Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Problem z multiair
Witam , od pewnego czasu mam problem z multiair , otóż podczas odpalenia zaczyna go szarpać i ulatnia się biały dym , czy to uszczelka pod głowicą czy może coś innego? Przebieg to 124000 .
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Uszczelka -sprawdź czy w zbiorniczku jest zapach spalin (uwaga na odkręcanie na gorącym !!) ,albo test zakupiony w sklepie moto za 25 zł . Jeśli nie wyjdzie nic to mechanik i on powie po składzie spalin lub wedle doświadczenia . Moduł i biały dym nie za bardzo -szybciej UPG choć szybko coś (pytanie co powodem było i to wyeliminować ). Płynu nie ubywa ? Zły przepał paliwa też moze dać kopcenie ale raczej wyczuwalna w spalinach benzyna . Masz lub było lpg ?
-
Nowy klubowicz
Płynu trochę ubywa nie powiem , samochód jest bez gazu , ostatnio wyleciały mu błędy p0300 , p0301 i p0302 , świece ma nowe więc wymieniłem cewki ale to nie pomogło , dalej nierówno pracuje.Czy to może być wina silniczka krokowego i gdzie on się znajduje?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Wgl mam wrażenie jakby od czasu wymiany oleju i filtrów zaczął nierówno pracować i brak mocy , zanim go kupiłem miał zalany liqui moly 5w40 , w książce zalecany jest selenia 5w40 , a tutaj mechanik zalał mu motula 5w30 , czy to może być przyczyną albo rozrząd i dlatego ?
Ostatnio edytowane przez Tomkos ; 24-07-2021 o 11:09
-
Master
płynu ubywa to sprawdź na początek najprościej testerem czy są spaliny w płynie - to może podpowiedzieć czy UPG nie jest trafiona . MA wymaga oleju o odp specyfikacji ,a nie 5W40 czy 30 -te parametry to rzecz wtórna ,po wymianie oleju kasowane ustawienia MA? Biały dym i ubytek płynu nie jest ciekawą informacją ,ale dym biały też lubi być gdy przepał paliwa jest zły . Zobacz to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3677348.html
-
Nowy klubowicz
Cześć
Mechanik stwierdził upg , wymienił uszczelke + planowanie + uszczelniacze + zawory , zrobił rozrząd + olej i filtry.
Dziś przewiozłem go na odcinku 70 km wszystko cacy aż tu nagle odpalam go po godzinie i zaczyna go szarpać ( ewidentnie chodzi na 3 cylindry) wylatuje biały dym więc obstawiam płyn chłodniczy i błąd czujnika wałka rozrządu , ale też zaczyna znowu mrugać check i znowu wypadanie zapłonu , masz może jakąś rade?
Podobne tematy
-
Napisany przez Bakajoko na forum Punto Evo
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 06-08-2020, 01:02
-
Napisany przez cinek269 na forum Punto Evo
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 05-02-2019, 23:28
-
Napisany przez Paweł_tbu na forum Punto Evo
Odpowiedzi: 13
Ostatni post: 22-08-2017, 12:54
-
Napisany przez Paweł_tbu na forum Grande Punto
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 24-07-2017, 14:51
-
Napisany przez dover na forum Punto Evo
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 21-04-2017, 21:08
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:53.
W sieci od 2007 roku.