Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34

Temat: magnetyzery  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    egon, do normalnych samochodów takich hamulców nie dodają, bo są za drogie i niepotrzebne. Ale zobacz listę dodatków prawdziwie sportowych aut, porsche, corvet, viper. Tam nie będzie z tym problemu, ceramiczne ci zmontuję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    203
    Auto
    Punto II
    Częściowo się zgadzam co do np.stożka,ale koszt montażu magnetyzera jest śmiesznie mały w porownaniu z przekonstruowaniem lub stwożeniem nowego silnika aby na uzyskać mniejsze zużycie paliwa więć jeśli magnetyzery by działały to firmy poszłyby tą drogą.A czy w autach wyczynowych są magnetyzery?Tam,aż by się prosiło je montować aby zyskać więcej mocy.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Cytat Napisał Kajetan.Kisiel
    A czy w autach wyczynowych są magnetyzery

    są magnesy, ale w głośnikach i alternatorze(czyli jak wszędzie ).

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Kajetan.Kisiel, masz dużo racji i nie będę zaprzeczał, nie mówię, ze magnetyzery cos dawają, bo sam nie bardzo w to wierze, ale niektórzy co testowali piszą dobre rzeczy o nich, wiec jesli ja ich nie testowałem, to wole ani nie zaprzeczac ani nie potwierdzać
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  6. #20
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Jelcyn
    waho., takie sportowe hamulce zazwyczaj nie są skuteczniejsze od seryjnych, tylko są odporniejsze na przegrzanie i odkształcenie podczas nagrzania-schłodzenia.

    Bzdura, z racji samej wielkości są już skuteczniejsze. Pomijam już dodatki typu frezowanie/wiercenie tarcz. Prosty przykład, hebel 257 vs 284 w naszych Fiatach.

    A sportowe heble zaczynają się od 330mm średnicy w góre.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Hipo, mnie chodzi o hamulce tego samego rozmiaru stosowane jako zamienniki części seryjnych. Z racji częstszego i mocniejszego używania mocniej się nagrzewają, więc albo muszą lepiej pozbywać się ciepła, albo lepiej wytrzymywać wysokie temperatury. Poza tym, dyskutować o tym można w nieskończoność i do niczego sensownego nie dojdziemy, podobnie o olejach, każdy będzie miał swoje racje i teorie, dlatego zakończmy to stwierdzeniem, że takie hamulce nie są potrzebne w cywilnych autach i niepotrzebnie by zwiększały koszt produkcji/sprzedaży.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    No to weźmy do rozważania:
    tarcze lite - jakaś tam mieszanka stali,
    tarcze wentylowane - jakaś tam mieszanka stal,
    tarcze lite - z węglików krzemu,
    tarcze wentylowane - z węglików krzemu,

    Wszystkie jednakowej średnicy.

    Wg. mnie najskuteczniejsze będą te ostatnie. I nie chodzi tu o to czy koło się zblokuje czy też nie, ale właśnie na odporność na przegrzanie i utratę siły hamowania.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Jelcyn
    Hipo, mnie chodzi o hamulce tego samego rozmiaru stosowane jako zamienniki części seryjnych.
    Ale co taki zamiennik ma wspólnego ze sportem ? chyba nazwę żeby potencjalnego klienta złapać. Bez zmiany rozmiaru nic nie uzyskach, klocek nie będzie lepiej kleił się do tarczy ani nic z tych rzeczy.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Hipo, to skoro tylko rozmiar się liczy, to wyjaśnij mi po jakie licho jakieś zabawy typu ceramiczne tarcze, nacinane, nawiercane itd.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Jelcyn
    Hipo, to skoro tylko rozmiar się liczy, to wyjaśnij mi po jakie licho jakieś zabawy typu ceramiczne tarcze, nacinane, nawiercane itd.
    Nie wyrywaj mojego zdania z kontekstu. Rozmiar się liczy przy cywilnych autach, a ceramika, twarde klocki odporne na temperature, wiercenia i nacinania sprawdzają się tam gdzie po tyłku hamulce dostają naprawdę mocno. Jak już napisałem wczesniej, te materiały pracują fajnie i są odporne ale w wysokiej temperaturze, inaczej skuteczności leci na łeb na szyje.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Hipo, i właśnie o to mi chodziło, że takie sportowe hamulce, czyli ceramika, wiercenia i nacinania to chodzi głównie o temperaturę. Czy teraz się zgadza?

  13. #27
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Oki teraz się dogadalismy, tu jest taka zależność, gdzie cywilne hamulce zaczynają się kończyć ze względu na temperature to sportowe zaczynają dopiero się dobrze czuć, jednak dodatki sportowe ( ceramika, frezy, twardde klocki) powodują tylko odporność na temperature, natomiast żeby mocno i skutecznie hamowało to musi być duża tarcza.

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    kurczaczek to od magnetyzerów przeszliśmy do profesjonalnego sportowego tuningu auta

  15. #29
    Master
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Hipo wszystko się zgadza A wracając do tematu, to magnetyzery g***o dają.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Co do magnetyzerów to mogę wydać opinie pozytywna na ich temat.Pisałem o tym trochę na forum BBM.Wiem ze to działa.W Polsce niestety jak jakiś wynalazek nie ograniczy spalania z 15l/100km do 3 to za przeproszeniem jest gó...o.Na własnym przykładzie mogę powiedzieć że bardzo dobrze oczyszczają komorę spalania z nagarów czasem wręcz do wydmuchania uszczelki pod głowicą.Zużycie paliwa spada o ok 7-8% max.Nie działają w silnikach zajechanych.Na razie tyle a resztę znajdziecie sami w internecie.Dość ładnie opisał to inż.Pachoń jesli się nie mylę.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

magnetyzer hipo

magnetyzery pdf

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl