Nie no jasne....po pierwsze ma dobrze jeździć a dopiero potem dobrze wyglądać
Wszystko w swoim czasie...a może trochę potanieją te zamienniki, bo 450 zł to niekiedy w sumie 10% wartości auta
Nie no jasne....po pierwsze ma dobrze jeździć a dopiero potem dobrze wyglądać
Wszystko w swoim czasie...a może trochę potanieją te zamienniki, bo 450 zł to niekiedy w sumie 10% wartości auta
no jak by naprawde rewelacyjnie swieciły to czasami naprawde warto zainwestowac - np jak moj ojciec on juz wieczorem boi sie jeździc jednak nie te lata i wzrok zniszczony na kopalni a te lampy w sienie to oceniam na 3+
skąd masz takiego fajnego avatara w stopce ?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Aha, ale u mnie dochodzi zmiana z H4 na H3+H7, a to już nie jest wykręcenie, zakręcenie, podłączenie i już...niestety, ale to nie problem, tyle że pracy na pół dnia
Jeśli chodzi o H4, to ja też się niedawno bałem jeździć nocą, bo było tak ciemno że świeczką w ręku bym lepiej oświetlił...serio Po myciu ich i zmianie żarówek jest zdecydowanie lepiej, ale i tak nocami, na krętych leśnych drogach podlaskich to wspomagam się jeszcze halogenami bo rowerzyści pojawiają się niewiadomo skąd
OT: Podpis w stopce to samochód przerobiony z Siena/Palio ...ale się narobiłem trochę by w końcu przypominał mój
no ja tez mam h4 jak widac w avatarze ale z tym nie było by problemu - lampy mam 3 letnie po słuczce wiec i tak swiecą o niebo lepiej od orginałów ale moze tez wypłucze jak opiszesz czym dokładnie
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
A no widzę, rzeczywiście H4
Ok, ja myłem swoje wodą z płynem do mycia naczyń, do środka wrzuciłem od 8 do 12 kawałków, 2x5 cm pociętej szmatki żeby poprzecierała brudne i napalone miejsca i na koniec płukanie wodą destylowaną do czasu póki nie przestanie się pienić...bo inaczej będą zacieki na szkle i odbłyśniku A potem suszenie....no tak z 12 godzin żeby potem nie parowały.
yacub, ale po 3 latach to nie spodziewałbym się jakiejś szalonej poprawy....u mnie było po 12 latach stosowania miliona żarówek (jakieś czeskie, Tungsramy, Lucasy...itp.).
a o co konkretnie chodzi z tymi oznaczeniami h1 h3 h4 h7 ?
i które są lepsze xenony halogeny? obie można montować do sieny?
wybaczcie za takie pytania, ale dopiero wkraczam w świat motoryzacji ucze się wszystkiego od podstaw
oznaczenia h1 h3 h4 h7 to oznaczenia żarówek jakie są zastosowane w konkretnym samochodzie, ja przykładowo mam samochó z 98 roku i mam klosz lampy na żarówke h4, nowsze roczniki sien bodajże od 99 roku miał klosze wspołdzielone tzn posiadały dwie żarówki H3 + H7
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
tzn jedna żarówka to h3 to światła mijania h7 długie? a h4 to 2in1?Napisał yacub
ps. na przeglądzie przyczepili się, że lewy reflektor za nisko i nie da się wyregulować.
opłaca się ten reflektor? http://allegro.pl/item1191510993_ref..._oryginal.html
jest napisane, że oryginalny... ciekawe.
mam opcje h3 h7 to już wiem.
h3 h7 jest lepsze od h4? w czym?
gdzie jest tak napisane ? ja tam widzę tylko wzmiankę o jakimś ori kierunkowskazie... reflektor nie jest ori i do tego pierwszy raz widzę taki z gładkim szkłemNapisał Andy
http://allegro.pl/item1193466666_fia..._kierunek.html
jeszcze niedawno takich bajerów nie widziałem na allegro
w tytuleNapisał AutoDoktor
faktycznie... eh, normalka jeśli chodzi o allegro
O xenonach dobra rada: zapomnij Pierwsza z brzegu kontrola i nie masz dowodu a do tego będziesz oślepiał wszystkich bo żarniki xenonowe nie są dostosowane do oświetlania przez odbicie od lustra i sieją dosłownie wszędzie....wiem, były Lancie, Mercedesy E klasy, Volvo z xenonami ze szkłem ryflowanym na reflektorze lub lustrem z tyłu, ale one nie miały nigdy pierwotnie zwykłych żarówek w sobie, zatem tam była większa fizyka w obliczaniu reflektora...do xenonów jedynie soczewki się nadają bo mają ordynarną przysłonkę obcinającą snop świetlny.Napisał Andy
p.s. Przy xenonach trzeba uzbroić autko w autopoziomowanie zasięgu reflektorów oraz w ich spryskiwacze...nie wiem jak w Sienie, ale w Palio (przynajmniej na rynku niemieckim) spryski były w opcji, ale za Chiny nie widziałem nigdy żadnego ze spryskiwaczami....
Czy H3+H7 są lepsze od H4....no skoro je zmienili w 1999 to znaczy że chyba lepsze 8)
Dwie oddzielne żarówki i oddzielne komory reflektora teoretycznie powinny i pewnie lepiej świecą ( konstrukcja żarówek H3 i H7 jest młodsza niż poczciwych już H4, więc wszystko idzie na plus dla tych nowszych).
Teoretycznie, rzeczywiście, H4 to 2in1 bo mamy w jednej "bańce" mijania i drogowe co działa w porządku, bo jak świecą mijania i zapalimy światła drogowe, to gaz w bańce jest już rozgrzany i żarnik od halogenu ma przez to dłuższą żywotność....teoretycznie. W praktyce jak spali nam się światło mijania w H4 to i tak wyrzucamy żarówkę bez względu czy "długie" jeszcze działają...Przy H3+H7 nie ma tego problemu, każda żarówka ma własny żarnik
Reflektory "clear" wg. mnie są jak najbardziej na + dla przodu auta...ja już zagrzewam portfel
Co do tego reflektora z allegro to na 1000000% nie jest ori i Magneti Marelli.
Ale skoro ma homologację europejską (warto to sprawdzić czy na serio ma) to znaczy że spełnia te swoje standardowe normy do ruchu prawostronnego, więc można chyba brać. Tylko od razu oba, bo jak będzie taki a drugi inny, to będzie śmiesznie wyglądało
UUuffff, koniec wypracowania
ale tych clear kierunkowskazów bym chyba nie zamontował - już bym wolał seryjne, też by pasowały
Ja bym założył, ale te:o właśnie
No i te są ładniejsze kierunkowskazy i pasują do lamp...a te "smoked" to już bajka...idealnie pasowałyby do halogenów przednich, coś na styl Punto GT
uuuu te dymione są grzechu warte, a te niby renomowane MM to napewno nie są MM bo oni nie robili z clearem
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression