Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał jaro190
    chyba że kolega nie oriętuje się co pod maską posiada
    Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte ....

    Każde Stilo z dieslem oprócz wersji 80KM ma turbinę ze zmienną geometrią.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Cytat Napisał jaro190
    chyba że kolega nie oriętuje się co pod maską posiada
    Masz rację kolego.
    Cytat Napisał Hipo
    Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte
    A Ty kolego się mylisz

    Nie do końca Wam wierzyłem, ale zwracam honor. Rzeczywiście okazuje się, że mam zmienną geometrię, a żyłem w przekonaniu, że stałą Jak to miło dowiedzieć się takiego "niusa" Dzięki za uświadomienie.

    Cytat Napisał karol83
    A ile taki chip kosztował akurat Ciebie bym miał rozeznanie?
    PW

    [size=2][ Dodano: 2010-09-29, 00:52 ][/size]
    No i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  4. #18
    GCS
    GCS jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 październik 2010
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    58
    Postów
    12
    Auto
    Focus na ropę i chipsy
    Rocznik
    2007
    No i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
    ..no i taki był plan chipsa....oprócz oczywiście zwiększenia dynamiki i radochy z jazdy
    chipp...hip..hurra!!!
    http://www.gcstuning.pl/

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2010
    Skąd
    Olsztyn, Mrągowo
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 3D 1.9JTD 115
    Cytat Napisał Landor
    Ja proponuję zrobić chipa do Twojej 80-tki. Nawet jeśli masz turbinę bez zmiennej geometrii łopatek to niczemu nie przeszkadza.
    Ja w swoim 115 konnym też mam stałą geometrię łopatek turbiny i proszę co wyszło:

    Obrazek.

    Auto ma przejechane 200 tysięcy
    Ile zapałciłeś za całą operację?

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    No minęło troszkę czasu od założenia przeze mnie tego tematu, i dzięki wielkie za wszystkie Wasze posty. Dziś byłem w Kraku w V-techu i chłopaki zrobili fajną robotę Stilaczek seryjnie miał 80 KM i chyba 195 nM, tydzień temu założyłem InterCooler ze 115-tki i po pierwszym teście na hamowni Autko miało już 90 KM i aż 240 nM. Gość z V-techu powiedział że to bardzo fajny wynik i że postarają się coś fajnego z tego zrobić 2 godziny później moje Stilo miało już 118 KM i 279 nM. Różnica jest odczuwalna i mogę polecić każdemu kto ma seryjną 80-tkę, pod warunkiem założenia przed chipem IC
    Nawet nie chcę myśleć co by było jak miałbym w serii 115 KM, bo z tej wyciągają ok 150 KM. POZDRAWIAM

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2013
    Skąd
    Konin
    Wiek
    34
    Postów
    71
    Auto
    Stilo 1,4
    Rocznik
    2004
    a ile zapłaciłeś za całość tan IC + Chiptuning?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    IC 350 zł za komplet na Allegro + robocizna 150 zł, a sam chip w promocji "chipowanie na śniadanie" 1035 zł pozdro

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2013
    Skąd
    Konin
    Wiek
    34
    Postów
    71
    Auto
    Stilo 1,4
    Rocznik
    2004
    a możesz powiedziueć jak wygląda spalanie po chipie? slyszalem ze jest lepiej, jak tak to o ile i tak wogole to chptuning mozna zrobić na zagazowanym silniku?

    Ja mam stilona 1,2 i też myśle nad chipem bo nie dosc ze spala mi kolo 7,5-8l benki to jeszcze dośc zamulony

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał MiNiS Zobacz post
    Ja mam stilona 1,2 i też myśle nad chipem bo nie dosc ze spala mi kolo 7,5-8l benki to jeszcze dośc zamulony
    Kolego chyba nie wiesz o czym piszesz.. W wolnossącej benzynie to sobie możesz zrobić inny dolot, inny wydech i właściwie z prostszych rzeczy to tylko tyle..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    Powracam Panowie do tematu mojego Stilaka. Po Chipie z seryjnych 80KM na 118 KM i momencie 279 NM autko naprawdę fajnie jedzie, ale jeszcze nie minął miesiąc odkąd ma 118 KM a zauważam że czasem mi ślizgnie sprzęgło gdy np. nagle depnę mu na jakimkolwiek biegu i słyszę że obroty rosną a autko nie ciągnie bo sprzęgło ślizga. Doradźcie mi co z tym fantem zrobić, bo jak już kiedyś pisałem sprzęgło wymieniałem zaraz po kupnie samochodu przy przebiegu 94 tyś km, teraz mam 124 tyś km i już by padło po 30 tyś km? Jeśli będzie coraz gorzej to będę musiał je wymienić (choć wolałbym zrobić to dopiero po zimie) tylko na jakie? Czy można założyć do niego teraz sprzęgło od seryjnej 115-tki czy to też będzie za słabe i czy w ogóle spasuje i czy różni się wytrzymałością od 80-tki ? Czy mogę wymienić tylko np. docisk i tarczę jak ostatnio (tzn. 30 tyś km temu) ? Czy dwumasę również, o ile ją mam bo w sumie to nie wiem. Proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 23-09-2013 o 00:03

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2012
    Skąd
    Włodawa
    Postów
    6
    Auto
    Fiat STILO 1.9 JTD
    Jestem pod wrażeniem, że z 80 KM można wycisnąć 118. Posiadam też STILO z takim silnikiem i coraz bardziej skłaniam się do takiego moda. Co do dwumasy to w wersji 80 KM też jest bo po zakupie swojego STILO wymieniałem sprzęgło i dwumas. Co do reszty pewnie starsi wyjadacze forum Ci pomogą. Może po prostu tak jak piszesz będziesz musiał wymienić sprzęgło na takie z wersji 115 konnej.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    Przez ostatnie dni intensywnie testuje sprzęgiełko w Stilaku i zauważam że zaczyna ślizgać na niskich obrotach i na wyższym biegu jak wcisnę naglę pedał gazu, czyli np. mam 1500 obr na trójce nagle deptam i w momencie jak już zaczyna silnik "ciągnąć" i powinien super przyspieszać to wtedy ślizga Przy okazji ponawiam pytanie odnośnie spasowania sprzęgła ze 115 tki do mojej już pseudo 80 tki ? pozdro

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Rzuciłem okiem an allegro i z tego co widze to 115 ma średnicę tarczy 235 mm, a 80 228,6 musisz dokłądnie porównać średnicę i ilość zębów niby do 80 pasuję ze 100 konnego SPRZĘGŁO ALFA ROMEO 147 DOBLO STILO 1.9JTD VALEO (3574936552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. SPRZĘGŁO FIAT STILO '01- 1.9 D MULTIJET JTD VALEO (3557026216) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Widzę że nawet ze 120 multijeta niby pasuję. posprawdzaj parametry i zobaczysz.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    Stilo CHIP.jpg

    Tak to mniej więcej wygląda na wykresach

    W necie dużo pisze na temat Cinka (CINSOFT) i Widziałem na jego stronce że już robił taki re-map w Stilo 1.9 JTD 80KM.......

    CINEK JEŚLI TAM JESTEŚ, PROSZĘ NAPISZ MI JAKIE SPRZĘGŁO PRZY OBECNYCH PARAMETRACH MOGĘ ZAMONTOWAĆ W MOIM STILAKU ???
    Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 17-10-2013 o 00:49

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Napisz do niego na Klub Fiat Stilo bądź skontaktuj sie wg stry internetowej jego.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Seicento wydech sportowy jak zrobić ?
    Napisany przez DaMo na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-01-2011, 17:11
  2. Co zrobić z tymi dziurami?
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-05-2010, 14:45
  3. Czy można z clipa 1.0 zrobić 1,4 ies
    Napisany przez Skała na forum Uno
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-01-2010, 15:26
  4. Jak zrobić zeby radio grało po wyłaczeniu silnika??
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 05-11-2008, 22:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 jtd 80 km chip

fiat stilo jtd 80 km

fiat stilo 1.9 jtd 80km

fiat stilo jtd 80 chip

1.9 jtd 80 chip

stilo 1.9 jtd chip forum

stilo jtd 80 chip

jtd 80km czy 115 km

silnik fiat jtd 80km

1.9 JTD STILO TURBO ZE ZMIENNA

ile w seri ma jtd 115

turbina stilo 1.9 jtd 80km

fiat stilo 1.9 jtd 115km-jaka turbina

stilo 80 km

fiat stilo 80 km

1.9 jtd 80km turbina

186a6.000 nm

ile kosztuje chip tuning stilo

fiat stilo chip 80 km

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl