Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    36
    Postów
    5,327
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Fiat łączy się z Tesla? Zapowiedzi stały się faktami, obydwa koncerny łączą siły.

    Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w https://fiatklubpolska.pl/content.ph...ny-łączą-siły!
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    110
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    "Słabe" to "Słabe" skoro taki koncern jak FCA, po tylu latach od przejęcia Chryslera nie dorobił się własnej technologii EVB i musi posiłkować się Teslą. FCA ma naprawdę dobre diesle, ale teraz to tylko nadaje się jeszcze do LKW ...... przez jakiś czas.
    Brak wizji rozwoju koncernu kończy się tak, że E.Musk kasuję setki mln baks .........

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Brzeźno
    Postów
    203
    Auto
    Siena 1.2 HL
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    "Słabe" to "Słabe" skoro taki koncern jak FCA, po tylu latach od przejęcia Chryslera nie dorobił się własnej technologii EVB i musi posiłkować się Teslą. FCA ma naprawdę dobre diesle, ale teraz to tylko nadaje się jeszcze do LKW ...... przez jakiś czas.
    Brak wizji rozwoju koncernu kończy się tak, że E.Musk kasuję setki mln baks .........
    Jak dla mnie Fiat po prostu już nie jest w żaden sposób zainteresowany Europą i najchętniej nic by już tu nie sprzedawał. W Ameryce Południowej wiedzie im się super i to wystarczy, tutaj tylko przez wieczność sprzedają to samo auto (wcześniej Punto teraz 500) i niech wystarczy.
    To niestety pokłosie 20 lat olania sprawy. Kiedyś były auta na równie z innymi autami, potem przyszedł manager Sergio który wyliczył że z samego Punto się wyżyje. Fiat jest w Europie traktowany na równi z Dacią a w Ameryce Łacińskiej ludzie się normalnie chwalą Fiatami jakby to były najlepsze auta na rynku. Polecam obserwować #fiat na Instagramie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    40
    Postów
    208
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Nie tylko Fiat ma takie podejście. Infinity też ucieka z Europy. Myślę, że to nie koniec. Głupie przepisy odnośnie emisji spowodują, że więcej marek zniknie z europejskiego rynku.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Brzeźno
    Postów
    203
    Auto
    Siena 1.2 HL
    Rocznik
    1999
    Myślę, że bardziej dotkliwym przykładem jest Ford, który po kolei wycina kolejne modele z gamy.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    791
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał adamko3 Zobacz post
    Jak dla mnie Fiat po prostu już nie jest w żaden sposób zainteresowany Europą i najchętniej nic by już tu nie sprzedawał. W Ameryce Południowej wiedzie im się super i to wystarczy, tutaj tylko przez wieczność sprzedają to samo auto (wcześniej Punto teraz 500) i niech wystarczy.
    To niestety pokłosie 20 lat olania sprawy. Kiedyś były auta na równie z innymi autami, potem przyszedł manager Sergio który wyliczył że z samego Punto się wyżyje. Fiat jest w Europie traktowany na równi z Dacią a w Ameryce Łacińskiej ludzie się normalnie chwalą Fiatami jakby to były najlepsze auta na rynku. Polecam obserwować #fiat na Instagramie.
    fiat zawsze celował w pojazdy budżetowe, problem w tym że elektyczne cuda mają tak wysoka cenę że przecietny klient fiata tego nie kupi, jestescie skłonni kupić tipo w cenie 160 tyś zł i to tylko dlatego że linia spalinowa to dodatkowo dotuje ?

    proszę spojrzec na ceny pojazdów typu VW, Nissan, i jest to oferowane głowne dlatego że eurosojuz wymusza taką produkcję aby potem nei płacić kar, fiat przeliczyl sobie że zrobią spółke z tesla, dzieki temu nie będa płacić kar za pojazdy spalinowe (czytaj. sztuczne podnoszenie ich ceny)

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    110
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    fiat zawsze celował w pojazdy budżetowe, problem w tym że elektryczne cuda mają tak wysoka cenę że przecietny klient fiata tego nie kupi, jestescie skłonni kupić tipo w cenie 160 tyś zł i to tylko dlatego że linia spalinowa to dodatkowo dotuje ?

    proszę spojrzec na ceny pojazdów typu VW, Nissan, i jest to oferowane głowne dlatego że eurosojuz wymusza taką produkcję aby potem nei płacić kar, fiat przeliczyl sobie że zrobią spółke z tesla, dzieki temu nie będa płacić kar za pojazdy spalinowe (czytaj. sztuczne podnoszenie ich ceny)
    Ale jeśli chcą produkować samochody przez najbliższe dziesiąt lat to i tak muszą dorobić się własnej technologi EVB, albo chociaż przejściowo pójść drogą Toyoty i wejść w hybrydy.
    W perspektywie czasu cena nie gra roli, bo docelowo wszyscy producenci przejdą na elektryki.
    Reasumując zamiast pchać kasę Elonowi lepiej było ją parę lat temu zainwestować w elektryki. Jeśli chodzi o markę to liczy się całe FCA i paleta jest duża, np. Chrysler czy Lancia
    itd. przecież nie muszą tego sprzedawać pod logiem Fiat.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    40
    Postów
    208
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Nie muszą też tego sprzedawać w Europie - gdzie indziej zarobią więcej na zwykłych spalinowych silnikach.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    791
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Ale jeśli chcą produkować samochody przez najbliższe dziesiąt lat to i tak muszą dorobić się własnej technologi EVB, albo chociaż przejściowo pójść drogą Toyoty i wejść w hybrydy.
    W perspektywie czasu cena nie gra roli, bo docelowo wszyscy producenci przejdą na elektryki.
    Reasumując zamiast pchać kasę Elonowi lepiej było ją parę lat temu zainwestować w elektryki. Jeśli chodzi o markę to liczy się całe FCA i paleta jest duża, np. Chrysler czy Lancia
    itd. przecież nie muszą tego sprzedawać pod logiem Fiat.
    czy przejda na elektryki czas pokaże, nie musza sprzedawać w eurosjuzie, a pojazdy elektryczne jeszcze długo długo nie pobiją pojazdów spalinowych, sprawa prosta benzyna 42MJ/kg, akumulator LION 2MJ/kg.... wiec z czym do ludzi, volvo rozważa montowanei silników o przeciwstawnych tłokach (bardzo stare rozwiązanie), sprawnośc silnika do 55%.
    elektryczne pojazdy sa wprowadzane na rynek bo wymusza to prawo a nie ekonomia , fizyka oraz technologia (postep technologiczny)

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    110
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    czy przejda na elektryki czas pokaże, nie musza sprzedawać w eurosjuzie, a pojazdy elektryczne jeszcze długo długo nie pobiją pojazdów spalinowych, sprawa prosta benzyna 42MJ/kg, akumulator LION 2MJ/kg.... wiec z czym do ludzi, volvo rozważa montowanei silników o przeciwstawnych tłokach (bardzo stare rozwiązanie), sprawnośc silnika do 55%.
    elektryczne pojazdy sa wprowadzane na rynek bo wymusza to prawo a nie ekonomia , fizyka oraz technologia (postep technologiczny)
    Ale ... klienta końcowego nie interesuje sprawność układu napędowego, a ekonomia użytkowania. Kupując droższy (z zasady) samochód elektryczny na firmę i rozliczając wszystkie możliwe odliczenia podatkowe w połączeniu z stosunkowo tanią (do PB) energią zaoszczędzamy do 40% monet.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    3,675
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Ale ... klienta końcowego nie interesuje sprawność układu napędowego, a ekonomia użytkowania. Kupując droższy (z zasady) samochód elektryczny na firmę i rozliczając wszystkie możliwe odliczenia podatkowe w połączeniu z stosunkowo tanią (do PB) energią zaoszczędzamy do 40% monet.
    Dlatego patrząc na ekonomię użytkowania i koszt zakupu mam gdzieś elektryki i hybrydy.

    https://elektrowoz.pl/porady/ile-kos...zymy-rok-2019/

    Ekonomię widać w szczególności przy potrzebie załadowania na ładowarkach zielonej firmy, za mniej wychleje 500X 1.4 140KM przy spokojnej jeździe.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 02-05-2019 o 19:44

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    110
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Ale ... klienta końcowego nie interesuje sprawność układu napędowego, a ekonomia użytkowania. Kupując droższy (z zasady) samochód elektryczny na firmę i rozliczając wszystkie możliwe odliczenia podatkowe w połączeniu z stosunkowo tanią (do PB) energią zaoszczędzamy do 40% monet.

    Trochę obiektywizmu - proszę
    Wybrałeś selektywnie najgorszy wariant.

    Zakładam, że Twoja wypowiedź to "prowokacja"

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    791
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Ale ... klienta końcowego nie interesuje sprawność układu napędowego, a ekonomia użytkowania. Kupując droższy (z zasady) samochód elektryczny na firmę i rozliczając wszystkie możliwe odliczenia podatkowe w połączeniu z stosunkowo tanią (do PB) energią zaoszczędzamy do 40% monet.
    a to tylko i wylacznie dlatego ze paliwo jest opodatkowane, a elektryki z tych podatkow dotowane.... neimniej cokolwiek oderwane od praw fizyki w duzszej perspektywie nie moze dzialac (nei mówie tutaj o komuniżmie...)
    poczekaj jak opodatkują elektryki, w koncu drogi za darmo sie nei beda budowac i remontowac

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Dlatego patrząc na ekonomię użytkowania i koszt zakupu mam gdzieś elektryki i hybrydy.

    https://elektrowoz.pl/porady/ile-kos...zymy-rok-2019/

    Ekonomię widać w szczególności przy potrzebie załadowania na ładowarkach zielonej firmy, za mniej wychleje 500X 1.4 140KM przy spokojnej jeździe.
    caly ten elektrowoz to sa w niektorych przypadkach fantasci , co np podaja ze sprawnosc produkcji benzyny to 40% gdy faktycznei jest to 90% albo radosne dywagacje ze do wyprodukowania jednego litra benzyny potrzeba 6kWh energii, pomylil im sie galon z litrem oraz ze to jest energia cieplna z surowca..... po podaniu zrodla informacji...porzucili temat.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    43
    Postów
    5
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2017
    Hurra będzie elektryczne Tipo


 

Podobne tematy

  1. Czy są realne szanse na połączenie Tesla (Elona Muska) z Fiat (FCA)?
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 07-07-2018, 16:24
  2. Co ma wspólnego Tesla X i Alfa Giulia?
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-11-2016, 13:24
  3. Projekt Fiata 600 zapowiedzią następcy Punto?
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-11-2014, 08:32
  4. Projekt Fiata 600 zapowiedzią następcy Punto?
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-11-2014, 20:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https://www.iparts.pl