Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
Like Tree1lubi to!

Temat: Dziura w mocy podczas zmiany biegu z 1 na 2 1.4 t-jet  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    A magicy w ASO nie mogą tego przeprogramować?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    41
    Postów
    27
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Wymyślił ktoś jakies rozwiązanie na tą "kaczkę"?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    331
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Przejechałem 4 tys. i żadnej dziury nie dostrzegam. Oczywiście nie jet to moje stare stilo 1.9 jtd ale idzie ok. Może to kwestia przyzwyczajenia przy przesiadce z innego auta i odpowiedzniego operowania gazem i skrzynią biegów.
    Ostatnio edytowane przez pietics ; 22-09-2017 o 23:14

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    I u mnie nie ma czegoś takiego, gaz benzyna Klima czy bez, żadnych kaczek czy to spokojnie czy dynamicznie...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    41
    Postów
    27
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Musze poszukać kogoś z Wrocławia żeby dał sie przejechac na parkingu swoim T jetem bo ja nie potrafie ( nie za każdym razem) puścić sprzęgła tak między 1 a 2 żeby nie miał opcji czkawki - czy to z delikatnym powolnym puszczaniem czy to agresywnym na większych obrotach.
    Pełna irytacja :/

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    34
    Postów
    481
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Przyzwyczaisz się. Ja jeszcze dalej mam z tym problem.
    W moim egzemplarzu (wolnossącym) jak zmienię biegi w okolicach 3,5K to wtedy nie czuć tego aż tak jak zmienisz w niższych zakresach. Wtedy w miarę płynnie to idzie.
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Trollu Zobacz post
    Musze poszukać kogoś z Wrocławia żeby dał sie przejechac na parkingu swoim T jetem bo ja nie potrafie ( nie za każdym razem) puścić sprzęgła tak między 1 a 2 żeby nie miał opcji czkawki - czy to z delikatnym powolnym puszczaniem czy to agresywnym na większych obrotach.
    Pełna irytacja :/
    Podjedź do GAMu i się tam przejedź, ja miałem t-jeta bez LPG na dobę i nie zauważyłem żadnej dziury między 1,2 bardzo płynnie się jeździło, natomiast słyszałem ,że mają to w większości jednostki z LPG. Ja w terazniejszym aucie Seat Leon 1.2 110KM TSI 2016 też miałem ten problem , ale wystarczy ,że dodawałem trochę więcej gazu i szarpnięcia ustały, nie mogłem się przyzwyczaić do turbiny, bo wcześniej miałem wolnossącą jednostkę i trochę większą pojemność.
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 27-09-2017 o 11:15

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    2,003
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja tak mialem jak jezdzilem pizdowato na dotarciu, teraz jak juz operuje gazem w wiekszym stopniu, temat pojawia sie bardzo rzadko
    IT_spec lubi to.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2017
    Skąd
    BB
    Postów
    2
    Auto
    TIPO SW T-JET LPG
    Rocznik
    2017
    Problem istniał w moim przypadku przez pierwsze pół godziny jazdy. Kwestia przyzwyczajenia do charakterystyki skrzyni/silnika. Kto został z problemem, niech spróbuje tak. Ruszamy, nie ważne czy dynamicznie, czy nie. Obroty ~2250 (2000-2500), sprzęgło i szybka zmiana na drugi bieg i od razu gaz. Jak obroty spadną za bardzo, zbyt długi czas bez gazu/na sprzęgle, będzie efekt jak opisywaliście. Bez znaczenia LPG/PB. Do ASO nie ma po co jechać, oprogramowania też bym nie ruszał, wg mnie auto fabrycznie jest świetnie ustawione pod tym względem. Pozdrawiam.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Mam wersje 1.4 PB 95KM i tez mnie to na poczatku zdziwilo ale fiatow nigdy przedtem nie mialem, wiec myslalem ze wystarczy sie do fiatowskiej skrzyni przyzwyczaic (ktora poza tym jest swietna a jezdzilem Mercedesem i audicami do tej pory). Mam troche inny sposob na to, zeby sie nie denerwowac zajaczkiem - na jedynce w ogole nie dodaje gazu, tylko puszczam sprzeglo i auto samo jedzie, jak tylko wprawie w ruch to 2 i gaz na maksa (jedynka i tak jest bardzo krotka i za bardzo auta nie rozpedzi a na 2 biegu w miare ciagnie od dolu). Dzieki temu nie ma takiego przyhamowania po wrzuceniu dwojki (to mnie bardzo denerwowalo) a jak dawalem wiecej gazu na jedynce to czasem bylo jakies strzelanie ze sprzegla/skrzyni slyszalne i czasem i tak przyhamowalo - tym moim sposobem w 10/10 przypadkow nie ma tego irytujacego skoku (nie wiem czy to zadziala w innych silnikach no i pod spora gorke jednak na jedynce trzeba dodac gazu przy starcie - nie zapominajcie o tym.


    Drugi sposob ale nie wiem czy u kazdego zadziala: wrzucajac 2 mozna miec wcisniety lekko (albo nawet mocno gaz juz w trakcie zmiany biegu a nie wciskajac go dopiero po zmianie (nie jest latwo nauczyc sie takiej jazdy ale niektorzy z zacieciem sportowym tak jezdza - to tez moze pomoc, choc ja wole miec prawa noge na ziemi podczas wciskania sprzegla lewa, nie musze byc pierwszy spod swiatel
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 11-10-2017 o 15:08

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ale to jest temat o tjet...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Juz w drugim poscie napisali zalozycielowi tematu, ze problem nie dotyczy tylko t-jeta, wiec myslalem ze temat jest dla obu ale rozumiem, ze jest juz osobny temat od dziury w silniku PB 95KM - OK, poszukam i tam zamieszcze. Przepraszam

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    179
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    potwierdzam, u mnie też jest dziura, minimalnie znika gdy docisnę więcej gazu pod koniec puszczania sprzęgła, ale tak, faktycznie coś jest

  15. #29
    bananob4
    Guest
    Raz na jakiś czas coś takiego faktycznie występuje. Mam już przejechane niewiele ponad 20 tys. km i kilkanaście razy w najmniej odpowiednim momencie samochód nagle przestał reagować na gaz (bieg 1 lub 2). Z tą różnicą, że ja mam 95KM 1.4.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Nie dość, że ta dziura występuje podczas zmiany biegi z 1 na 2, to jeszcze jest podczas jazdy na 1 biegu i odpuszczeniu gazu następuję dość gwałtowne zwolnienie samochodu.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wibracje na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania.
    Napisany przez mwx na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2016, 08:35
  2. Szarpnanie przy załączonej klimie podczas zmiany biegów.
    Napisany przez Adrian697 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-08-2015, 00:21
  3. Dziwne stukanie podczas zmiany biegów
    Napisany przez cenioormo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 05-05-2015, 12:10
  4. brava 1.6 16v zgasł podczas jazdy na biegu jałowym
    Napisany przez adisek007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-08-2014, 20:00
  5. Stilo 1.9 JTD brak mocy od 3-go biegu
    Napisany przez zajac1990 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 28-02-2013, 19:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik w tipo2 brak dynamiki

tipo t jet problem

turbo dziura przy zmianie biegow

Fiat t jet turbodziura

t jet 1.4 turbo lag

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534dziura-w-mocy-podczas-zmiany-biegu-z-1-na-2-1-4-t-jet-36699

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl