Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    119
    Auto
    Punto II 1.2 8V
    Rocznik
    2001

    Pali się "marchewa" podczas jazdy na LPG.

    Od kilku dni boryka się z problemem zapalającej się "marchewy" zaraz po przełaczeniu na LPG. Udało mi się dzisiaj połączyć z moim ECU.Wyświetliły się następujące komunikaty:
    benzyna
    bledy sterownik.jpg
    gaz
    bledy gaz.jpg
    Jaka może być przyczyna powyższych błędów?
    Instalacja gazowa z 2004 r oparta na STAG-2W + STAG2-L
    Pierwszy raz łączyłem się z ECU ,więc przepraszam za zdawkowe informacje.Jeśli będzie coś jeszcze potrzebne jakieś przebiegi to załączę. Z góry dziękuję za pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał spinacz_pc Zobacz post
    Jaka może być przyczyna powyższych błędów?
    Emulator wtrysków coś Ci kaszani bo ewidentnie widać błąd wtrysku. Być może jest to tylko przekaźnik, być może jakiś rezystor, może jest to w centralce w każdym razie jakiś babol na połączeniach - do poprawy.
    Wykasuj błędy i spr czy sonda lambda też nie łapie błędu bo masz zapisany taki błąd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    119
    Auto
    Punto II 1.2 8V
    Rocznik
    2001
    Troszeczkę pogrzebałem przy tej padace i co udało mi się ustalić :
    - Emulatora wtrysku żadnego się nie doszukałem.Obwód wtryskiwacza jest przerywany stykiem przekażnika NVF4-2C-230a. Cewka tego przekaźnika jest zapięta równolegle z elektrozaworami gazu.Dlatego pojawia się "marchewa" po przejsciu na gaz.
    -Błędu wtryskiwacza żadnego nie widziałem, bo jest przerwa w obwodzie Kontrolki MIL (nie wiem gdzie).Dziwne bo przez ostanie kilka dni świeciła.
    bledy_gaz_dzis2.jpg
    Sonda Lambda też mi się nie podoba, bo napięcie na niej jest 1320mV i nigdy nie przeszła do pracy w pętli zamkniętej, chyba ze to wina emulatora.Nie wiem, prosiłbym żeby się wypowiedzieli Ci co się na tym znają.
    bledy_gaz_dzis.jpg
    I najważniejsze pytanie:Jak emulować wtyskiwacz w ECU, żeby błędu nie sadziło?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał spinacz_pc Zobacz post
    Sonda Lambda też mi się nie podoba, bo napięcie na niej jest 1320mV i nigdy nie przeszła do pracy w pętli zamkniętej, chyba ze to wina emulatora.Nie wiem, prosiłbym żeby się wypowiedzieli Ci co się na tym znają.
    Na gazie na pewno odcina też sondę lambda.. We fiatach z reg. ściąga się ją do masy więc dziwnie że masz tam 1,3V.. Wtedy w prawdzie błąd łapie ale większość ECU nie wyświetla marchewki.. Wtrysk emuluje się poprzez podpięcie jakiegoś małego rezystora zamiast tegoż wtrysku. Czyli przekaźnik musi być przełączny i zamiast załączać prąd do wtrysku załącza go na rezystor. Sygnał komp gazowy bierze przed przekaźnika - wprost z ECU .
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. "Zuzycie klocków hamulcowych przednich" , ciągle pali się kontrolka
    Napisany przez dj_jerzyk87 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-01-2013, 11:42
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 16:14
  3. "Tykanie" podczas rozruchu. Nie kręci rozrusznik
    Napisany przez arbe na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-02-2011, 08:39
  4. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 21:33
  5. [ukł. kierowniczy] "bicie" kierownicy podczas jazd
    Napisany przez Dzejms na forum Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-01-2011, 17:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento marchewa lpg

seicento sonda lpg

seicento pali opornik

opornik w sterowniku lpg

seicento 900 stag 2w

seiczento na gazie blad

stag lpg seicento

stag l seicento

swieci sie marchewa seicento

seicento pali sie wtrysk na lpg

marchewa i sonda lambda seicento

rezystor zamiast emulatora sondy lambda

dlaczego w seicento pali sie wtrysk

opornik wtryskiwacza seicento

bledy sterownika seicento lpg

opornik emulatoro seicento

marchewa palio

seicento stag 2w

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl