Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2012
    Skąd
    Ciechanów
    Wiek
    34
    Postów
    8
    Auto
    STILO 1.8 16V

    Kilka błędów i brak obrotów !!

    Witam

    Kolejna awaria mojego Stilo. Tak jak pisałem w poprzednim poście po odłączeniu akumulatora radio nadal nie działa , ale coś dziwnego zaczeło się dziać po podłączeniu akumulatora a konkretnie silnik tracił obroty , gasł , był problem z jego odpaleniem ( o dojeździe do domu nie wspomnę ). Samochód przed weekend stał nie uruchamiany i dziś jak zaszła potrzeba aby podjechać do pracy zaczął wariować. A konkretnie działy się następujące rzeczy: obojętnie czy to podczas cofania czy jechania normalnie po naciśnięciu sprzęgła Stilo traciło obroty i gasł i wyskakiwał mi komunikat : Press Oil ... ( coś takiego ) Olej dolałem sam 2 tygodnie temu 0,5L SuperMobile 10W40 półsyntetyk. Akurat mój stilo bierze dużo oleju co 2-3 miesiące muszę mu dolać 0,5L. Następny błąd jaki mi wyskakiwał Air Bag Failure a także nie zobaczyłem dokładnie ale na komputerze pisało ... seciurity . Po kolejnym zgaśnięciu samochodu i jego odpaleniu zapaliła się żółta kontrolka wyglądająca jak samochód i wystająca kłódka. Z tego co słyszałem pasek od alternatora coś szwankuje podczas zapalania . Czy to wszystko co mi się dziś przytrafiło może być spowodowane tym paskiem ? Powiem jeszcze że na każdych światłach od pracy do domu samochód mi gasł. Gdy dojechałem na stację miałem paliwa na pół rezerwy , po zatankowaniu 6 litrów Pb95 wskazówka była lekko ponad pierwszą białą kreskę. Po odjechaniu ze stacji może 20 metrów samochód znowu zgasł po wciśnięciu sprzęgła , po odpaleniu samochodu wskazówka od paliwa była znowu na pół rezerwy. I za każdym odpaleniem samochodu wskazówka była w innej pozycji , lekko ponad rezerwę a to znowu rezerwa i tak ciągle. Aktualnie samochód stoi na podwórku. Nie wiem co będzie jutro.

    Plsss pomóżcie o co mu chodzi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    co do gaśnięcia po wduszeniu sprzęgła to wina krokowca. co do wariacji to przy niskim ładowaniu, a takie możesz mieć jak masz słabo naciągnięty pasek, elektronika daje o sobie znać. popraw te dwie rzeczy i zobaczymy czy będzie dobrze, a powinno byc lepiej

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    co do gaśnięcia po wduszeniu sprzęgła to wina krokowca.
    Nie byłbym taki pewien.. Tam nie ma normalnego krokowca tylko siłownik.. Co do gaśnięcia pierwsze co poszukaj nieszczelności na dolocie.. Czyli ręką poruszaj wszystkimi gumowymi rurami w których idzie powietrze do kolektora.. Szczególnie obejrzyj ten między przepływką a przepustnicą (ten z odmą).. Sprawdź ładowanie (napięcie aku).. Może faktycznie elektronika głupieje od jakiś śmieci w instalacji..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Takie rzeczy często się dzieją przy niskim napięciu akumulatora. Już gdzieś właśnie był podobny temat. Naładuj akumulator i wtedy zobacz co się będzie działo. No i przydało by się dokładnie przyjrzeć temu paskowi, jeżeli rzeczywiście jest zbyt luźny to może być przyczyną Twoich kłopotów.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2012
    Skąd
    Ciechanów
    Wiek
    34
    Postów
    8
    Auto
    STILO 1.8 16V
    ale właśnie nie mam żadnych problemów z zapaleniem czy to mróz czy też nie , i przecież podczas jazdy akumulator w jakimś stopniu się ładuje , ale podłącze go dziś pod prostownik i zobaczę czy to pomoże

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TheKingll Zobacz post
    i przecież podczas jazdy akumulator w jakimś stopniu się ładuje
    w jakiś? może właśnie w wystarczającym do rozruchu lecz nie wystarczającym do podtrzymania skomplikowanej elektroniki. w tym może być cały problem. najlepiej byłoby podjechac do warsztatu i sprawdzić jaki ma ładowanie z wyłączonymi odbiornikami (światła, radio wszystko to co sie normalnie uzywa) orar po włączeniu tego co potrzebne mniej lub bardziej

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2010
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    268
    Auto
    Stilo 1.9 80km
    Dokładnie sprawdź akumulator i jego ładowanie. Prawdopodobnie Aku powoli traci swoje możliwości. Spróbuj podpiąć od jakiegoś kolegi aku i zobaczysz.
    staniol504
    Jeżeli informacje były pomocne kliknij w "POMÓGŁ"

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2012
    Skąd
    Ciechanów
    Wiek
    34
    Postów
    8
    Auto
    STILO 1.8 16V
    podłączyłem pod prostownik , nic to nie dało akumulator jest w jakim najlepszym stopniu , dziś byłem u mechanika i podłączył go pod komputer i żadnych błędów nie wykrył , wszystko w jak najlepszym stopniu. Podejrzewa że to przepustownica i po niedzieli jadę do niego aby ją przeczyścił i zobaczył ogólnie na silnik czy wszystko w porządku.

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Problemy z kontrolkami to wina jak koledzy wcześniej pisali słabego ładowania akumulatora, bądź już sam akumulator jest za słaby, nie wiem jak to prawidłowo pisze "nie trzyma prądu"
    Jeśli chodzi gaśnięcie, to problemy też masz z rozruchem, po rozruchy gaśnie od razu?
    Czasami takie rzeczy z gaśnięciem zaczynają się od wariującego czujnika położenia wału, czujnik Halla. Warto go także sprawdzić miernikiem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 17:52
  2. Po nocnym staniu brak wolnych obrotów 1.6 HL
    Napisany przez wiesiek958 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-12-2011, 15:25
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-11-2011, 00:00
  4. Brak silniczka otwierającego dach + kilka dodatkowych pytań.
    Napisany przez CKSmugerCK na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-04-2011, 16:17
  5. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 11:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

blad silnika stilo po wyladowaniu akumulatora

fiat stilo traci obroty

stilo kontrolka z klodka

blad silnika stilo 1.6 po wyladowaniu akumulatora

fiat stilo klodka

stilo kontrolka klodka

po odlaczeniu akumulatora silnik traci obroty

odma w stilo 1.8

stilo czemu traci obrotyfiat stilo kontrolka samochod z klodkastilo i dziwny brak mocy do 2000 tys obrpo podlaczeniu akumulatora traci obrotyfiat stilo blad silnika rezerwastilo 1.8 po odlaczeniu aku wariuja obrotystilo kontrolka auto z klodka

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl