Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2019
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Tipo SW
    Rocznik
    2019
    Bardzo dziękuję steyr, jeśli jeszcze ktoś stwierdzi, że ma podobnie będę spokojniejszy. Chociaż po Twoich przebojach z dwumasą przestaje być optymistą w kwestii bezproblemowych kilku lat z autem (pomyśleć,że dlatego kupiłem nowe...)

    Ogólnie nie trułbym czterech liter i auto zdiagnozował sam bo pewne pojęcie o mechanice mam, ale niestety leasing + gwarancja na 5 lat a absolutnie na każdej nakrętce i opasce czy łączniku mam porobione przez fabrykę kreski kolorowymi markerami więć nawet śruby nie da się odkręcić żeby nie było widać*a nie chcę ryzykować utraty gwarancji... Podejrzewam, że to pierdoła pt. któryś z tych cudownych plastików, z którego zbudowany jest cały dolot tak rezonuje (bo po co dać porządne gumowe przewody...) albo wydech gdzieś jest luźny czy po prostu pierdzi przez te dziurki odwadniające.
    Osłony od silnika górnej też nie odkręcę a być może cośtam jest źle zamocowane. Pozostaje jak widzę jeździć obserowawać.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Przeboje z dwumasem są w samochodzie brata, co ciekawe auto ma ~12kkm przejechane. Ale też było kupione od I właściciela, więc nie wiadomo jak on jeździł jeśli przyczynił się w ogóle do tego problemu.

    Warto się przyjrzeć górnej osłonie, tej części metalowej u mnie po zakupie auta [przy 16kkm] drgała na wolnych obrotach. Podobnie opaska na separatorze odmy, jeśli jest ustawiona zapięciem do góry to zdarza się że dotyka tej części aluminiowej i też hałasuje.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 08-01-2020 o 11:54

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2020
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    37
    Postów
    2
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2019
    Witam. Też zaobserwowalem taki stukot czy też klekot przy wolniejszych obrotach, auto ma 120 km przejechane, ale juz po wyjeździe z salonu było to słyszalne.🤔Olej i płyn w normie,jadę jutro do ASO oznajmić co słyszę, bo wkurza mnie ten odgłos.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    335
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Nie jest to objaw zaworów. Czy po rozgrzaniu też stuka

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2019
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.4 t-jet
    Rocznik
    2018
    Witam, przepraszam za odkopanie tematu, ale czy komuś udało się rozwiązać problem stukania przy przyspieszaniu? U mnie jest identyczny problem jak opisany tyle, że występuje bardziej między 2500-3000 obrotów i słychać go wyraźniej po mocniejszym dodaniu gazu. Moim podejrzeniem jest ta metalowa opaska na zdjęciu poniżej, znajduje się ona bezpośrednio pod metalową górną osłoną silnika i wydaje mi się, że podczas przyspieszania osłona rezonuje i stuka o tą opaskę. Niestety nie ma za bardzo jak jej od tej osłony odizolować (np. owinąć jakimś materiałem żeby nie stukało) ponieważ jest tam za mało miejsca a ściąganie osłony nie wchodzi w grę przez gwarancję.
    IMG_20200612_212210.jpg

  7. #21
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Jak się boisz tego ruszać to jedź do ASO i niech obrócą opaskę i problemie, ewentualnie podłóż tam coś nie palnego bo to jest w pobliżu kolektora wydechowego i turbo.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2020
    Skąd
    Polska
    Postów
    3
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW LPG fabr.
    Rocznik
    2018
    Stuka i u mnie tak pomiędzy 2000-4000 obr/min. Założyłem inną opaskę na tym przewodzie ze zdjęcia Mersona, teraz już nie dotyka osłony silnika . Niestety stuki przy przyspieszaniu nie ustały.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 27-02-2020, 17:24
  2. Obroty max 2000 do 2500
    Napisany przez IrekR na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-05-2017, 09:29
  3. stilo brak mocy do 1600-1700 obr.
    Napisany przez gallonek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 02-03-2017, 18:19
  4. Dukato 14 2500 TD kopci na zimno
    Napisany przez Zibi-41 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-09-2015, 19:39
  5. Gwizd na 3 bięgu między 2000-2500 RPM
    Napisany przez motyl na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 26-08-2010, 15:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 tjet cykanie

fiat 1.4 t-jet lpg stukanie

1.4 t jet stukanie

tjet stuka

cos stuka do tys rpm

1.4 tjet stuki

tjet klekoyanie

1.4 t jet terkot

tjet jak stuka panewka

1.4 t jet stuki

@.4 t jet stuki przy przyspieszaniu

1 4 t jet stuki

stuki jedynka dwojka tipo

tipo klekotanie

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl