Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 45
  1. #16
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    czyli kupiłes uniwersalną do zrobienia - dwa białę kable to masa wiec ten sam potencjał
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Tak uniwersalna do zrobienia modle sie żeby działała. Czy po zamontowaniu jej znowu trzeba jechać na kompa żeby skasować błąd?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    czyli kupiłes uniwersalną do zrobienia - dwa białę kable to masa
    Jak to masa - a nie grzałka? hehe

    Darksaience błąd na kompie zostanie ale on niczemu nie przeszkadza - można tak jeździć, sondy się nie kalibruje czy nic w ten deseń - ona po prostu działa
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Zmontowałem auto do kupy... po ujęciu gazu gaśnie albo auto bez ingerencji człowieka wkręca sie na 3tys obrotów... płakać mi się chce..

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    To teraz autoadaptacji spróbuj ... A przypadkiem autko nie stoi ciągle na mrozie?

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    a nie grzałka?
    grzałka, grzałka

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    stało w garażu gdzie było 2-3 stopnie plus teraz stoi na mrozie. Po zapaleniu chodzi cholernie nie równo krztusi się ale nie gaśnie po ujęciu gazu jak się zagrzeje to gaśnie po ujęciu gazu albo sam wkręca sie na obroty 3tys i więcej. Pomaga tylko wyłączenie zapłonu. Świece nowe kable nowe krokowiec nowy ale zauważyłem różnice poprzedni krokowiec miał końcówkę typu stożek a ten nowy jest tak jak by kapelusz. Nie wiem co mu dolega nie śpię po nocy i myślę... Może komputer zwariował? nie wiem. Wiem że jak zimny odpalę to widać ze krokowiec nim steruje ale po przegazowaniu gaśnie.... pomocy....

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A może cewkę szlak trafił. Mówisz, że pracuje nie równo - jak wyglądają świece? Może okopcone? Ja bym zaczął chyba od tego, potem może układ paliwowy. Wątek zaczyna się tak mętnie - od czego to się zaczęło? Było ok i co?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    nie było ok zawsze obroty były ciut za wysoki często sie zawieszały przy 1tyś 1,5 tyś jednak dało sie sie odwiesić po przegazowaniu. ale dawało to efekt na krótko. Pierwsze co zrobiłem zmieniłem krokowca obroty tym razem zaczęły skakać aż po 2 tyś i zaczął gasnąc jednak przy okazji przy zmianie biegów po ujęciu gazu obroty dalej rosły poczym po pewnym momencie opadały. Dlatego zmieniłem czujnik położenia przepustnicy.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    coś mi sie wydaje ze to wina krokowca bedzie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może być krokowiec, może być też CPP, krokowiec możesz odpiąć na wszelki i sprawdzić czy tak głupieje (przygasać może ale sam sobie obrotów nie powinien windować).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Zmieniłem krokowca na tego starego auto wykręca sie na 4tys obrotów i nie chca spadać jedynie jak lekko musnę pedału gazu potrafią spaść do 900 po czym znów niepewnie zaczynają rosnąć. Super w trasie mam jak by tempomat... Ale na takie akcje typu 4tys obroty na zimnym silniku to brzmi jak zarzynanie... sam chce sie zarżnąć.;/

    Chwile temu przeprowadziłem test odpiąłem krokowca zapalił i trzyma równe 2 tyś obrotów ale po każdym przegazowaniu nawet nie smie zgasnąć bo zatrzymuje sie na 2 tyś...

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Bo jeżeli był odpięty krokowy to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Ja obstawiam krokowy i na Twoim miejscu szukałbym oryginału ...
    Ostatnio edytowane przez turek86 ; 13-02-2013 o 19:03

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    A może czujnik przepustnicy się nie zaadaptował? Kiedyś jak odpinałem krokowca to silnik miał z 1tyś -1500 obrotów i po ujęciu gazu przygasał. A tu? od razu 2 tys i niema rady;/ cholera niema tu jakiegoś specjalisty z okolic bielska -cieszyna?

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    A jesteś pewien, że przepustnica się nie blokuje i domyka? Może linka gazu za bardzo naciągnięta? Ewentualnie jakieś lewe powietrze, ciężko powiedzieć


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. adaptacja krokowca w Marea 1.6 16v magnetii marelli iaw 1af 1g
    Napisany przez popo1960 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-09-2012, 14:13
  2. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  3. Wymiana czujnika temperatury
    Napisany przez Gordinho na forum Punto
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-03-2011, 18:41
  4. [Jak wykonać] Wymiana czujnika wstecznego biegu.
    Napisany przez waho. na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2010, 21:10
  5. Po wymianie krokowca nadal coś nie tak.
    Napisany przez mikusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-03-2009, 11:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik przepustnicy fiat siena

jal wymienic czujnik wstecznego fiat palio wekend

http;fiatklubpolska.plsiena palio forum

uszczelki przepustnicy fiat siena

fiat siena przepustnica uszczelki

jak wykasowac marchewe w fiat siena

cena czujnik przepustnicy fiat stilo 1 6 16v

czujniki fiat siena co robia

auto po wymianie przepustnicy

przepustnica lancia lybra 1 6 benzyna

1.8 lybra reset przepustnicy jak

siena po rozgrzaniu marchewa

uszczelka do przepustnicy fiat stilo 16

wymiana krokowca stilo 1.6

siena 1.4 wymiana czujnika polozenie walu

fiat marea weekend 1.8 16v czujnik polozenia przepustnicy

CZUJNIK POLORZENIA PRZEPUSTNICY FIAT SIENA 1.4

CZUJNIK POLORZENIA PRZPUSTNICY FIAT SIENA 1.4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl