Witam, temat dotyczy bardziej problemu filozoficznego niz z samochodemZastanawiam się nad tokiem rozumowania osób, które kupują 1.3 Multijet 95 KM. Wg autocentrum ( https://www.autocentrum.pl/spalanie/fiat/tipo/ii/sedan/ ) spalanie spore, do tego dochodzą przyszłe problemy z eksploatacją i naprawami diesla (nie tylko DPF) a nawet uzywany silnik z rozbitka po przebiegu 300k będzie cięzej kupić, poniewaz jest ich duzo mniej (diesel odchodzi powoli do historii i w przyszłych latach sprzedaz zapewne jeszcze bardziej spadnie). Co ciekawe cena wyzsza o 10k niz 95KM benzyna bez DPF no i do diesla zakładanie LPG to nie taka prosta sprawa, opłacalność mniejsza, więc człowiek jest raczej skazany na drogą jazdę. Jakie są zatem zalety przemawiające za tym, zeby zapłcić 10 tys więcej za ten silnik?