Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 36
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Jeszcze zrób tak zalej do baku liquli molly 2666 to jeszcze lepiej będzie bo po tym u mnie jest poprawa.
    sam to robiłeś? dużo roboty jest?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    20
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD
    auto przyjechalo z niemiec bez katów

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    o dzięki dzięki kolego o taką odp chodziło.

    po przeczytaniu manuala o czyszczeniu overboost szybko poleciałem zobaczyć jaki mam i niestety cały plastikowy nie ma nic metalowego na nim ;/
    czyli nie bardzo da się do wyczyścić??
    Ostatnio edytowane przez rafi_vw2 ; 11-02-2014 o 12:02

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    No to możesz mieć problem z rozebraniem bo jak widziałeś w manulau te obejme sie rozcina. Ale dziwne mam ten sam rocznik i mam z metalową chyba że już ktoś u Ciebie wymieniał dlatego masz taki. Podobno pasuje z któregoś modelu BMW i jest połowe tańszy tak mi jeden kolega mówił.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    no co do bmw to w e39 widziałem i jest podobny jutro będę miał takie autko pod domem to porównam dzięki za info

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    witam
    międzyczasie wyciągnąłem swojego oerboosta i wygląda tak :o2.jpgo1.jpg


    filterek wyczyszczony a co radzicie ze środkiem (wnętrzem) ?

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    zapsikaj suchy smar w sprayu z dodatkiem PTFE jak nei dasz rady tego rozebrać, ja tak zrobiłem tymczasowo zanim go rozbiore, coś chyba pomogło bo nie wywala mi błęduy a wywalało mi na zmianę raz czujnik cisnienia raz VGT.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    20
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD

    koledzy co radzice zebym zrobil z tymi pustymi katami

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    poniekąd lepiej spaliny szybciej uciekają. Jęsli chcesz mieć tak jak ma być to jedynie używkę skombinować. Zalezy jak masz tam przerobione. Zrób logi jak wyglada cisnieni doładowania czy czasme nie przeładowywuje ale nie powinno.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    20
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD
    świszczy turbo ,slychac w kabinie

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    jeszcze jedno pytanie koledzy jak wam ciągną te stilaki 115 km? bo u mnie jest tak: 1,2,3 ciągnie zaje...cie równo itp. budzi się dość wcześnie (po niżej 2tys.obr takie fajne wbijanie w fotel ) i dopiero na 4 biegu (nie wiem czy też tak macie ) od dół super ale przy ok 2,5 tys/obr (może trochę więcej ) tak jak by go coś przytrzymywało (tak jak by nie mógł przejść przez te ok 2,5tys.obr czyżby turbo dziura ?? ) chwilowe ale wkurzające (kierowca to odczuje, jako pasażer wydaje się ze idzie równo ) najbardziej czuć jadąc pod górkę. na 5 biegu wydaje się być jakoś lepiej nie wiem może przez to że te ok 3tys.obr to ok 140km/h na budziku nie wiem czy to odczucie takie czy co ?? znajomi mówią ze tak to jest jak się z benzyniaka na ON przesiądzie jakieś rady, spostrzeżenia i jak to u was jest mile widziane?

    ps.turbo czyszczone 2 dni temu fajnie ładuje, egr zaślepiony takiego już kupiłem, kolektor ssący czyściutki (małe zdziwko jak rozkręciłem, czyli egr zaslep.), przepławka oki, filtr powietrza nowy, overboost ile się dało to wyczyszczony i przeniesiony na obu. aku.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    a kolego "gallonek" katów jak już nie masz nie wsadzaj one tylko szkodzą na wydech i zamulają auto jedyny minus to możesz nie spełnić norm spalin i czasami jest nie co głośniej wewnątrz pojazdu podczas jazy. w benzyniakach może byłby jakiś problem (ale rzadko ) bo sondy były montowane gdzieś dalej na wydechu i po wycięciu kata zła temp itp. a co za tym idzie zła mieszanka, a tego problemu w dieslach nie ma .
    katalizatory są tylko po to aby spełniać wymogi środowiskowe, dopalać szkodliwe substancje (w dieslu Nox itp.). a najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że sprawny diesel (czyli w normie powietrze, paliwo, współczynnik nadmiaru powietrza itp) i skład spalin na końcu rury wydechowej mieści się w normach i to z zapasem

  13. #27
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    z tym brakiem katów to nie do końca - jak będzie miał za "luźny" wydech to auto nie będzie ciągnąć
    u mnie też z tą 4 tak było, przy wyprzedzaniu lepiej było zredukować do 3 lub gdy na liczniku ok 110 to 5 ładnie ciągła

  14. #28
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Ten typ tak ma 1-3 wciska w fotel, na 4,5 brak tego efektu - chodz ciagnie ladnie

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    czyli wydaje się że stilak zdrowy jak na razie miło mnie zaskakuje
    panowie pytanie z innej beczki znajomy elektronik samochodowy zaoferował mi ok 20km mocy więcej i 70 Nm i che to zrobić tak, zgrać moją mapę (ładnie łączy sie po kablu nie trzeba nic lutowa ) wysłać ja do swojego znajomego co pisze do fiatów ponoć dobry i na podstawie mojej mapy ma zrobić nową nie wiem ile w tym prawdy jak on to będzie pisał czy tylko coś pozmienia, ponoć ma być dopasowana do stanu samochodu do jego kondycji (turba itp ) i nie wiem czy się łapać tego czy nie, co doradzicie ??? albo powiedział że jak se zdobędę wsad to mi wgra za flaszkę a koszt z niby tą nową mapą to ok 400zl + hamownia (ale to tylko dla mnie, hamownia gdzie indziej za ok 80zl)

    ps. odnośnie katalizatorów to ja bym wywalił wiadomo że przelotu nie robimy kilka tłumików zostaje nadal tak jak mówiłem one tylko "dbaj" o środowisko.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Podobno pasuje z któregoś modelu BMW
    W listopadzie czyściłem to u znajomego w serii3 E46 i wyglądał identycznie jak ten w stilo. Taki sam powinien być jeszcze w serii5 E39 E60 E61 i serii 3 E90 E91
    Widziałem jakieś za 100 z groszami ale większość do BMW kosztuje około 300zł.
    Ostatnio edytowane przez Bathory ; 17-02-2014 o 00:05 Powód: dopisanie danych


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FIAT STILO 1.4 16V - Brak mocy
    Napisany przez karol303 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-12-2015, 14:24
  2. Szarpanie śilnikiem i brak mocy fiat stilo 1.2 16V 2003 ROK
    Napisany przez ganc na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-03-2015, 14:08
  3. Stilo 1.6 16V Brak mocy!
    Napisany przez timonek185 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-08-2014, 12:58
  4. Stilo 1.9 JTD brak mocy od 3-go biegu
    Napisany przez zajac1990 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 28-02-2013, 19:55
  5. Stilo 1.9 JTD 115 KM czarny dym brak mocy błąd silnka
    Napisany przez artcri7 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-12-2012, 10:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbia samochodowa 1.9 jtd

fiat klub brak mocy stilo

fiat stilo brak mocy

stilo brak mocy

fiat stilo 1.6 16v brak mocy

fiat stilo 1.9 jtd brak mocy

spadek mocy fiat stilo

stilo 1.9 jtd brak mocy

dziura w mocy fiat stilo

stili dziura na niskich obrotach

brak mocy podczas przyspieszania stilo

jtd brak mocy tdf

fiat stilo jtd brak mocy

stilo multidrzet brak mocy co to moze byc

stilo dziura w mocy

stilo nie ma przyspieszenia

liquli molli

liqui moly 2666 opinie jtd

2 4 jtd turbo dziura

Stilo 140 turbo dziura

Spadek mocy i kopci stilo

turbo raz jest raz niema fiat stilo

dziura w mocy stilo 1.6

po wymianie turbo brak mocy jtd stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl