Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002

    Stilo Abarth, trakcja

    Witam,

    Mam problem z Abarthem, mianowicie autko podczas jazdy delikatnie skręca w lewo, następnie tą pozycję utrzymuje (przy puszczeniu kierownicy).
    Podczas jazdy w różnych momentach (nie w sposób ciągły) troszkę należy się z tą kierownicą siłować.

    I być może wszystko wskazywałoby na zbieżność, ale najdziwniejszy mój objaw jest taki że przejeżdżam 20km i wszystko cacy (puszczam kierownicę i jadę prosto bez problemu) potem np. kolejne 20km i już się nie da jechać (bo cały czas trzeba się (nieznacznie) siłować z kierownicą).

    Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale czy nadal wygląda to Państwu na problem ze złą zbieżnością? Na kontrolę i tak pojadę, ale ta sprawa z brakiem ciągłości w skręcaniu w lewo mnie nie pokoi.

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    A kiedy wywazales kola? Moze tez maglownica do remontu/wymiany

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A jesteś pewien że to nie jest kwestia kolein? Jedź na jakiś ładny nowy asfalt i spróbuj..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A opony w jakim stanie? Ciśnienie w nich jest ok?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Cisnienie opon i zbierzność na początek.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    Dziękuję wszystkim za odpowiedź! Jestem tutaj nowy i widzę, że będę częstym czytelnikiem forum

    Byłem na przeglądzie dzisiaj, według Pana mechanika prawy wahacz z przodu ma duże luzy, więc należy wymienić go (a najlepiej oba),
    i pojechać aby zrobić zbieżność dopiero wtedy.

    Wahacz pewnie będę wymieniał w okolicy środy i zobaczymy czy coś to pomoże.

    Ciśnienie opon rozumiem wystarczy na stację benzynową podjechać i zrobić to sobie samemu ?

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Na każdej stacji wymiany opon powinieneś dobić za free. A na stacji benzynowej to już napewno. Chyba że chcesz im bulić za tankowanie opon

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na co 2giej stacji jest darmowy kompresor. Trzeba uważać bo te ich manometry różnie pokazują..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    Witam,

    Ponawiam temat, wahacz zmieniony (nie pomogło), następnie spróbowałem z wyrówaniem ciśnienia w oponach, i jak dla mnie przejechałem około 80km i przynajmniej wydawało się, że wszystko jest okej, ale dalej mam ten problem, auto samo skręca w lewo i to mocno, co może być jeszcze nie tak?

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Skoro po wyrównaniu ciśnienia było ok to może uchodzi Ci gdzieś powietrze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    Witam, dziękuję za odpowiedź

    Nie to niestety nie to (pewnie było to tylko wrażenie - albo jak mówię dzieję sie to czasami :/)

    Może to po prostu wina opon (17-stki)?

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Ja bym zrobił zbieżność komputerową bo wielkiej fortuny to nie kosztuje. Jak dobrze poszukasz to i za 50 zł znajdziesz. Wcześniej przyglądnij się drążkom i końcówkom bo jak wybite to szkoda ustawiania bo ni nie da.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    a jak wyglądają pochylenia kół?

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    nie wiem czy się rozumiemy ale w stilo nie ma kąta pochylenia kół. Jeśli się mylę to prosze o poprawkę. A na wszystkich masz ten sam rozmiar szeokość gumy? Może dobrze sprawdź podwozie i pkt konstrukcyjne. Może kiedyś miało strzała albo coś. A maglownica sprawdzałeś?

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Nie brak kąta pochylenia a brak regulacji. Do zrobienia za pomocą śrub monroe. Rozjazd katów może być spowodowany np. krzywym amortyzatorem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Stilo Abarth i Tuba??
    Napisany przez piotrekwiosla na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 22-12-2011, 19:58
  2. Mój Stilo Abarth :-)
    Napisany przez mra na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-09-2010, 12:35
  3. Tempomat w stilo abarth
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-05-2010, 18:11
  4. spręzyny stilo abarth 2.4
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2010, 10:09
  5. Stilo Abarth
    Napisany przez skalutki na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-12-2009, 20:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

remont maglownicy stilo 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl