Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
Like Tree1lubi to!

Temat: Tu ch³odzi - tu grzeje. W skrócie paranoja.  

  1. #16
    marexxx
    Guest
    u mnie te¿ oko³o 3min



  2. Chcesz do³±czyæ do nas? Zarejestruj siê!
  3. #17
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Na wy¶wietlaczu ci±gle jest 00 - 02 potem zaczyna wy¶wietlaæ normalnie wszystkie parametry klimy.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Jak wy¶wietla ju¿ podstawowe parametry, to ju¿ jest po ustawieniach.
    Powinno Ci po tym 00-02 wy¶wietliæ 00-01 lub 00-03 je¶li jest ¼le.
    W takim wypadku sam bez kabla ju¿ nic nie zrobisz, a próbowa³e¶ odpi±æ wtyczkê od dolnego silniczka?

  5. #19
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Nie, zrobiê to dopiero w weekend. A mam jeszcze jedno pytanie. Je¶li wy¶wietlacz pokaza³ by przyk³adowo te 00 - 00 to czego win± jest fakt ¿e od kierowcy grzeje a pasa¿era ch³odzi? Silniczek? Potencjometr? a mo¿e co¶ innego?

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Je¿eli jest problem z ciep³em po prawej i lewej stronie to nie powinien wy¶wietliæ 00-00, no chyba ¿e uk³ad jest sprawny ale komputer ma zapamiêtane b³êdy.

    G³ównie wychodzi 00-01 i jest to problem silniczka, a dok³adniej mówi±c potencjometru w jego wnêtrzu który odpowiada za jego prawid³owe dzia³anie.

    Mi uda³o siê zamieniæ ten potencjometr na inny 5 kOhm (bo identycznego siê nie dokupi), trochê musia³em siê pomêczyæ ¿eby to w ¶rodku zgraæ ¿eby dzia³a³o. Mia³em do zrobienia wszystkie 3 silniczki.
    Najwiêkszy problem by³ z³o¿yæ pierwszy silniczek, ale przy trzecim posz³o ju¿ szybciutko.
    Zamiast wydaæ 360 na 3 aktywatory + kasowanie b³êdów i robocizna, wyda³em mniejsz± kasê na potencjometry, kabel i program. Ale teraz mogê sobie diagnozowaæ autko i usuwaæ wszelkie b³êdy.

    Silniczek wewn±trz wygl±da tak, ten niebieski element to jest nasz potencjometr, który nie domaga.
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 27-02-2014 o 11:40

  7. #21
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    W koñcu uda³o mi siê zrobiæ tê adaptacje!!! Wynik: 00 - 00! -_- Muszê w sobotê rozebraæ wszystko i posprawdzaæ... jak my¶licie mo¿e byæ przyczyn± jaka¶ usterka mechaniczna typu pêkniêty jaki¶ plastik, zerwane ciêgno? bo je¶li wynik by³ 00-00 to znaczy ¿e komputer nie wykrywa ¿adnych awarii pod wzglêdem elektronicznym ale nie mo¿na wykluczyæ tych mechanicznych

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Je¿eli masz 00-00 tzn. ¿e wszystko jest OK i w sumie nie musisz nic rozbieraæ. Chyba ¿e dla w³asnej ciekawo¶ci
    Jedynie co, to pozostaje Ci wykasowanie b³êdów je¶li problem ch³odzenio/ogrzewania powróci przy nastêpnym odpaleniu auta.

    Bez wykasowania b³êdów, bêdziesz zdany na ci±g³e adaptacje.

  9. #23
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    Tylko jest taka kwestia ¿e adaptacja nie pomaga... dalej od kierowcy grzeje a od pasa¿era ch³odzi. Wiêc st±d moja teoria ¿e to mo¿e byæ uszkodzenie mechaniczne ;/

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    Zrozumia³em, ¿e po udanej adaptacji jest OK.

    W tym wypadku mo¿e to byæ u³amana taka d¼wigienka, numer katalogowy 46723463


    Je¶li kupisz ju¿ now± w ASO, najlepiej zalaæ j± w ¶rodku klejem, aby ju¿ siê nie urwa³a.
    Poza tym mo¿na te¿ pozbyæ siê blokad tej d¼wigienki w aktywatorze.
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 27-02-2014 o 19:38

  11. #25
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    lobok WIELKIE DZIÊKI ZA POMOC!

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    01 luty 2014
    Sk±d
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    witam
    u mnie ten proces trwa (po naprawie urwanych ³±czników w aktywatorach) ok 30 sek. i na koñcu mam wynik 00 00 00 wszystko oki
    dodam ze jak poklei³em te ³±czniki i kalpy by³y ¼le poustawiane to wynik nigdy nie by³ 00 00 00 pare prób i b³êdów w ustawianiu i jest oki

  13. #27
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    A jest jaka¶ metoda na ustawienie klap? Czy w grê wchodzi tylko metoda prób i b³êdów?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD

    Cool

    Cytat Napisa³ jayoz Zobacz post
    A jest jaka¶ metoda na ustawienie klap? Czy w grê wchodzi tylko metoda prób i b³êdów?
    Te¿ mêczy³em siê z tym kilka razy, bior±c pod uwagê, ¿e mia³em wymienione potencjometry i by³o nieco trudniej.

    Doszed³em, do my¶lê idealnego rozwi±zania:

    1. Nale¿y potencjometr w silniczku ustawiæ na ¶rodek, znaczy strza³k± do góry.
    2. Po usuniêciu blokad w silniczku odno¶nie naszej d¼wigienki, d¼wigienka do silniczka wchodzi w ka¿dym ustawieniu, nie trzeba ustawiaæ w konkretnym po³o¿eniu które by³o wymuszone przez blokady (te wypustki w bia³ej koñcówce silniczka).
    3. Nastêpnie d¼wigienkê wpasowujemy do klap, ma tylko jedn± mo¿liwo¶æ za³o¿enia.
    4. Ustawiamy j± w po³owie zakresu na czuja i staramy siê nabiæ trochê na ni± nasz silniczek w po³o¿eniu mniej wiêcej jak bêdziemy skrêcaæ, dopuszczalne jest odchylenie. Potencjometr ma wiêksz± skalê ni¿ odchylenie naszych klap wentylacji.
    5. Jak zaskoczy, wyjmujemy ca³o¶æ i dociskamy ju¿ do koñca d¼wigienkê do silniczka.
    6. Mocujemy ca³o¶æ ponownie do klap.
    7. Teraz wystarczy ju¿ skrêciæ i po sprawie.

    Po tym zabiegu nie musia³em siê ju¿ zastanawiaæ co dalej
    Ostatnio edytowane przez lobok ; 28-02-2014 o 09:19

  15. #29
    Klubowicz
    Do³±czy³
    27 pa¼dziernik 2013
    Sk±d
    Wodzis³aw ¦l
    Postów
    103
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2004
    No i klops! Dzisiaj po kilkunastominutowych wyczynach akrobatycznych wydoby³em silniczek i co siê okaza³o... no w³a¶nie nic... Silniczek jest sprawny (podczas zmiany temperatury od LOW do HIGH obraca siê w ca³ym zakresie) d¼wigienka te¿ jest ca³a reszta elementów te¿ wygl±da ok. Od³±czy³em silniczek zrobi³em adaptacjê wysz³a 00-01 po ponownym pod³±czeniu normalnie 00-00 nie mam ju¿ koncepcji co jest grane ;/

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    21 sierpieñ 2010
    Sk±d
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Fiat STILO 1,9 JTD
    To pozostaje podpi±æ do kompa


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wentylator nie ch³odzi
    Napisany przez szogun30 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-05-2012, 16:03
  2. Serwis w £odzi
    Napisany przez Mariusz Bravo 2000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2010, 13:42
  3. Klimatyzacja s³abo ch³odzi
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-07-2010, 22:13
  4. Ile czasu ch³odzi sie silnik??
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-06-2009, 10:18

Odwiedzaj±cy znale¼li nas szukaj±c w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444tu-chlodzi-tu-grzeje-w-skrocie-paranoja-22968

bravo lewa strona grzeje prawa chlodziklimatyzacja jedna strona chlodzi druga grzeje fiat bravobravo adaptacja klimykalibracja klimatyzacji stilonagrzewnica stilo klimatronikz nawiewu leci zimne a z drugiej cieple fiatstilo lewa chlodzi prawa grzejeklimatronik fiat bravo 2 zimnem dmucha od kierowcygrzeje i chlodzi gdzie jest dolny silniczek bravonie grzeje strona pasazera fiat 500lprawa strona chlodzi lewa grzeje fiat stiloklimatronik dwustrefowy fiat stiloklimatronik dwustrefowy jedna strona grzejeresetowanie klimatyzacji stiloklimatronik stilociegienko aktywatora klimatronok stilocieple i zimne powietrze stilofreemont nie dziala klima pasazeracieplo zimno klimatronik stilobrawa zerwane klapy nawiewustilo klima kalibracjasilniczek klapy ogrzewania pasazera fiat 500l

Tagi dla tego tematu

Ta strona u¿ywa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbaj±c o Twoj± prywatno¶æ, prosimy Ciê o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Je¶li nie chcesz wyraziæ zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyæ jej zakres kliknij w "Poka¿ szczegó³y". Zakres wyra¿onej zgody mo¿e wp³ywaæ na dostêpno¶æ ¶wiadczonych przez nas us³ug. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych tre¶ci oraz reklam, pomiaru ich wydajno¶ci, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przys³uguje Ci m.in. prawo do dostêpu do Twoich danych, ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoj± zgod± my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostêpu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie prosz± Ciê o zgodê na przetwarzanie Twoich danych i opieraj± siê na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W ka¿dej chwili mo¿esz wycofaæ swoj± zgodê lub sprzeciwiæ siê przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikaj±c na "Dowiedz siê wiêcej" lub w naszej Polityce Prywatno¶ci na tej stronie Zobacz politykê prywatno¶ci oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje nastêpuj±ce dane: Dok³adne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urz±dzeñ, przechowywanie informacji na urz±dzeniu lub dostêp do nich, spersonalizowane reklamy i tre¶ci, pomiar reklam i tre¶ci, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmê Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama mia³aby zostaæ wy¶wietlona. Wiêcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google u¿ywa danych z witryn i aplikacji, które korzystaj± z naszych us³ug" dostêpnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl