Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2019
    Skąd
    Mlawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Tak kanały w głowicy, kanały w chłodnicy mają przelot fi100mm? że można te opory pominąć? Przy uszkodzonej pompie płyn będzie się "gotował" w ściśle określonych miejscach w bloku i głowicy silnika. Zanim temperatura dojdzie w okolice czujnika temperatury to już może być po ptakach w postaci uszkodzonej UPG lub zatarcia silnika. Obecnie mamy w miare niskie temperatury, i jeśli auto nie porusza się w korkach to można nawet nie odczuć że jest problem z pompą obiegową w silniku. Jak autor tematu odważny, to niech zostawi silnik pracujący na wolnych obrotach aż do momentu załączenia wentylatora silnika. Jeśli jest instalacja lpg, i nic nie było przy instalacji robione a wcześniej nie było problemu z ogrzewaniem to wykluczyłbym instalację lpg. Układ nie ma ciśnienia więc też się nie zapowietrza, żeby przez nieszczelny reduktor lpg uchodziło do układu chłodzenia.
    Auto bylo odpalone w garazu wentylator sie wlaczyl nic sie nie gotowalo

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ata Zobacz post
    O rzeczach najważniejszych piszemy na początku, nie na końcu.

    Odłącz parownik/reduktor od układu chłodzenia - fizycznie, zdejmując węże chłodzenia zaślepiając je albo łącząc ze sobą jakąś rurką.
    Co mam rozumiec przez odlaczenie parownika? Czy chodzi 9 to ze mogl soe rozszczelnic i to on wypuszcza cisnienie z ukladu bez jakiegokolwiek wycieku?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Tak kanały w głowicy, kanały w chłodnicy mają przelot fi100mm? że można te opory pominąć?
    Oczywista oczywistość jak mawia jeden z panów.Spróbuj dmuchnąć w wlot chłodnicy to zobaczysz jakie ma opory./nie zpominaj jak jest zbudowna sama chłodnica/
    1.odpowiedz sam sobie co odpowida za przepływ cieczy w układzie chłodzenia i jaki to ma wpływ na temperaturę.
    2.odpowiedz sam sobie co odpowiada za prawidłową temperaturę w układzie chłodzenia.
    Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO przez kilkanaście lat.W pewnym okresie jego eksploatacji silnik zaczął długo się nagrzewać, ogrzewanie też było nie za dobre. Zmieniłem termostat na VERNETA /mimo nizbyt dobrych o nim opini/.Czym to się skończyło.Po pewnym czasie wszystko wróciło do tego co było przed wymianą termostatu.Temat olałem.STILO już poszło na złom nie z powodu temperatury układu chłodzenia.
    Ostatnio edytowane przez irekw ; 20-02-2020 o 15:16

  4. #18
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Oczywista oczywistość jak mawia jeden z panów.Spróbuj dmuchnąć w wlot chłodnicy to zobaczysz jakie ma opory./nie zpominaj jak jest zbudowna sama chłodnica/
    1.odpowiedz sam sobie co odpowida za przepływ cieczy w układzie chłodzenia i jaki to ma wpływ na temperaturę.
    2.odpowiedz sam sobie co odpowiada za prawidłową temperaturę w układzie chłodzenia.
    Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO przez kilkanaście lat.W pewnym okresie jego eksploatacji silnik zaczął długo się nagrzewać, ogrzewanie też było nie za dobre. Zmieniłem termostat na VERNETA /mimo nizbyt dobrych o nim opini/.Czym to się skończyło.Po pewnym czasie wszystko wróciło do tego co było przed wymianą termostatu.Temat olałem.STILO już poszło na złom nie z powodu temperatury układu chłodzenia.
    Tak to można porównywać bez końca. Chcesz żebym testował czynnik chłodzący w postaci powietrza, a ciecz ma całkiem inne parametry fizyczne przepływu niż powietrze. Więc z czym do czego.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Więc z czym do czego.
    Do tego,ze piszesz o wszystkim tylko nie bardzo o tym czego dotyczy temat.Było o oporach przepływy przez chłodnicę o temperaturze wrzenia płynu chłodzącego o grzaniu się głowicy itd.Nasz kolega ma problem z tym,że jest brak ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym i silnik nie osiąga odpowiedniej temperatury.Stało to się prawie nagle. Chłodnica nowa termostat też.Chłodnica przed wymianą ciekła jaka była przyczyna wymiany termostatu nie wiem.I tu dochodzi Twoja teoria z pompą wody.Kolego do prostych rozważań przyjmujemy,że ciecze są nieściśliwe Ty piszesz,że pompa wytwarza ciśninie.To dlaczego w zabiorniczku u naszego Kolegi po odkręceniu korka nie robi psiuk?Tu wrócę do gara ciśnienie w tym szybkowarze rośnie ponieważ następuje odparowanie cieczy.Nie ma tu pompy jest tylko ogień.Maksymalne ciśnienie ogranicza odpowiedni zawór.Na tej samej zasadzie działa układ chłodzenia.Przy wyższym ciśnieniu temperatura wrzenia cieczy podnosi się i tu masz swoje 130st.
    Wg Twojej teori przy odkręconym korku wlewu zbirnika wyrównawczego pracująca pompa powinna ten płyn wypompowć/wytwrza ciśnienie/.Odwrotnie po wyłączeniu silnika przy zakreconym korku ciśnienie powinno utrzymywać się /nie napisałeś jak długo/ a szkoda.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2019
    Skąd
    Mlawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2001
    Panowie jeszcze raz.
    Chlodnica i termostat nowe
    Silnik lapie 90 st ja wskazniku (fizyczny pomiar z termometru wynosi 86 stopni plynu w zbiorniku wyrownawczym.
    Na wolnych obrotach jak i po podniesieniu obrotow w czasie postoju auto sie nie gotuje plyn w normie. Brak jakichkolwiek wyciekow.

    Jedynie brak cisnienia w ukladzie i przez to idzie slabsze ogrzewanie kabinowe.

    Po podniesieniu obrotow powrot z weza nagrzewnicy robi sie bardzo ciepły. Czyli zakladam ze nagrzewnica drozna.
    Ostatnio edytowane przez kuciniak1354 ; 20-02-2020 o 17:29

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał kuciniak1354 Zobacz post
    Panowie jeszcze raz.
    Wcześniej pisałemco się działo w moi STILO przed i po wymianie termostatu.Miałem też przygodę z pompą wody.Otóż urwał się pasek.który ją napędzał.Natychmiast pokazał to /wzrost temperatury/ wskażnik w kabinie i zapaliła się czerwona kontrolka.
    Mój adwersarz głosi problem pompy cieczy. Jak to sprawdzić-najprościej zdjąć pasek,uruchomić silnik i obserowć jak wzrasta temperatura..Jest to sprawa bardzo upierdliwa ponieważ wymaga też zdjęcia paska napędu klimy.
    Temat słabszego ogrzewania.Podgrzewanie prownika gazu masz napewno włączone równolegle do nagrzewnicy.Płyn chłodzący woli płynć przez parownik gazu niz przez ngrzewnicę bo ma tam mniejsze opory przepływu. Miałem taką samą przypadłość u siebie próbowłem temu zaradzić ściskając przewód doprowdzajcy płyn do parownika.Pomogło.
    Problem braku ogrzewnia,braku termostatu w samochodzie eksploatownym w Afryce innym razem.Noce w Afryce są chłodne.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Do tego,ze piszesz o wszystkim tylko nie bardzo o tym czego dotyczy temat.Było o oporach przepływy przez chłodnicę o temperaturze wrzenia płynu chłodzącego o grzaniu się głowicy itd.Nasz kolega ma problem z tym,że jest brak ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym i silnik nie osiąga odpowiedniej temperatury.Stało to się prawie nagle. Chłodnica nowa termostat też.Chłodnica przed wymianą ciekła jaka była przyczyna wymiany termostatu nie wiem.I tu dochodzi Twoja teoria z pompą wody.Kolego do prostych rozważań przyjmujemy,że ciecze są nieściśliwe Ty piszesz,że pompa wytwarza ciśninie.To dlaczego w zabiorniczku u naszego Kolegi po odkręceniu korka nie robi psiuk?
    A sprawdził autor tematu czy pompa jest sprawna? Raczej nie.

    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Tu wrócę do gara ciśnienie w tym szybkowarze rośnie ponieważ następuje odparowanie cieczy.Nie ma tu pompy jest tylko ogień.Maksymalne ciśnienie ogranicza odpowiedni zawór.Na tej samej zasadzie działa układ chłodzenia.Przy wyższym ciśnieniu temperatura wrzenia cieczy podnosi się i tu masz swoje 130st.
    Wg Twojej teori przy odkręconym korku wlewu zbirnika wyrównawczego pracująca pompa powinna ten płyn wypompowć/wytwrza ciśnienie/.Odwrotnie po wyłączeniu silnika przy zakreconym korku ciśnienie powinno utrzymywać się /nie napisałeś jak długo/ a szkoda.
    Korek masz w kanale zaraz za pompą? Raczej sobie zdajesz sprawę że w silniku spalinowym mamy mały obieg i duży? Wiesz gdzie jest zlokalizowana pompa obiegowa układu chłodzenia a gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy, ile kanałów po drodze jest wpiętych równolegle?

    Nigdzie nie napisałem że teoria z Twoim garnkiem jest zła, owszem płyn w miarę podgrzewania zwiększa swoją objętość aż do temp. wrzenia i to powoduje m. in. wzrost ciśnienia w układzie w jakimś stopniu ale pompa obiegowa również mimo że pracuje w układzie zamkniętym ze względu na zmiany przekroju przewodów wodnych i itp.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kuciniak1354 Zobacz post
    Panowie jeszcze raz.
    Chlodnica i termostat nowe
    Silnik lapie 90 st ja wskazniku (fizyczny pomiar z termometru wynosi 86 stopni plynu w zbiorniku wyrownawczym.
    Na wolnych obrotach jak i po podniesieniu obrotow w czasie postoju auto sie nie gotuje plyn w normie. Brak jakichkolwiek wyciekow.

    Jedynie brak cisnienia w ukladzie i przez to idzie slabsze ogrzewanie kabinowe.

    Po podniesieniu obrotow powrot z weza nagrzewnicy robi sie bardzo ciepły. Czyli zakladam ze nagrzewnica drozna.
    Nie koniecznie, jeśli reszta układu jest ok to masz po prostu przytkaną nagrzewnice. Jeszcze w dodatku jeśli masz reduktor lpg wpięty równolegle w układ chłodzenia tak jak irekw pisze to przy nie wielkiej niedrożności płyn przy nie wielkim wydatku pompy będzie płynął przez reduktor. Zwiększasz obroty silnika, zwiększa się wydatek pompy. Wskutek oporów przepływu przez reduktor zwiększa się ciśnienie w kanale przed reduktorem to większa część płynu przepływa przez nagrzewnice a nie przez reduktor. Można zmienić wpięcie reduktora na szeregowe przed nagrzewnice, ale wcześniej nagrzewnice bym przepłukał.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2019
    Skąd
    Mlawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    A sprawdził autor tematu czy pompa jest sprawna? Raczej nie.



    Korek masz w kanale zaraz za pompą? Raczej sobie zdajesz sprawę że w silniku spalinowym mamy mały obieg i duży? Wiesz gdzie jest zlokalizowana pompa obiegowa układu chłodzenia a gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy, ile kanałów po drodze jest wpiętych równolegle?

    Nigdzie nie napisałem że teoria z Twoim garnkiem jest zła, owszem płyn w miarę podgrzewania zwiększa swoją objętość aż do temp. wrzenia i to powoduje m. in. wzrost ciśnienia w układzie w jakimś stopniu ale pompa obiegowa również mimo że pracuje w układzie zamkniętym ze względu na zmiany przekroju przewodów wodnych i itp.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.



    Nie koniecznie, jeśli reszta układu jest ok to masz po prostu przytkaną nagrzewnice. Jeszcze w dodatku jeśli masz reduktor lpg wpięty równolegle w układ chłodzenia tak jak irekw pisze to przy nie wielkiej niedrożności płyn przy nie wielkim wydatku pompy będzie płynął przez reduktor. Zwiększasz obroty silnika, zwiększa się wydatek pompy. Wskutek oporów przepływu przez reduktor zwiększa się ciśnienie w kanale przed reduktorem to większa część płynu przepływa przez nagrzewnice a nie przez reduktor. Można zmienić wpięcie reduktora na szeregowe przed nagrzewnice, ale wcześniej nagrzewnice bym przepłukał.
    Ok. W sobote wyciagam pompe i zobacze jak ona wyglada.

    Jezeli chodzi o reduktor jest on wpiety trojnikiem we waz wlotowy nagrzewnicy i odchodzi w lewo czyli w strone zbiorniczka wyrownawczego.


    Pytanie jeszcze takie jak najlepiej przeplukac nagrzewnice. Robilem plukanke Liqui Molly do ukladu.

    2 weze na wlot wylot nagrzewnicy i woda z kranu pod lekkim cisnieniem?

  10. #24
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kuciniak1354 Zobacz post
    Ok. W sobote wyciagam pompe i zobacze jak ona wyglada.

    Jezeli chodzi o reduktor jest on wpiety trojnikiem we waz wlotowy nagrzewnicy i odchodzi w lewo czyli w strone zbiorniczka wyrownawczego.


    Pytanie jeszcze takie jak najlepiej przeplukac nagrzewnice. Robilem plukanke Liqui Molly do ukladu.

    2 weze na wlot wylot nagrzewnicy i woda z kranu pod lekkim cisnieniem?
    Wpięcia reduktora do układu wodnego są 2, czyli powinieneś mieć 2 trójniki. Jeśli masz dobre dojście do nagrzewnicy do króćców zasilających, to zdejmij przewody gumowe i podłączaj naprzemiennie wodę pod ciśnieniem w oba króćce. Jak nie masz dojścia do nagrzewnicy, to można zastosować płukankę układu chłodzenia chociaż nie wiem w jakim stopniu pomoże. Osobiście zalewałem układ chłodzenia mieszaniną wody destylowanej i octu w proporcji 50:50. Coś tam pomagało, ale efekt prawidłowy był dopiero po wymianie nagrzewnicy.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2019
    Skąd
    Mlawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Wpięcia reduktora do układu wodnego są 2, czyli powinieneś mieć 2 trójniki. Jeśli masz dobre dojście do nagrzewnicy do króćców zasilających, to zdejmij przewody gumowe i podłączaj naprzemiennie wodę pod ciśnieniem w oba króćce. Jak nie masz dojścia do nagrzewnicy, to można zastosować płukankę układu chłodzenia chociaż nie wiem w jakim stopniu pomoże. Osobiście zalewałem układ chłodzenia mieszaniną wody destylowanej i octu w proporcji 50:50. Coś tam pomagało, ale efekt prawidłowy był dopiero po wymianie nagrzewnicy.
    Plukanka juz robiona sprobuje z woda z weza ogrodowego. Wymiana nagrzewnicy nie wchodzi w gre, za stary grat ze stilona zebym sie z tym pieprzyl.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Raczej sobie zdajesz sprawę że w silniku spalinowym mamy mały obieg i duży? Wiesz gdzie jest zlokalizowana pompa obiegowa układu chłodzenia a gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy, ile kanałów po drodze jest wpiętych równolegle?
    Wiem Kolego wiem.Dalej trochę teori. Ciśnienie w układzie chłodzenia jest ok.1,5 bara.Bar w uproszczeniu ok.10 mb słupa wody.Piszesz czy znam układ chłodzenia.Chyba tak.Nareszcie piszesz o zwiększeniu objętości cieczy pod wpływem wzrostu temperatury.Do dnia dzisiejszego nic o tym nie wspominałeś bo było to niezgodne z twoją teorią o pompie wody.Szanowny Kolego uklad chłodzenia jet układem zamkniętym dlatego też ponownie zapytam.Co powoduje spadek ciśnienia w układzie po zaprzestaniu pracy pompy.W układach zmkniętych jest to możliwe jeżeli są przecieki.Czekam na konkretną odpowiedź.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2019
    Skąd
    Mlawa
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Wiem Kolego wiem.Dalej trochę teori. Ciśnienie w układzie chłodzenia jest ok.1,5 bara.Bar w uproszczeniu ok.10 mb słupa wody.Piszesz czy znam układ chłodzenia.Chyba tak.Nareszcie piszesz o zwiększeniu objętości cieczy pod wpływem wzrostu temperatury.Do dnia dzisiejszego nic o tym nie wspominałeś bo było to niezgodne z twoją teorią o pompie wody.Szanowny Kolego uklad chłodzenia jet układem zamkniętym dlatego też ponownie zapytam.Co powoduje spadek ciśnienia w układzie po zaprzestaniu pracy pompy.W układach zmkniętych jest to możliwe jeżeli są przecieki.Czekam na konkretną odpowiedź.
    Czyli koniec koncow rozumiem ze pompa jest takze odpowiedzialna za cisnienie w ukladzie tak samo jak i wzrost temperatury plynu?

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał kuciniak1354 Zobacz post
    W sobote wyciagam pompe i zobacze jak ona wyglada.
    Miało być o Afryce.W pewnym momencie swego życia byłem na kontrakcie w jadnym z krajów afrykańskich.Mialem do dyspozycji fajny samochodzik.Jak wszyscy wiemy w krajach tych w dzień jest b.gorąco w nocy temperatura bardzo spada. Jazda samochodemw nocy w koszulce z krótkim rękawkiem/moim autem/ nie należałe do przyjemnych. Było brak ogrzewania.Rozkręciłem obudowę i okazało się,ze nie było termostatu.Wszyscy wywalali termostaty tłumacząc"wiesz to jest Afryka".Postąpiłe wbrew ogólnej opini i zamontowałem termostat.Co było dalej,kolejka kolegów do montażu termostatu.samochód w dzień miał temperaturę optymalną w nocy sprawne ogrzewanie.Jak widzisz nie była to wina pompy.
    Co Ty masz zrobić nie będę podpowiadał.Decyzja należy do Ciebie.Możesz wymienić termostat,pompę,silnik a nawet samochód.Zaczynać należy od najprostrzego i najtańszego rozwiązania.
    Do wróbla siedzącego na gałęzi możnz strzelić z armaty albo klasnąć w dłonie.W obu przybadkach odleci,Ale jaka różnica w nakładach.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kuciniak1354 Zobacz post
    Czyli koniec koncow rozumiem ze pompa jest takze odpowiedzialna za cisnienie w ukladzie tak samo jak i wzrost temperatury plynu?
    Kończę temat nic już nie wyjaśniam. Dosyć dużo napisałem na temat braku ogrzewnia,wzrostu temperatury na przykładzie swojego STILO.Zapomniłem o Afryce.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Fiorino 1.3 MULTIJET - Brak cisnienia na 4 cylindrze + wahania obrotów.
    Napisany przez Pimpong na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-04-2019, 22:37
  2. Fiat Ducato 2.8 JTD Brak cisnienia paliwa przy rozruchu
    Napisany przez Boliqq na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-08-2017, 11:05
  3. Olej silnikowy w ukladzie chlodzenia fiat stilo 1.9jtd
    Napisany przez rekin200 na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-05-2017, 17:50
  4. Stilo 1,9 jtd 115km brak cisnienia przy rozgrzanym silniku
    Napisany przez maslo123 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 28-12-2015, 15:09
  5. Czujnik cisnienia oleju Stilo 1,9 115km
    Napisany przez kasa1979 z punto evo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-06-2014, 14:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444stilo-1-6-brak-cisnienia-w-ukladzie-cha-odzenia-46347

Bulgotanie z nagrzewnicy i brak ogrzewania Fiat stilo 1.6

Rura pompy wody fiat stilo 1.6

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl