Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2010
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    1
    Auto
    cinquecento 900

    [silnik] problem z rozpędzaniem.

    Witam!

    Jestem tutaj nowy, zatem jeszcze raz witam!

    Kupiłem niedawno właśnie cinquecento 900 z '92roku, 180 tyś. bez gazu, zadbany, od znajomych...
    Kupiłem go z niewielką wadą - otóż podczas przyspieszania, powiedzmy na 4biegu,
    jadąc 60-70 km/h, wciskam gaz, ale efekt jest (jak mi czasem się wydaje) odwrotny;
    zaczyna szarpać i jeśli nie wcisnę gazu do dechy to pracuje normalnie dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu metrów, ciągle szarpiąc.

    Obroty na biegu jałowym ma dobre, chodzi cicho, pali ok.

    Od czego mógłbym zacząć zabawę z nim?
    Gaźnik? Przewody, świece, filtry jakieś?
    To mój pierwszy benzyniak dlatego jeszcze nie jestem w temacie.

    Dzięki za ewentualną pomoc!

    [kom:4ce7677d51]
    proszę pisz bardziej zwracając uwagę na klawiaturę to nie będzie trzeba poprawiać błędów i rób może wcięcia a nie xxx zdań jednym ciągiem; jak się lepiej, łatwiej czyta - to prędzej ktoś ci odpowie
    [/kom:4ce7677d51]
    kamilo;0



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2009
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    33
    Postów
    79
    Auto
    Fiat Panda
    Rocznik
    2007
    W sumie to mam podobnie. Przyczyn może być wiele. Sam napisałem temat o tym w dziele SC. Sprawdź po kolei czy nie masz brudnego filtra powietrza, potem stan świec wraz z kablami, czy sonda lambda dobrze działa. A dalej to tylko mechanik może sprawdzić czy nie masz brudnego katalizatora albo czy pompa paliwowa dobrze podaje paliwo. A jakieś wycieki zaobserwowałeś pod maską?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    gdybyś miał możliwość hm, może na postoju, uzyskać taki efekt, wtedy go zgasić i wykręcić świece czy są mokre czy suche... być może go zalewa bo coś z dawkowaniem masz nie tak; to gaźnikowiec? więc zainteresowałbym się stanem gaźnika, uszczelek, dysz, czystości (przykład 'remontu' gaźnika na forum TTT forum.tempra.org masz ) a do tego wszelkimi wężykami od podciśnień;
    przejrzeć wężyki, tam gdzie popękane i mogą puszczać - nie zaszkodzi wymienić; gaźnik po zrobieniu go będzie tylko lepiej chodził, a po tym przebiegu warto by było;
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2009
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Cinquecento 900
    Ja też mam podobny problem: Fiat CC 900 na wtrysku, po wymianie uszczelki pod głowicą trochę gorzej zapala, i nie ma takiej mocy jak wcześniej, jak zimny to na 3 biegu ok 40-50 km/h i więcej nie idzie, jak mu włożyć 4 to za wysoki bieg. Jak się rozgrzeje to trochę bardziej znośnie jedzie. Świece i kable WN niedługo przed wymianą uszczelki wymieniane na nowe.
    Co może być przyczyną???

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    41
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Ja bym jeszcze sprawdził tzw. smoka w pompie paliwowej która znajduje się z w zbiorniku.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2009
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Postów
    10
    Auto
    Cinquecento 900
    A czy mój problem mógł być spowodowany tym, że na czas wymiany uszczelki pod głowicą nie był odłączony akumulator z klem???
    Trochę nim się jeździ i teraz jest całkiem dobrze, jak zimny to trochę mało zrywny, ale wydaje się jakby wskazówka poziomu paliwa opadała w mniejszym tempie, bo wcześniej było liczone spalanie, w mieście wyszło ok 9 l/100 km.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    7
    Auto
    CCS
    Cytat Napisał Michcio210
    Co może być przyczyną???
    Ja bym sprawdził dokładnie masy

    [size=2][ Dodano: 2010-04-12, 10:16 ][/size]
    Cytat Napisał cinquecentoBrzeg
    Dzięki za ewentualną pomoc!
    Wez swoje autko wrzuc 5 bieg na z mozliwie jak najmniejsza predkoscia i wcisnij gaz w podloge.
    Jesli zacznie szarpac to zacznij od wymiany kabli i swiec. Sprawdz tez cewki.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Uno Problem z cieplym silnikiem.
    Napisany przez t_z na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-05-2009, 08:25
  2. [silnik] mam problem z samochodem
    Napisany przez remlez na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-03-2009, 14:53
  3. [silnik] BRAVA 1,6/16v +gaz problem z odpaleniem zimnego sil
    Napisany przez mick075 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-02-2009, 13:17
  4. [silnik] Problem z wyciekiem małym z pompy
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-01-2009, 18:52
  5. [silnik] Problem z odpalaniem CC900
    Napisany przez zkurzawa na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-01-2009, 02:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento 900 przy 5 60-70 kmh

Xxxzdan

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl