Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Koncern FCA mający w portfolio m.in. włoskiego Fiata, Alfe Romeo oraz amerykańskiego Jeepa i Chryslera, chce do 2022 rok

    Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...l-Times”
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,916
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Lobby stwierdzilo,ze czas na zmiany.Ilosc oleju napedowego zuzywanego przez auta osobowe jest znikoma w stosunku do zużycia przez transport, armie,etc.Więc wracamy do benzynki i lpg,cng, etanolu etc.Pamietam czasy "ziła" na benzynke,ale "malo" palił? Pózniej huczne plany wladz PRL 'dieselizacja trasnsportu" Nasi powinni isc w kierunku produkcji silnikow na alkohol, ziemniaków i burakow rodzi się u nas w bród.Full ekologia i "na zdrowie"

  4. #3
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Zmiana sposobu zasilania doprowadzi do zmiany sposobu upraw roślin,a to do podniesienia cen żywności-te zależności już obliczono gdy wprowadzano biododatki. Także kij ma 2 końce ,bo na końcu zawsze musi być zysk .Silniki diesla na paliwo BIO mają problem z zagęszczaniem się paliwa,co stanowi problem dla aktualnych wtryskiwaczy . Tutaj wyklucza się idealne dozowanie paliwa tak,aby spełniać normy Euro,a spełnianie norm EU dla biokomponentów . Znów kij ma 2 końce zależne kto ma silniejsze lobby . Jeszcze jedna sprawa,że dodatki BIO lubią pochłaniać wilgoć ,a w baku ze względu na ciągłe zmiany temperatur jest jej sporo dlatego radzi się ,aby zimą jeździć na zasadzie pełny bak - do połowy ,zamiast półbak do rezerwy. Brazylia nie ma takich zmian temperatur jak u nas ,no i oni kiedyś przestawili się na alkohol produkowany z trzciny i stosują z tego biokomponenty . My nie mamy takiego klimatu ,więc produkcja byłaby obarczona problemem jaki wskazałem na początku posta .

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Rozwoju nie da się powstrzymać. Lobby petrochemiczne starało się zniszczyć produkcję pierwszych samochodów elektrycznych w latach 90 ubiegłego wieku. GM odbierało siłą przy udziale policji leasingowane auta użytkownikom pomimo, że kolejka po nowe EV wynosiła kilka tysięcy osób. GM poddało się i zaprzestało produkcji. Przejściowo działania te zapewniły producentom oleju napędowego ciągłość biznesu jednak te i kolejne kłamstewka na nic się zdają. Na szczęście prędzej czy później prawda wychodzi na jaw. Kiedyś o smogu w ogóle się nie mówiło. Ktoś policzył, że warto dotować wymiany kotłów węglowych na nowe gazowe. Ktoś w Kalifornii też policzył, że warto stosować ulgi dla użytkowników innowacyjnych nisko-emisyjnych silników. Spadek popytu na diesle jest nieuchronny. W długie trasy będą tanie i wygodne środki komunikacji zbiorowej jak szybka kolej, samolot a do jazdy po mieście diesel przydaje się jak leopard w polowaniu na wróbla.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    29
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    To co Fiat ma najlepsze, czyli silniki diesla chcą wycofać? Trochę słabe posunięcie.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2017
    Skąd
    Worcław
    Postów
    157
    Auto
    Fiat Tipo SW
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    To co Fiat ma najlepsze, czyli silniki diesla chcą wycofać? Trochę słabe posunięcie.
    Skoro kierownictwo fiata podjęło taką decyzje to na pewno jest to lepsza decyzja od anona z internetu który twierdzi że jest ona słaba

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    2
    Auto
    Tipo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2016
    Nie widzę specjalnie alternatywy dla silników spalinowych, jeszcze długo będą nam służyć. Ekonomia zawsze zwycięża i dlatego silniki diesla nie odejdą do lamusa. Napęd elektryczny ze względu na zasięg i czas ładowania to jest nieporozumienie.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2018
    Skąd
    Łódź
    Postów
    1
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0TS
    Rocznik
    2003
    Witam, czy to pomoże, wycofać diesle, powinniśmy rozwijać technologie elektryczne, Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Diesel vs. Benzyna , W marce fiat konkretnie, chodzi mi o fiata i alfe romeo.
    Napisany przez Artur45672 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 18-02-2017, 11:01
  2. pytanie o alfe
    Napisany przez GrzesiekDDZ na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-09-2016, 11:20
  3. "Manager Magazine": VW zainteresowany przejęciem Fiata Chryslera
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 31-08-2014, 11:51
  4. chce kupić fiata proszę o pomoc
    Napisany przez czesioc65 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 13-08-2013, 19:28
  5. Nowy chce kupić FIATa
    Napisany przez sim86 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 29-12-2012, 08:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl