Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013

    Stilo 1.6 nagle nie odpala, cewki, wtryskiwacze

    Witam
    Dziś moje Stilo przestało odpalać, wcześniej wszystko było dobrze (w środę był epizod że trzeba było chwilę dłużej zakręcić ale w czwartek już wszystko ok).
    Dziś najpierw musiałem długo kręcić rozrusznikiem, później odpalił ale z engine failure a później już przestał odpalać.
    Występuje 9 błędów, powtarzających się po wykasowaniu.
    4x wtryskiwacz niski sygnał (P0201-P0204)
    4x cewka niski sygnał (P0351-P0354)
    Błąd EVAP niski sygnał

    Oprócz tego nie działają testy diagnostyczne- wszystkie od wtryskiwaczy aż do wentylatora "Próba nieudana"(czy jakoś tak).
    Nie słuchać również pompy paliwa.

    Cóż to może być ?
    Macie jakieś pomysły ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Akumulator sprawny i naładowany?
    Bo jak nie akumulator, to na moje oko trzeba będzie dłubać w kabelkach/złączkach a to nie jest ciekawa alternatywa (szczególnie w Stilo).

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013
    Akumulator spokojnie kręci bez spowolnień po kilkanaście sekund(dłużej nie próbowałem), przy niższych napięciach odpalał bez problemu.
    Martwi mnie niemożność wykonania testów diagnostycznych- czyżby ECU ?
    ECU było przeniesione, nigdy nie dawało żadnych objawów wiec trochę dziwne by tak z dnia na dzień całkowicie zastrajkować.

  5. #4
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał warrior Zobacz post
    ECU było przeniesione, nigdy nie dawało żadnych objawów wiec trochę dziwne by tak z dnia na dzień całkowicie zastrajkować.
    W Stilo cuda się zdarzają, tych błędów jest dużo jak na uszkodzony np. jeden kabelek więc podejrzenia co do ECU mają sens.

    Sprawdź jednak napięcie na akumulatorze, bo elektronika prędzej reaguje na niskie napięcie zasilania niż rozrusznik. W tłumaczeniu na nasze: akumulator ze zwartą jedną celą może "kręcić jak głupi" ale napięcie będzie za niskie dla ECU. Nie teoretycznie, widziałem taki numer w praktyce.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013
    Z 12.2 miał a przy 11.5 nigdy nie dawał objawów

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    Tutaj obstawiałbym na uszkodzenie sterownika. Cewki, wtryski, zawór ewap czy wentylatory jak nie działają to uszkadza się jakiś układ w sterowniku, u mnie nie działa wentylator 2 prędkości, i ciągle zgłasza błąd. Gdzieś kiedyś natknąłem się na manual naprawienia sterownika od stilo. Ten co go napisał uratował kieszeń niejednemu właścicielowi stilo z uszkodzonym komputerem.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Punto2 1.2 8v 250kkm, Stilo 1.6 16v 192kkm, Bravo 1.4 16v 243kkm
    Rocznik
    2000, 2002, 2012
    Cytat Napisał danioi Zobacz post
    Tutaj obstawiałbym na uszkodzenie sterownika. Cewki, wtryski, zawór ewap czy wentylatory jak nie działają to uszkadza się jakiś układ w sterowniku, u mnie nie działa wentylator 2 prędkości, i ciągle zgłasza błąd. Gdzieś kiedyś natknąłem się na manual naprawienia sterownika od stilo. Ten co go napisał uratował kieszeń niejednemu właścicielowi stilo z uszkodzonym komputerem.
    Jak mozesz to poszukaj jeszcze raz i wklej link

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013
    Przy czym należy pamiętać że sporo firm nie podjemuje się naprawy już raz otwieranego ECU.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 21-11-2016 o 14:26

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    Stargard
    Postów
    69
    Auto
    opel vectra
    Rocznik
    1999
    Raczej szukałbym w zasilaniu cewek i wtryskiwaczy.Należy sprawdzić czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie akumulatora na wtyczkach wtryskiwaczy.Cewki, wtryskiwacze, pompa paliwa zasilane są z tego samego przekaźnika.Wystarczy jeden kabelek uszkodzić i dupa zimna.Nie odpalisz.Przekaźnika szukaj w skrzynce bezp. w komorze silnika.Oczywiście bezpieczniki srawdzane

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    A może znaleźć dobrego kolegę co pożyczy komputer, podepniecie i wykonacie testy cewek i wtrysków wentylatorów i etc. Wiadomo nie odpalisz auta ale będziesz wiedział że to wina np komputera a nie gdzie indziej.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013
    Dziś postanowiłem sprawdzić napięcie na kostkach cewek
    na środkowym pinie jest masa, na lewym(patrząc od maski) nie ma napięcia a na prawym 0.33V
    Doszedł też nowy błąd P0606

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    Ten błąd P0606 to błąd wewnętrzny centralki. Obawiam się że wysiadł komputer na amen. Czy sterownik silnika był otwierany?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    19
    Auto
    punto 1.3 75km DPF
    Rocznik
    2013
    Nie był, już zleciłem wysyłkę sterownika.


 

Podobne tematy

  1. Stilo 1,9 JTD nie odpala
    Napisany przez MaHeK na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-01-2015, 17:44
  2. Stilo 1.8 nie odpala
    Napisany przez wisnix00 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-10-2014, 14:08
  3. Stilo 1,9 JTD 115 nie odpala
    Napisany przez kardud na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-02-2014, 15:54
  4. Stilo 1.8 16v odpala za 3-cim razem
    Napisany przez kapslito na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 09-11-2012, 22:00
  5. Wtryskiwacze brava 1.6
    Napisany przez babe16 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 18-06-2009, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444stilo-1-6-nagle-nie-odpala-cewki-wtryskiwacze-34453

stilo objawy nie odpala brak pradu

Stilo nie odpala cewka

stilo P0606

p0606 fiat punto

niski sygnal cewki fiat

stilo przestal odpalac

stilo 1.6 po co ta spinka na wtrtsku

problem z odpaleniem auta stilo 1.6 16v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl