Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 52 z 52

Temat: Egr  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    kolego daj sobie spokój z zaślepką - masz uszkodzoną cewkę zaworu i wymiana samych blaszek zaślepiających czy to kupionych z serwisu czy z internetu nic ci nie da, zaślep to dziadostwo pełną zaślepką bez otworów i usuń to programowo z softu - poczujesz różnicę w dynamice auta zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów,



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    W dalszym ciągu nie wiadomo jaką zaślepkę posiadasz, więc nie zadawaj pytań czym się różnią. Ja mam wiedzieć jaką zaślepkę kupiłeś? Wklej chociaż jakiegoś linka czy coś Ja u siebie też nie zakładałem oryginalnej. U mnie zaślepka wygląda tak:



    Jest ona dużo grubsza i dużo tańsza niż oryginał. Niestety jest problem z jej montażem wg zaleceń serwisu czyli pomiędzy karbowane kolanko wychodzące z EGR a kolektor dolotowy. Montuje się taką zaślepkę na wejściu EGR, co przy okazji zmniejsza zakoksowanie zaworu. W linku, który zapodałem wcześniej, a dot. wersji 140 konnej zrobiono identycznie czyli prawdopodobnie użyto zaślepki identycznej jak u mnie, a nie prostokątnej jak zaleca serwis. Czy jest to prawidłowy sposób montażu, nie wiem. W tamtym przypadku się sprawdził. W moim jak już wcześniej wspomniałem, nie. Ale przypuszczam, że jest to wina samego zaworu EGR, który nadaje się do kompleksowej regeneracji, łącznie z czyszczeniem trzpienia.
    Italians Do It Better

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Prawidłowo powinno się zaslepke zakładać na wejściu do egr a nie na wyjściu.,w moim przypadku nic to nie dało prócz poszarpywania co jakiś czas podczas jazdy, zaslepic to całkowicie i wywalić z softu tylko jak pisałem wcześniej co z emisja spalin? Trochę dowodów rejestracyjnych już poleciała i nie chciał bym żeby i mnie to spotkało

  5. #49
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Tylko że takiej nie zastosujesz na wejściu w EGR, jedynie na wyjściu z EGR co będzie powodowało jego szybsze zanieczyszczenie. Konstruktorzy Fiata zdecydowali się na takie rozwiązanie prawdopodobnie z racji uproszczonego montażu.
    Italians Do It Better

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Dlatego taka zaślepka jest bez sensu, bo co z tego że kolektor czysciejszy jak egr szybciej złapie syf i po nim

  8. #52
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    u mnie po wywaleniu ogra przestał kopcić nawet po mocniejszym wciśnięciu "gazu",wcześniej było widać we wstecznym lusterku czarny dym z rury, po wywaleniu na pewno będzie spełniać normę euro3


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl