siê okaza³o... no w³a¶nie nic... Silniczek jest sprawny (podczas zmiany temperatury od LOW do HIGH obraca siê w ca³ym zakresie) d¼wigienka te¿ jest ca³a reszta elementów te¿ wygl±da ok. Od³±czy³em silniczek zrobi³em adaptacjê wysz³a 00-01 po ponownym pod³±czeniu normalnie 00-00 nie mam ju¿ koncepcji co jest grane ;/

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    To pozostaje podpi±æ do kompa


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wentylator nie ch³odzi
    Napisany przez szogun30 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-05-2012, 16:03
  2. Serwis w £odzi
    Napisany przez Mariusz Bravo 2000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2010, 13:42
  3. Klimatyzacja s³abo ch³odzi
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-07-2010, 22:13
  4. Ile czasu ch³odzi sie silnik??
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-06-2009, 10:18

Odwiedzaj±cy znale¼li nas szukaj±c w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444tu-chlodzi-tu-grzeje-w-skrocie-paranoja-22968

bravo lewa strona grzeje prawa chlodziklimatyzacja jedna strona chlodzi druga grzeje fiat bravobravo adaptacja klimykalibracja klimatyzacji stiloklimatronik fiat bravo 2 zimnem dmucha od kierowcyciegienko aktywatora klimatronok stiloresetowanie klimatyzacji stilogrzeje i chlodzi gdzie jest dolny silniczek bravoprawa strona chlodzi lewa grzeje fiat stilostilo lewa chlodzi prawa grzejeklimatronik dwustrefowy jedna strona grzejefreemont nie dziala klima pasazeraklimatronik dwustrefowy fiat stiloklimatronik stilocieple i zimne powietrze stilocieplo zimno klimatronik stiloz nawiewu leci zimne a z drugiej cieple fiatnie grzeje strona pasazera fiat 500lnagrzewnica stilo klimatronikbravo ii adaptacja silniczkow klimyleci cieple powietrze a za chwile leci zimnezamiast chlodzenia cieple ppwietrze lancia delta od kierowcy

Tagi dla tego tematu

Ta strona u¿ywa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbaj±c o Twoj± prywatno¶æ, prosimy Ciê o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Je¶li nie chcesz wyraziæ zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyæ jej zakres kliknij w "Poka¿ szczegó³y". Zakres wyra¿onej zgody mo¿e wp³ywaæ na dostêpno¶æ ¶wiadczonych przez nas us³ug. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych tre¶ci oraz reklam, pomiaru ich wydajno¶ci, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przys³uguje Ci m.in. prawo do dostêpu do Twoich danych, ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoj± zgod± my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostêpu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie prosz± Ciê o zgodê na przetwarzanie Twoich danych i opieraj± siê na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W ka¿dej chwili mo¿esz wycofaæ swoj± zgodê lub sprzeciwiæ siê przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikaj±c na "Dowiedz siê wiêcej" lub w naszej Polityce Prywatno¶ci na tej stronie Zobacz politykê prywatno¶ci oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje nastêpuj±ce dane: Dok³adne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urz±dzeñ, przechowywanie informacji na urz±dzeniu lub dostêp do nich, spersonalizowane reklamy i tre¶ci, pomiar reklam i tre¶ci, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmê Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama mia³aby zostaæ wy¶wietlona. Wiêcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google u¿ywa danych z witryn i aplikacji, które korzystaj± z naszych us³ug" dostêpnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl