Witam koledzy.
Po wymianie sprzęgła na nowe gdzieś znikł mi bieg wsteczny. Wszystko jest poprawnie złożone bo każdy bieg działa. Przy wciskaniu lewarka jest jakby blokada i nie idzie wbić biegu. Proszę o pomoc![]()
Witam koledzy.
Po wymianie sprzęgła na nowe gdzieś znikł mi bieg wsteczny. Wszystko jest poprawnie złożone bo każdy bieg działa. Przy wciskaniu lewarka jest jakby blokada i nie idzie wbić biegu. Proszę o pomoc![]()
dodatkowo lewarek ma luz w lewą stronę na każdym biegu.
Ciegna i cala reszta prawidłowo założone.
To ze niego wchodzą nie znaczy ze wszystko prawidłowo złożone.
Wsteczny i jedynka nie jest synchronizowana
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
tak złożone poprawnie bo długo się nad tym głowiłem![]()
Jedno mnie zastanawia czy ciągło ma mieć luzy do okoła o może 1/6 obrotu ?
ten element ma luz
473e886546c5.jpg
lukq, jest tylko jedna linka odpowiadająca za zmianę biegów.
Insomnia, na zdjęciu zobacz - jest wypust i wpust w kształcie prostokąta - weszło jedno w drugie, czy skręciłeś, a tam jest luz?
Ktoś niedawno to miał na FFP, właśnie przez to lewarek latał na boki.
Moja Kropa - http://fiatpunto.com.pl/topic30142.html
Walka z rudą lato 2012 - http://tnij.com/remont601
Wydech 125p - http://www.youtube.com/watch?v=DVi00gGiSXY
Angry lookałem na temat w FFP ale to nie toTen "bolec" wszedł do środka nie przykręcilem na pałe bo tak to bolec skacze góra dół o wysokośc tego metalowego od ciągła
![]()
![]()
Sprawa ogarnięta. Proszę o zamkniecie tematu. Powodem luzu był ząbek który wypadł z mechanizmu
3.jpg
Dobrze że dałeś sobie z tym radę..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT