Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206

    Ładowanie - pytanie

    Witam,
    w poniedziałek doładowałem aku i palił do dzisiaj pięknie...

    Pali jakby ostatkami sił ...
    napięcie na aku po włączeniu silnika 14,5 v
    dorzucamy światła - które się nie ściemniają przy gazowaniu... i napięcie takie samo 14,5V

    regulator napięcia?

    mój ojczulek twierdzi że jakby nie było ładowania poprzez regulator to by się świeciła lampka od ładowania - ale ta lampka to chyba tylko jest paskoczułe tzn jak się obraca pasek...

    Z góry dzięki za odp..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Jak masz ładowanie na włączonym silniku to znaczy że jest ok - musisz znaleźć urządzenie które pobiera prąd jak auto jest wyłączone.
    W przypadku urzkodzonego regulatora napięcia ładowania by nie było lub było by słabe. Kontrolka nie koniecznie by się zaświeciła.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Skoro masz 14,5 V to ładowanie jest ok.
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    jakby nie było ładowania poprzez regulator to by się świeciła lampka od ładowania
    zgadza się. lub w ogóle by się nie zapalała, nawet przy zgaszonym silniku.
    Może sam aku już ci niedomaga lub coś pożera prąd na postoju (radio, alarm itp.) ale ja stawiam na słaby aku.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Nie wiem jak stary masz akumulator - ale warto sprawdzić poziom i gęstość elektrolitu.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    widac ze cierpicie na bezsennosc jak ja;p ale mniejsza z tym...
    miernik - uzywalem takiego ze wskazowka.. bylo tak 14.5v -14.7v

    druga rzecz nie pamietam daty kupna aku - jutro poszukam( zaczne wreszcie pisac date kupna na aku)

    aku ladowalem tak sroda/czwartek raptem trzy dni i go zjadlo...

    zastanawiam sie nad altkiem bo jest takie zachowanie jak przy lekkim braku doladowania...

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Skoro sprawdzałeś ładowanie na światłach miałeś 14.5 to masz jak najbardziej ok
    Więc jeżeli mamy ładowanie prawidłowe to alternator można odpuścić - wina może tkwić w samym akumulatorze lub w jakimś urządzeniu które zaczęło zjadać prąd. Swoją drogą od czasu ładowania dużo jeździłeś?
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    nie ja tylko brat.ale duzo...
    dzisiaj piaseczno i z powrotem...

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    I po tej jeździ Ci się aku rozładował? Piszesz trochę chaotycznie
    Sprawdź klemy, przeczyść - zmierz jeszcze raz kontrole ładowania ( może na innym mierniku ) i wykonaj to co powyżej napisaliśmy.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Tak o_0

    kiedyś miałem tak że jednego dnia robiłem 50km , drugiego 50km i trzeciego dnia aku klękało ze starości... nie wiem czy to nie początki końca akumulatora...
    nawet kable na rozruszniku potraktowałem papierem ściernym, elektrosolem, to samo z kablem od altka

    jak uda mi się to pożyczę miernik cyfrowy i wtedy jeszcze raz sprawdzę aku...

    ale moja diagnoza to klękające aku tzn początki końca...

    ubek-> "W przypadku urzkodzonego regulatora napięcia ładowania by nie było lub było by słabe. Kontrolka nie koniecznie by się zaświeciła. "

    mylisz się zjeb... tzn zwalony regulator napięcia potrafi dać nawet 17V ;]
    Ostatnio edytowane przez tomxx ; 09-04-2012 o 03:45

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Data kupna aku 2010-10-11
    ----------------------
    dodano 9.04.2012 godzina 13:27
    Chyba wiem co rozładowywało aku

    jakoś dziwnie pierdział fiat przy gazowaniu...
    pęknięta odma....
    moja teoria: samochód dostawał dużo powietrza więc musiał większy prąd brać na rozruch....
    jutro jeszcze sprawdzę regulator napięcia..
    Ostatnio edytowane przez tomxx ; 09-04-2012 o 14:31

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    eee to chyba nie powód aby samochód pobierał wiekszy prąd na rozruch - podjedz do zakłądu elektrycznego albo sklepu z aku i niech przyłożą swój miernik obciążeniowy i ci powiedzą czy aku jest dobry
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Jadę jutro do kumpla - ma miernik elektroniczny... jutro po 20 dam odpowiedz

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    tomxx miernik elektroniczny nic Ci nie da, jeżeli ten analogowy miałeś sprawny to zupełnie bez sensu żebyś sprawdzał na cyfrowym. Miernik o którym mówił yacub to miernik prądu rozruchowego auta (tego zwykłym miernikiem za 50zł nie zmierzysz a możesz sobie tylko zaszkodzić) - mają w prawie każdym większym sklepie z akumulatorami.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Cześć,
    no i nastało... znów kręci słabo....
    mam takie wrażenie jakby był z lekka zatarty silnik... dość ciężko odpala...
    ładowanie podczas włączonego samochodu ze światłami(długich , krótkich) , jak i bez świateł ~14,7V
    napięcie samego aku bez klem- 12,5V
    brryt- może masz racje....

    aku na gwarancji do końca roku... podjadę tam gdzie kupowałem i niech się męczą..

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Doszedłem co i jak...
    rozrusznik kończy żywot..


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Błąd p0236 i przeładowanie turbiny
    Napisany przez gazar89 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-02-2013, 19:28
  2. ładowanie akumulatora.
    Napisany przez krtwwl34 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 04-02-2012, 00:33
  3. [akumulator] Ładowanie aku w Bravo
    Napisany przez W4MP na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2010, 14:36
  4. [alternator] SEICENTO - ładowanie??
    Napisany przez gawor06 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2009, 12:48
  5. marea ładowanie heeeelp
    Napisany przez memoviper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-01-2009, 13:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http;fiatklubpolska.plsiena-palio

ladowanie siena

fiat siena nie laduje

marea slabe ladowanie

fiat palio ladowanie

slabe ladowanie fiat palio

slabe ladowanie w fiacie siena

motoryzacja fiat siena 1 2 rozruch

regulator napiecia fiat palio gdzie jest

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl