Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 174
Like Tree11lubi to!

Temat: Kłopoty z firmową instalacja lpg Landi Renzo  

  1. #136
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Zgadza się przy innych instalacjach ale tu mówimy o fabrycznej i fiatowej wariacji reduktora li10. Można pokusić się o zwykły li10 za 750 z nieco inaczej poprowadzonym wyprowadzeniami albo kupić dedykowany bezpośrednio na stronie enermy za 980

    W li10 czułym elementem jest trzpień. Nowy kosztuje 29zl i watro co jakiś czas albo go umyć albo wymienić niezapominajac o umyciu jego gniazda.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    406
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Panowie przy jeździe na LPG wywala mi Check engine i błąd P0136 - Dolna sonda lambda (obwód otwarty) a czasami dochodzi mi błąd P0054 - Oporność dolnej sondy lambda (Napięcie obwodu powyżej wartości progowej ). Przetestowałem że przy jeździe na PB te błędy się nie pojawiają . Podglądałem wykresy z dolnej sondy w AlfaObd i rzeczywiście czasami wyglądaja dziwnie - przeważnie wykres oscyluje w granicach 1.5 - 1.6 V ale często śą momenty że zjeżdża do prawie zera albo idzie na maksa w górę . Wykluczam sondę bo na PB błąd nie występuje ... myslicie że wtryski gazu siadaja? któryś leje? przejechały ok 51 tyś, auto na wolnych obrotach chodzi równo. Macie jakieś sugestie co moze być przyczyną?

  4. #138
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    Panowie przy jeździe na LPG wywala mi Check engine i błąd P0136 - Dolna sonda lambda (obwód otwarty) a czasami dochodzi mi błąd P0054 - Oporność dolnej sondy lambda (Napięcie obwodu powyżej wartości progowej ). Przetestowałem że przy jeździe na PB te błędy się nie pojawiają . Podglądałem wykresy z dolnej sondy w AlfaObd i rzeczywiście czasami wyglądaja dziwnie - przeważnie wykres oscyluje w granicach 1.5 - 1.6 V ale często śą momenty że zjeżdża do prawie zera albo idzie na maksa w górę . Wykluczam sondę bo na PB błąd nie występuje ... myslicie że wtryski gazu siadaja? któryś leje? przejechały ok 51 tyś, auto na wolnych obrotach chodzi równo. Macie jakieś sugestie co moze być przyczyną?
    Jak wtryski leją to będzie widac po korektach STFT i LTFT.

  5. #139
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2022
    Skąd
    kołobrzeg
    Wiek
    34
    Postów
    34
    Auto
    Tipo 1.4 jet lpg Lounge
    Rocznik
    2017
    Witam wszystkich zainteresowanych tym postem pod dłużej przerwie.
    Jeździłem tak długo jak się dało z problemami które wcześniej opisywałem.
    Dziś wymieniłem wtryskiwacze na te:
    https://enerma.pl/pl/wtryskiwacze/47...ski&results=31
    Przy zamówieniu poprosiłem o wtyczki zgodne z oryginalnymi w moim fiacie.
    Tak wygląda MED:
    IMG_5984.jpg
    A tak ig6:
    IMG_5983.jpg
    A tak prezentują się w listwie:
    IMG_5994.jpg

    Montaż bezproblemowy, wszystko pasowało idealnie:
    Przy okazji wymieniłem przewód LPG od filtra do listwy, filtry - listwa wyczyszczona - była zasyfiała - nie wspominając o starych wtryskiwaczach.
    Po odpaleniu i przełączeniu na LPG auto dwa razy zgasło = za trzecim cisza, spokój, równa praca silnika- NIRVANA

    Polecam ten sklep, zawsze odpisują na wiadomości i pomogą.

    Nie musiałem robić adaptacji itp.

    Jestem z siebie dumny

    Dam znać za 10k km

    Pozdrawiam

  6. #140
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał galas771 Zobacz post
    Witam wszystkich zainteresowanych tym postem pod dłużej przerwie.
    Jeździłem tak długo jak się dało z problemami które wcześniej opisywałem.
    Dziś wymieniłem wtryskiwacze na te:
    https://enerma.pl/pl/wtryskiwacze/47...ski&results=31
    Przy zamówieniu poprosiłem o wtyczki zgodne z oryginalnymi w moim fiacie.
    Tak wygląda MED:
    IMG_5984.jpg
    A tak ig6:
    IMG_5983.jpg
    A tak prezentują się w listwie:
    IMG_5994.jpg

    Montaż bezproblemowy, wszystko pasowało idealnie:
    Przy okazji wymieniłem przewód LPG od filtra do listwy, filtry - listwa wyczyszczona - była zasyfiała - nie wspominając o starych wtryskiwaczach.
    Po odpaleniu i przełączeniu na LPG auto dwa razy zgasło = za trzecim cisza, spokój, równa praca silnika- NIRVANA

    Polecam ten sklep, zawsze odpisują na wiadomości i pomogą.

    Nie musiałem robić adaptacji itp.

    Jestem z siebie dumny

    Dam znać za 10k km

    Pozdrawiam
    Sprawdziłbym korekty na LPG, w teorii jest to zamiennik org wtrysku LR. Jak był syf w listwie wtryskowej to zmieniłbym filtr fazy lotnej na inny. U siebie mam filtr KME włókno szklane, wtryski Barracuda mają przebieg 130tkm i wszystko ok. Zmieniam tylko filtry co 10tkm wraz z olejem i filtrem.

    Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka

  7. #141
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2022
    Skąd
    kołobrzeg
    Wiek
    34
    Postów
    34
    Auto
    Tipo 1.4 jet lpg Lounge
    Rocznik
    2017
    Witam, dzieki za wskazówki przetestuje ten filtr. Jak moge sprawdzić te korekty ? Mam multiecuscana.

  8. #142
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Jak masz mes to zresetuj adaptacje na wszelako. Wymiana filtrów przy wymianie wtrysków obligatoryjnie :-)

    Zamyśle o tych ig6, jak to teraz cenowo wychodzi?

    W sklepie enerma brałem medy z końcówką do fiata za 800zl ale to było jakoś 2-3 lata temu.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #143
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2022
    Skąd
    kołobrzeg
    Wiek
    34
    Postów
    34
    Auto
    Tipo 1.4 jet lpg Lounge
    Rocznik
    2017
    Ok, spróbuje zrobić ta adaptacje tylko zastanawiam się czy warto skoro wszystko chodzi dobrze.
    Za wtryskiwacze w wtyczkami i filtrami plus przesyłka dałem w enermie 933 zł .

    Dziś przyjrzałem się starym wtryskiwaczom. Jeden ma zmieniony kolor. Ten po lewej lub na dole ( zależy jak się wyświetli) na zdjęciu. Jakby przegrzany był. Ktoś wie co moze być przyczyna takiego zjawiska?
    IMG_6032.jpeg

    Pozdrawiam

  10. #144
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,106
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Jakby złapał wszystkie kolory tęczy. Następny zewnętrzny też już łapał kolory.... Stawiam na ich przegrzanie, może ze względu na zły skład mieszanki gazowej....

  11. #145
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2022
    Skąd
    kołobrzeg
    Wiek
    34
    Postów
    34
    Auto
    Tipo 1.4 jet lpg Lounge
    Rocznik
    2017
    W jaki sposób sprawdzić te korekty wtryskiwaczy?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Jak masz mes to zresetuj adaptacje na wszelako. Wymiana filtrów przy wymianie wtrysków obligatoryjnie :-)

    Zamyśle o tych ig6, jak to teraz cenowo wychodzi?

    W sklepie enerma brałem medy z końcówką do fiata za 800zl ale to było jakoś 2-3 lata temu.
    Jak mesie zresetować adaptacje?

  12. #146
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    46
    Postów
    66
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017
    Podłaczę sie do tematu u mnie samochód przeszedł na benzynę i nie chece wrócić do poprzeniego zasilania pali się check i figa ( bład to UO0108), już mi tak kiedyś zrobił i musiałem 700km dmuchac na benzynie, nastepnie postał w garażu i wszystko wórciło do normu. Jakies pomysły co to moze być?

  13. #147
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    46
    Postów
    66
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017
    W moim przypadku wtrysk podtlenku LPG zaczął szfankować w ten sposób że zaczęły się delikarne wibracje np na światłach jak jeszcze samochód był słabo rozgrzany. Myślałe ze to wina temp i się nie przejmowałem aż żone wywaliło rzeczony "helikopterek" . Wtedy się zainteresowałem okazało sie ze samochodem trzęsie już dośc znacznie , no ni tak że silnik z ramy wyskakiwał ale było czuć denerwująca wibrację. Wsadziłęm ODB czy OBD jak zwał tak zwał i CAR SCANER na telefon sprawdzam i wywala za niskie ciśnienie na listwie LPG . To co wymieniał filtry czyszczę zawory na reduktorze i w butli i test ( syf zbiera się z gazu niemiłośierny na trzpieniach zaworów.) . Nic nie dało więc poszukałem i na znanym portalu aukcyjnym kupiłem wtryski podobno z włoch po regenetacji ( jakieś 500-600- zł). Wymieniłem wtryski i alleluja samochód ziała normalnie. Minęło prawie 12 miechów i znowu szarpie więc reklamacja , kupiłem inne wtryski a swoje w paczkę i do sprzedawcy ( po wcześniejszym uzgodnieniu) . Założyłem te inne wtreyski i cały czas telepie. Znudziło mi się żaglowanie osłonami i rozkręcanie więc kupiłem za tysiaka nowy komplet i to był strzał w 10 samochód jak nowy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Teraz kolejny wpis mam inny kłopot Fiacurro przełaczył sie na 95 i nie chce wrócić do LPG . Myślałem że to przez założenie haka ale co ma piernik do wiatraka. Następnie pomyślałem ze może zwariował po odłaczeniu na noc akumulatora i narazie podązam tym tropem.
    Reset komp też nic nie daje . Zobaczę jeszcze czy odłączenie komp coś na godzinkę coś może zmieni.

    Jest jeszcze opcja ASO i komp taki profesjonalny do różnych marek, ale to jutro .

    JAK MACIE JAKIEŚ POMYSŁY CO ZROBIĆ TO NIE KRĘPUJCIE SIĘ .

    Pozdrawiam.
    G
    Ostatnio edytowane przez felixwawa ; 03-04-2024 o 09:08

  14. #148
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    46
    Postów
    66
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017
    Udało się eureka , problem LPG , HGW z jakiego powodu wystąpił po odłaczeniu akumulatora i założeniu haka. Miałem już zamiarciać kable od haka ale cośmnie oświeciło i jeszcze postanowiłem styki przejrzeć. Okazało asię że od komp samochodu jest ok ale w komp od LPG jest jeden dziad lekko zaśniedziały, więc delikarnie szczypczykami go oczyściłem . Takimi małymi szczypcami bo styków w złaczce jest 10milionów i łatwo je połamać. Oczyściłem i samochód przestał krzyczeć "skontroluj silnik" Podłączyłem ODB na bluetooth i przy użyciu CAS scaner na telefonie wykasowałem bład . Zawór w butkli pyknął i odrzyczy podtlenek LPG popłynął do silniczka. Ech masakra z tymi nowymi samochodami człowiek musi być magiem wróżką i zaklinaczem koni w jednym, ech ale lubię jak coś uda sie naprawić



    FU....K JEDNAK WYWALA ZNOWU U0108. KURCZE NIE MAM JUŻ POMUYSŁÓW CO TO MOZE BYĆ
    Ostatnio edytowane przez felixwawa ; 04-04-2024 o 12:04

  15. #149
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    46
    Postów
    66
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017
    Jednak przedwczesnie się cieszyłem bład znou wyskoczył, hmmm odnosze wrażenie ze fiat jest wredny i po kilku latach się mśći , ale za co ???


    Tena sam błąd , hmm musże sprawdzić może kable od LPG pod samochodem coś zaśniedziały albo coś je obżarło .
    Ostatnio edytowane przez felixwawa ; 09-04-2024 o 09:42

  16. #150
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Te wtyczkę co czyściłeś umyj kontakt cleanerem dodatkowo. Wypluka resztę syfu i poprawi łączenie. Komp fabryczny od LPG jest blisko wlewu płynu do spryskiwaczy i szczeliny pod maską i jest albo zalewany przy wlewaniu płynu albo zasyfiany tym co wlatuje przez szczelinę pod maską jak nie dołożyłeś sobie uszczelki.
    Inaczej styki nie powinny zaśniedziec.

    Co do nierównej pracy silnika i wymiany wtrysków na nowe jako rozwiązanie tego to już wcześniej w tym wątku to opisałem, przerobiłem to na sobie. Kupowanie regenerowanych lub używanych to marnowanie pieniędzy bo tego się nie regeneruje (można ultradzwiekowo umyć ale to na krótką metę) i te wtryski mają krótką zywotnosc więc używane są ja u progu kostuchy.

    A co mes mówi o tym błędzie? Jak jest tak opisany?
    Ostatnio edytowane przez Qvadrat ; 04-04-2024 o 20:13
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fabryczna Instalacja LPG Landi Renzo w EVO 1.4
    Napisany przez Rocket_Ronnie na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-04-2021, 09:18
  2. Kłopoty z moją SIENKĄ
    Napisany przez Tunio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post: 25-01-2019, 10:26
  3. Fait zezwala na montaż nowej LPg firmy Landi Renzo
    Napisany przez lukasz.zst na forum Tipo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-02-2017, 23:54
  4. LANDI 98SE problem HGT
    Napisany przez prosto90idzie na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-05-2013, 21:19
  5. Kupie centralke LPG Landi L.E.S 98
    Napisany przez prosto90idzie na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-02-2013, 20:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-48666

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486663

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486665

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486669

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl