Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
Like Tree1lubi to!

Temat: Dziura w mocy podczas zmiany biegu z 1 na 2 1.4 t-jet  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    247
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    A magicy w ASO nie mogą tego przeprogramować?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    27
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Wymyślił ktoś jakies rozwiązanie na tą "kaczkę"?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    311
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Przejechałem 4 tys. i żadnej dziury nie dostrzegam. Oczywiście nie jet to moje stare stilo 1.9 jtd ale idzie ok. Może to kwestia przyzwyczajenia przy przesiadce z innego auta i odpowiedzniego operowania gazem i skrzynią biegów.
    Ostatnio edytowane przez pietics ; 22-09-2017 o 22:14

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    I u mnie nie ma czegoś takiego, gaz benzyna Klima czy bez, żadnych kaczek czy to spokojnie czy dynamicznie...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    27
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Musze poszukać kogoś z Wrocławia żeby dał sie przejechac na parkingu swoim T jetem bo ja nie potrafie ( nie za każdym razem) puścić sprzęgła tak między 1 a 2 żeby nie miał opcji czkawki - czy to z delikatnym powolnym puszczaniem czy to agresywnym na większych obrotach.
    Pełna irytacja :/

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    30
    Postów
    474
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Przyzwyczaisz się. Ja jeszcze dalej mam z tym problem.
    W moim egzemplarzu (wolnossącym) jak zmienię biegi w okolicach 3,5K to wtedy nie czuć tego aż tak jak zmienisz w niższych zakresach. Wtedy w miarę płynnie to idzie.
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    178
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Trollu Zobacz post
    Musze poszukać kogoś z Wrocławia żeby dał sie przejechac na parkingu swoim T jetem bo ja nie potrafie ( nie za każdym razem) puścić sprzęgła tak między 1 a 2 żeby nie miał opcji czkawki - czy to z delikatnym powolnym puszczaniem czy to agresywnym na większych obrotach.
    Pełna irytacja :/
    Podjedź do GAMu i się tam przejedź, ja miałem t-jeta bez LPG na dobę i nie zauważyłem żadnej dziury między 1,2 bardzo płynnie się jeździło, natomiast słyszałem ,że mają to w większości jednostki z LPG. Ja w terazniejszym aucie Seat Leon 1.2 110KM TSI 2016 też miałem ten problem , ale wystarczy ,że dodawałem trochę więcej gazu i szarpnięcia ustały, nie mogłem się przyzwyczaić do turbiny, bo wcześniej miałem wolnossącą jednostkę i trochę większą pojemność.
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 27-09-2017 o 10:15

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja tak mialem jak jezdzilem pizdowato na dotarciu, teraz jak juz operuje gazem w wiekszym stopniu, temat pojawia sie bardzo rzadko
    IT_spec lubi to.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2017
    Skąd
    BB
    Postów
    2
    Auto
    TIPO SW T-JET LPG
    Rocznik
    2017
    Problem istniał w moim przypadku przez pierwsze pół godziny jazdy. Kwestia przyzwyczajenia do charakterystyki skrzyni/silnika. Kto został z problemem, niech spróbuje tak. Ruszamy, nie ważne czy dynamicznie, czy nie. Obroty ~2250 (2000-2500), sprzęgło i szybka zmiana na drugi bieg i od razu gaz. Jak obroty spadną za bardzo, zbyt długi czas bez gazu/na sprzęgle, będzie efekt jak opisywaliście. Bez znaczenia LPG/PB. Do ASO nie ma po co jechać, oprogramowania też bym nie ruszał, wg mnie auto fabrycznie jest świetnie ustawione pod tym względem. Pozdrawiam.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Mam wersje 1.4 PB 95KM i tez mnie to na poczatku zdziwilo ale fiatow nigdy przedtem nie mialem, wiec myslalem ze wystarczy sie do fiatowskiej skrzyni przyzwyczaic (ktora poza tym jest swietna a jezdzilem Mercedesem i audicami do tej pory). Mam troche inny sposob na to, zeby sie nie denerwowac zajaczkiem - na jedynce w ogole nie dodaje gazu, tylko puszczam sprzeglo i auto samo jedzie, jak tylko wprawie w ruch to 2 i gaz na maksa (jedynka i tak jest bardzo krotka i za bardzo auta nie rozpedzi a na 2 biegu w miare ciagnie od dolu). Dzieki temu nie ma takiego przyhamowania po wrzuceniu dwojki (to mnie bardzo denerwowalo) a jak dawalem wiecej gazu na jedynce to czasem bylo jakies strzelanie ze sprzegla/skrzyni slyszalne i czasem i tak przyhamowalo - tym moim sposobem w 10/10 przypadkow nie ma tego irytujacego skoku (nie wiem czy to zadziala w innych silnikach no i pod spora gorke jednak na jedynce trzeba dodac gazu przy starcie - nie zapominajcie o tym.


    Drugi sposob ale nie wiem czy u kazdego zadziala: wrzucajac 2 mozna miec wcisniety lekko (albo nawet mocno gaz juz w trakcie zmiany biegu a nie wciskajac go dopiero po zmianie (nie jest latwo nauczyc sie takiej jazdy ale niektorzy z zacieciem sportowym tak jezdza - to tez moze pomoc, choc ja wole miec prawa noge na ziemi podczas wciskania sprzegla lewa, nie musze byc pierwszy spod swiatel
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 11-10-2017 o 14:08

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ale to jest temat o tjet...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Juz w drugim poscie napisali zalozycielowi tematu, ze problem nie dotyczy tylko t-jeta, wiec myslalem ze temat jest dla obu ale rozumiem, ze jest juz osobny temat od dziury w silniku PB 95KM - OK, poszukam i tam zamieszcze. Przepraszam

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    174
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    potwierdzam, u mnie też jest dziura, minimalnie znika gdy docisnę więcej gazu pod koniec puszczania sprzęgła, ale tak, faktycznie coś jest

  15. #29
    bananob4
    Guest
    Raz na jakiś czas coś takiego faktycznie występuje. Mam już przejechane niewiele ponad 20 tys. km i kilkanaście razy w najmniej odpowiednim momencie samochód nagle przestał reagować na gaz (bieg 1 lub 2). Z tą różnicą, że ja mam 95KM 1.4.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,145
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Nie dość, że ta dziura występuje podczas zmiany biegi z 1 na 2, to jeszcze jest podczas jazdy na 1 biegu i odpuszczeniu gazu następuję dość gwałtowne zwolnienie samochodu.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wibracje na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania.
    Napisany przez mwx na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2016, 07:35
  2. Szarpnanie przy załączonej klimie podczas zmiany biegów.
    Napisany przez Adrian697 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-08-2015, 23:21
  3. Dziwne stukanie podczas zmiany biegów
    Napisany przez cenioormo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 05-05-2015, 11:10
  4. brava 1.6 16v zgasł podczas jazdy na biegu jałowym
    Napisany przez adisek007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-08-2014, 19:00
  5. Stilo 1.9 JTD brak mocy od 3-go biegu
    Napisany przez zajac1990 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 28-02-2013, 18:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik w tipo2 brak dynamiki

tipo t jet problem

turbo dziura przy zmianie biegow

Fiat t jet turbodziura

t jet 1.4 turbo lag

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl