Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Ihmoteb
    Guest

    Problem z lpg silnik 1,4 95KM

    Nieaktulne
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:31



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2016
    Skąd
    RLA
    Postów
    42
    Auto
    Tipo 1.0 T3 City Life
    Rocznik
    2020
    mam ten sam problem ,ale w Fiat 500(instalacja stag qnext plus). Przy zmianie biegu z 1 na 2 brak reakcji na pedał gazu. Musiałem się do tego przyzwyczaić. Między innymi dlatego odeszło mi zakładanie gazu w tipku.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2019
    Skąd
    Cottbus, Niemcy
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95 KM LPG
    Rocznik
    2018
    Brzmi jak przerwanie zapłonu zwłaszcza uciążliwe przy dociążaniu na niskich obrotach. Ale skoro gazownik grzebał to ufam że wie co robi. Jakie świece masz wkręcone?

  5. #4
    Ihmoteb
    Guest
    nieaktualne
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:40

  6. #5
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,487
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Zamień sondy miejscami, podejrzewam że w są obie takie same tzn. w 1.4tjet są te same i można je zamieniać miedzy sobą.

  7. #6
    Ihmoteb
    Guest
    nieaktualny
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:32

  8. #7
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,487
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Ihmoteb Zobacz post
    Zamiana sondy nic nie dała... ktoś ma pomysły albo miał tak że po zmianie biegu na wyższy lub niższy czasem auto nie ma mocy i powoli się rozpędza?
    Przynajmniej sondy nie zmieniałeś w ciemno. Na pewno na PB problem nie występuje? Ja bym sprawdził na kompie parametry otwarcia przepustnicy i Mapsensora podczas jazdy jak ten efekt występuje.

  9. #8
    Ihmoteb
    Guest
    ]NIC nie gra
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:33

  10. #9
    Ihmoteb
    Guest
    nie nie gra
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:33

  11. #10
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,487
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Ihmoteb Zobacz post
    Dodatkowo zauważyłem że jak się już tak stanie to samochód przy wciśnięciu pedalu sprzęgła i wciśnięciu pedału gazu nie wchodzi na obroty powyżej 3000.4 czy 5 wciśnięć i auto wchodzi normalnie na obroty..wszystko to w czasie jazdy. mapsensor wypięty w celach testowych i problem pozostał.
    Spróbowałbym przeczyścić jeszcze przepustnicę. Przy okazji sprawdzić czy jest możliwość przeprowadzenia w Mes-ie autoadaptacji przepustnicy. Jak nie pomoże to skłaniałbym się ku samej przepustnicy i jej elektronice lub potencjometrze przy pedale przyspieszenia.

  12. #11
    Ihmoteb
    Guest
    Nic nie gra
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:33

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2019
    Skąd
    kalisz
    Postów
    3
    Auto
    tipo 2 1.4
    Rocznik
    2016

    Pomysł

    Cytat Napisał Ihmoteb Zobacz post
    Podmieniłem przepustnice i nic się nie poprawiło. ma.ktoś pomysł? najgorsze że to się dzieje losowo....
    Ponieważ sporo już aut mialem z lpg przez te 12 lat i różne z nimi przygody oraz doświadczania z mechanikami i gazownikami mogę Ci śmiało powiedzieć to:
    Jesli problem dotyczy gazu to szukamy głównie tam , najczęściej jest winna mieszanka, cyliderki- wtryski i przepustnica.
    Natomiast jesli problem występuje również na benzynie co ciezko czasami odrazu zauważyć bo na gazie te rzeczy siw wyolbrzymiają najczęściej. To wina jest nie w gazie a w silniku bądź elektryce.
    W tipo występuje dziura miedzy 1-2 biegiem gdzies jest watek jak sie jej pozbyć natomiast Ty opisałeś że problem jest utrata mocy na w sumie wszystkich biegach a problem jest większy na zimnym silniku niz na ciepłym.Moje pytanie brzmi czy zauważyłeś wzrost spalania na komputerze paliwa? A ogólnie proponuje podjechać do mechanika i sprawdzić ciśnienie na cylindrach za sztukę biorą 50-60 zl i jesli będzie w normie nich sprawdza ( a nie wymienia) świece kable i cewkę bo to moze być cos z tych rzeczy. W moim przypadku utrata mocy i lekkie falowanie na gazie obrotów świadczyło o wczesnej fazie wypalenia zaworu spalinowego i po kilku tygodniach zrobil sie z tego check engine i juz konkretny błąd wypadanie zapłonu a dalej było juz lawinowo gorzej . Także jesli auto nie ma mocy to najczęściej cos z cylindrem lub układem paliwowym albo przepustnica ale ja wykluczyliście. Przynajmniej z mojego doświadczenia. Oczywiście nie jestem ekspertem to tylko pomysł do przemyślenia.

  14. #13
    Ihmoteb
    Guest
    nic nie gra
    Ostatnio edytowane przez Ihmoteb ; 07-03-2020 o 17:34

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    837
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał Ihmoteb Zobacz post
    "nieprawidłowy przepływ przy opróżnianiu układu
    No brzmi to bardzo tragicznie...

  16. #15
    Ihmoteb
    Guest
    nie jest to zbyt pomocne.... ktoś coś???


 

Podobne tematy

  1. Multiecuscan i problem z podłączeniem OBD2 Stilo 1.4 95km
    Napisany przez aven121 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-09-2018, 16:08
  2. Silnik mały problem
    Napisany przez DanielKato na forum Punto II
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 01-11-2016, 17:49
  3. 1.4 95KM 05', falujące obroty, niedogrzany silnik
    Napisany przez speed-07 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 12-03-2015, 10:23
  4. [silnik] problem z rozpędzaniem.
    Napisany przez cinquecentoBrzeg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-04-2010, 10:14
  5. [silnik] Problem z CC 700
    Napisany przez Frugo na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-10-2009, 13:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl