Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez czech22

Temat: Remont Silnika 1,4 -T-Jet 120 km  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2025
    Skąd
    Otmuchów
    Postów
    16
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 120
    Rocznik
    07.2017

    Remont Silnika 1,4 -T-Jet 120 km

    Na początku listopada przestał chodzić na 2 cylinder , mechanik wymienił świece i cewkę i było dobrze do wczoraj .
    Rano zapaliłem przejechałem ok 1 kilometra zgasiłem , pozałatwiałem sprawy włączyłem silnik i po paru przejechanych metrach przestał palić na 1 cylinder . Pomyślałem że druga cewka poszła pojechałem prosto do mechanika ,
    ale niestety to był ten sam cylinder do cylindra dostaje się olej . Jest pytanie co może być przyczyną , czy pęknięty
    pierścień , uszczelniacz zaworów , kompresja jest dobra . Czy ktoś miał podobne problemy . Samochód ma przejechane
    96 z groszami tyś .
    Ostatnio edytowane przez leszek K ; 19-11-2025 o 10:22



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,167
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Z fusów nie wywróżysz... kłania ci się remoncik, musisz rozebrać silnik, skoro już wiesz że dostaje się olej do cylindra. A jakieś inne objawy? nierówna praca, kopcenie z rury wyd. itp....

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2025
    Skąd
    Otmuchów
    Postów
    16
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 120
    Rocznik
    07.2017
    Właśnie że takich objawów nie było . Zauważyłem że ubywa oleju , wiem że bez obejrzenia wnętrza cylindra to wróżenie z fusów .
    Mechanik ma sprawdzić kamerką co się tam dzieje i podejmiemy decyzję co z tym robić . Podejrzenia są albo pierścień , albo uszczelniacz .
    W każdym bądź razie bez remontu się nie obejdzie .

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    537
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Na remont to chyba za wcześnie. Może wypadł uszczelniacz zaworu. Wtedy będzie kopcił na niebiesko po rannym postoju. Po chwili przestanie.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Na remont to chyba za wcześnie. Może wypadł uszczelniacz zaworu. Wtedy będzie kopcił na niebiesko po nocnym postoju. Po chwili przestanie.
    leszek K lubi to.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2025
    Skąd
    Otmuchów
    Postów
    16
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 120
    Rocznik
    07.2017
    Wyjaśniło się , na szczęście to tylko poluzowana wtyczka do wtryskiwacza .


 

Podobne tematy

  1. Remont silnika 1,4 95 Km
    Napisany przez mochu na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-11-2023, 19:10
  2. Remont silnika 1.9 JTD 115 KM
    Napisany przez zrealowanydawidos na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-03-2021, 21:18
  3. Remont silnika
    Napisany przez Daro10328 na forum Croma
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 26-03-2019, 12:45
  4. Mały remont silnika
    Napisany przez szymci0 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-05-2012, 23:27
  5. Remont silnika
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-01-2010, 21:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl