Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 49

Temat: DIESEL-paliwo  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon

    DIESEL-paliwo

    WITAM,MAM PYTANIE ODNOSNIE STOSOWANIA LEPSZYCH W PRZENOŚNI PALIW TYPU (ON)
    Z LOTOSU DYNAMC---BP ULTIMATE -----SHELL V-POWER DIESEL CZY KTOŚ Z WAS FORUMOWICZÓW STOSOWAŁ I ODCZUŁ RÓŻNICE? PYTAM BO MAM NIEODPARTĄ CHĘĆ ZASTOSOWAĆ JEDNO Z TYCH PALIW ,JEDYNIE POWSTRZYMUJE MNIE CENA BO JEST DROŻSZA O PONAD 40 GR/L ,W GDYNI NA HUTNICZEJ PŁACE ZA 1 L ZWYKŁEJ 4.17 ZŁ JEŻDZĘ W TRASY DO DANII i jest troche do przejechania na pełnym baku przejeżdżam ok 1000 km i tankując takie tańsze paliwo zostało by mi w kieszonce ok 20 zł,niby nie dużo ale jak robię w roku 40 tys to bym zaoszczędził pona 800 zł za które robimy kompletne wymiany olei,filtrów itp.jednakże gdyby miało takie paliwo wpływ na kondycje silnika i wtryskiwaczy to bym sie nie zastanawiał tylko lał te lepsze,a jeżeli jest to chwyt marketingowy czyli jakieś dodatki do paliwa,to nie wiem czy warto choć w okresie zimowym gdy temperatura spada do ok 0 st to wlewam depresator z shella co zapobiega wytrącaniu sie parafiny,na ile ten środek jest skuteczny to nie wiem ale stosując go jeszcze nigdy nie miałem problemu z odpaleniem auta,więc proszę o odpowiedź w sensie co do stosowania paliwa on



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    ja osobiście czuje różnice w pracy silnika. ładniej klekocze wg mnie
    jeździłem na BP ultimate i Shell V-power.
    i z tych dwoch zdecydowanie polecam shell.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Ja nie zauważyłem żadnej różnicy, tankowałem "lepsiejsze" paliwa od: Lotusa, BP i raz Shella. Żadnych znaczących różnic w spalaniu, żadnych odczuwalnych efektów w dynamice jazdy. Za to znaczące ubytki w portfelu.
    U siebie w Krakowie tankuję na stacji MPO przy Nowohuckiej za 4,10 - 4,20 za literek. Skoro nie ma różnicy to po co przepłacać.
    Natomiast różnica, którą odczułem poprzez mniejsze spalanie auta oraz znacznie poprawioną dynamikę jazdy, została w moim aucie osiągnięta nie przez paliwo horrendalnie drogie, tylko przez maciupeńką ingerencję w softa samochodu dzięki pomocy firmy G-Car Solution
    Więcej w tym temacie. Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam na PW.
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Landor
    a nie zauważyłem żadnej różnicy, tankowałem "lepsiejsze" paliwa od: Lotusa, BP i raz Shella. Żadnych znaczących różnic w spalaniu, żadnych odczuwalnych efektów w dynamice jazdy. Za to znaczące ubytki w portfelu.
    U siebie w Krakowie tankuję na stacji MPO przy Nowohuckiej za 4,10 - 4,20 za literek. Skoro nie ma różnicy to po co przepłacać.
    Podpisuję się rękami i nogami

    BTW: na mpo mają paliwo dobrej jakości i bez dodatków zwiększających ilość.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon
    ZOBACZE JAK ZATANKUJE W NIEMCOWNI ,DO PEŁNA I ILE KM NA NIM ZROBIĘ,BO POWIEM SZCZERZE ŻE NIE TANKOWAŁEM U NICH TYLKO U DUŃCZYKÓW NA STATOIL I DO PEŁNA TO KOMPUTER WSKAZUJE MI ZAWSZE PONAD 1200 KM DO PRZEJECHANIA A W POLSCE NA BP JAK ZATANKUJĘ TO MAM 1100 KM WIĘC NIE WIEM O CO CHODZI DLACZEGO TAK KOMPUTER REAGUJE,JEDNO JEST PEWNE JAK TERAZ WYMIENIAŁEM FILTR PALIWA TO MECHANIK BYŁ ZDZIWIONY STANEM FILTRA ŻE JEST JAK NÓWKA,A MIAŁEM ZROBIONE NA NIM 15000 KM I TAK CAŁY CZAS WYMIENIAM , NIE KOSZTUJE TO WIELE BO CAŁY KOMPLET FILTRÓW NA ALLEGRO KUPUJĘ ZA 120 ZŁ A OLEJ 75ZŁ CASTROL MAGNATEC 10W40 5 L,WIĘC NIE JEST TO ZA DUŻY WYDATEK ALE JUZ ŚMIGAM NA NIM DOŚĆ SPORO KM I DALEJ ZAMIERZAM TAK JEZDZIĆ A WÓZEK MÓJ TO MULTIWAGON 1.9JTD 115KM I MAM DOBRĄ RADE TRZEBA CZASEM AUTKO POGONIĆ NA AUTOSTRADZIE ŻEBY SIĘ OCZYŚCIŁ Z SYFU JAKI SIE ZBIERA W pdf ,WTEDY NIE BĘDZIE PROBLEMÓW Z SILNIKIEM I AKUMULATOR SIE DOŁADUJE BO W WIĘKSZOŚCI ERRORÓW JAKIE WYSTĘPUJĄ W STILO TO BRAK ODPOWIEDNIEJ MOCY Z BATERYJKI POZDRAWIAM

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    mario1, edytuj swojego posta i napisz małymi literami
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon
    dzięki za przypomnienie iż na forum pisze sie małymi,tak mi sie jakoś napisało, pierwsza czerwona kartka dla mnie ok,dziś zatankowałem na bp diesel ultimate i zobaczę ile wycisne na maksa na autobanie,rano lece do Danii napomne iż pierwszy raz zatankowałem ten niby cudny wynalazek i zobaczymy co wyniknie,w krótce sie odezwę

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    23
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 115 KM (chip 148,6)
    Cytat Napisał mario1
    U DUŃCZYKÓW NA STATOIL I DO PEŁNA TO KOMPUTER WSKAZUJE MI ZAWSZE PONAD 1200 KM DO PRZEJECHANIA A W POLSCE NA BP JAK ZATANKUJĘ TO MAM 1100 KM WIĘC NIE WIEM O CO CHODZI DLACZEGO TAK KOMPUTER REAGUJE
    Dlaczego? Bo za granicą jeździ się przepisowo, a w Polsce "jak kto chce" Więc w Danii spokojniej jeździsz i mniej spala ergo komputer wskazuje większy zasięg autka
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg

  10. #9
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    cóż chodzi też o jakość paliwa. otóż w UE paliwo dzieli się na 3 klasy. pierwsza, najlepsza jest w Niemczech, w większości starej UE jest druga, a w Polsce niestety trzecia najgorsza :-/ poza tym kto u nas nie słyszał o chrzczonym paliwie przez cpn-y (u mnie w okolicy jeden stał długo zamknięty przez to to)? poza ceną/pędem za zyskiem nie widzę przyczyn takiego stanu.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2009
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    36
    Auto
    stilo 1.9jtd
    Ja tam śmigam na orlenowskiej verwie
    Nigdy nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona wcześniej zdobytym doświadczeniem!

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Nie pamiętam gdzie ale czytałem test tych paliw ( chyba auto świat ) lali takie paliwo itd i nie było żadnych skutków poza lepszym samopoczuciem kierownika i większą dziurą w portfelu
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2009
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    36
    Auto
    stilo 1.9jtd
    Może dak byc bardzo prawdopodobne, lecz uważam że gdyby to była sciema to dawno by dziennikarze itp zrobili z tego afere jakąś i każdy człowiek by wiedział że to ściema, więc myslę że jakiś wpływ ta ilość oktanów ma kwestia tylko czy aż taki opłacalny
    Nigdy nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona wcześniej zdobytym doświadczeniem!

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2010
    Skąd
    Sopot
    Postów
    87
    Auto
    stilo 1.9 jtd multiwagon
    więc tak ,dziś rano wyjechałem w trase zatankowany do pełna BP DIESEL ULTIMATE PRZEJECHAŁEM DO KOŁBASKOWA BO TAM JEST STACJA BP OSTATNIA PRZED NIEMCAMI I DOLAŁEM ZNÓW DO PEŁNA DO DRUGIEGO WYSTRZAŁU PISTOLETA I ZROBIONE 368 KM A SPALIŁEM 15,6 L CO WSKAZUJE NA SPALANIE ŚREDNIE 23 KM/L JECHAŁEM O 10 KM/h więcej niż dozwolona predkość dla zrozumienia znak 90 JA 100km/h na tempomacie który sobie sam zamontowałem a w ASO FIAT łobuzy chcieli 800 zł,nie dam im zarobić tak więc teraz bede na autostradzie jechał i zobacze ile i przy jakich prędkościach spala,jeżeli bedą efekty wedle mnie przekonywujące do zakupu ULTIMATE DIESEL to bede lał jak na razie z kieszeni dosyć sporo wyciekło,bo ja zatankowałem najpierw w Sopocie za 4.55 a w Kołbaskowie za 4,74 więc różnica jest kolosalna jeżeli zwykły diesel w Gdyni mogę zatankować za 4.17 ale mnie wzięło na spróbowanie jak silnik reaguje na te paliwo wczesniej miałem zalewany ze statoila i rano kręcił mi ok 2 sek dziś od razu choć nie wiem czy nie miał wpływ na to depresator shell który wlewam co roku jak temp spada poniżej 10 st,pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2010-11-15, 20:05 ][/size]
    tak więc dojechałem i nie sprawdziłem jeszcze ile spalił wedle takowania jedynie co mi komp wskazuje to spalanie średnie przy prędkości 150-170 włącznie z wyprzedzaniem na odcinku 200 km,7,6 l/100km tak więc nie jest źle a nawet powiem że jest dobrze i gdy tak autko jezdzi to nie będe sie bawił w czyszczenie egr czy jeszcze czegoś bo nie ma potrzeby gdy autko śmiga ładnie,no i po takiej jezdzie sie też doładował akumulator co jest ważne dla tej marki FIAT STILO

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 marzec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    34
    Auto
    Stilo MultiWagon 1.9JTD M-jet
    Aby Cię uświadomić jakie są różnice w paliwach, opiszę Ci je wyczerpująco na swoim doświadczeniu.

    Jedyna różnica jaką zaobserwowałem, ba widać ją nawet przed testem to cena za litr. Z całą świadomością i stanowczością mogę powiedzieć - przestańcie wierzyć w garbate aniołki.
    Lepiej być panem w piekle niż sługą w niebie.

  16. #15
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Przerobiłem w swoim różne paliwa, począwszy od BP Ultimate, Vervy poprzez standard BP, standard Statoil, zwykłe z Orlenu a skończywszy na wynalazkach typu Auchan, i prywatne stacyjki. Multijet zjadł wszystko i jeszcze mlaskał dwie różnice jakie zauważyłem to oczywiscie cena i na tych niby lepszych odrobinę mniej dymku przy ekstrealnym butowaniu.


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Roznica w jezdzie 1.4 benzyna kontra 1.3 diesel???
    Napisany przez kukubara na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 29-06-2012, 20:31
  2. Diesel, kontrolka marchewki
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 12-07-2010, 17:57
  3. [Oferta] Chiptuning Fiat - Diesel
    Napisany przez jojek-1990 na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-02-2010, 14:41
  4. wybór: Marea - LPG czy diesel do miasta (dystans ok. 5 km)
    Napisany przez rosama na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 17-02-2009, 23:47
  5. MAREA gaz czy diesel?
    Napisany przez tytano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-02-2009, 18:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czy dodawac depresator do paliwa fiat stilo 9

fiat stilo i olej opalowy

fiat stilo 1 6 zasieg na baku

odpalanie na mrozie stilo

stilo jtd nie odpala po wlaniu benzyny

zasieg na pelnym zbiorniku fiata bravo

stilo shell diesel

jakosc paliwa w sanoku forum

ile kilometrow na baku fiat stilo 1.9jtd

jtd paliwo diesel

1.3 multijet ne odpala za duza wilgotnosc paliw

stilo jtd engine failure po ekodiesel

fiat punto 1 9 jtd wlane niedobre paliwo auto nie odpala co zrobic

fiat marea diesel problem z akumulatorem

olej opalowy do stilo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl