Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005

    Problem na PB .. na LPG OK - silnik trzęsie, dusi..

    Witam, jakiś czas temu miałem problem z instalacją BRC seq 24 - skakały obroty na lpg, a na Pb było ok.
    Wymieniłem cały przód na STAG 4+ (wyszło taniej niż naprawiać BRC)..
    Na lpg wszystko chodzi cacy, ale na Pb zaczeły mi skakać obroty (czasami), silnik się tak jakby dusił, trzęsie się..

    Co z nim może być nie tak ?
    Sonda ? Krokowiec?

    Przepustnica czyszczona
    Świece nowe, kable WN też (lekko sieją i idą na gwarancje - NGK).



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    320
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Bardziej wtryski PB

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Trochę za mało wiemy.. Może być wtrysk benzyny coś uszkodzony albo sama instalacja od lpg to powoduje (np. pomylone są wtryski Pb). Jeżeli auto już tak jeździło i problem pojawił się po czasie to mogą też być mapy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Wywaliło mi dziś kontrolkę ENGINE.. Sprawdziłem ELM i błędy:
    - P1170 mixture strength
    - P0105 pressure sensor

    Auto ma założoną instalację nową (przód) w tamten piątek.. W środę byłem na regulacji jeszcze,
    Na lpg chodzi elegancko i silnik równo pracuje, na Pb zdarza się że skaczą obroty i tak nim przyszarpuje.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Nikt nie pomoże ?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    słyszałem o czymś takim że auta z LPG czasami same zmienią mapę i zaczynają się problemy z benzyną, miałem tak w renówce, i tam był taki patent że odpinało się akumulator na jakieś 30min i po podłączeniu odpalało się auto na samej benzynie do momentu aż włączy się wentylator, to powodowało że autko tworzyło sobie tak jakby nową mapę i było ok. Ewentualnie może jak miałeś mało benzyny w baku to Ci zassało syf i wtryski zasyfiło.
    Krokowiec to by chyba na gazie też falował, sonda podobnie ale mogę się mylić.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    znalazłem jeszcze taki temat:

    Dotyczy to samochodów ze sterowaniem elektrycznym przepustnicą dolotu powietrza.
    Chcialem podzielić sie z wami moimi doswiadczeniami z problemami wymienionymi w temacie.
    Auto gasło losowo z niewiadomych przyczyn. ECU zglaszal bledy katalizatora i czujnika podcisnienia. Dało się odczuć jakby przycinanie samochodu w pewnej pozycji pedału gazu.

    W moim przypadku bardziej doswkierały te błędy ECU nizeli jakies odczuwalne problemy z praca silnika.

    Na tymze forum doradzono mi wyczyszczenie przepustnicy dolotu. Tak wiec wyjalem cala obudowe z samochodu tak aby miec prosta sprawe podczas czyszczenia. Co wazne nie wolno recznie ruszac przepustnica kiedy mamy ja juz w rekach bo jest calkowicie sterowana dosyc wrazliwym silnikiem. Za pomocą pędzelka i benzyny ekstrakcyjnej wyczyscilem wszystko cale wnetrze zwracajac szczegolna uwage na styk przepustnicy z korpusem gdzie osadzil sie brud.

    Po tym czyszczeniu jak ręką odjął zniknely błędy dotyczące katalizatora i czujnika podciśnienia. Obroty silnika wzrosly z 700 na 850.
    Po doczytaniu na forum wystarczy odpalic silnik na benzynie i zostawic do momentu calkowitego zagrzania na luzie nie dotykajac gazu.
    W moim przypadku było książkowo tzn włączyl sie wentylator po chwili przestal pracowac i obroty zaczely powoli spadac ku właściwej wartosci.

    Piszę to tutaj bo mało który serwis z ktorym mialem doczynienia wogóle raczyl do tego zajrzec a bujałem sie z problemem dobre pól roku bedac juz prawie pewnym ze katalizator do wymiany itp.

    Moj przypadek dotyczy FIAT 1.6 16V rocznik 2003 z przebiegiem 230tys km.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    320
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał krisbe Zobacz post
    Nikt nie pomoże ?
    Jeżeli na lpg chodzi dobrze to jedyna winą tutaj są wtryskiwacze pb lub ich sterowanie..
    Mapy nie zdążyły sie raczej rozjechać w tak krótkim czasie. Możliwe ze problem tkwi w emulacji wtryskiwaczy.
    Co do pierwszego błedu to wychodzi problem z mieszanka.
    Drugi to map sensor.
    Skasuj i zobacz czy wyskoczą.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Dziękuje za odzew

    Mój szwagier (mechanik-specjalista od japońców) sprawdzał dziś parametry sondy i chodzi prawidłowo - rysuje piękną sinusoidę.
    Sugerował mi krokowca, ale ciekawi mnie nic nie dzieje się w takim razie na LPG?
    Szwagier stwierdził, że w sumie pod LPG można bardziej dostroić wtryski itp. - może i racja..

    Patent z odłączeniem akumulatora jutro sprawdzę, tylko czy wie ktoś jak później zaprogramować alarm (META System?)

    Błędy póki co skasowałem i nie pojawiły się drugi raz, nie zmieniło to jednak pracy silnika ;/
    Dalej nim rzuca/przydusza.. Szwagier (nie trawiący LPG) był w szoku że to na Pb silnikiem tak rzuca - mimo iż trzyma obroty..

    Przepustnice czyściłem jakiś miesiąc temu.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Odpiąłem akumulator i puściłem go później na PB.. niestety dalej to samo..

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Panowie dziś znowu check engine.. Gdy parkowałem, zapomniałem że auto jest na biegu i zgasł mi po dźwignięciu sprzęgła..
    Później wybiło check engine, a teraz jak sprawdziłem znowu P0105.

    Ma ktoś jakieś sugestie ?

    Dodam iż sporo czasu zeszło mu zanim odpalił później ..

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    320
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Sprawdz instalacje

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Panowie jaki powinien być efekt odłączenia map sensora ? Auto powinno zgasnąć?
    Jak można sprawdzić map sensor ? da się pod FESem ?

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2013
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    104
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115 KM
    Rocznik
    2005
    Niestety dalej problem z silnikiem ..
    Ciągle ten sam błąd się pojawia ;/



    Macie jakieś sugestie ?
    Dodam iż po pojawieniu się tego błędu nie mogę odpalić auta od strzału, bo zajechałbym rozrusznik.
    Muszę poczekać chwile, aż auto odpali ..

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2016
    Skąd
    bdg
    Wiek
    37
    Postów
    8
    Auto
    punto 1.1 spi lpg
    Rocznik
    1995
    I jak kolego udało się dojść do tego co jest przyczyną ? Mam podobny problem w punciaku :/

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2016
    Skąd
    łodz
    Wiek
    44
    Postów
    3
    Auto
    Punto II 1.2 v8
    Rocznik
    2004
    Tez mam podobny problem :-((


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zimny silnik ( trzęsie ) - wymiana kołyski.
    Napisany przez Taxus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-08-2012, 16:56
  2. Problem z obrotami BRAVO 1.2 16V ( dusi sie, szarpie nim )
    Napisany przez masweet na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 19-03-2012, 17:59
  3. Dusi się na 2 biegu
    Napisany przez habaz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-08-2010, 21:28
  4. Po wjechaniu w dziure samochód stracił moc i trzęsie silnik
    Napisany przez mlody45 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2010, 16:51
  5. [silnik] Trzęsie, rzuca autem na zimnym...
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-09-2009, 20:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1170 mixture strength

trzesie samochodem na benzynie

p1170 mixture strength punto

fiat punto 2 lpg mapy

silniki nie trawiace lpg

fiat 1.6 check engine trzesie silnik

fiat punto dusi sie i trzesie

trzesie silnikiem na benzynie

trzesie na gazie punto 2 1.2

p1170 mixture strenght

xedos6 silnik telepie na pb a na lpg ok

fiat punto 2 dusi sie i trzesie sie silnik

punto 2 trzesie silnikiem

grand punto dusi na gazie i nenzynie

trzesie silnikiem na benzynie i lpg punto

punto 2 dusi na pb

punto 2 lpg dusi sie

czyszczenie katalizatora punto2

nie moge odpalic punto2

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl