Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 52

Temat: Egr  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2015
    Skąd
    czwa
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115km
    Rocznik
    2002
    Witam,
    W moim Stilo 1,9 8v 115km w momencie, gdy EGR zaczynał szwankować pojawiała się dość duża turbodziura, do 1800-2000 obr/min samochód jechał jak stary wolnossący diesel, po przekroczeniu 2000 obrotów katapulta, przy czy do 2000 obrotów za mną czarno. Po zaślepieniu EGR jedzie z samego dołu, nie kopci - co do nagrzewania nie zauważyłem wyraźnej różnicy, ze spalaniem to samo. U mnie zaślepkę zamontowałem między metalową rurą a EGR - czas ok 15 minut, ważne, żeby silnik trochę ostygł - EGR jest dość gorący. Zaślepkę kupiłem na allegro za jakieś 15 zł. Co do wersji MJ to jak koledzy piszą wyżej albo zaślepka z dziurami + czyszczenie EGR albo zaślepka całkowita + wyprogramowanie z ECU.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Potwierdzam

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    I tak zrobię, coraz bardziej denerwuje mnie to ustojstwo, cheba że sprzedam auto bo za bardzo mnie denerwuje. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym roku

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    33
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Dodatkowo egr jest takim ekodziadostwem, że strasznie syfi kolektor dolotowy. Zdarzają się przypadki że kolektor jest tak zalepiony sadzą że samochód ledwo jedzie. Często objaw mylony z awarią przepływki. Zaślepienie egr niesie za sobą same korzyści dla silnika.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Dokładnie Kolego myślę że po usunięciu trochę się oczysci

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Pytanie jeszcze mam jak wygląda sprawa z zapachem spalin po usunięciu egr, jest ktoś kto ma usunietego egr całkowicie?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Po zaślepieniu egr zapach jest taki sam, zmian nie zauważyłem ja. Jeśli zaślepiłeś pełną blachą to profilaktycznie sprawdzaj co kilka miesięcy czy jej nie przepala Zastanawiam się czy można to ustrojstwo całkowicie wywalić z autka...

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Można ja sam jestem przed wycinka z kompa tylko czasu mi brakuje

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    no właśnie nie chodzi mi o komputerowe wywalenie bo tak to i ja zrobiłem chodzi mi o fizyczne wywalenie wszystkiego,
    u mnie jest egr off i zamiast odmy jest oil catch, więc dolot będzie czystszy, ale u mnie już raz przepaliło zaślepkę i miałem problem na trasie. I znów denerwuje mnie krótkie falowanie obrotów na zimnym silniku ale jakoś nikt nie chciał zweryfikować moich logów. Objawia się tym że obroty stoją na około 1000obr i czasem wachnie się wskazówka raz a czasem trwa to i 30 sek i ustaje czasem mniej bardziej a czasem więcej. Po zejściu na nominalne obroty ~850 wszystko jest ok i silnik przyjemnie mruczy. Niech te mrozy się wreszcie skończą, bardziej wole +25C

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Coś tu masz nie chalo, jak wylaczyles tego egr? Ja będę robił nowa mapę a egr zostanie tak jak jest cały czas zamknięty

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Pisząc egr off miałem na myśli wywalenie z softu przy wirusie gostek zrobił to za przysłowiowe piwko, ale fakt...1100zł skasował za strojenie ja myślę o całkowitym fizycznym wywaleniu egr-a bo po odpięciu wtyczki nic się nie dzieje czyli gostek zrobił to prawidłowo bo wyłączył DTC(czy jakoś tak). Zrobi się więcej miejsca Teraz kombinuję gdzie przenieść akumulator bo denerwuje mnie wymiana żarówek i słaby dostęp do wszystkiego w dodatku znów pękł wąż dolotowy przy kolektorze ssącym na łączeniu grubej parówy z cieńszą rurą...już mam dosyć spawania tego dziadostwa, chyba zrobię rzeźbę z nie rdzewnej przy okazji montowania większego icka
    A tak z innej beczki....czy pompa raila może piszczeć czy to może alternator?? bo cholera od strony rozrządu coś czasem sobie popiskuje i silnik faluje na obrotach jak rano na mrozie odpalam(ale to od słabego aku bo po włączeniu wszystkiego objaw się nasila), a wszystko od strony rozrządu było wymienione poza altkiem i pompą raila która de facto nie jest droga...
    Zaślepkę mi przepaliło bo była zbyt cienka, a drugą z kolegą założyliśmy nie tak jak trzeba i ją ucięło.
    Ostatnio edytowane przez cenioormo ; 20-01-2016 o 14:23

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    U mnie po piskiwanie było na rorzadzie miał tylko 30 tys. Nie wiem fachowcy mówią że nic pożądanego nie będzie się działo po wgraniu nowego softa

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    Nie wiem fachowcy mówią że nic pożądanego nie będzie się działo po wgraniu nowego softa
    Jeszcze raz - nic pożądanego, czy nic niepożądanego?
    Italians Do It Better

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Jeszcze raz - nic pożądanego, czy nic niepożądanego?
    Ojj wiemy że chodziło o 2
    mi to raczej piska sobie od alternatora....rozrząd słyszałbym w innym miejscu...tutaj jest przy samej grodzi najlepiej słyszalny, jakby alternator(jak się sprzęgiełko na nim załącza to słychać toto ustrojstwo nawet w budzie). trudno poczekam aż się sytuacja rozwinie Najwyżej będę klepał zawory
    Cytat Napisał MichalStilo Zobacz post
    Nie wiem fachowcy mówią że nic pożądanego nie będzie się działo po wgraniu nowego softa
    jak koń spokojny to i stodoła otwarta....dobrze prawią, byle koxu nie dołożyli na dole za dużo.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Trochę nie jasna ta twa odpowiedź kolego


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl