Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Posty od 106 do 110 z 110
Like Tree12lubi to!

Temat: Migający check engine  

  1. #106
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,201
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    To daj znać czy się uda taka wymiana, i czy mają możliwość podpięcia się do sterownika lpg chociaż wątpię w to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,746
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ktoś już tu na forum pisał. Wymienił kostki przyłączeniowe mopara na takie pasujące we wtryskach bez logo mopara. Pisał również ze wtryski nic gm się nie różnią poza kostka przyłączeniowa...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #108
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    70
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet LPG
    Rocznik
    2017
    Przed wymianą reduktora byłem na oględzinach instalacji, pan powiedział ze jak nie będą się w stanie wpiąć, to się nie podejmą wymiany, wiec zakładam że mają co trzeba

    EDIT:Wymiana jak najbardziej bezproblemowa dokładnie na wtryskiwacze które podałem. Była też jazda z komputerem po wymianie. 2 lata gwarancji lub 100k przebiegu.
    Jakby ktoś potrzebował, to polecam ten serwis.
    Ostatnio edytowane przez szporax ; 12-03-2021 o 14:56

  5. #109
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2023
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    38
    Postów
    1
    Auto
    Fiat tipo sedan 1.4 95KM
    Rocznik
    2017
    Tipo 1.4 95 KM + LPG. Nie dajcie sie zwiesc Migajacy check engine taki mialem problem. Rano po nocnym postoju kiedy odpalalem nie zawsze lecz czasami po uruchomieniu silnika migal check engine kilka sekund. Silnikiem troche trzeslo. Z posrod killku takich przypadków przynajmniej 3 razy nie zastartowal mi 4 cylinder. Poczatkowo wydawalo mi sie, ze w wilgotne dni problem wystepuje czesciej. Sprawdzilem wiec czy nic nie iskrzy, wyczysciem styki preparatem. Nie pomogloo. Z chinskiego obd widzialem, misfire na 4 cylindrze (raz pokazał tez na 1 bo to pewnie ta sama magistra) i wypadanie zaplonu. Poczatkowo bylo to kilka wypadniec na cykl, potem kilkanascie, kilkadziesiat, w ostatnich dniach kilkaset. Myslalem co jeszcze moge zrobic. Wymienilem akumulator bo napiecie bylo juz dosc niskie. Fabryczny motula trwal 6 lat. Na mierniku sprawnosc wynosila 40%.
    Dalej problem wystepowal. Probowalem takze przed zakonczeniem jazdy przelczac na pb, auto zawsze odpalane na pb i problem wystepowal zaraz po odpaleniu. W miedzyczasie sprawdzilem odczyty na sondzie, niby dobre chociaz przy lpg lambda jest chyba emulowana. Wymyslilem, ze skoro po zapaleniu sie tak dzieje na pb to moze wtrysk benzynowy. Wlalem stp do wtryskow. Po pierwszej jezdzie auto nie zapalilo za pierwszym razem. Pomyslalem, ze pewnie tu jest problem. Cos sie ruszylo i trzeba drazyc dalej. Drugie, trzecie zapalenie takze lipa. Nie odpalil za pierwszym. A kazde nastepne juz igla. Postanowilem wyjezdzjc to stp na pb. Jezdzilem i oswiecilo mnie, ze byc moze z instalacji LPG, ktora a teraz jest wylaczczona na postoju przedostaje sie paliwo gazowe do komory. I rzeczywiscie, po dwoch tygodniach wrocilem na lpg. Problem wrocil. Eureka, znalazlem. U gazownika wgrano mi nowe oprogramowanie komputera (gdyby nie pomoglo bylaby wymiana) i wymieniono na moja prosbe 4 wtrysk lpg. Nie byl niby zuzyty y chociaz cos tam bylo widac (przebieg instalacji LPG 15 000 km). Auto smiga juz z dwa miesiace. Problemem w diagnozie bylo to, ze nawet po wylaczeniu gazu to co bylo w przewodach robilo buuuu.

    I niby taka usterka a przyczyn mozliwych bardzo wiele. Wlasnie to forum sklonilo mnie do szukania samodzielnie i obserwacji zanim wymienie polowe auta jak co niektorzy.

    Naczytalem sie, ze winne moga byc:
    Swiece, kable, cewki, czujnik waLKa rozrzadu, przeplywomierz, filtry powietrza, sondy lambda, luzy zaworowe, czujnik sprzegla, przepustnica, zle paliwo, komputer, zwarcie w instalacji, wypalenie zaworow, lewe powietrze w kolektorze dolotowym i jeszcze pewnie kilka co nie wymienilem.
    To calkiem sporo $. TakĹźe nie dajcie sie zwieźć i ostroznie ale dokladnie diagnozujcie przyczynę.

    Jeszcze dodam, ze wczesnjej po uruchomieniu wystepowalo falowanie obrotow w zakresie 1100 - 1400. Jedno, czasem dwa chwilowe podbicia w pierwszych sekundach po uruchomieniu.

    W czasie usterki jak auto stało godzinę, dwie, trzy jeszcze ciepłe problem nie wystepowal.
    Ostatnio edytowane przez Komet85 ; 26-12-2023 o 08:22

  6. #110
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    454
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009

    Exclamation Pierwszy wpis na forum i już wtopa!

    To niedokładnie się naczytałeś. Oraz bez chęci zrozumienia. To, że na forach jest podawana długa lista możliwych przyczyn (bo nie widzimy samochodu), to nie znaczy jeszcze, że wszystko to się robi na raz i bezmyślnie wymienia (chociaż nawet "zawodowcy" tak robią).
    Poza tym "zalewanie dolotu gazem LPG" (oraz "unieszkodliwienie LPG i ogarnięcie silnika najpierw na benzynie") też jest często podawane. To jakoś pominąłeś w swej prześmiewczej wyliczance. Za większość problemów w silnikach z LPG odpowiada właśnie ta instalacja (takie stwierdzenia też padały i tego też nie znalazłeś, ale przynajmniej sam odkryłeś na żywca przy samochodzie).
    Ostatnio edytowane przez GrandePunto8V ; 26-12-2023 o 11:04 Powód: WTOPA, a chciał gość zabłysnąć !


 
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Podobne tematy

  1. Check engine :/
    Napisany przez jaszy na forum Tipo
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post: 01-12-2018, 13:02
  2. Check engine
    Napisany przez leon000 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-07-2018, 17:56
  3. Check engine
    Napisany przez f.lukas na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 28-05-2017, 21:22
  4. Check engine!!
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2015, 20:05
  5. Check engine
    Napisany przez limak253 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-01-2015, 13:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534migajacy-check-engine-43044

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534migajacy-check-engine-430446https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534migajacy-check-engine-430447palio wekend mrugajacy silniczekkontrolka check engine tipofiat bravo migajacy czek i szarpanie przy dodawaniu gazufiat doblo migajacy checkfiat tipo mrugajacy check engine1.4 na gazie miga czekmigotanie kotrolki silnika fiat lpgfiat 500 miga checkkontrolka silnika miga tipofiorino 1.4 miga checkmiganie w Fiacie Tipochek tipoix20 migajacy checkmigajacy check fiatTipo LPG check enginetipo check a lpgfiorino miga kontrolks silmikafiat tipo check enginemiga chceck z ranafiat P130A

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl