Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 49

Temat: DIESEL-paliwo  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon
    DOMEG i tak trzymaj zalewaj do końca pod korek tak aby sie woda nie dostawała do paliwka,nie wiem czy wszystkie stilo mają pod filtrem czujnik wykrycia wody w paliwie ale ja mam,i jak bedziesz jezdził na oparach to sie tam dostanie woda(wilgoć) i bedziesz miał problem z odpalaniem,jak są duże mrozy to diesel ciężko pali nie tak jak latem ale ja 2 razy podgrzewam świece i pali dobrze,staram sie mieć akumulator naładowany,i niema problemu i oby tak było dalej,jezdziłem audi a4 b6 i akumulatorek latem dawał rade a zimą jak byłem w Danii to mi nie odpaliło autko z powodu własnie akumulatora,duńczyki aż japy rozdziawili że AUDI?? NIE ODPALA? u nich to szczyt motoryzacji a ja spokojnie że pali tylko niech mi ktoś użyczy prądu,podjechał mój szef autkiem kabelki w ruch i od strzała zapalił,tak też sie może stać ze stilaczem z powodu nagromadzonej elektroniki,jak nei wierzysz to zrób sobie mały test--rano na mrozie odpal auto i zobacz ile musisz sek zaczekać kiedy odpali na nastepny dzień ta sama procedura z tym że włącz zapłon,zapal światła włącz radio głośno ,otwóż drzwi tam też są odbiorniki prądu oraz klime na maksa,mnie ciężko zapalił ale mam inny akumulator wstawiony (72)duży ale z audika zabrałem bo był nóweczka zanim go sprzedałem więc przy standardowym odpalaniu zimą wyłączamy wszystko i palimy tak aby prąd poszedł do odpalenia a nie na zasilenie innych odbiorników



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD Active
    Fakt, na pełnym obciążeniu (nawiewy, radio, światła, itp.) może być problem. Chociaż radio akurat się odłącza na czas zapłonu, nie wiem jak z nawiewami.

    Wracając do tematu paliw - myślę że warto by było poznać skład tych wszystkich V-powerów i Ultimate'ów i porównać go ze składem normalnego ON. Dobry temat dla magazynów motoryzacyjnych.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    zapewne na stacji paliw jest cysterna zwykłego paliwa do której dolano buteleczkę jakowyś magicznych dodatków poprawiających parametry jakości (że niby czystsza ). no i przede wszystkim cenę.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon
    ja teraz jeżdż w Dani na tym ichnym dieslu i nie odczuwam różnicy między naszym a duńskim paliwem,wymieniałem w listopadzie wszystkie filtry i mechanik jak zobaczył mój filtr paliwa to sie zapytał czy nie chce go z powrotem załozyc bo jest jak by go dopiero zakładano ,ja powiedziałem że wszystkie filtry zmieniam w jednym czasie,tak wiec paliwko jakie leje nie jest jakoś zanieczyszczone z tym ze nie tankuję na stacjach neste biska czy innych malo znanych i jak dotąd nie miałem problemów z uciągiem auta,i oby tak dalej ale bede musiał sie chyba rozstać z stilo i sprzedać bo musze zmienić auto na duńskie ze względu na podatki tam panujące,ale dam ogłoszenie na tym forum także może znajdzie sie osoba która kupi pewne auto ,ale narazie smigam,leje paliwko i dre do przodu,tak mi sie podoba to autko że jest nie zawodne na trasach i z tempomatem

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2010
    Skąd
    Olsztyn, Mrągowo
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 3D 1.9JTD 115

    Re: DO DOMEG

    Cytat Napisał mario1
    DOMEG-- kto ci takich głupot naopowiadał do diesla z common rail nie wlewa sie benzyny,chcesz stracić wtryski?? zatankuj do pełna pod korek ,i najważniejsze miej dobrze naładowany akumulator i zawsze ci odpali,podgrzej świece 2 razy i wtedy odpalaj,ja mam akumulator wsadzony 74AH http://allegro.pl/akumulatory-bosch-...346524304.html jeżdżę w długie trasy,i sie on dobrze doładowuje i nie mam żadnych problemów z odpalaniem,jak nie jeżdżę za długo w trase to podłączam aku do ładowania na noc i mam znów pełny i super działa,Fiat nie rekomenduje tak wysokich wartości na akumulatory,ale ja jestem zdania iż tyle jest elektroniki w STILO że potrzebny jest większa bateryjka do zasilania tego auta,gdyby były pytanka proszę pisać na priv
    Słabo się sprecyzowałeś apopos "tyle" elektroniki. Nie wszystko masz zasilone podczas uruchomienia silnika. Chyba, że lubisz odpalać przy załączonych wycieraczkach, podgrzewaniu szyby i nawiewie na 4 biegu. Cechą podstawową aku do diesla jest prąd rozruchowy i to na nim należy się skupić a nie na pojemności. Ile byś nie miał odbiorników w instalacji elektrycznej, mając sprawny układ ładowania uzupełnisz pobraną a akumulatora energię. Jeśli ktoś dojeżdza codziennie do pracy 1,5 km i za miasto nie lubi się wybierać to za jakieś rok, może 2 któregoś zimowego poranka bedzie musiał wybrać inny środek transportu. Polecam jakąś starą książke od elektrotechniki do postudiowania i ziołową herbę na uspokojenie

    [size=2][ Dodano: 2010-12-18, 02:41 ][/size]
    Nie da rady wszystkim wytłumaczyć rzekomych zalet droższych paliw ze względu na to że ludzie po zatankowaniu owego paliwa oczekują efektów jak w filmach akcji: bum i za chwile auto szybciej i kulturalniej jedzie, mniej pali, jest cichsze i nie wiadomo co jeszcze. Ja osobiście widzę różnicę na v-powerze dieslu od shella i nie chodzi tu o satysfakcję po wlaniu paliwa w cenie 4.99 za litr bo tyle u mnie one kosztuje. Jeżdżę Stilo od początku na paliwach Shella, tankuję na BP jak potrzebuję pilnie się zatankować a nie ma Shella w pobliżu. Na trochę ponad 1/2 baku przejeżdżam o ok 50km więcej niż na orlenowskim. Jest tak za każdym razem, gdy jeżdżę tak samo. Wiadomo że zimowe zabawy zacierają ekonomię Odnoszę wrażenie że klekot jest trochę delikatniejszy ale sonometrem tego nie sprawdzałem Na małych stacjach typu firma Krzak nie tankuje nigdy, nigdy nie wiadomo co wlewasz do baku (nie we wszystkich oczywiście ale mój znajomy pracowałem w takim miejscu kiedyś). Nie oczekujmy cudów - nasze paliwa do najlepszych nie należą a sami wiecie co tam w rafinerii gdańskiej się działo jakiś czas temu. Przekręt gonił jakiś wałek, więc wobec polskich paliw stosuję zasadę ograniczonego zaufania Shell nigdy mnie nie zawiódł i nawet kilkunastoletni 2 litrowy benzynowy opel mojego ojca inaczej lata na v-powerze. A sposób na zimę padł już kilka razy w tym temacie, zawsze zalane przynajmniej pół baku, zdrowy akumulator i sprawne ładowanie (poprawność ładowanie ludzie bagatelizują najczęściej, polecam sprawdzić przed zimą), nic nie trzeba kombinować ani dolewać. Nic nigdy nie dolewałem a auto nigdy mi nie skisło nawet przy temperaturze rzędu -18 jak miało to miejsce kilka dni temu. Pozdrawim

  7. #36
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zgodzę się z Tobą z 90%. Dlaczego. już tłumaczę.

    Z tego co mi wiadomo, to niektóre stację typu shell czy bp, tankuje wyłącznie bp ultimate, są w posiadaniu nie koncernu BP czy Shella, a zwykłych ludzi. Tzw. prywaciarze pracują pod szyldem innych markowych stacji i to oni według mnie niszczą renomę koncernu. Pewnie zastanawiasz się dlaczego tak piszę, a no dla tego, że właśnie kiedyś byłem wyłącznym klientem jednej stacji shell. W zeszłym roku jak się zaczęła zimna, a wraz z nią problemy z paliwem. Zacząłem się dowiadywać co i jak, okazało się że to prywaciarz i sprzedawał paliwo "letnie" jako zimowe, dowiedziałem się od pewnego sprzedawcy, znajomego można powiedzieć. Więc do końca nie jest tak kolorowo nie chce prowadzić dyskusji, przekomarzania się kto ma rację, po prostu dziele się swoją opinią i spostrzeżeniami


    p.s
    cena shella v-power, bp ultimate to 4.85-90 w trójmieście

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2010
    Skąd
    Olsztyn, Mrągowo
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 3D 1.9JTD 115
    http://www.flota.v10.pl/UOKiK,publik...wac,38068.html Nawet raport UOKIK-u na niewiele się zdaję bo jak to określają "2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli." I wszystko jasne.

    P.S Na Orlenie jest jedna rzecz która już nie raz uratowała mi życie w trasie - parówki i kabanosy z "hamowni"

  9. #38
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał surmi86
    http://www.flota.v10.pl/U...owac,38068.html Nawet raport UOKIK-u na niewiele się zdaję bo jak to określają "2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli." I wszystko jasne.
    wszystko świetnie,tylko czemu w Gdyni np skorntrolowano 3 stacje i w dodatku 2 Lotosu jedna Orlena, a gdzie BP czy chociażby shell, który jest co kawałek, nie wspomnę już od tych tanich typu LUKoil czy Neste.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2010
    Skąd
    Olsztyn, Mrągowo
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 3D 1.9JTD 115
    Cytat Napisał lukq
    Cytat Napisał surmi86
    http://www.flota.v10.pl/U...owac,38068.html Nawet raport UOKIK-u na niewiele się zdaję bo jak to określają "2. Tabela zawiera wyniki badań laboratoryjnych paliwa sprzedawanego w dniu kontroli." I wszystko jasne.
    wszystko świetnie,tylko czemu w Gdyni np skorntrolowano 3 stacje i w dodatku 2 Lotosu jedna Orlena, a gdzie BP czy chociażby shell, który jest co kawałek, nie wspomnę już od tych tanich typu LUKoil czy Neste.
    Dokładnie, wielka mi kontrola. Nie ma na liście ponad polowy stacji paliw. To się nazywa polskie podejście do tematu. Stacje w dniu kontroli nie maja w ofercie połowy oferowanych do tej pory paliw, drudzy kontrolują kilka stacji a potem piszą że jakość polskich paliw się polepsza

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2010
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    17
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Witam. Może i ja coś napiszę w sprawie paliwqa do mojego stilona. Gdy jest ciepło leje zwykłe paliwo z BP (czasem zaleje go ultimatem dla lepszego samopoczucia) jednak teraz zimąleje tylko ultimate i dla porównania ostatnio startowałem pod pracą gdzie w nocy temp. spadła do - 19 stopni i Stilak zagadał za pierwszym razem natomiast kumpel z którym akurat pracowałem ma golfika i nie dał rady zapalic sam. Nadmienie że obaj mamy nowe aku. Jego golfa udało się zapalić dopiero na kablach podpiętego do stilaka.... albo auto mam tak fajne albo paliwo okazało się dobre. Póki co nie mam na co narzekać bo spalanie po mieście mam około 7 litrów gdzie co dziennie przed jazdą dość długo grzeje autko coi niestety zwieksza zurzycie

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    475
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Temat stary i "przewałkowany" ale jestem od niedawna na forum więc dorzucę coś od siebie o paliwach co zdziwi wielu.
    Nie wierzcie w szyldy na stacjach paliwa, mieszkam w Gdańsku i widziałem cysterny czekające i wyjeżdżające z paliwem z rafinerii, wygląda na to że do stacji na terenie gdańska i okolic trafia paliwo z tej samej rafinerii, co najwyżej dla któregoś dużego odbiorcy mogą spełniać jakieś wymogi, dopytam w najbliższym czasie znajomka który pracuje na produkcji w rafinerii.

    A teraz najlepsze, nie ma paliwa lepszego od innych bo "coś" dodano aby zadbać o silnik,
    po prostu producenci paprzą do paliwa co się da aby obniżyć koszty a to rzekomo "cud" paliwo na extemalne zimy jest "niechrzczone" czyli takie jakie powinno być.
    Latem kiedy jest ciepło silniki jakoś trawią to "popaprane" paliwo, gorzej jest zimą i tu wychodzi szydło z worka.
    Nie wierzycie?
    Kolega ma paliwo od jednego pewnego dystrybutora kupowane w hurcie na beczki,
    przy mrozach postanowił dodać depresatora inaczej antyżelu, przed dolaniem do zbiornika chciał zrobić test więc do słoiczka w którym miał trochę oleju napędowego od lata wlał antyżel i konsternacja, paliwo zmieniło się w mleko i na dnie słoika pojawiły się jakieś gluty.
    Po chwili przemyśleń nalał do drugiego słoika paliwa z baku zatankowanego w czasie mrozów, dodał antyżel i... paliwo zrobiło się klarowniejsze i jakby bardziej lejące.
    Jaki z tego morał?
    Latem na stacjach tankujemy paliwo popaprane jakimiś dodatkami.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    kiedyś na orlenie gościu próbował mnie na vervę namówić i na koniec stwierdził iż jest po prostu czystsza więc pewnie jest coś w tym co przedmówca mówi.

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    cze

    Ja zacznę od tego, że przez ponad półtora roku tankowałem Stilo (jtd 115) wyłącznie na shellu, wyłącznie V Power dieslem. Auto przejeździło jesień, zimę, lato. Zawsze starałem się tankować do pełna, nie dopuszczać do zaświecenia się "żydka".

    W zeszłą zimę temperatury dochodziły do ponad -20 stopni, auto czekało na mnie niegarażowane i nie odpalane pod pracą czasami 14-15 godzin.

    Nigdy nie miałem problemu z odpaleniem. Zawsze za pierwszym razem, więc byłem powiedzmy wniebowzięty.

    Kiedyś kolega, bywalec forumowych salonów powiedział mi, że tak naprawdę paliwo droższe na stacjach może mieć tylko negatywny wpływ na motor, bo podwyższa temperaturę na wtryskach czy coś takiego i suma sumarum zwiększa zużycie tegoż motoru.

    Za jego głosem zacząłem tankować tańszego diesla wciąż na shellu. No i tak sobie jeździłem jakiś czas. Pewnego dnia stwierdziłem że auto kiedyś jeździło lepiej. Przy następnym tankowaniu przypomniało mi się (tak wiem, ), że wcześniej tankowałem v powera.
    Więc wniosek jest taki, że wydaje się lepszy. Ale to tylko subiektywne odczucie, ręki sobie za to nie oddam

    Tej zimy odczułem lekkość portfela z różnych powodów, za czym zacząłem tankować paliwo tańsze. Najpierw tylko shell, różnicy nie odczułem tym razem. Kilka tankowań dalej zalałem na NESTE (tak, to tanie NESTE). Auto "chodziło" zadziwiająco ładnie, jakby trochę ciszej i lepiej reagowało na gaz, co zauważyła nawet moja dziewczyna mówiąc "jakieś takie szybsze to twoje sztilo".
    Różnica między V powerem na shellu a ON na NESTE to co najmniej 50gr/l. Auto wydaje się jeździć lepiej - jest to moje odczucie. Przedstawiłem swoją opinię kolegom, z których kilku odważyło się potwierdzić moje zdanie, że na tej stacji paliwo jest poprostu lepsze niż drogi Orlen czy Shell. Do tego nie ma stojących w kolejkach po fajki browary i hot dogi ludzików pod nocnym okienkiem doprowadzających mój gul pod sufitu belki gdy chcę zapłacić i jechać do domu.

    Pewnie nigdy nie dowiemy się jak i gdzie tak naprawdę tankować najkorzystniej dla portfela, bo tam gdzie zaoszczędzimy na litrze możemy przejechać mniej km, tam gdzie zaoszczędzimy na kilometrach możemy przepłacić na naprawach.

    To tyle chyba, pozduffffki;*;8:*:**:*:*!!!!!!!!!!!!!!!!1111
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2011
    Skąd
    Wołomin
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 3D
    Witam a ja tankuje czysty opał już od ponad 6 miesięcy i nic się nie dzieje.
    Jedyny problem był z zaworem EGR, zaciął się ale to standard w 1.9JTD więc go zaślepiłem.
    Katalizator jest zamontowany ma już 10 lat i nadal jest drożny. Tankowałem także ON EKO Diesel i żadnych problemów po za dużo gorszym odpalaniem zimnego silnika nie zauważyłem.
    Olej opałowy ma nieco bardziej wybuchowe spalanie więc i moc silnika jest jakby większa w odczuciu kierowcy.
    Problemów nie mam i nie miałem na zimę nie dolewam żadnych "specyfików" stilo pali zawsze i bez problemów.

    Pozdrawiam.

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2011
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9JTD (115KM)
    U mnie rodzice leją do Alfy głównie paliwo Orlenowskie, czasami z Neste. Do tego dodatek Castrola. Szczerze mówiąc nie widzę różnicy, gdy czasami się przejadę i nie wiem na czym jadę

    Ja u siebie leję paliwo z Neste. Stilak jest niestety głośniejszy od Alfy, jednak jak raz na próbę zatankowałem BP Ultimate to także nie zauważyłem różnicy. U siebie nie leję dodatków

    Samochód odpalał jak zwykle, bezproblemowo, bez piłowania. Jak to się mówi 'na dotyk'.
    Jeśli chodzi o przejechany dystans, to na tej samej ilości (Orlen/Neste) wypada praktycznie to samo.
    A skoro wychodzi, że to samo, to po co przepłacać?
    (BTW po wakacjach zakupię 1000l z Orlenu, blisko mamy petrobazę, więc taniutko wychodzi (jakoś 3,4pln za litr, przy takiej ilości, transport do 50km gratis).


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Roznica w jezdzie 1.4 benzyna kontra 1.3 diesel???
    Napisany przez kukubara na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 29-06-2012, 20:31
  2. Diesel, kontrolka marchewki
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 12-07-2010, 17:57
  3. [Oferta] Chiptuning Fiat - Diesel
    Napisany przez jojek-1990 na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-02-2010, 14:41
  4. wybór: Marea - LPG czy diesel do miasta (dystans ok. 5 km)
    Napisany przez rosama na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 17-02-2009, 23:47
  5. MAREA gaz czy diesel?
    Napisany przez tytano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-02-2009, 18:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czy dodawac depresator do paliwa fiat stilo 9

fiat stilo i olej opalowy

fiat stilo 1 6 zasieg na baku

odpalanie na mrozie stilo

stilo jtd nie odpala po wlaniu benzyny

zasieg na pelnym zbiorniku fiata bravo

stilo shell diesel

jakosc paliwa w sanoku forum

ile kilometrow na baku fiat stilo 1.9jtd

jtd paliwo diesel

1.3 multijet ne odpala za duza wilgotnosc paliw

stilo jtd engine failure po ekodiesel

fiat punto 1 9 jtd wlane niedobre paliwo auto nie odpala co zrobic

fiat marea diesel problem z akumulatorem

olej opalowy do stilo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl