Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 64
Like Tree3lubi to!

Temat: Przebieg w Waszych Punciakach  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Mam 1.2 8V od nowości. Przebieg 246 tys. Teraz jeździ nim żona. Stan bardzo dobry. Gaz nie był nigdy wkładany, od zawsze jeździ na benzynie, tankuję 98. Olej syntetyczny Motul 5W40. Kiedyś Castrol, ELF, Mobil One, Shell. Na Motulu silnik pracuje najciszej. Wymieniam raz do roku. Roczny przebieg teraz to tylko niecałe 10 tys. km. Kiedyś robiłem więcej.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2015
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    11
    Auto
    PUNTO II 1.2 8V
    Rocznik
    2001
    Mój ma 142500km. Posiadam go od ponad roku i przejechałem nim 15tyś.
    Wymieniane były: przełącznik, mechanizm + silniczek przednich wycieraczek, reflektor prawy, rozrząd no i to co na bieżąco się wymienia czyli kable, świece, filtry, olej.
    W tamtym miesiącu niestety miałem stłuczkę w Niemczech z mojej winy więc doszedł do tego lewy wahacz i amory przednie które razem z wymianą kosztowały mnie 600euro :/ + lewy błotnik kupiony już w Polsce. Teraz poluję jeszcze na drzwi w kolorze

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2011
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    4
    Auto
    Croma 1.9 mjet 150
    384357 km w tym 184357 km na gazie. i jeszcze jeździ. Ale pomału nadchodzi czas aby się kochanym kropkiem pożegnać. Aż żal

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    55
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Evo
    Rocznik
    2011
    Mój już 413 tyś....

  6. #50
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    849
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Mam 1.2 8V od nowości. Przebieg 246 tys. Teraz jeździ nim żona. Stan bardzo dobry. Gaz nie był nigdy wkładany, od zawsze jeździ na benzynie, tankuję 98. Olej syntetyczny Motul 5W40. Kiedyś Castrol, ELF, Mobil One, Shell. Na Motulu silnik pracuje najciszej. Wymieniam raz do roku. Roczny przebieg teraz to tylko niecałe 10 tys. km. Kiedyś robiłem więcej.

    dobre pytanie dlaczego jeździsz na 98? toz to ma wieksza liczbę oktanową i nadaje sie do silników o wiekszym stopniu kompresji, ale jest przez to mniej kaloryczne niż 95 (czyli daje mniej energii per litr/kilogram)

    tak pytam z czystej ciekawości :-)

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał tadik77 Zobacz post
    Aha zapomniałem o sprzęgle wymieniłem, 2 razy układ wydechowy, mechanizm wycieraczek, wymieniłem też przełącznik świateł i wycieraczek na przełącznik z regulacją prędkości , dołożyłem central zamek na oryginalny fiatowski,wymieniłem linki zrzucania i wrzucania biegów, alufelgi z fiata brawo, świece oleje itd na bieżąco . Wszystko było rozłożone w czasie co rok coś. Ogólnie autko jest w stanie perfekcyjnym. Nigdy nie miałem problemu że nie dojechałem . Naprawiam na bieżąco .części zdobywam na aukcjach lub na szrocie (niedaleko mnie jest auto złom gdzie możesz wejść i wykręcasz co chcesz tak zdobyłem klimatyzację i większość części na zamianę)W kwestii Punciaka znam go na wylot, nikt mnie nie zaskoczy . Pomagam jak mogę na forum. W kwestii elektryki mam brata razem dajemy rade. Jak pisałem wyżej szukam silnika ale już po temacie bo jadę po niego w piątek do Wrocławia. ( mój jest ok ale 238000 tyś? chcę wymienić za rok w nowym zrobię remont jak ktoś pyta po co to odpowiadam bo tak chcę ). Punciak jest moim hobby. Bardzo lubię przy nim robić, oczywiście są też zgrzyty ale to dobrze bo wiem na drugi raz co zrobić.
    wymieniqsz silnik? 238 tys km..to jeszce powinien bez zgrzytów pociągnac następne 150 tys km... ewentualnie moze jakiś mały remoncik czyli ocena stanu gładzi cylindrów, jak jest OK to wymiana panewek walu, panewek wałka rozrzadu, ewentualnie pierścieni no i do tego wszelkie uszcelniacze... i będzie nadal śmigać. producent zaprojektował ten silnik na 400 tyś przebiegu bez remontu, ale wiadomo to wszystko zalezy jak właściciel użytkuje i serwisuje

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marcyklos Zobacz post
    Nie, nie wymieniałem sam. Kolega mechanik wymieniał ale teraz będę sam wymieniał. Kiedyś robiłem wszystko sam, łącznie z kapitalką silnika. Ritmo, Regata. Wymienić sprzegło to mały pikuś tylko trochę wiedzy i czas. No silnik musisz przeglądnąć, bo to że koleś się zarzekał to sam wiesz ile warte jest. Oby tak było, 127 tyś to niewiele i zaraz zobaczysz czy rzeczywiście....
    Tak, ten silnik to rzeczywiście udana konstrukcja. Może mocy nie ma specjalnie ale jest bezproblemowy. Generalnie większość ludzi jest zdziwiona tym przebiegiem. Ale dodam że oleju nie bierze, jednak sprawdzam co jakiś czas i bardzo równo pracuje.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    A tak naprawdę to po co zmieniasz silnik? Co z Twoim nie tak?
    są zdwieni bo im się fiat kojarzy ze starym kaszlakiem... ło panie wieswagen to porzadny sprzęt (tak jak dymi przede mną), a prawda jest taka że poza jakimis wpadkami wszyscy producenci samochodów maja podobną jakośc i niezawodnośc.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    moze troche nei w temacie, ale moje punto evo 1.4 8V to ma nalatane 122 tys km (w 7 lat) jak narazie z awarii to termostat (wracało się na lawecie) , wybierak skrzyni, cała reszta na bieżaco wymieniana, ruda bierze sie zdrowo za tłumik...może wymienie, jak narazie chodzi bez problemów

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    dobre pytanie dlaczego jeździsz na 98? toz to ma wieksza liczbę oktanową i nadaje sie do silników o wiekszym stopniu kompresji, ale jest przez to mniej kaloryczne niż 95 (czyli daje mniej energii per litr/kilogram)
    tak pytam z czystej ciekawości :-)
    Wiesz co, tak chyba z przyzwyczajenia :-) Od dziesięciu lat tankowałem na tej samej stacji 98, mają na to paliwo dobrą cenę i jakościowo też ok. Sprawdzałem kiedyś również 95 na tej samej stacji i na 98 silnik wydawało się pracował bardziej równo. Choć być może było to tylko subiektywne odczucie. Kropka już nie mam od prawie roku. Autko tanie w eksploatacji i jeśli dbane, to bardzo mało awaryjne. Niestety koszmarem w tak starym aucie jest korozja. Sprzedałem go i chyba nadal jeździ :-)

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2017
    Skąd
    Małopolska
    Wiek
    40
    Postów
    22
    Auto
    Punto II FL, 1.2 8V
    Rocznik
    2005
    2005 rok, salonowy, 1.2 8V, 85100 km.

    Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    To i ja dopiszę co nie co
    Puntek II fl 1,3 multijet 2003r.
    347k km
    timothydalton lubi to.

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2018
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    44
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    11.2008
    miałem punto II 1.9jtd kupiłem z przebiegiem 110tyś sprzedany z 230tyś, silniczek igiełka turbo sprzęgło wtryski w super stanie po tym przebiegu, w czasie eksploatacji prawie 8 lat wymieniane tylko raz wahacze, tarcze, klocki, aku, i wiadomo oleje filtry

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2018
    Skąd
    Jabłonna
    Wiek
    45
    Postów
    5
    Auto
    Punto 1.2
    Rocznik
    2001
    180 tyś. 01r 1.2 8v

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2018
    Skąd
    Ostrzeszów
    Postów
    25
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2000
    285 tys km, silnik 1.2 8v bez lpg. Silnik dalej jeździ jak nowy, gorzej blacha

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2016
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Punto 1.2 8V
    Rocznik
    2004
    1.2 8v u mnie od 3 lat teraz przebieg 170100km od jakiś 50000km z LPG pracuje idealnie (gaz serwisowany co roku, tak jak wymiana oleju)
    -----
    Jest: Fiat Punto 2 FL 1.2 8V
    Było: Fiat Seicento 1.1

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2018
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    30
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Punto 2 FL 1.2
    Rocznik
    2003
    Mój punciak ma 49k kupiłem go 1,5 roku temu i dotychczas przejechałem 15k

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2019
    Skąd
    lublin
    Wiek
    26
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto II 1.9D
    Rocznik
    2000
    Mój puntozord ma 210k. Od trzech lat (bo tyle go posiadam) wymieniłem: wahacze, panel sterujący nawiewem, wężyki od powrotu paliwa, samoregulator ręcznego, poduszka z łożyskiem od amortyzatora, sprężyny tył, tarcze, klocki hamulcowe, dodatkowo uszczelniona chłodnica , a progów to praktycznie już nie ma
    kamilo1992-92 lubi to.

  16. #60
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    U mnie 241kkm, od 170kkm zasilany lpg. Silnik org, skrzynia org, sprzegło raz zmienione przed 200kkm [mam haka i z niego korzystam], układ kierowniczy org. Amortyzatory wszystkie wymienione przy 110kkm i tylne sprężyny. Przednia prawa sprężyna pękła przy 220kkm, wymieniłem komplet. Raz przednie wahacze wymienione i osłony przegubów zewn. Ostatnio padła tj. przegniła chłodnica. Układ klimatyzacji sprawny org. raz sprawdzany przy ~180kkm. Z hamulców co 100kkm wymieniam z tyłu komplet tj. szczeki i bębny, podobnie z przodem. Za to linki ręcznego chyba z 2 razy już wymieniłem. Z osprzętu silnika, alternator i rozrusznik org. Ogólnie auto posiadam od 78kkm przebiegu. Pół roku temu byłem nim w Bułgarii [ w sumie zrobiliśmy prawie 4kkm]. Generalnie dobry samochód, ale ząb czasu robi swoje i pomału się rozglądam nad zmianą. pozdrawiam


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Panda 1.1 + LPG - jaki maxymalny przebieg zanotowaliście ???
    Napisany przez milkus26 na forum Panda
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-01-2019, 15:36
  2. przebieg wariat w seicento
    Napisany przez ija na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 11-05-2010, 17:21
  3. bravo hgt przebieg 155tys jaki olej lepszy
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-05-2009, 08:14
  4. faktyczny przebieg marea>??>
    Napisany przez sebawloc na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-10-2008, 08:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

punto 2 wymiana progow cena

wymiana progow punto 2 ceny

koszt wymiany progow punto 2

progi punto ii

punto wasze przebiegipunto 2 wasze pryebiegiile kosztuje prog do punta IIfiat punto ii hamulce wymiana przy przebiegujakie wssze punto maja przebiegiwymiana progu punto 2 kosztorysile kosztuje wymiana progow w fiat puntopunto 2 przebiegiprogi fiat punto 2 wymianaprogi do fiata punto 2fiat punto 2 przebieg
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl