Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 100
  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Jak może nie być przepustnicy?? prędko zmień mechanika... jak nic nie pomoże to od czyszczenia przepustnica i możliwe że czujnik położenia przepustnicy. Ja jednak w tym wypadku celował bym w silnik krokowy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    posprawdzaj tego krokowca - i dolot a zarazem linke do przepustnicy obroty same z siebie nie robią sie tak wysokie musi byc dojscie powietrza - wiec albo przez krokowca albo przez niedomknietą przepustnice
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #63
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    mimo to jestem dalej w szoku.. że mechanik który widzi że auto ma wtrysk elektroniczny twierdzi ze przepustnicy niema.. to co ma mieć gaźnik?? chętnie bym sobie przyjechał do niego i go wyśmiał... no chyba ze to jest jeden z tych co diagnozują bez otwarcia maski.

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    CPP = czujnik położenia przepustnicy. No ja też nie mogę wyjść z podziwu dla tego "mechanika". Czytałem też ostatnio, że na falujące obroty może mieć wpływ czujnik temperatury zasysanego powietrza ... Jednak czyszczenie przepustnicy i krokowego oraz autoadaptacja powinny pomóc.

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    wybacz nie rozczytałem twojego skrótu tez mi się coś zdaje ze ten czujnik powietrza zasysanego coś może psuć bo moja przepustnica oryginalna jak ja probowąłem ratować to prawie wszytko miała wymienione i wyczyszczone prócz tego czujnika i dalej wariowało czyli to jego wina. Jednakże tamten wtryskiwacz był juz chyba padnięty bo działy się cuda. Szkoda bo na tamten przepustnicy auto szło do 160km/h a na tej powyżej 140km/h to już bieda.

  7. #66
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    Szkoda bo na tamten przepustnicy auto szło do 160km/h a na tej powyżej 140km/h to już bieda.
    I tak tego nie wykorzystasz u nas ... A wracając do tematu jest jeszcze taka możliwość, że gdzieś dostaje się lewe powietrze. Trzeba sprawdzić cały dolot.
    Ostatnio edytowane przez turek86 ; 24-03-2013 o 23:46

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    No właśnie ... A jeszcze tak: przepustnica (pomimo tego co mówi mój mechanik) obstawiam że jest tam, gdzie wkręcony jest krokowiec. Hmm a czujnik położenia wału? no i przede wszystkim czujnik temp. zasysanego powietrza? Dziś rano sytuacja z odpaleniem auta jest następująca: po nocy ok. -17 stopni odpalam auto no i obroty są tak niskie, że samochód praktycznie gaśnie. Dodanie gazu "ratuje" przed zgaśnięciem motoru. Trzymam chwilę gaz ok. 4 minut i samochód nie gaśnie, ale obroty się utrzymują na poziomie ok. 700 - 800 i auto się całe telepie. Może to jakiś czujnik np. temperatury silnika?

  9. #68
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Odpalasz na gazie? U mnie jest tak, że gdy odpalę auto na benzynie to jest ok, ale gdy przełączę na gaz od razu to obroty automatycznie są na poziomie 2000 i po rozgrzaniu spadają do 1000. To jest oczywiście sytuacja na zimnym silniku, szczególnie gdy jest mróz. Czujnik położenia wału jest obok koła pasowego na wale korbowym. Polecam książkę "Sam naprawiam". I trochę to wygląda jakby silnik był zalewany paliwem i nie zdążył wszystkiego przepalać. Może Ci miesza benzynę i gaz?

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    nie, nie odpalam na gazie ( w sensie LPG) tylko dodaję gazu (pedał). A odnośnie mieszania się benzyny i gazu , jak można by to sprawdzić?

  11. #70
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Na benzynie jest wszystko ok?

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    no właśnie różnie bywa ... Albo jest tak, że jak odpalę auto to obroty "wstukują się" na ok. 3000 i przez kilka minut się tak utrzymują a po chwili spadają i zaczynają falować w zakresie 1500 do 2000, albo jak odpalę samochód to są tak niskie że muszę wcisnąć pedał gazu żeby samochód nie zgasł

  13. #72
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    To zacznij od autoadaptacji. Może zamiast przy niskich obrotach komputer sam zwiększyć dawkę sugeruje się Twoim wciskaniem gazu i zapamiętał takie ustawienie. Zresetuj to w pierwszej kolejności.

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    nie rozumiesz mnie. Chodzi o to że jak moje palio "ma dzień" na "nieodpalanie" to jak przekręcę kluczyk i chcę odpalić silnik, to nie wchodzi nawet na obroty. Jak odpalę ponownie i dodam gazu i chwilę potrzymam go na obrotach to nie zgaśnie.

  15. #74
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Mówię, zacznij od autoadaptacji. Gaśnie Ci na lpg w czasie jazdy np, gdy dojeżdżasz do skrzyżowania?

  16. #75
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Jak by krokowiec źle chodził to auto nie powinno gasnąć. Owszem przygasać ale potem powinien znów wracać do swoich obrotów. Wypnij silnik krokowy z złącza i zobacz czy to coś zmienia


 
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 17:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 11:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 21:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 06-01-2009, 00:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-10-2008, 00:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena wysokie obroty

siena wysokie obroty

wysokie obroty fiat brava 1.6 16v

fiat palio wysokie obroty

palio 1.2 wysokie obroty

za wysokie obroty siena 1.6

wysokie obroty silnika siena 1 4

silnik fiat palio weekend 1 6 16vsilnik krokowy fiat palio weekend 1.2 8v czyszczenie manualwysokie obroty fiat siena 1.2za wysokie obroty fiat siena 1.2siena za wysokie obrotyfiat palio wysokie obroty po odpaleniupalio 1.6 16v wysokie obrotysilniczek krokowy bravo 1.6 gdziewysokie obroty po odpaleniu paliopalio weekend czyszczenie przepustnicywysokie obroty seicentofiat palio 1.2 wysokie wolnefiat 1.2 za wysokie wolne obrotywysokie obroty fiat siena 1 2nastawnik biegu fiat siena wysokie obroty silnika w fiacie bravo 1 2gdzie jest zamontowany silnik krokowy Fiat bravajak wyczyscic silniczek krokowy w fiacie marea
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl