Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 48
Like Tree14lubi to!

Temat: Tipo 1.4 Nie zapalił  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Dopytam jeszcze jutro. Dziś byłem na tzw. "wkurwie"



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał leinad Zobacz post
    Słysze że zarzyna rozrusznik i nie mogę tego dramatu przerwać bo komputer steruje i ma wyjebane ze klucz przekręcam na wyłącz...
    Albo Ecu wyłącza rozrusznik, tylko że bendix się zacina i się nie cofa. Czyli może to być usterka rozrusznika lub przymarza rozrusznik i sprężyna nie ma siły cofnąć bendixa. Ale żeby w nowym aucie to było - to aż nie do pomyślenia.
    Kiedyś w Fiacie Uno tak miałem ale to był już stary fiat.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Albo Ecu wyłącza rozrusznik, tylko że bendix się zacina i się nie cofa. Czyli może to być usterka rozrusznika lub przymarza rozrusznik i sprężyna nie ma siły cofnąć bendixa.
    Parkuje w garażu gdzie temperatura na plusie. Poza tym jakby miał przymarzać skoro tam gdzie pracuje bendix wody być nie powinno...
    Mam taką teorie że to akumulator ma za niski prąd rozruchowy. Może już go szlag trafia... Takie objawy to ja miałem właśnie gdy akumulator był do wymiany. Zobaczymy co powiedzą

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Słaby akumulator to teoretycznie nie powinno się dać uruchomić silnika.
    Ktoś pisał wcześniej że ASO wymienia rozrusznik.
    No ciekaw jestem co odpowie ASO - daj znać i obawiam się że ASO powie TTTM
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Też się obawiam. Aczkolwiek jeśli tak powie to mi za każdym razem stuka. Biore wtedy mechanika ze sobą i niech odpowie co to puka. Jak TTTM proszę na piśmie i używam aż zepsuje na amen.
    Właśnie w tych nowoczesnych autach to nie do konca z tym akumulatorem jest że nie ma siły i ewidentnie widać że do wymiany.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2016
    Skąd
    Będzin
    Postów
    290
    Auto
    Tipo tipo 1.4 16v + LPG
    Rocznik
    2016
    Ciekawe jak to całe sterowanie rozrusznikiem przez komputer ma sie do "awaryjnego opuszczania przejazdu kolejowego" lub innych tego typu zagrożeń. Dla wyjaśnienia chodzi mi o jazdę autem na samym rozruszniku, czasem na ruchliwym skrzyżowaniu może sie przydać gdy jest sie samemu a wszyscy trąbią (sienka dała rade bez problemu)

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,369
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    nie da się mis888, bo aby rozrusznik włączyć to trzeba wcisnąć sprzęgło.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2016
    Skąd
    Będzin
    Postów
    290
    Auto
    Tipo tipo 1.4 16v + LPG
    Rocznik
    2016
    Ale potem można je puścić, pytanie czy komputer wtedy wstrzyma rozrusznik czy nie.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Chodzi tylko i wyłącznie o sytuacje w której silnik nie chce zapalić a trzeba spierd...

  10. #24
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał leinad Zobacz post
    Mądralo. Mi się tak pochrzaniło z tym odpalaniem jak tak próbowałem odpalić. Dziś mi powiedziano w ASO, że nie powinno się tak odpalać jak piszesz.

    Kolejny debilny ficzer. Jak już przekręcę kluczyk to choćby się paliło to będzie kręcił. Jak dziś rano. Słysze że zarzyna rozrusznik i nie mogę tego dramatu przerwać bo komputer steruje i ma wyjebane ze klucz przekręcam na wyłącz...
    To ponownie ja "Przyjemniaku" Może byś trochę kultury osobistej zachował? Jeśli masz gdzieś rady forumowiczów, którzy źle nie chcą, to po co wylewasz żale? Od razu jedź do ASO
    Jako, że nie jestem kompletnym chamem i prostakiem, a już niewiele brakuje, pozwoliłem sobie bez czyjegoś pozwolenia coś napisać.

    Co oznacza "przekręcam na wyłącz" Jeśli ECU nadal miał zasilanie, to oznacza, że nadal był włączony zapłon, czyli nie było pozycji Stop (fizycznie może i była, ale elektrycznie nie). Równie dobrze może być problem z bendiksem (pod warunkiem, że zapłon był włączony, wtedy silnik pracował, bendiks się nie cofnął - wtedy naciska na "włącznik" silnika rozrusznika), lub ze stacyjką, ale w ASO im to trzeba powiedzieć, bo na to sami nie wpadną i pół auta rozbiorą.
    Słuchaj tych "mądrali" z ASO, to daleko zajedziesz W moim przypadku nie potrafili odróżnić 500L od 500X, stały obok siebie i pytali "który to" . Czego więcej wymagać, skoro łap podnośnika nie potrafią podłożyć

    Z samokręcącym rozrusznikiem miałem raz doświadczenie w GP, gdy przez swoją głupotę rozładowałem AKU. Po puszczeniu kluczyka z pozycji AVV rozrusznik ponownie "ożywał" ledwo krecąc - jednak aku był totalnie padnięty, silnik nie odpalił
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 10-01-2017 o 00:34

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Nie miałem jeszcze złych doświadczeń z ASO... Też żadko tam serwisuje auta (tylko na gwarancji) i to nie dlatego że im jakoś nie ufam. Lubię sam robić przy samochodach (uważam że mimo tego że laik to dla siebie zrobię lepiej niż ktokolwiek) a drugie to mnie nie stać bo ASO drogie

  12. #26
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Ja z ASO miałem nieprzyjemności (z GP), w 500X też mi źle podłożyli podnośnik, pisałem o tym na forum. Tylko chwilę przy aucie nie byłem. Po moich doświadczeniach w życiu auta samego nie zostawię w ASO. GP serwisuję razem z sąsiadem, z 500X będzie tak samo.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Miałem telefon z ASO.

    Oczywiście auto rano odpaliło bez problemu. W komputerze zapisał się błąd związany z zapłonem jednego cylindra. Obiecali wymienić cewkę i świece. Jutro odbiór
    ZAFFERANO lubi to.

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    KRAKÓW
    Wiek
    49
    Postów
    664
    Auto
    TIPO
    Rocznik
    XI 2016
    No i sprawa rozwiązana Bardzo ładnie z ich strony. W Skodzie by skasowali błąd i powiedzieli że nic nie widzą
    FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
    FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
    -------------------------------------------------------------
    FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG


  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał MICHO Zobacz post
    No i sprawa rozwiązana Bardzo ładnie z ich strony. W Skodzie by skasowali błąd i powiedzieli że nic nie widzą
    Nigdy mnie w tym ASO jakoś nie oszukiwali że nic nie widzą...
    Zobaczymy czy to rozwiąże problem stukania podczas rozruchu.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2016
    Skąd
    Pomiechówek
    Wiek
    33
    Postów
    76
    Auto
    TIPO 1.4 95KM + LPG
    Rocznik
    04.2016
    Ja odpalałem zawsze tak, że puszczam kluczyki po odpaleniu samochodu, ale że coś tam zagruchotało w mrozy to postanowiłem odpalić po "waszemu", ale i to nie pomogło więc tu nie ma reguły i nie jest to wytłumaczenie tych stuków.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [brava 1.9 jtd] Zapaliła się kontrolka abs
    Napisany przez misbubumis6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-10-2016, 09:33
  2. zapaliła się marchewka i traci moc
    Napisany przez viperrs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 29-04-2015, 21:08
  3. Doblo-dlugo kreci zanim zapali
    Napisany przez mirek-p76 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-04-2015, 18:37
  4. Brava JT 105 - zapaliła się pomarańczowa kontrokla ABS
    Napisany przez misbubumis6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-10-2013, 13:57
  5. Zapaliła się kontrolka silnika
    Napisany przez Piterson na forum Scudo (Klasyczny)
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-09-2012, 00:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo po nocy nie odpala

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-1-4-nie-zapalil-35048

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-1-4-nie-zapalil-350482

tipo 2015 problem z odpaleniem

tipo problem rano z odpaleniem

Fiat Tipo nie kreci

Fiat Tipo nie kreci rozrusznik

fiat tipo 1 4 odpalanie z popychu

fiat Tipo 2016 1.4 problemy z odpaleniem

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl