Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 289
Like Tree79lubi to!

Temat: Kultura pracy silnika 1.4 16V 95KM  

  1. #211
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Mam juz 3000km.wcześniej wydawalo mi sie,ze silnik poniedzy 3000...4000obrotów jakby troszke sie dusil,teraz to minelo.byc moze ze tak wlasnie sie wszystko uklada.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2018
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    25
    Auto
    Tipo TIPO 1.4 sedan
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    Ja jadę z tym na serwis, bo ostatnio jak już pisałem w innym wątku, ruszyłem na rondo, wbijam 2 i stoję prawie mnie gość rozjechał. Więc jest to dla mnie ogromna wada, a myślałem, że się uspokoi z przebiegiem. mam 1500km i dalej to samo. dowalę do 2k i jadę na wymianę oleju to zgłoszę od razu ten mankament.
    I nie przemawia do mnie kompletnie argument, że elektronika musi pomyśleć. Elektronika ma taki przesył danych aby myśleć kilka razy szybciej niż kierowca z pasażerami razem wzięci. jeździłem wieloma autami i teraz nie stosuje się praktycznie linki i nie było problemu w żadnym. albo jest uszkodzony czujnik i podaje złe informacje albo jest błąd oprogramowania. nie widzę możliwości, że tak specjalnie zrobili.
    pozdrawiam
    U mnie jest podobnie, chociaż przejechałem dopiero 600km (co i tak nie ma nic do rzeczy).
    Opisane zachowanie nie jest normalne i uważam, że należy z tym coś zrobić.
    Póki co uczę się z tym jeździć i powoli dochodzę do wprawy

  4. #213
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    mam przyjemność jeździć zastępczym Tipo sedan 95 KM- pierwsze spostrzeżenie: ło matko jakie to mało zrywne,
    o ile w zabudowanym można to znieść, to na autostradzie męczarnia, na 3-4 tysiącach on się strasznie powoli rozpędza, w tym czasie t-jet po prostu ciągnie,
    na plus inne prowadzenie, jakoś ciaśniej zakręty idą i ostrzejszy hamulec
    dobrze, że brałem t-jeta, teraz to wiem

  5. #214
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał firemanek Zobacz post
    mam przyjemność jeździć zastępczym Tipo sedan 95 KM- pierwsze spostrzeżenie: ło matko jakie to mało zrywne,
    o ile w zabudowanym można to znieść, to na autostradzie męczarnia, na 3-4 tysiącach on się strasznie powoli rozpędza, w tym czasie t-jet po prostu ciągnie,
    na plus inne prowadzenie, jakoś ciaśniej zakręty idą i ostrzejszy hamulec
    dobrze, że brałem t-jeta, teraz to wiem
    ja raczej bym powiedział, ze na autostradzie się fajnie spisuje bo nie ma górek, lecę sobie 160-170 i spokojnie mi to wystarcza a ze nic z naprzeciwka nie jedzie to na luzie się jedzie przy bardzo miłym dzwięku silnika (często go w mieście na 5k wkręcam dla tego dzwięku, natomiast na drodze dwukierunkowej w górach przy pełnym załadowaniu mam często problem z wyprzedzeniem bo nagle coś moze wylecieć z naprzeciwka (na autostradzie nie potrzebujesz gwałtownie przyspieszać i dosłownie sekundy róznicy w porównaniu do tjeta nie robi... zadnej roznicy wg mnie)

  6. #215
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    tak na szybko:
    wolnossak na 4 biegu idzie jak tjet na 6tym, tak bym to przyrównał, i to by było najwłaściwsze porównanie

  7. #216
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał firemanek Zobacz post
    tak na szybko:
    wolnossak na 4 biegu idzie jak tjet na 6tym, tak bym to przyrównał, i to by było najwłaściwsze porównanie
    mozliwe, nie liczyłem przyspieszenia od studiów, więc wierzę na słowo (przy czym przy mocy większej tylko o 25 koni porównujesz pewnie dolne zakresy obrotów)

  8. #217
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    mozliwe, nie liczyłem przyspieszenia od studiów, więc wierzę na słowo (przy czym przy mocy większej tylko o 25 koni porównujesz pewnie dolne zakresy obrotów)
    ja tylko tak na szybko, bo wtedy można najwięcej wychwycić, nigdy wcześniej nie jechałem 95KM

  9. #218
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,502
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Po przygodzie z zastępczym 95 kunia potwierdzam, fajnie jedzie ale mocy brak i wyraźnie czuć ze jest wolniejszy od gięta na każdym biegu w każdym zakresie obrotów (wykluczam jedynkę). No i wolnossak ma w porównaniu do tjeta brzydki dźwięk pracy silnika niezależnie od tego na jakich jest obrotach, to nie mruczy to, bez urazy, ale w mojej ocenie pierdzi... poza tym bardzo przyjemne autko. Podkreślam- to moja subiektywna ocena po ponad tygodniowej jeździe.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #219
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    No i wolnossak ma w porównaniu do tjeta brzydki dźwięk pracy silnika niezależnie od tego na jakich jest obrotach, to nie mruczy to, bez urazy, ale w mojej ocenie pierdzi...
    W dolnym zakresie obrotów dzwięk jest zupełnie inny niz w górnym w tym silniku i w obu przypadkach nie słyszę zadnych pierdów, więc to raczej nie silnik. Moze coś z wydechem, ew czy pytałeś pasazerów, czy nie jedli grochówki?
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 03-04-2018 o 23:36

  11. #220
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,339
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    przy czym przy mocy większej tylko o 25 koni
    Przypomnij wartość różnicy maksymalnego momentu obrotowego To nie będzie "tylko"
    rafal.benitez lubi to.

  12. #221
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,502
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Moze coś z wydechem, ew czy pytałeś pasazerów, czy nie jedli grochówki?
    Heh, kurde nie pomyślałem o tym.

    Mimo, iż dźwięki tjeta bardziej przypadły mi do gustu to i tak 95km brzmi lepiej od innych aut konkurencji jakimi miałem okazje przez ostatni rok jeździć w zastępstwie...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #222
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,040
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Przypomnij wartość różnicy maksymalnego momentu obrotowego To nie będzie "tylko"
    Ludzie, czym wy się podniecacie? Parametry wszystkich tych silników są świetnie znane, osiągi samochodów też mamy przetestowane i udokumentowane. A z punktu widzenia kogoś kto ma jakiekolwiek V6, 8 albo 12, to i tak są takie same, śmieszne popierdółki

  14. #223
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2018
    Skąd
    Polska
    Postów
    5
    Auto
    Fiat 500 l
    Rocznik
    2014
    Też jestem ciekawa jak to się skończyło?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    Ja jadę z tym na serwis, bo ostatnio jak już pisałem w innym wątku, ruszyłem na rondo, wbijam 2 i stoję prawie mnie gość rozjechał. Więc jest to dla mnie ogromna wada, a myślałem, że się uspokoi z przebiegiem. mam 1500km i dalej to samo. dowalę do 2k i jadę na wymianę oleju to zgłoszę od razu ten mankament.
    I nie przemawia do mnie kompletnie argument, że elektronika musi pomyśleć. Elektronika ma taki przesył danych aby myśleć kilka razy szybciej niż kierowca z pasażerami razem wzięci. jeździłem wieloma autami i teraz nie stosuje się praktycznie linki i nie było problemu w żadnym. albo jest uszkodzony czujnik i podaje złe informacje albo jest błąd oprogramowania. nie widzę możliwości, że tak specjalnie zrobili.
    pozdrawiam
    Uporałeś się z problemem?

  15. #224
    Klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    TIPO Easy 1.4 95KM
    Rocznik
    08.2017
    Witam, dołączę się do tematu. Chodzi o odgłos pracy silnika. Wg mnie jest coś nie tak, bo przy obciążeniu i obrotach od 3000 wyraźnie słychać taki jakby łomot o częstotliwości 1/4 , czyli problem z jednym cylindrem. Jest to podobne do pracy na 3 cylindrach ale o mniejszym natężeniu. Szkoda, że nie można tutaj dołączyć pliku bo nagrałem ten dźwięk. Mam przejechane 10000 km. Zgłosiłem to w serwisie ale oni powiedzieli, że to normalne że te silniki tak pracują. ???

  16. #225
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,025
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Teraz ja trochę o kulturze.... teraz gdy na zewnątrz coraz zimniej (u mnie rankiem to ok 0* C się pojawia) to po odpaleniu tuptusia, zanim się wygramolę coby bramę otworzyć, to silnik tak klekocze jakby tłoki były pasowane z luzem 1cm. Zastanawiam się dlaczego tak jest. gdy złapie temp normalną, to ładnie cicho pracuje. Czy u was też jest taki klekot z rana gdy silnik zimny??. Mam jeszcze coś takiego, że gdy na zimnym go odpalę i przejadę np w drugi koniec podwórka (ok 20m) i wyłączę "motór" i zniknę bo np zapomniałem wziąć portfel- to po ponownym odpaleniu auta po ok 15-20 min przerwy silnik dziwnie nie równo pracuje. Jakby zawór któryś się przycinał, lub do końca nie otwierał. Jest to jakby niepełna praca jednego z cylindrów. Gdy się nagrzeje podczas jazdy wszystko ok. gdzie szukać dziury w całym/ coś podpowiecie? najechane 25oookm.


 
Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.2 odgłosy pracy silnika w głośnikach
    Napisany przez tomekbravo94 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2014, 23:24
  2. Dziwne i głośne dzwonienie/stukanie podc zas pracy silnika...brava 1.4 12v 97r
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-01-2014, 21:00
  3. 1.9 jtd parametry pracy silnika proszę o podpowiedź jeśli widzicie coś dziwnego :)
    Napisany przez puzoniasty22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-01-2014, 00:11
  4. Parametry pracy silnika 1.2 8V
    Napisany przez jolszyczka na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-05-2013, 22:45
  5. Diagnoza pracy silnika na 3 cylindrach
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-05-2012, 12:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kultura pracy silnika fiat tipo

kultura pracy silnika 1.4 16v fiat

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-344363

1.4 95 elastycznosc

praca silnika w tipo

praca zaworow silnik 16v fiat

silnik fiat 1.4 16v 95km opinie

praca silnika fiattipo95km

tipo 1 4 16 v kultura pracy

fiat 1.4 16v przebiegi

silnik fiata fire 1.4 16v 95 km

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443618

Grande Punto 1.4 kultura pracy

fiat klub polska tipo 95km site:fiatklubpolska.pl

Fiat tipo dziwna praca silnika

praca silnika tipo

tipo 1.4 warczy silnik

kultura pracy silnika fiat 1.2

fiat tipo drzenie

wykres 1.4 16v fiat

fiat tipo przyspieszenie

fiat tipo wibracje

fiat tipo silnik drzy

fiat tipo praca slnika

praca silnika fiat tipo 1.4

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl