Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2021
    Skąd
    Pustków
    Wiek
    57
    Postów
    1
    Auto
    Multipla 1,6 16V
    Rocznik
    09.2004

    Unhappy niskie obroty silnika iszarpanie na biegu jałowym

    Witam wszystkich jestem nowy. Moja multipla ( jest też w gazie ) 1,6 16V 2004 rok ma bardzo niskie obroty na biegu jałowym, czasami gaśnie.Była w serwisie fiata i panowie stwierdzili, że coś z elektryką ,ale z uwagi na koszty, które mogą być bardzo wysokie i nie gwarantują że będzie lepiej nie będą tego naprawiali i zalecili wizytę w warsztacie elektrycznym. Oczywiście po podłączeniu kompa, serwisant stwierdził,że mieszanka np. na gazie jest za bogata i wciąga lewe powietrze gdzieś tam, ale też się nie podejmie naprawy. Byłem następnie w serwisie stag , aby sprawdzić czy to prawda. Okazało się, że instalacja jest w jak najlepszym porządku ,a przyczyna za niskich obrotów i szarpaniu przy tym silnika to po prostu sprawa silnika. Wcześniej wymieniłem świece zapłonowe, kable WN, silnik krokowy, czujnik obrotów wału, dwa razy czyściłem przepustnicę cleanerem, czyli co mogłem to zrobiłem.Kilka razy auto było podłączane do kompa i żaden mechanik nic nie znalazł, a multipla jak szarpała na niskich obrotach tak dalej szarpie. Proszę o pomoc, może ktoś spotkał się z podobnym problemem, tak nawiasem mówiąc dlaczego wszyscy boją się podjąć naprawy tego auta ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    539
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009

    Lightbulb

    Skoro "zawodowcy" się zesrali, to my na forum mamy wirtualnie zgadnąć co jest źle nie widząc samochodu?
    W samochodach z LPG prawie zawsze (90% przypadków) to właśnie LPG miesza w silniku i ogłupia ECU.
    Poza tym, po ponad miesiącu wypadałoby dać znać, czy są postępy, czy nie? Auto stoi i gnije, naprawione, sprzedane?

    Moderacja - tematy nie rozwiązane powinny być kasowane (1-3 miesiące, pacjent się nie odzywa = na śmietnik).

    Co do naprawy, to nic dziwnego. Fiaty nie są u nas popularne. Nasi "spece" są wytresowani głównie na szwabskich markach.
    A większość ludzi to partacze (niezależnie od wykonywanego zawodu), pracują jak za karę, nie rozwijają się zawodowo (uczą się pierwsze 3-5 lat, później jest zastój w mózgu), nie potrafią myśleć, diagnostyka leży (większość to "wymieniacze części").
    Na to wszystko porobiły się rzekome "specjalizacje", czyli mamy 3 typy: mechaników, elektryków, gazowników.
    Jeden zwala winę na drugiego i nie chce poprawiać po kimś (to akurat jedyna słuszna rzecz).
    Do tego dochodzi kontakt z ludźmi. Klienci też nie są aniołkami. Kombinatorzy, oszuści, kłamcy, cwaniaki, "fachowcy", sknery.
    Na wstępie płaczliwe pytania "a ile to będzie kosztować". Albo uważają, że za czas diagnostyki nie należy się zapłata, jeśli nie znaleziono usterki.
    Ostatnio edytowane przez GrandePunto8V ; 14-08-2022 o 20:20


 

Podobne tematy

  1. Seicento 1.1 SPI - niskie obroty na biegu jalowym
    Napisany przez pawelj18 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-06-2017, 23:19
  2. rosnące obroty na biegu jałowym 1.6
    Napisany przez Slowik8609 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-03-2015, 21:55
  3. wyższe obroty na biegu jałowym
    Napisany przez PaUzA na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-01-2014, 19:57
  4. Wysokie obroty na biegu jałowym
    Napisany przez Maras 79 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-12-2011, 11:40
  5. siena 1.2 - za niskie obroty na biegu jałowym na LPG
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-04-2010, 17:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl