Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte ....Napisał jaro190
Każde Stilo z dieslem oprócz wersji 80KM ma turbinę ze zmienną geometrią.
Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte ....Napisał jaro190
Każde Stilo z dieslem oprócz wersji 80KM ma turbinę ze zmienną geometrią.
Masz rację kolego.Napisał jaro190
A Ty kolego się myliszNapisał Hipo
Nie do końca Wam wierzyłem, ale zwracam honor. Rzeczywiście okazuje się, że mam zmienną geometrię, a żyłem w przekonaniu, że stałą Jak to miło dowiedzieć się takiego "niusa" Dzięki za uświadomienie.
PWNapisał karol83
[size=2][ Dodano: 2010-09-29, 00:52 ][/size]
No i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
powered by www.gcstuning.pl
http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg
..no i taki był plan chipsa....oprócz oczywiście zwiększenia dynamiki i radochy z jazdyNo i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
chipp...hip..hurra!!!
http://www.gcstuning.pl/
Ile zapałciłeś za całą operację?Napisał Landor
No minęło troszkę czasu od założenia przeze mnie tego tematu, i dzięki wielkie za wszystkie Wasze posty. Dziś byłem w Kraku w V-techu i chłopaki zrobili fajną robotę Stilaczek seryjnie miał 80 KM i chyba 195 nM, tydzień temu założyłem InterCooler ze 115-tki i po pierwszym teście na hamowni Autko miało już 90 KM i aż 240 nM. Gość z V-techu powiedział że to bardzo fajny wynik i że postarają się coś fajnego z tego zrobić 2 godziny później moje Stilo miało już 118 KM i 279 nM. Różnica jest odczuwalna i mogę polecić każdemu kto ma seryjną 80-tkę, pod warunkiem założenia przed chipem IC
Nawet nie chcę myśleć co by było jak miałbym w serii 115 KM, bo z tej wyciągają ok 150 KM. POZDRAWIAM
a ile zapłaciłeś za całość tan IC + Chiptuning?
IC 350 zł za komplet na Allegro + robocizna 150 zł, a sam chip w promocji "chipowanie na śniadanie" 1035 zł pozdro
a możesz powiedziueć jak wygląda spalanie po chipie? slyszalem ze jest lepiej, jak tak to o ile i tak wogole to chptuning mozna zrobić na zagazowanym silniku?
Ja mam stilona 1,2 i też myśle nad chipem bo nie dosc ze spala mi kolo 7,5-8l benki to jeszcze dośc zamulony
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Powracam Panowie do tematu mojego Stilaka. Po Chipie z seryjnych 80KM na 118 KM i momencie 279 NM autko naprawdę fajnie jedzie, ale jeszcze nie minął miesiąc odkąd ma 118 KM a zauważam że czasem mi ślizgnie sprzęgło gdy np. nagle depnę mu na jakimkolwiek biegu i słyszę że obroty rosną a autko nie ciągnie bo sprzęgło ślizga. Doradźcie mi co z tym fantem zrobić, bo jak już kiedyś pisałem sprzęgło wymieniałem zaraz po kupnie samochodu przy przebiegu 94 tyś km, teraz mam 124 tyś km i już by padło po 30 tyś km? Jeśli będzie coraz gorzej to będę musiał je wymienić (choć wolałbym zrobić to dopiero po zimie) tylko na jakie? Czy można założyć do niego teraz sprzęgło od seryjnej 115-tki czy to też będzie za słabe i czy w ogóle spasuje i czy różni się wytrzymałością od 80-tki ? Czy mogę wymienić tylko np. docisk i tarczę jak ostatnio (tzn. 30 tyś km temu) ? Czy dwumasę również, o ile ją mam bo w sumie to nie wiem. Proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów. Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 23-09-2013 o 00:03
Jestem pod wrażeniem, że z 80 KM można wycisnąć 118. Posiadam też STILO z takim silnikiem i coraz bardziej skłaniam się do takiego moda. Co do dwumasy to w wersji 80 KM też jest bo po zakupie swojego STILO wymieniałem sprzęgło i dwumas. Co do reszty pewnie starsi wyjadacze forum Ci pomogą. Może po prostu tak jak piszesz będziesz musiał wymienić sprzęgło na takie z wersji 115 konnej.
Przez ostatnie dni intensywnie testuje sprzęgiełko w Stilaku i zauważam że zaczyna ślizgać na niskich obrotach i na wyższym biegu jak wcisnę naglę pedał gazu, czyli np. mam 1500 obr na trójce nagle deptam i w momencie jak już zaczyna silnik "ciągnąć" i powinien super przyspieszać to wtedy ślizga Przy okazji ponawiam pytanie odnośnie spasowania sprzęgła ze 115 tki do mojej już pseudo 80 tki ? pozdro
Rzuciłem okiem an allegro i z tego co widze to 115 ma średnicę tarczy 235 mm, a 80 228,6 musisz dokłądnie porównać średnicę i ilość zębów niby do 80 pasuję ze 100 konnego SPRZĘGŁO ALFA ROMEO 147 DOBLO STILO 1.9JTD VALEO (3574936552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. SPRZĘGŁO FIAT STILO '01- 1.9 D MULTIJET JTD VALEO (3557026216) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Widzę że nawet ze 120 multijeta niby pasuję. posprawdzaj parametry i zobaczysz.
Stilo CHIP.jpg
Tak to mniej więcej wygląda na wykresach
W necie dużo pisze na temat Cinka (CINSOFT) i Widziałem na jego stronce że już robił taki re-map w Stilo 1.9 JTD 80KM.......
CINEK JEŚLI TAM JESTEŚ, PROSZĘ NAPISZ MI JAKIE SPRZĘGŁO PRZY OBECNYCH PARAMETRACH MOGĘ ZAMONTOWAĆ W MOIM STILAKU ???
Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 17-10-2013 o 00:49
Napisz do niego na Klub Fiat Stilo bądź skontaktuj sie wg stry internetowej jego.